Skrevet av Emne: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45  (Lest 81634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #480 på: Mars 22, 2010, 22:54:12 »
Danny Wilson og Peter Beagrie snakker også om krise..

Hva skjer nå? Ofre en ving for å ha 3 på midten? Vi kan jo ikke bli overspilt på midtbanen i hver jævla kamp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #481 på: Mars 22, 2010, 22:54:41 »
Leeds har driti seg ut på taktikken siden midten av januar! SG har stått med dritt til knærne alt for lenge nå ! LEEDS4EVER

FredRaw

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #482 på: Mars 22, 2010, 22:57:44 »
.......GJESP...............
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

rober

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #483 på: Mars 22, 2010, 22:57:48 »
Det ser ut til å gjenta seg hvert år for Leeds i innspurten mot opprykk, vi klarer rett og lett ikke presset, og der med blir det det unødvendig spenning og frustrasjoner innen Leeds-laget, og så har vi det gående igjen....

Det som er sikkert er at livet aldri er kjedelig som Leeds-supporter.

God natt!

Tom S

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #484 på: Mars 22, 2010, 22:59:59 »
I dag fekk vi juling og vart fullstendig ydmyka på eige gress - flaut.
All honnør til Millwall, de vant alle dueller og ville vinne kampen.
Med Leeds sin innsats i dag hadde det ikkje hjelpt om vi hadde hatt Rooney på topp.

Leeds må heve seg betraktelig om vi skal klare å hente dei poengene vi mangler for å sikre direkte opprykk.
I kveld er det vanskelig å sjå korleis Larry og gutta skal klare å snu trenden. Håper Paddy ikkje er alvorleg skada, han trengs der bak.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

jarle

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #485 på: Mars 22, 2010, 23:00:01 »
Idag skulle laget vært dette

Anker

Bromby Naylor Kisn Johnson

Snoddy Kilkenny Howson Gradel

Mcsheff Becchio

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #486 på: Mars 22, 2010, 23:02:14 »
Ikke skyld bare på Grayson, han var Gud for to måneder siden. Ikke skyld på ManU heller, la det forbli en positiv opplevelse!

Men det som skremmer meg nå er at vi etter downperioden, hvor vi faktisk spilte rimelig ok, skapte sjanser og vant noen poeng og hadde litt "stang ut" som det heter, mens vi nå, mot de GODE lagene ikke makter å skape noe som helst. Det er det verste....

Men selvom enkelte ikke vil høre det.... Vi fikser dette selv. Og vi starter i Norwich på lørdag!
Terje, som sier god natt, eller forresten; bare Natt.

Enough downs, bring us the Ups
;D Sure thing.. Der kan det virkelig bli stygt..  :'(

Oggy

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #487 på: Mars 22, 2010, 23:02:41 »
Hadde vi hjemmekamp  ???

Backene våre er jo KATASTROFE !!!!
Fremover spiller vi uten plan.

Dichhead fra start, har vi virkelig ikke
bedre alternativer???

Nei, dette lukter alt annet enn opprykk -
frykter vi blir slaktet til helgen.
Oggy

rastafari

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #488 på: Mars 22, 2010, 23:02:58 »
Bnek Ankergren, begge målene er meget svakt målvaktspill. Første rent sjølmål. Få denne Gradel så langt unna ER som mulig. Kandol på benken, stable Becks på beina uansett hva det er. Få Snoddy og Johnson eller McSheffrey til utfordre kantene, og ikke bare til 25m, men helt til linja. La Howson styre, og roe ned spillet litt, så går dette veien. Vi  har 3p + noen mål å gå på overfor Millwall, som ikke var noe stort lag.

Men vi må få litt ro over spillet, og mer plan. Idag var det bare håpløs lemping.

Som gammel Leeds gutt har en alltid trua, for vi er vant til motgang. MOT
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Tom S

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #489 på: Mars 22, 2010, 23:03:24 »
Idag skulle laget vært dette

Anker

Bromby Naylor Kisn Johnson

Snoddy Kilkenny Howson Gradel

Mcsheff Becchio

I dag hadde det ikkje hjelpt uansett, Millwall åt oss til kvelds.
Det er innstillingen og trua til gutta som er fraværende.
COME ON LEEDS !!

FredRaw

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #490 på: Mars 22, 2010, 23:04:35 »
Ikke skyld bare på Grayson, han var Gud for to måneder siden. Ikke skyld på ManU heller, la det forbli en positiv opplevelse!

