Skrevet av Emne: De neste kampene...  (Lest 13335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

De neste kampene...
« på: Mars 09, 2010, 23:20:35 »
Det er en umulighet å spå fotballkamper som ligger litt frem i tid, men det er meget interessant å se på programmet for mars og april. Ting kan tyde på at seieren over Tranmere var enda viktigere enn man skulle tro.

Mars
Southampton (b) - Selv om Lambert fortsetter å banke målene inn for moro skyld og nysigneringen Barnard har funnet veien til maskene, har Southampton utvilsomt skuffet meg stort i år. Klubben ligger faktisk lenger bak play off nå, enn hva som var tilfelle før seriestart. Er et godt hjemmelag, med 9 - 4 - 2.

Millwall (h) - Et tøft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bør være en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng.

Norwich (b) - Antakelig det vanskeligste stedet å reise til i ligaen for tiden. 14 - 2 - 2 er fasiten, men toppoppgjør er som regel tette kamper og Norwich kan nok ha i bakhodet at ett poeng hjemme mot Leeds er godkjent for ikke å slippe laget nærmere på tabellen. Uansett vil poeng være en liten bonus.

Vanvittig tøff måned og om vi skulle skaffe oss tre-fire poeng, så må det kunne regnes som bra!

April
Swindon (h) - Et lag som har overrasket i årets sesong. Har kun tapt tre bortekamper 5 - 7 - 3, men to kamper uten scoringer og hele 0-4 i trynet hjemme mot meget bortesvake Bristol Rovers, kan tyde på at laget er inne i en liten formdupp. Langt ifra noen walk-over, men vi må gjøre Elland Road til et fort igjen og bør vinne slike.

Yeovil (b) - Middelhavsfarer som i skrivende stund ikke kan gjøre mye fra eller til. 7 - 6 - 4 er ikke halvgalt og slike kamper er tøffe.

Southend (h) - Har 3 - 2 - 13 borte slike kamper skal vinnes, selv om Southend antakelig vil sloss for livet mot nedrykk. Gunstig å møte de "nå" og ikke enda nærmere serieslutt.

Carlisle (b) - 7 - 3 - 6 hjemme tyder på enten eller. Leeds bør ha en god følelse etter en kruttsterk annen omgang i semifinale-tapet i JPT. Må rydde opp i den defensive dødballen med livsfarlige Ian Harte imot.

Gillingham (b) - Gillingham har kun sluppet inn ni scoringer på hjemmebane og står med 9 - 6 - 3 hjemme, i motsetning til fire bortepoeng. Vanvittig skummel tid å møte lag i nedrykksstriden når det begynner å nærme seg slutt (fire kamper igjen).

MK Dons (h) - 7 - 1 - 9 borte, så Dons vinner eller taper. Leeds bør kunne vinne slike kamper, men situasjonen rundt om Dons ligger inne i, rundt eller langt etter play off kan virke sterkt inn på kampen.




Som sagt er det vanskelig å spå hvilke kamper som vinnes eller tapes, men om man sier at vi trenger 90 poeng for å rykke direkte opp... Hvor nære kan vi være før de to siste kampene i mai, mot Charlton (b) og Bristol Rovers (h)?

Det tøffe programmet tatt i betrakning (lag som Gillignham og Yeovil er langt ifra noen kasteball) så kan fem poengs-bufferen være MEGET MEGET MEGET viktig i kampen om direkte opprykk.
« Siste redigering: Mars 09, 2010, 23:22:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: De neste kampene...
« Svar #1 på: Mars 10, 2010, 00:24:43 »
Sitat
Millwall (h) - Et tøft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bør være en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng.

3-1 over Carlisle borte og det beste League One laget de siste ti kampene!

1 MILLWALL      10  4 0 0 6-1   4 1 1 10-5   8 1 1 16-6 +10   25 CHAMP.
2 NORWICH       10  4 0 1 8-4   4 0 1 11-4   8 0 2 19-8 +11   24 CHAMP.
3 COLCHESTER  10  4 1 0 7-1   1 2 2   5-7   5 3 2 12-8  +4    18 P.OFF

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: De neste kampene...
« Svar #2 på: Mars 10, 2010, 08:39:55 »
Sitat
Millwall (h) - Et tøft lag og en verdig play off-kandidat, men er hovedsaklig et hjemmelag. Borte har de ikke veldig imponerende 4 - 7 - 6 og bør være en kamp hvor Leeds kan hente tre poeng.

