1.mai: Charlton vs Leeds Utd

Started by Tom S, March 11, 2010, 21:41:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Tur til London helga 1.mai er i boks  :)

Det er vel ikkje mulig å oppdrive billetter i Leedssvingen, ettersom dette er lojalitetskamp  ???

Men, har klart å sitte blant heimefansen på The Valley før så det går nok denne gangen også.

Fleire som har denne på reiseruta?
COME ON LEEDS !!

ollan

JA , vi skal sitte og holde hverandre i hendene når SuperLeeds goller og opprykket er klart  ;D
Ollan

h.b

Skal ikke helt se bort fra dette nei. ;)

Dinho

Har planer om å ta turen nedover jeg og. Er det helt umulig å få tak i billetter gjennom Int.membership ? Er det ellers noe håp om å få tak i billetter noe sted? (Snakker selvfølgelig om billett blant Leedsfansen :-))

Svend Anders

Jeg har forhørt meg med klubben og det blir lagt ut detaljert informasjon på mandag om søknadsdetaljene.

Det ligger derimot i kortene at dette er en lojalitets-kamp, og det betyr at de som har vært på flest bortekamper denne sesongen er det som får billett. Det avhenger selvsagt hvor mange som søker og på antall billetter Leeds får, men jeg kan vel ikke forestille meg annet en at det kun er vår Kjell Skjerven som er i nærheten av å kvalifisere til billett.

Jeg har også sendt en epost for å høre om VIP-billetter, men regner med at det blir stor pågang også her, og de faste kundene vil bli prioritert.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SuperLeeds!

:) Hva sies til en tur til London i begynnelsen av mai? Ryanair kjører fra Sandefjord lørdag morgen og vi rekker kampen Charlton - Leeds kl. 15 med god margin. Overnatting på et hotell i nærheten av Stansted for retur og hjemreise tidlig søndag morgen. Søndag kveld er det toppoppgjør i Tippeligaen på Marienlyst med Godset og Enga i hovedrollene.

Pris for Fly kr 50,- hver vei =     100 NOK
Hotell ved Stansted $46     = ca 300 NOK
Kampbillett på The Valley £22=   200 NOK
Totalt blir det ikke mer enn ca 600 kroner. I tillegg kommer togbillett tur/retur The Valley, evt. parkering i Sandefjord og noen småutgifter.

Noen som har lyst på en forsommertur til verdensmetropolen?

SuperLeeds!

Tar nok turen jeg. Startet en annen tråd med omtrent samme innhold. Så ikke denne før nå. Ryanair kjører skitbillig fra Sandefjord lørdag morgen og retur tildlig søndag.

;)

Svend Anders

Billettinfo er lagt ut på web, søknadsperioden åpner torsdag og stenger torsdag etter påske. Det er IKKE førstemann til mølla.

Som jeg spådde blir det umulig å få normal Leeds-billett her. Jeg venter fortsatt på VIP-svar, og forhører meg hos noen billettfolk....

SA
Følges på:

Svend Anders

Søknadsfristen for å søke på billett gikk ut i går, og jeg venter spent på hvor mange som søkte. Jeg har et bittelite håp om at den listen med antall kamper man må ha skremte bort en del, og at den dårlige formen til laget kanskje har fått et par til å droppe turen.

London-tur blir det i alle fall, så får vi se om det blir kamp også.

SA
Følges på:

pguttorm

hei, har også planer om London tur 1 mai. Har innsett at det er umulig å få billett i leeds svingen. Prøvde igår å kjøpe billetter gjennom ticket office på banen, men fikk beskjed om at jeg måtte være medlem samt ha dokumentasjon for å ha vært på hjemmekamper tidligere iår. 
Er det noen som vet om andre muligheter til å få tak i billetter?

Svend Anders

Quote from: pguttorm on April 13, 2010, 13:29:14
hei, har også planer om London tur 1 mai. Har innsett at det er umulig å få billett i leeds svingen. Prøvde igår å kjøpe billetter gjennom ticket office på banen, men fikk beskjed om at jeg måtte være medlem samt ha dokumentasjon for å ha vært på hjemmekamper tidligere iår. 
Er det noen som vet om andre muligheter til å få tak i billetter?

