KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010

Started by Promotion 2010, March 16, 2010, 12:16:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ØBS

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:10:15
Quote from: Alta-White on March 27, 2010, 18:06:46
Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:02:14
Jeg er utrolig skuffa over resultatet når vi gjør en så solid kamp defensivt. I andre omgang slipper vi ikke Norwich over midtbanen omtrent før målet i sluttminuttene.

Hvorenn skuffa og bitter man må være på denne kampen må vi og troppen snarest legge det bak seg og ta med seg den passion, entusiasme og lojalitet til de gjenstående 8 kampene.

All snakk om mistillitt til Grayson, "lost the dressingroom", spilleropprør etc kan legges dødt, takk og lov for det.

Skal vi opp er det fortsatt bare knallhard innsats og tro på det man driver med som gjelder.

Kom igjen Leeds!

PS! Tresor Kandol bør settes som skuregutt på Thorp Arch ut kontraktstiden og holde seg milevis unna noen gjenstående trening. Makan til tankeløs og idiotisk oppførsel i Leeds-drakt har jeg aldri sett, og det med ett minutt å vise seg frem på.

SA
For du betalt av Leeds United eller?

Kødder du?

Så du mye mistillit blant Leeds-spillerne ute på banen idag?

SA

Enig Svend...

Når du ser på innleggene postet etter kampslutt kan vi vel bare konkludere med at det er mye merkelige holdninger blandt våre venner i Norge/Skandinavia.

Til og med enkelte som ikke tåler tap engang, om enn urettferdig, men bør man da være fotballsupporter i det hele tatt??

Realiteten er det den er, og skal vi få gjort noe med det finnes det alltids en neste kamp.  Men det begynner jammen meg å haste...
LUSCOS-hilsen
ØBS

bmoen

Kan du forklare meg hva som er pisspreik?

Quote from: ollan on March 27, 2010, 18:12:51
Quote from: Tom S on March 27, 2010, 18:04:56
Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:01:26
Med det språket ditt hører du ikke hjemme her på forumet!  >:(
Quote from: Tom S on March 27, 2010, 17:58:15
Quote from: bmoen on March 27, 2010, 17:56:03
Hvis dere trodde at Leeds skulle vinne denne kampen har dere ikke bakkekontakt, og ser ikke tegninga i denne innspurten. ;)

Du blir faen meg ikkje bedre!!
Forbanna tosk!

Med dine provoserende innlegg hører ikke du hjemme her på forumet.

bmoen har vært medlem av Forumet siden 2004.
Med sine knappe 300 innlegg som forøvrig STORT SETT kommer etter Leeds har avgitt poeng og består av sure oppgulp, hviser han seg igjen som en ekte supporter..... kansje han har holdt med Leeds siden 60 tallet ikke vet jeg, men å fyre opp marioteten av sine medsupportere med pisspreik og kvalme bidrar ikke til et bedre forum.... SORRY bmoen, tror at det er du som ikke hører til på dette forumet. stygt språk for din sarte sjel eller ikke, f*** off
BMo - Leeds-fan siden 1964

Svend Anders

Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:14:26
Ja, da sier jeg Herlighet til deg også! På dette forumet går det ikke an å si annet enn Heia Leeds samme hvor dårlig de spiller, og samme hvor lite poeng de sanker nå på slutten. Jatte-forum!!!  ;D
Quote from: Bites Yer Legs on March 27, 2010, 18:09:59
Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:08:32
Så det er provoserende å se realitetene i øya?  ???

Hvis dere trodde at Leeds skulle vinne denne kampen har dere ikke bakkekontakt, og ser ikke tegninga i denne innspurten. ;)

Forbanna tosk!

Herlighet, nå må du gi deg. Jeg kommer aldri til å bruke språket til Tom, men om du ikke har innsikt ti å se at det du skriver oppfates om ren provokasjon syntes jeg nesten litt synd på deg..

Vær så snill. Det må være mulig å respektere Med-supportere litte grann både i gode og dårlige tider. Ã... slenge ut noe "ædda-bædda-jeg-trudde-vi-kom-til-å-tape-lenge-før-deg" og generell in-your-face-holdning til medsupportere etter et tap må det være mulig å unngå?

Det foregår gode, saklige debatter hvor folk holder mer enn en kritisk pekefinger på Leeds United på dette forumet uten at noen kaller det jatte-forum av den grunn. Hver gang jeg ser slike kommentarer (om at det "ikke er lov å være kritisk") kommer det etter negative innlegg hvor formen er det som svikter.