Men det som skremmer meg nå er at vi etter downperioden, hvor vi faktisk spilte rimelig ok, skapte sjanser og vant noen poeng og hadde litt "stang ut" som det heter, mens vi nå, mot de GODE lagene ikke makter å skape noe som helst. Det er det verste....

Men selvom enkelte ikke vil høre det.... Vi fikser dette selv. Og vi starter i Norwich på lørdag!
Terje, som sier god natt, eller forresten; bare Natt.

Enough downs, bring us the Ups
;D Sure thing.. Der kan det virkelig bli stygt..  :'(

Jepp.. playoff here we come :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Leedsulf

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #491 på: Mars 22, 2010, 23:04:35 »
Idag skulle laget vært dette

Anker

Bromby Naylor Kisn Johnson

Snoddy Kilkenny Howson Gradel

Mcsheff Becchio

Enig i det meste, med unntak av Gradel. Har den mannen spilt organisert fotball før? Han har jo fotballhode som en hund.
Kunne byttet han med Grella, og latt McSheff spille kant.

Kilkennys inntreden førte til at vi faktisk for første gang i kampen klarte slå et par pasninger gjennom deres midtbaneledd, for ikke å snakke om treffe med pasninger i det hele tatt. Håper han tar Doyles plass mot Norwich på lørdag.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #492 på: Mars 22, 2010, 23:05:59 »
Grayson stammer ofte i intervjuet.... Han ser nedtrykt og utslått ut... Sier det samme som de siste 2 månedene:"we didnt compete, we didnt pass the ball well, bla bla, nine games left, we're in a good position, we gotta work hard, get back to basic, bla bla"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #493 på: Mars 22, 2010, 23:06:37 »
Nå har vi altså sett Grayson i motgang.En skremmende opplevelse.Folk sier han er tafatt og ikke får til noe-helt enig.Laget har GITT OPP!vi så det veldig tydelig ikveld...-og hvem er skyld i det?Jo,det er faktisk manageren.jeg mener at det beste å gjøre nå er å sparke Grayson-han er ferdig!Tenk om vi skulle så vidt klare det:mener folk virkelig da at Grayson er rett mann i ccc?etter min mening har han nå dessverre bevist at i ccc er han i beste fall middels,i PL vil han være totalt inkompetent!synd dette fordi jeg liker ham,men har blitt overbevist om at han ikke er noe annet enn en god L1 manager.

FredRaw

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #494 på: Mars 22, 2010, 23:07:48 »
Grayson stammer ofte i intervjuet.... Han ser nedtrykt og utslått ut... Sier det samme som de siste 2 månedene:"we didnt compete, we didnt pass the ball well, bla bla, nine games left, we're in a good position, we gotta work hard, get back to basic, bla bla"!

Stakkars mann, ville ikke vært i skoene hans nå.. Redd han er for sympatisk for denne rollen..
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Leedsfan

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #495 på: Mars 22, 2010, 23:07:55 »
Kisnorbo på krykker. Trolig ute for sesongen med en akillesskade!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #496 på: Mars 22, 2010, 23:08:57 »
Kisnorbo på krykker. Trolig ute for sesongen med en akillesskade!

Det er dagens desidert verste nyhet!
COME ON LEEDS !!

ziganda

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #497 på: Mars 22, 2010, 23:10:29 »
Det ser ut til å gjenta seg hvert år for Leeds i innspurten mot opprykk, vi klarer rett og lett ikke presset, og der med blir det det unødvendig spenning og frustrasjoner innen Leeds-laget, og så har vi det gående igjen....

Det som er sikkert er at livet aldri er kjedelig som Leeds-supporter.

God natt!
Helt korrekt, derfor trenger Leeds spillere som ikke kan unngå å rykke opp. Leeds blir litt for stor for de fleste spillere vi har nå. De er engstelige og redde når det legges press på dem mot slutten av sesongen. De tør ikke lengre spille fotball, men begynner å sparke fotball. Redd for å gjøre feil og da blir det bare tragisk.

MOT
« Siste redigering: Mars 22, 2010, 23:17:33 av ziganda »

Trond90

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #498 på: Mars 22, 2010, 23:13:58 »
Takk raggen for oppdateringen!

Er VELDIG langt nede nå, og jeg så 2 omgang.. og det var MØKK!