Har fått tilbud om VIP-billetter til £225+ moms. Inkluderer reise fra Leeds og en natt på hotel med treretters før kampen.
Mail meg om det er interessant.

SA
Følges på:

Nilz

Helt håpløst å få tak i billetter til denne kampen, noen som har tips?
Har tom meldt meg inn i Charlton Ath. , men får ikke tak i billetter der heller.
....in my own time.

Tom S

Er det noen som har prøvd via sportsreisebyrå (Steve Perryman eller lignende)?
COME ON LEEDS !!

Nilz

Quote from: Tom S on April 15, 2010, 12:50:30

Har sendt en mail (i dag), ikke fått noe svar enda.
....in my own time.

kendo

Send mail til Tickets service å spør om de kan ordne billetter til Charlton kampen?
ticketservice@ticketservice.no
373,00 pr billett står det på deres side.

Tom S

Quote from: kendo on April 15, 2010, 14:04:00
Send mail til Tickets service å spør om de kan ordne billetter til Charlton kampen?

Utsolgt står det på hjemmesiden.
COME ON LEEDS !!

Nilz

Quote from: kendo on April 15, 2010, 14:04:00

Står utsolgt på websia www.ticketservice.no
....in my own time.

Nilz

Quote from: Nilz on April 15, 2010, 13:45:13
Quote from: Tom S on April 15, 2010, 12:50:30

Har sendt en mail (i dag), ikke fått noe svar enda.

Svar fra Perryman:

Hei.

Billetter til den kampen får dere kjøpt på stadion eller på Charlton sine hjemmesider når de kommer på general sale. The Valley har en kapasitet på rundt 27.000 og det har ikke vært i nærheten av fullt denne sesongen. Tror ikke de vært over 20.000 på noen av kampene. Selv mot rival Millwall var det i underkant av 20.000 der.
Selv om kampen mot Leeds kanskje blir sesongens største blir det nok ikke utsolgt.
Vi selger dessuten ikke løse billetter, kun i forbindelse med hotell i minst to netter.

Har også forsøkt å maile, tidligere, med Charlton, her er svaret fra Sales Executive:

We will need to wait until a month before the game to see what to restrictions are for that game, but it may well be you may need to have some sort of history on your red card.

Kindest Regards

Ravi Patel

Det er ikke mulig å kjøpe billetter til kampen fra deres hjemmeside :(
Har også ringt deres ticketoffice, man får ikke kjøpe billetter uten å ha historie på medlemskapet.
....in my own time.

Tom S

Virker helt håpløst å skaffe billetter til denne  >:(

Kjedelig når ein likevel er i London...
Om det ikkje skjer noe siste dagene, så blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefølget, vert liksom ikkje heilt det samme  :-\
COME ON LEEDS !!

Bjalle Skien

Har selv prøvd å få kjøpt billett til kampen uten suksess (sendte faks og fikk hyggelig men negativt svar tilbake). Så blir nok svartebørs på meg. Men kampen skal jeg se. Har telefonnummeret til en som driver å selger på svartebørs liggende på min internett side...

ollan

Quote from: Bjalle Skien on April 19, 2010, 10:27:50
Har selv prøvd å få kjøpt billett til kampen uten suksess (sendte faks og fikk hyggelig men negativt svar tilbake). Så blir nok svartebørs på meg. Men kampen skal jeg se. Har telefonnummeret til en som driver å selger på svartebørs liggende på min internett side...

sendt PM
Ollan

Bjalle Skien

Quote from: Bjalle Skien on April 19, 2010, 10:27:50

Fikk denne mailen ifra ming gamle "ticket hallik" :

Sorry I cant help you with this one

Thanks

Adam

LONDON TICKET CENTRE  IS A MEMBER OF ASTA
the Association of Secondary Ticket Agents

The Association requires its members to maintain a high level of ethics in the marketplace and therefore has adopted a set of standards and procedures that govern the conduct of its members.