Jeg forstår meg ikke på folk som ser ut til å fryde seg over andres skuffelse, eller i det minste la frustrasjonen gå ut over-meddebattanter når vi heier på samme lag.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Bites Yer Legs

Quote from: Per Arne on March 27, 2010, 18:17:17
Ja, da sier jeg Herlighet til deg også! På dette forumet går det ikke an å si annet enn Heia Leeds samme hvor dårlig de spiller, og samme hvor lite poeng de sanker nå på slutten. Jatte-forum!!!  ;D

Forbanna tosk!

Herlighet, nå må du gi deg. Jeg kommer aldri til å bruke språket til Tom, men om du ikke har innsikt ti å se at det du skriver oppfates om ren provokasjon syntes jeg nesten litt synd på deg..

Mye "Herlighet" her. Kunne nesten vært et bønnemøte i Sarons Dal, dette....

;)

Om bønnemøter har effekt, meld meg på!! 8) Jeg tror vi trenger hjelp både herfra og derfra nå..

KEEP FIGHTING!!

Tom S

Quote from: Rudi G. on March 27, 2010, 18:19:25
Quote from: Tom S on March 27, 2010, 18:09:49
Quote from: Rudi G. on March 27, 2010, 18:07:39

Jeg hadde både tro og håp om seier og vunnet kunne vi!

Glem det Rudi, nyttesløst å snakke med folk som med sitt fine språk provoserer sine medsupportere til ei kvar tid.

Like sympatisk som fagermo og kovacs ::)

:D
COME ON LEEDS !!

marve

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:08:59
Quote from: DenHviteYeboah on March 27, 2010, 17:59:10
Quote from: Oggy on March 27, 2010, 17:57:32
Typisk Norwich å avgjøre helt på slutten  :-[
gode lag gjør det...
vi er ikke et godt lag lenger.....vi suger faktisk >:(

Kjempeholdning som jeg er sjeleglad for at ingen i Leeds United deler om dagen.

Leeds hevet seg betydelig idag, og det MÃ... vi ta med oss. Vi sto opp og tok det aller meste av Norwich sitt spill fra hverandre idag. Jeg mener det ikke var tilfeldig. Selv om vi ikke skaper mye offensivt sitter mye defensivt. Det er noe å ta med seg videre når vi slipper å bytte angrep (som igjen ødelegger angrepstaktikk?) etter ti minutter.

Lett å si at byttene burde være gjort tidligere, men jeg tror vel det er en balansegang i å holde ett poeng mot 0-0 og ikke ta for mange sjanser, og å ikke bryte opp i det samspillet som har bygd seg opp gjennom 2. omgangen.

SA

Men SA når man spiller så pass mye langt og høyt bør man ikke da sette inn en som er bra på hodet (kandol ) .Har sett det i flere kamper i det siste at grayson velger å ta ut becchio og satt inn feks dickov som ikke akkurat ruver ,mener med det at grayson viser svakheter taktisk.

Bites Yer Legs

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:02:14
Jeg er utrolig skuffa over resultatet når vi gjør en så solid kamp defensivt. I andre omgang slipper vi ikke Norwich over midtbanen omtrent før målet i sluttminuttene.

Hvorenn skuffa og bitter man må være på denne kampen må vi og troppen snarest legge det bak seg og ta med seg den passion, entusiasme og lojalitet til de gjenstående 8 kampene.

All snakk om mistillitt til Grayson, "lost the dressingroom", spilleropprør etc kan legges dødt, takk og lov for det.

Skal vi opp er det fortsatt bare knallhard innsats og tro på det man driver med som gjelder.

Kom igjen Leeds!

PS! Tresor Kandol bør settes som skuregutt på Thorp Arch ut kontraktstiden og holde seg milevis unna noen gjenstående trening. Makan til tankeløs og idiotisk oppførsel i Leeds-drakt har jeg aldri sett, og det med ett minutt å vise seg frem på.

SA

Siden du så det så spør jeg igjen, hva gjorde Kandol?
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

FRUSTRASJON ETTER TAP er forståelig folkens. Men folkeskikk går det an å følge uansett.

Om du merker det på helsa, tell heller til ti før du poster.
...det er nå vi er i ferd med å sette standarden for forumet fremover - er det 'slik' du vil ha det her?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Quote from: marve on March 27, 2010, 18:22:55
Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:08:59
Quote from: DenHviteYeboah on March 27, 2010, 17:59:10
Quote from: Oggy on March 27, 2010, 17:57:32
Typisk Norwich å avgjøre helt på slutten  :-[
gode lag gjør det...
vi er ikke et godt lag lenger.....vi suger faktisk >:(

Kjempeholdning som jeg er sjeleglad for at ingen i Leeds United deler om dagen.