3-1 over Carlisle borte og det beste League One laget de siste ti kampene!

1 MILLWALL      10  4 0 0 6-1   4 1 1 10-5   8 1 1 16-6 +10   25 CHAMP.
2 NORWICH       10  4 0 1 8-4   4 0 1 11-4   8 0 2 19-8 +11   24 CHAMP.
3 COLCHESTER  10  4 1 0 7-1   1 2 2   5-7   5 3 2 12-8  +4    18 P.OFF

 ::)

Ser der ja! Stemmer det da at Millwall ikke hadde vunnet borte før de seks siste bortekampene? I så fall imponerende at laget holder play off-plass!

Leste forresten på Waccoe i går at Leeds er ligasystemets beste bortelag!  :o Noen som vet om det stemmer?
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: De neste kampene...
« Svar #3 på: Mars 10, 2010, 09:46:42 »
....

Leste forresten på Waccoe i går at Leeds er ligasystemets beste bortelag!  :o Noen som vet om det stemmer?

Det stemmer faktisk det. Leeds er det laget - i hele ligasystemet - som har tatt flest poeng borte.

Bortetabellen i L1:

Leeds     17  +12   32
Norwich  17  +13   31
Charlton 17   +6    28
Brighton 18   -1     26
Soton    18   +4    23

I tillegg til Brighton, figurerer også Walsall høyt oppe på denne tabellen - mens Huddersfield ligger helt nede på 11.plass med 21 poeng.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

flynn

Sv: De neste kampene...
« Svar #4 på: Mars 10, 2010, 10:36:42 »
Etter hvert som slutten nærmer seg vil det være en del lag som blir liggende i ingenmannsland, midt på tabellen, uten sjanse til hverken opp-eller nedrykk.
Vi møter noen slike, først ut er Southampton lørdag, deretter møter vi blant andre Yeovil og Carlisle.

Jeg mener vi her har en ulempe i forhold til våre konkurrenter, ved at disse lagene motiveres voldsomt av å skulle møte Leeds, mens de kan tenkes å slappe mere av i møter med mindre "berømte" lag. Southampton vil nok vise seg å tape en del kamper mot middelmådig motstand i resten av sesongen, men lørdagens kamp mot Leeds vil på mange måter være deres høydepunkt denne sesongen, og jeg regner med at de legger blod, svette og tårer inn på å vinne nettopp denne  :-\

flynn

Ferre

Sv: De neste kampene...
« Svar #5 på: Mars 10, 2010, 11:52:39 »
Nå som innspurten nærmer seg er det vel på tide å hente inn den gode, gamle BBC Predictor:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/predictor/default.stm


1. Norwich 100 p.
2. Leeds United 92 p. (bedre målforskjell)

3. Colchester 92 p.
4. Charlton 89 p.
5. Millwall 84 p.
6. Huddersfield 79 p.

Blir et close race, men vi berger opprykket på bedre målforskjell enn Colchester.
« Siste redigering: Mars 10, 2010, 11:58:50 av Ferre »

Fygle

Sv: De neste kampene...
« Svar #6 på: Mars 10, 2010, 12:04:19 »
Eller Nettavisens...:

League One
    Lag                  S   V    U   T                 P
1   Norwich City   46   30   7   9   73 - 36   97
2   Leeds United   46  28   11 7    62 - 29   95
3   Millwall            46   25  11 10  52 - 35   86
4   Colchester United   46   25   11   10   51 - 34   86
5   Southampton   46   25   12   9   60 - 35   77
6   Huddersfield Town   46   20   17   9   60 - 42   77
7   Charlton Athletic   46   21   13   12   61 - 38   76
8   Swindon Town   46   20   16   10   54 - 44   76
9   Milton Keynes Dons   46   23   6   17   50 - 48   75

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: De neste kampene...
« Svar #7 på: Mars 10, 2010, 13:23:35 »
Satt også å så litt på de gjenstående innbyrdesoppgjørene mellom de 8 topplagene. Disse er ganske jevnt fordelt i antall, men faller ganske ulikt i tid:

Norwich og Leeds gjør unna de fleste oppgjørene mot de andre topplagene i de neste 3-4 ukene - mens lagene som jager bak oss har flere innbyrdesoppgjør senere i april/mai.  Med bra uttelling i de neste 4 kampene kan opprykket derfor være sikret - i praksis -  etter hjemmekampen mot Swindon 3/4, og matematisk sikret før bortekampen mot Charlton 1/5.

