KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010

Started by Promotion 2010, March 16, 2010, 12:16:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmoen

De scorer mål! Derfor!!   :)
Quote from: hobberst on March 27, 2010, 17:56:45
Quote from: auren on March 27, 2010, 17:55:23
Vi kan ikke vinne kamper når vi ikke produserer en eneste målsjanse. Norwich vinner fortjent nok. Dessverre. Gutta hevet seg stort ift kampen mot Millwall og det skal vi være fornøyd med. Veldig bra forsvarsmessig. Angrepsmessig har jeg knapt sett verre.

Kandol? SELG!

auren

Hvordan kan du si at Norwich vinner fortjent????? Di skaper nesten ingenting !!!!!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Tom S

COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Oggy on March 27, 2010, 17:57:32
Typisk Norwich å avgjøre helt på slutten  :-[
gode lag gjør det...
vi er ikke et godt lag lenger.....vi suger faktisk >:(

Hallgeir *

Quote from: rober on March 27, 2010, 17:56:14
Lurer på hvor mange kamper karantene Kandol kan vente seg.....
Blir nok 3 kamper som vanlig er.
Super Leeds since 1968

laddi

Sier bare en ting!

Kandol bør sparkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sees 2 påskedag på  fotikken!
Bergen Whites

Bites Yer Legs

At Kandol djør seg bort når han kommer inn er ille nok, men at Grayson ikke setter han innpå tidligere er helt ufattelig. Ønsker han å vinne eller? Nei, takke meg til Grayson out-hylekoret, dette var pinlige taktiske disposisjoner!!!
KEEP FIGHTING!!

nord

Leeds var klart det bedre holdet! - men tapte  :'(
Jeg er mere optimistisk på direkte oprykk end jeg var i mandags!  8). Bring Swindon on ! ;D

Jon R

Quote from: rober on March 27, 2010, 17:56:14
Lurer på hvor mange kamper karantene Kandol kan vente seg.....

Han bør være ferdig i Leeds. Totalt uakseptabel og demoraliserende atferd. Det er vel andre gang denne seongen han driter seg ut.
Jon R.

Trond90

Quote from: Tom S on March 27, 2010, 17:58:55
Jævlig sur akkurat no!
Samme her, helt forjævligt! Snart kommer meldingene fra Scum supporterne og Looserpool fansen, + en Everton fan! Arh.. har lyst til og grine og ta kveld!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sveifors

Quote from: Runar on March 27, 2010, 17:56:31
Lowry som må ha mesten parten av skylden får situasjonen til baklengsmålet. Det er ikke hans duell!!

Ikke hans feil, Vi mister ballen i duell framme og blir kontret mot.

Slik tapte vi playoff ifjor, dette er elementært i fotball.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Quote from: bmoen on March 27, 2010, 17:56:03
Hvis dere trodde at Leeds skulle vinne denne kampen har dere ikke bakkekontakt, og ser ikke tegninga i denne innspurten. ;)

Lite vits å piske opp stemningen på dårlige dager, om vi ikke i tillegg skal få det fra våre egne. Dette kan du spare deg for, spør du meg, bmoen!

Du vet hvordan det blir av slikt.
Marching on together!

ollan

Atter en dårlig kamp av guttene, tror ikke denne trenden snur før play off er i gang >:(
Taktisk fungerer det sånn halveis, men hvorfor kommer ikke byttene før det er 10 min igjen, vi hadde en mulighet til å få kampen i vårt spor da Norwich begynte å få problemer midtveis i 2. omgang. Utvisningen er  for så vidt grei, men mange andre rutinerte dommere hadde latt dette passere med en booking eller tilsnakk.
Alt i alt så taper vi på en relativt god dag.Fremgang å spore fra mandagen.... desverre er oddsen mindre for play off enn direkte opprykk.............

møkkalørdag

MOT  
Ollan

gill

Quote from: B-m on March 27, 2010, 17:55:41
Usympatisk lag dette Norwich, fans og spillere..
Usympatisk??? Synes Norwich er et flott fotballag jeg. Håper vi rykker opp sammen med dem.

Leedsulf

Quote from: GeirO on March 27, 2010, 17:53:11
Synes Kandol gjorde en reltaivt dårlig match når han kom innpå.....

Ja, hadde forventet å se mer av han i dag... ::)

bmoen

Med det språket ditt hører du ikke hjemme her på forumet!  >:(
Quote from: Tom S on March 27, 2010, 17:58:15
Hvis dere trodde at Leeds skulle vinne denne kampen har dere ikke bakkekontakt, og ser ikke tegninga i denne innspurten. ;)

Du blir faen meg ikkje bedre!!
Forbanna tosk!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Bites Yer Legs

Quote from: gill on March 27, 2010, 18:01:06
Usympatisk??? Synes Norwich er et flott fotballag jeg. Håper vi rykker opp sammen med dem.

Så du kampen eller?
KEEP FIGHTING!!

Svend Anders

Jeg er utrolig skuffa over resultatet når vi gjør en så solid kamp defensivt. I andre omgang slipper vi ikke Norwich over midtbanen omtrent før målet i sluttminuttene.

Hvorenn skuffa og bitter man må være på denne kampen må vi og troppen snarest legge det bak seg og ta med seg den passion, entusiasme og lojalitet til de gjenstående 8 kampene.

All snakk om mistillitt til Grayson, "lost the dressingroom", spilleropprør etc kan legges dødt, takk og lov for det.