Noen som vet hvor lenge Beckford og Kisnorbo kan være ute?

Trond90 - Har mareritt om play off  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsulf

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #499 på: Mars 22, 2010, 23:15:14 »
Takk raggen for oppdateringen!

Er VELDIG langt nede nå, og jeg så 2 omgang.. og det var MØKK!

Noen som vet hvor lenge Beckford og Kisnorbo kan være ute?

Trond90 - Har mareritt om play off  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Da skulle jeg kanskje nå latt være å fortelle at førsteomgangen faktisk var verre?
Vær glad du ikke fikk se den med egne øyne.

MacMurder

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #500 på: Mars 22, 2010, 23:19:08 »
Graysons bane kan nok dessverre bli at han ikke hentet inn noen sluggere der det virkelig trengs, nemlig på sentral midtbane. Så og si alle lag jeg har sett i år virker større og sterkere fysisk enn dagens Leeds mannskap. Selv om kanskje Leeds spillerene etter manges oppfatning skal være bedre individuelt enn de fleste i denne divisjonen (tvilsomt etter kveldens fadese!), så trengs noen store kraftige rambukker i denne divisjonen. Virkelig skremmende at gamle Dickov var eneste mann i dag som så ut som han hadde fotballhjerne. Rystende!!!

Sleivind

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #501 på: Mars 22, 2010, 23:19:36 »
Dette var det verste jeg har sett av Leeds noensinne, og det inkludert tap mot ymse bakgårdsklubber i de lavere divisjoner!

Leeds minnet meg om Brann på søndag. Tafatte, lite innsats, horribelt pasningsspill, svake bakover, taper andreballer, taper dueller, er ikke våkne, osv osv osv.

Og jeg må si meg ekstremt skuffet over Grayson i dag. Hvor er det blitt av fotballspillingen? Vi spiller jo ikke fotball lenger. Greit nok, lange baller opp mot en sterk spiss kan fungere bra det. Men når Becchio taper ALT av dueller og midtbanen taper ALT av andreballer, så går det jo selvfølgelig ikke bra. At Grayson ikke innser det etter 20 minutter i 1.omgang er for meg en gåte. Vi spiller jo slik i to omganger!! De FÃ… gangene vi spilte ball så kom vi oss hvertfall oppver i banen, i motsetning til de 897 lange ballene vi slo i løpet av kampen.

Ekstremt skuffet over et ekstremt dårlig Leeds. Kan ikke i min villeste fantasi se hvordan vi skal vinne kamper fremover med slikt spill.

B_Ød

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #502 på: Mars 22, 2010, 23:20:09 »
litt tam forestilling ja, blir spennende framover nå gitt, men "we are leeds", så dette går mot direkte opprykk det kara, merk dere mine ord, kommer til å minne dere alle på denne dagen, da opprykk er sikret!
Ups & Ups!!

Cbas10an

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #503 på: Mars 22, 2010, 23:24:05 »
Spørsmålet er vel om SG bør byttes ut allerede nå, når sesongen enda kan reddes..  Jeg er usikker på om det er det rette å gjøre. Men enda mer usikker er jeg på om SG klarer å snu dette..
MOT


Joachim

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #504 på: Mars 22, 2010, 23:24:57 »
Kisnorbo er selvfølelig ute for resten av sesongen og han går glipp av VM.

Lisbon

  • Gjest
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #505 på: Mars 22, 2010, 23:32:44 »
Herregud så skuffa!! Hadde gleda meg til å se Leeds på tv igjen, men gud hjelpe meg, hadde vært bedre å høre elendigheta på radio...

Og Dickov, flau over at han spiller for Leeds, charming når han tråkker til millwall keeperen på ene corneren, virkelig stolt over å ha en avdanka elendig møkka spiller med skitne triks på laget...

Og verst av alt, Kisnorbo ute med skade, kunne ikke vært verre. Hva pokker gjør vi nå???

auren

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #506 på: Mars 22, 2010, 23:37:49 »
Herregud så skuffa!! Hadde gleda meg til å se Leeds på tv igjen, men gud hjelpe meg, hadde vært bedre å høre elendigheta på radio...

Og Dickov, flau over at han spiller for Leeds, charming når han tråkker til millwall keeperen på ene corneren, virkelig stolt over å ha en avdanka elendig møkka spiller med skitne triks på laget...


Og verst av alt, Kisnorbo ute med skade, kunne ikke vært verre. Hva pokker gjør vi nå???