Også verdt å merke seg at både Norwich, Charlton, Milwall, Colchester har igjen bortekamp mot playoffjagende Huddersfield - som er ligaens beste hjemmelag så langt.
« Siste redigering: Mars 10, 2010, 13:26:24 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

johnny gangster

Sv: De neste kampene...
« Svar #8 på: Mars 10, 2010, 14:03:30 »
Trur Leeds ender på 92 poeng til slutt. Noko som skal holde til direkte opprykk. Mange tøffe kamper står igjen på programmet. Her får vi ingenting gratis. Utruleg viktig at me fekk ei lita luke ned til nr 3 etter seieren i går. Southampton har ikkje vore so gode i år og det er absolutt muleg å hente 3 poeng der men det blir svært tøft. Viare så blir kampane mot Norwich og charlton borte tøffe og me skal ve glad får me med oss poeng derifrå. Skal me rykke opp må me og til å få overført litt av Norwich flaksen, som har klart å vippe kampane til sin fordel på slutten mange ganger, Vi treng eit par slike me og no i dei siste kampane. Det blir utruleg spennande og følge innspurten! Får vell berre sei lykke til :)

berlin

Sv: De neste kampene...
« Svar #9 på: Mars 10, 2010, 14:21:09 »
I motsetning til mange andre her, tror jeg ikke Soton helt har gitt opp håpet om en PO-plass.
De har 33 kamper og dermed 2 kamper til gode på mange over.

Uansett, har Soton dagen kan de slå alle topplagene enkelt. Samtidig tror jeg akkurat Soton-kampen passer Leeds bra, hvis vi klarer å kjøre raske og gode kontringer. Defintivt en helt åpen kamp. Men det er Millwall og Swindon vi aller helst bør slå, og gjør vi det er vi kvitt to lag.

johnny gangster

Sv: De neste kampene...
« Svar #10 på: Mars 10, 2010, 14:26:09 »
I motsetning til mange andre her, tror jeg ikke Soton helt har gitt opp håpet om en PO-plass.
De har 33 kamper og dermed 2 kamper til gode på mange over.

Uansett, har Soton dagen kan de slå alle topplagene enkelt. Samtidig tror jeg akkurat Soton-kampen passer Leeds bra, hvis vi klarer å kjøre raske og gode kontringer. Defintivt en helt åpen kamp. Men det er Millwall og Swindon vi aller helst bør slå, og gjør vi det er vi kvitt to lag.
Kanskje ikkje dei har gitt opp, men det ser no veldig tøfft ut. Dei ligg for tida 16 poeng bak Swindon som ligg på 6 plass. Og Soton har berre 1 kamp mindre spelt enn dei. Og med 11-12 og 13 kampar igjen av sesongen (litt forskjelligt fra lag til lag) ser det vell heller tøft ut med play off for soton imo.

berlin

Sv: De neste kampene...
« Svar #11 på: Mars 10, 2010, 15:46:15 »
I motsetning til mange andre her, tror jeg ikke Soton helt har gitt opp håpet om en PO-plass.
De har 33 kamper og dermed 2 kamper til gode på mange over.

Uansett, har Soton dagen kan de slå alle topplagene enkelt. Samtidig tror jeg akkurat Soton-kampen passer Leeds bra, hvis vi klarer å kjøre raske og gode kontringer. Defintivt en helt åpen kamp. Men det er Millwall og Swindon vi aller helst bør slå, og gjør vi det er vi kvitt to lag.
Kanskje ikkje dei har gitt opp, men det ser no veldig tøfft ut. Dei ligg for tida 16 poeng bak Swindon som ligg på 6 plass. Og Soton har berre 1 kamp mindre spelt enn dei. Og med 11-12 og 13 kampar igjen av sesongen (litt forskjelligt fra lag til lag) ser det vell heller tøft ut med play off for soton imo.