Skal vi opp er det fortsatt bare knallhard innsats og tro på det man driver med som gjelder.

Kom igjen Leeds!

PS! Tresor Kandol bør settes som skuregutt på Thorp Arch ut kontraktstiden og holde seg milevis unna noen gjenstående trening. Makan til tankeløs og idiotisk oppførsel i Leeds-drakt har jeg aldri sett, og det med ett minutt å vise seg frem på.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

ØBS

Enig.  De skaffer seg ikke menge nye tilhengere på den måten.

Ellers er jeg utrolig uenig i at det beste laget vinner alltid, en over her som mente det...

Det laget som scorer flest, ja, men ikke alltid fortjent.  Har vi glemt hjemmemøtet med dagens lag?

Vi vant men ikke mye fortjent...
LUSCOS-hilsen
ØBS

rober

Quote from: Andersen on March 27, 2010, 17:58:37
Og Leeds taper og taper ................. ja , ja og nå er vi på play- off plass . LEEDS4EVER

Ikke enda. Vi har bedre målforskjell enn Millwall

Rudi G.

Quote from: hobberst on March 27, 2010, 17:56:45
Vi kan ikke vinne kamper når vi ikke produserer en eneste målsjanse. Norwich vinner fortjent nok. Dessverre. Gutta hevet seg stort ift kampen mot Millwall og det skal vi være fornøyd med. Veldig bra forsvarsmessig. Angrepsmessig har jeg knapt sett verre.

Kandol? SELG!

auren

Hvordan kan du si at Norwich vinner fortjent????? Di skaper nesten ingenting !!!!!

Enig med deg hobberst: Norwich scorer vel egentlig på den eneste store muligheten de har. Det var og ble en 0-0 kamp som Leeds styrte for det meste uten heller å skape de store mulighetene, men som Norwich scorer et kontringsmål på slutten i. Synd. Det kunne liksågodt vært Leeds som hadde vunnet 1-0. :(

Svend Anders

De må gjerne spille fin fotball, men uhyrlige taklinger og skjule albuer gir ikke mye sympati fra min side i alle fall.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

SirOlsen

jeg... eller.. nei, tror egentlig det er best jeg holder kjeft nå.. for nå er jeg IKKE blid..
-SirOlsen-

Trond90

Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:01:26
Med det språket ditt hører du ikke hjemme her på forumet!  >:(

Forbanna tosk!
Det er ikkje lurt og komme med sånne kommentarer når vi har sluppet inn ett mål 1 min før slutt, det du sier der er akkuratt som og stikke handen inn i ett vepsebol!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:02:14
Jeg er utrolig skuffa over resultatet når vi gjør en så solid kamp defensivt. I andre omgang slipper vi ikke Norwich over midtbanen omtrent før målet i sluttminuttene.

Hvorenn skuffa og bitter man må være på denne kampen må vi og troppen snarest legge det bak seg og ta med seg den passion, entusiasme og lojalitet til de gjenstående 8 kampene.

All snakk om mistillitt til Grayson, "lost the dressingroom", spilleropprør etc kan legges dødt, takk og lov for det.

Skal vi opp er det fortsatt bare knallhard innsats og tro på det man driver med som gjelder.

Kom igjen Leeds!

PS! Tresor Kandol bør settes som skuregutt på Thorp Arch ut kontraktstiden og holde seg milevis unna noen gjenstående trening. Makan til tankeløs og idiotisk oppførsel i Leeds-drakt har jeg aldri sett, og det med ett minutt å vise seg frem på.

SA

Endelig en som har sett det, hva gjorde han?
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:01:26
Med det språket ditt hører du ikke hjemme her på forumet!  >:(

Forbanna tosk!

Med dine provoserende innlegg hører ikke du hjemme her på forumet.
COME ON LEEDS !!

Lisbon

Tross alt spiller vi bedre enn på lenge, og forsvaret var ikke så verst, største bekymringen er jo fremover, vi har jo praktisk talt slutta å score mål, produserer knapt en sjanse! Får virkelig håpe han der Watt kan bidra med noe der, ellers ender dette med katastrofe. Får håpe Becchio kommer seg raskt igjen, noen som vet hvordan det går med han?

Kickthemdown

Kandol? SELG!
auren
Han er desverre ikke verdt en dritt, bokstavelig talt.

anders

Quote from: sveifors on March 27, 2010, 18:00:28
Quote from: Runar on March 27, 2010, 17:56:31
Lowry som må ha mesten parten av skylden får situasjonen til baklengsmålet. Det er ikke hans duell!!

Ikke hans feil, Vi mister ballen i duell framme og blir kontret mot.

Slik tapte vi playoff ifjor, dette er elementært i fotball.

Helt enig med Runar, ikke Lowry sin duell. Konsekvensen av at han selger seg blir en vidåpen venstreside som Norwich utnytter til det fulle. Var nok Kandols siste opptreden i den hvite trøyen, IDIOT!

Papi

I grunn ein god gjennomført defensivtsett kamp, så utrulig bittert at det ryker i sluttminutta.
Er jo akkurat motsatt fra kampen på Elland Road... :'(

Nå må resten av kampene vinnes.
Ikkje råd til eit einaste feilskjer
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

gill

Quote from: Bites Yer Legs on March 27, 2010, 18:02:01

Så du kampen eller?
Jepp. Gjorde det. Såpass må vi tåle i en toppkamp i denne divisjonen.