-----Original Message-----
From: jarle@columbiregnskap.no [mailto:jarle@columbiregnskap.no]
Sent: Mon 4/19/2010 9:49 AM
To: Tickets LTC
Subject: Enquiry at London Ticket Centre

Website Enquiry       
Full Name :      Jarle S. Bakke
Contact Phone Number :  0047 900 74 522
Email Address :         jarle@columbiregnskap.no       
Hello agin Adam. How mutch will it cost to get me a ticket to the Charlton - Leeds match 1/5 -10 . It is a lot of Leeds supporters from Norway that shall on that match that dont have a ticket. But for now I need just 1 ticket, but I can inform all the other persons of the price i get.. Thanks a lot. Best wishes from Norway   

Tom S

Quote from: kendo on April 20, 2010, 08:25:42
http://www.leedsunited.com/news/20100419/charlton-hospitality-packages_2247585_2029416

£225 + mva
Inkluderer buss t/r, hotellovernatting og middag.

Litt dyrt for meg (i alle fall mtp at eg allerede er i London og har hotell).
COME ON LEEDS !!

Bjalle Skien

Quote from: Tom S on April 20, 2010, 11:06:14
http://www.leedsunited.com/news/20100419/charlton-hospitality-packages_2247585_2029416

£225 + mva

Har vært i England noen få ganger før!!!, og er det noe jeg har lært meg er at hvis det er utsolgt er det alltid personer som selger på svartebørs. Man må regne med ca 2,5 * den prisen som står på billetten. Men ser selger at du kommer i allværs jakke og prater norsk kan det nok bli dyrere  ;D . Når det er kamper som går i London, kan man også få kjøpt billetter rundt Leicester square der de selger teater billetter.

Tom S

Quote from: Bjalle Skien on April 21, 2010, 08:04:12

£225 + mva

Har vært i England noen få ganger før!!!, og er det noe jeg har lært meg er at hvis det er utsolgt er det alltid personer som selger på svartebørs. Man må regne med ca 2,5 * den prisen som står på billetten. Men ser selger at du kommer i allværs jakke og prater norsk kan det nok bli dyrere  ;D . Når det er kamper som går i London, kan man også få kjøpt billetter rundt Leicester square der de selger teater billetter.

Men, registrerer at det kun vert solgt billetter til medlemmer med minst 2 kamper tidlegere i sesongen, kan ein da regne med at ein blir bortvist fra stadion da det kan vere lett å avsløre svartebørs?
COME ON LEEDS !!

Bjalle Skien

Quote from: Tom S on April 21, 2010, 08:45:56
Quote from: Bjalle Skien on April 21, 2010, 08:04:12

£225 + mva

Men, registrerer at det kun vert solgt billetter til medlemmer med minst 2 kamper tidlegere i sesongen, kan ein da regne med at ein blir bortvist fra stadion da det kan vere lett å avsløre svartebørs?

Har aldri opplevd å bli bortvist ifra en stadio. Men de som selger på svartebørs står jo ikke rett ved fotballbanen de står i gatene på vei opp til fotballbanen og ved tog utganger mm. PS se et annet innlegg jeg har her hvor jeg har lagt ut info om noen ifra Stoclholm som kan ordne billetter..

Tom S

Quote from: Tom S on April 16, 2010, 13:39:46

Om det ikkje skjer noe siste dagene, så blir det nok tur til Craven Cottage med resten av reisefølget, vert liksom ikkje heilt det samme  :-\

...og no er Fulhamkampen flyttet til søndag, ser ikkje ut som det vert fotballkamp på denne turen, men det er mykje anna moro i London!
COME ON LEEDS !!

Nilz

Quote from: Tom S on April 21, 2010, 16:17:38

...og no er Fulhamkampen flyttet til søndag, ser ikkje ut som det vert fotballkamp på denne turen, men det er mykje anna moro i London!

Akkurat i samme båt, men har funnet ut at det er en stor festival i Camden, The Camden Crawl.
http://www.thecamdencrawl.com/
Blir morro ja  ;D
....in my own time.

Bjalle Skien

Quote from: Nilz on April 22, 2010, 10:11:29
Quote from: Tom S on April 21, 2010, 16:17:38

Akkurat i samme båt, men har funnet ut at det er en stor festival i Camden, The Camden Crawl.
http://www.thecamdencrawl.com/
Blir morro ja  ;D

Dra på boksestevne på fredag da vel. Prizefighter i Yorke hall i London. Herbie Hide (tidl WBO verdensmester i tungvekt) bla. skal bokse.