Klart det ser meget vanskelig ut for Soton, og nøkkelen for de er konsistens. De har ikke råd til å gå på en blipp som mot Tranmere, men de har altså slått Norwich borte 2-0 for mindre enn 3 uker siden, samt valset over Walsall (5-1) og Huddersfield (5-0) etter det. De møter også Swindon hjemme etter Leeds, så personlig ser jeg det ikke som helt utenkelig. Konsistens altså, forhåpentligvis ikke før etter at de har tapt for Leeds.
Da ser jeg gjerne at de vinner hjemmekampene sine mot Swindon og senere Charlton.  ;)

Jon R

Sv: De neste kampene...
« Svar #12 på: Mars 10, 2010, 21:47:38 »
Eller Nettavisens...:

League One
    Lag                  S   V    U   T                 P
1   Norwich City   46   30   7   9   73 - 36   97
2   Leeds United        46  28   11 7    62 - 29   95
3   Millwall                46   25  11 10  52 - 35   86
4   Colchester United   46   25   11   10   51 - 34   86
5   Southampton   46   25   12   9   60 - 35   77
6   Huddersfield Town   46   20   17   9   60 - 42   77
7   Charlton Athletic   46   21   13   12   61 - 38   76
8   Swindon Town   46   20   16   10   54 - 44   76
9   Milton Keynes Dons   46   23   6   17   50 - 48   75



Charlton går på 7 tap i løpet av siste 11? Virker ikke helt realistisk når de har tapt kun 5 på de første 35. Idiottips.
Jon R.

LeedsU878

Sv: De neste kampene...
« Svar #13 på: Mars 10, 2010, 22:07:54 »
Eller Nettavisens...:

League One
    Lag                  S   V    U   T                 P
1   Norwich City   46   30   7   9   73 - 36   97
2   Leeds United        46  28   11 7    62 - 29   95
3   Millwall                46   25  11 10  52 - 35   86
4   Colchester United   46   25   11   10   51 - 34   86
5   Southampton   46   25   12   9   60 - 35   77
6   Huddersfield Town   46   20   17   9   60 - 42   77
7   Charlton Athletic   46   21   13   12   61 - 38   76
8   Swindon Town   46   20   16   10   54 - 44   76
9   Milton Keynes Dons   46   23   6   17   50 - 48   75



Charlton går på 7 tap i løpet av siste 11? Virker ikke helt realistisk når de har tapt kun 5 på de første 35. Idiottips.

Nå er vel ikke akkurat Nettavisen kjent for å treffe på tabelltipsene sine heller da :) Går denne inn skal jeg personlig møte opp i redaksjonen og overrekke 10 flasker vin!  ;D
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Geiremann

Sv: De neste kampene...
« Svar #14 på: Mars 11, 2010, 18:47:18 »
Ganske utrolig at vi fotsatt har fem poeng ned til playoff med den svake poengsankinga i januar og februar. Heldigvis er det vel bare Norwich av våre største utfordrere som har tatt jevnt mye med poeng over lang tid.

Hvis vi ser tilbake på høsten så må vi nok innrømme at det var mye stang inn i forhold til å avgjøre kamper, uten spillemessig overtak. Det er vel bare naturlig at vi har fått litt igjen for det de siste månedene, hvor spillemessig og sjansemessig overtak ikke har resultert i så mange trepoengere.

Jeg mener at de vanskeligste kampene som står igjen er borte mot Southampton, Norwich og Charlton. Her bør vi være godt fornøyd med ett poeng i hver av de. Det viktigste vil være å ikke tape. I de åtte andre kampene vil det være større sjanse for trepoengere. Det er allikevel sikkert at vi ikke vinner alle åtte, men forhåpentligvis mer enn halvparten av dem. Dersom ingen av de andre lagene i toppen skulle få en fantastisk seiersrekke på slutten, så bør dette holde til opprykk.

Og opprykk skal det bli. Direkte!  :)
Member of "The Peterborough eight".