Tabbe av Grayson å stille med ham i utgangspunktet. Men ikke gjør Dickov til en huggestabbe her. Han var langt i fra alene om å være ubrukelig. Og dette med tråkket på Forde - vi har vel sett Beckford, Mills, Bowyer, Smith, osv. gjort mye styggere saker før. Det er dessverre varemerket til Leeds.

Uansett; en flau forestilling av Leeds. De første 25 minutter var grusomt dårlige, men jeg ser faktisk for meg at perioder i Southampton-kampen og bortekampen mot Swindon var minst like dårlige. Vi er rett og slett ikke bedre for tiden. Rykker vi opp denne sesongen skal jeg jammen meg gå 100 ganger rundt et av billiardbordene på Fotballpuben! Mens jeg drikker øl!

auren, som håper han selv får svi!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lisbon

  • Gjest
Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #507 på: Mars 22, 2010, 23:42:05 »
Herregud så skuffa!! Hadde gleda meg til å se Leeds på tv igjen, men gud hjelpe meg, hadde vært bedre å høre elendigheta på radio...

Og Dickov, flau over at han spiller for Leeds, charming når han tråkker til millwall keeperen på ene corneren, virkelig stolt over å ha en avdanka elendig møkka spiller med skitne triks på laget...


Og verst av alt, Kisnorbo ute med skade, kunne ikke vært verre. Hva pokker gjør vi nå???

Tabbe av Grayson å stille med ham i utgangspunktet. Men ikke gjør Dickov til en huggestabbe her. Han var langt i fra alene om å være ubrukelig. Og dette med tråkket på Forde - vi har vel sett Beckford, Mills, Bowyer, Smith, osv. gjort mye styggere saker før. Det er dessverre varemerket til Leeds.

Uansett; en flau forestilling av Leeds. De første 25 minutter var grusomt dårlige, men jeg ser faktisk for meg at perioder i Southampton-kampen og bortekampen mot Swindon var minst like dårlige. Vi er rett og slett ikke bedre for tiden. Rykker vi opp denne sesongen skal jeg jammen meg gå 100 ganger rundt et av billiardbordene på Fotballpuben! Mens jeg drikker øl!

auren, som håper han selv får svi!

Hehe, håper også du får svi  ;)

Trond90

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #508 på: Mars 23, 2010, 00:03:32 »
OFFFF dette er så dårlig at jeg har lyst til og grine! Blir nok ikke mange timer søvn i natt. Hvis det blir noen så blir det om tap i play-off semi`n! Og hvis Beckford og Kisnorbo er ute for resten av sesongen så lurer jeg på hvordan vi skal holde nullen og score mål? Kanskje vi må ut på lånemarkedet IGJEN?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

LEO

Sv: KAMP: vs MILLWALL, 22/3 2010, kl 20.45
« Svar #509 på: Mars 23, 2010, 08:12:44 »
Jeg la merke til det med engang at innstillingen/nervøsiteten/engstelsen var der hos Leeds spillerne.  Mens Millwall ville NOE og hadde en klar strategi.

Vi gjorde Millwall veldig gode, fordi vi blant annet ikke trøkket til i tacklingene når vi hadde sjans til det, men lot motstander vende opp og få tid til å spille sitt spill. Vi rygget alt for mye og det ble da strekk i laget.

DEt er urovekkende at leeds kamp etter kamp ikke har ALLE syllinderne på når kampen starter.
Grayson, det er din jobb.
I første omgang så ble det spilt alt for mange ball opp i luften og over våre midtbane spillere.

Leeds hadde langt bedre innsats i 2. omgang men slik skulle vi startet fra kampen ble blåst igang.
Enig om Dickov, men han får godkjent av meg for 2.omgang.  Grella skulle ha startet istedenfor Dickov.  Er du på benken da er du frisk og kampklar.

Jeg syntes Bromby greide seg bra og var vår beste spiller bak. Killa får godkjent når han kom inn og han må få starte mot Norwich.
Doyle og Howson er for like men jeg syntes fortsatt at Howson har for mye junior takter og burde vært byttet ut.

Tull å sparke Grayson , det er Bates som bør ta sin hatt å GÃ….

Manageren til Charlton har nøyaktig samme situasjon med å kjøpe spillere for cirka kroner null og må leie og deale.

We are a L1 club as long as Bates is the owner