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De neste kampene...
« Svar #15 på: Mars 12, 2010, 13:57:00 »
Tøffe uker venter oss!!!! Nesten ikke til å holde ut, men.......sånn har vi jo hatt det i årevis!!! MOT!!!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: De neste kampene...
« Svar #16 på: Mars 12, 2010, 14:01:00 »
Viss det blir 3 poeng mot Southampton i helga så tror jeg at mye er gjort.
tror nemlig at Charlton taper borte mot Millwall og at Colchester taper borte mot Carlisle.

vi vil da få en luke på 8 poeng ned til 3.plassen. Nå må gutta gripe muligheten!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28988
  • Total likes: 2669
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De neste kampene...
« Svar #17 på: Mars 12, 2010, 15:13:43 »
Viss det blir 3 poeng mot Southampton i helga så tror jeg at mye er gjort.
tror nemlig at Charlton taper borte mot Millwall og at Colchester taper borte mot Carlisle.

vi vil da få en luke på 8 poeng ned til 3.plassen. Nå må gutta gripe muligheten!

...det vil overraske meg om ting legger seg til rette så raskt.

Nei, vi må nok stålsette oss for flere uker med nervene i spenn (ikke dermed sagt at helgen går så dårlig...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: De neste kampene...
« Svar #18 på: Mars 12, 2010, 16:37:25 »
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, på samme tid ønsker jeg selvsagt ikke Charlton nærmere.

Uansett, vinner vi så er det det beste utfallet!  ;)
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: De neste kampene...
« Svar #19 på: Mars 12, 2010, 19:05:27 »
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, på samme tid ønsker jeg selvsagt ikke Charlton nærmere.

Uansett, vinner vi så er det det beste utfallet!  ;)

Enig akkurat der Mr K!

Cbas10an

Sv: De neste kampene...
« Svar #20 på: Mars 13, 2010, 20:52:34 »
Kunne faktisk tenkt meg poengdeling i Millwall v Charlton i morra, ettersom vi skal ha Millwall hjemme i neste kamp. De er i kanonform og kan bli farlig, på samme tid ønsker jeg selvsagt ikke Charlton nærmere.

Uansett, vinner vi så er det det beste utfallet!  ;)

Enig akkurat der Mr K!


Når Millwall først skulle vinne i dag, var det greit med 4-0..  De er nok høyt oppe nå, og sjansen er da også stor for at de ikke klarer å nullstille seg til vår kamp...

Positivt var det i dag at ingen av de lagene under oss tok nevneverdig innpå oss..  Det var viktig..  3 poeng mot Millwall er også viktig.. 

Slik jeg ser det bør vi ha 10 poeng de neste 5 kampene..  Klarer vi det har vi et godt utgangspunkt før innspurten..

Vi må finne flyten igjen nå.. 
MOT


Joachim

Hobben

Sv: De neste kampene...
« Svar #21 på: Mars 14, 2010, 12:03:18 »
For å være ærlig! Jer er redd at vi ikke klarer og slå Millwall, de har de siste åra vist at de gir litt ekstra mot oss, og de er i kjempe form, og dette bekymrer meg!

Jeg håper spillerene tar seg selv i nakken nå og bretter opp armene å kjemper i 90 + minutter, og ikke gir opp!

Håper vi starter med Dickov (Jeg har troen på han)!

Men, gleder meg som en unge til kampen tross bekymringene, TV-kamp, det var på tide :D!
Rogaland Whites

baste

Sv: De neste kampene...
« Svar #22 på: Mars 14, 2010, 15:07:53 »
Millwall kampen er STØRRE en cup kampen mot Scum.

Den må vinnes !!!!!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De neste kampene...
« Svar #23 på: Mars 15, 2010, 11:32:44 »
Millwall er tøff motstand alltid!!! De slo oss hjemme, var i London den helgen og håpte på billett via en lokal kompis men umulig!
Bodde på et hotell i docklands og lørdag formiddag kom to politibiler susende inn foran hotelletd er vi var klare for å reise til byen (guttegjeng)! Der hoppet det ut riotpolice og kom mot oss og spurte om vi skulle på fotballkamp. Jada svarte vi pliktskyldigst, we are form Nårvei, and we are going tu Upten Park tumårråv! OK, sa politmannen, vi ser ført og fremst etter Leedsfans som skal ha spredd seg på hoteller i byen etter å ha ankommet i går, fredag. Dette gjør de fordi vi ville stoppet dem dersom de hadde ankommet i dag!!
Jeg ga mitt Leedsforhold til kjenne- jeg elsker klubben og har gjort det siden 1970!! Politimannen, som den gang ikke en gang var påtenkte, svarte at jeg nok ikke var akkurat den typen Leedstilhenger de så etter!
Jeg ba tynt om at de skulle behandle våre felles fans pent dersom de fant noen, han bråsnudde og svarte "Never.......well, second thaugths, for you I`ll go easy on them!" Kansjke sparte jeg en eller to av dem for et blåøye??? Neppe!
Uansett- la oss ta revansj hjemme!!!
Yeboahs vitne

bmoen

Sv: De neste kampene...
« Svar #24 på: Mars 15, 2010, 13:00:08 »
Det blir en vanskelig innspurt. Regner med tap i følgende kamper: Millwall (H), Norwich (B), Carlisle (B) og Charlton (B). Da bør det helst blir seire i resterende 6 kamper, men det har jeg ikke trua på! Da blir det opp til de andre lagene å bestemme Leeds' skjebne i år. Jeg tror ikke de greier å ordne opp selv ....... :-\
BMo - Leeds-fan siden 1964

Svend Anders

Sv: De neste kampene...
« Svar #25 på: Mars 15, 2010, 13:12:46 »
FOR en avslutning vi står overfor!

Millwall om en uke blir en utrolig viktig kamp. Seier der kan bli alfa omega. Ikke bare kan vi dra fra mer - med nytt Charlton-tap blir vel ledelsen 7-8-9 poeng, men det har en klar mental effekt også på lagene som leter med lupe (?) etter håp om at vi skal rote det til og gi de en sjanse.

Uavgjort mot Millwall vil ikke være helt gæern't, det blir status quo og greit nok om man ser på lagenes form. Et tap gjør at vi virkelig må finne vinnerformelen igjen på de resterende 9 kampene.

Det jeg er aller mest glad for, er at vi har over en uke å samle oss, justere og trene godt på før kampen etter helgens tap. Med f.eks tirsdagskamp nå i morgen hadde man kun hatt tid til restitusjonstrening og kanskje en liten økt med formasjonstrening før ny kamp venter. Det er ikke mye for å snu en slik trend.

Jeg orker ikke se på "vi vinner mot de og taper mot de" på de gjenstående kampene ennå, for det svinger så mye nå at det er umulig å vite både vår egen og andre lags form og tilstand om to-tre uker fremover. Mye ligger dessuten mellom øra - alt for mye for vår egen del ser det ut til.
Til vår fordel er det fortsatt mange interne oppgjør mellom de øvrige tetlagene også.

Kunne vi ikke bare avslutta sesongen nå og sikret opprykket med fem poengs margin?

SA

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: De neste kampene...
« Svar #26 på: Mars 15, 2010, 14:08:54 »
Det blir en vanskelig innspurt. Regner med tap i følgende kamper: Millwall (H), Norwich (B), Carlisle (B) og Charlton (B). Da bør det helst blir seire i resterende 6 kamper, men det har jeg ikke trua på! Da blir det opp til de andre lagene å bestemme Leeds' skjebne i år. Jeg tror ikke de greier å ordne opp selv ....... :-\


Tror på seier hjemme mot Millwall, tap borte mot utrolig formsterke Norwich, siere borte mot Carlisle og uavgjort borte mot Charlton, da snakker vi 7 poeng mot sterke motstandere! Norwich må jeg innrømme- virker utilnærmelige nå!  :-\
Yeboahs vitne

Runar

Sv: De neste kampene...
« Svar #27 på: Mars 15, 2010, 15:02:20 »
I disse innbyrdes kampene blir det viktig å unngå tap contra i kamper mot lag som ligger langt bak oss på tabellen. Så lenge vi har 5 poeng i vår favør så vil hver kamp der utfallet er status que være til vår fordel. Gleder/gruer meg til TV kamp 22. mars og håper det blir som forrige TV sendte ligakamp mot Millwall!
 

mercruiser

Sv: De neste kampene...
« Svar #28 på: Mars 15, 2010, 16:07:15 »
Vi KAN BARE IKKE TAPE mot Millwall.

h.b

  • Gjest
Sv: De neste kampene...
« Svar #29 på: Mars 15, 2010, 17:16:00 »
Hvis ikke laget omgående begynner å vinne og slår Milwall til mandag. Ja da blir det play off. Og vi vet alle hvordan det går