Leeds hevet seg betydelig idag, og det MÃ... vi ta med oss. Vi sto opp og tok det aller meste av Norwich sitt spill fra hverandre idag. Jeg mener det ikke var tilfeldig. Selv om vi ikke skaper mye offensivt sitter mye defensivt. Det er noe å ta med seg videre når vi slipper å bytte angrep (som igjen ødelegger angrepstaktikk?) etter ti minutter.

Lett å si at byttene burde være gjort tidligere, men jeg tror vel det er en balansegang i å holde ett poeng mot 0-0 og ikke ta for mange sjanser, og å ikke bryte opp i det samspillet som har bygd seg opp gjennom 2. omgangen.

SA

Men SA når man spiller så pass mye langt og høyt bør man ikke da sette inn en som er bra på hodet (kandol ) .Har sett det i flere kamper i det siste at grayson velger å ta ut becchio og satt inn feks dickov som ikke akkurat ruver ,mener med det at grayson viser svakheter taktisk.

Jeg har ikke kommentert Graysons taktiske valg, etc - jeg snakker om ryktespredningen og spekuleringer i om spillerne har mistillit til treneren sin, at de ikke tror på ham lenger.

Det mener jeg, uten å tenke at det er veldig oppsiktsvekkende, ble klart motbevist idag. Med svært få unntak sto alle opp idag, leverte innsats og lojalitet.

Da er det i alle fall håp om at vi kan bedre oss ytterligere til de gjenstående kampene mot lag som antageligvis ikke har en like god forsvarsmur som de vi møtte idag.

Det synes jeg er positivt.

SA
Følges på:

Here we go again

Vil også svært gjerne vite hva Kandol egentlig gjorde i dag som gav ham rødt kort direkte.

Sølvreven

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:20:43

Forbanna tosk!

Vær så snill. Det må være mulig å respektere Med-supportere litte grann både i gode og dårlige tider. Ã... slenge ut noe "ædda-bædda-jeg-trudde-vi-kom-til-å-tape-lenge-før-deg" og generell in-your-face-holdning til medsupportere etter et tap må det være mulig å unngå?

Det foregår gode, saklige debatter hvor folk holder mer enn en kritisk pekefinger på Leeds United på dette forumet uten at noen kaller det jatte-forum av den grunn. Hver gang jeg ser slike kommentarer (om at det "ikke er lov å være kritisk") kommer det etter negative innlegg hvor formen er det som svikter.

Jeg forstår meg ikke på folk som ser ut til å fryde seg over andres skuffelse, eller i det minste la frustrasjonen gå ut over-meddebattanter når vi heier på samme lag.

SA
Enig Svend Anders.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ØBS

Quote from: Asbjørn on March 27, 2010, 18:24:17
FRUSTRASJON ETTER TAP er forståelig folkens. Men folkeskikk går det an å følge uansett.

...det er nå vi er i ferd med å sette standarden for forumet fremover - er det 'slik' du vil ha det her?

"Hear ye, hear ye..."
LUSCOS-hilsen
ØBS

Asbjørn

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:26:06
Med svært få unntak sto alle opp idag, leverte innsats og lojalitet.

Da er det i alle fall håp om at vi kan bedre oss ytterligere til de gjenstående kampene mot lag som antageligvis ikke har en like god forsvarsmur som de vi møtte idag.

'
"Alt" lå til rette for at vi kunne forlate Norwich med løftet hode og tross alt bedre til sinns enn etter kampen mandag.
MEN så får vi et baklengsmål helt på slutten. Og vi får en frustrasjonsutvisning de luxe (ikke på en av våre mest innflytelsesrike spillere, men anyways...).

Lurer iallefall på hvordan dette virker inn foran "de åtte siste"...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Quote from: Here we go again on March 27, 2010, 18:27:24
Vil også svært gjerne vite hva Kandol egentlig gjorde i dag som gav ham rødt kort direkte.

Jeg hadde en veldig dårlig feed og ingen nærbilder, men det virket i alle fall åpenbart at han skallet til motspilleren. Sikkert andre her inne som kan bekrefte det.

SA
Følges på:

Sølvreven

En liten springskalle

Tom S

Quote from: Asbjørn on March 27, 2010, 18:24:17

Sorry, mitt innlegg er nå redigert!

Men, håper også at de som provoserer tar dette inn over seg.
COME ON LEEDS !!

ollan

Quote from: bmoen on March 27, 2010, 18:20:28
Kan du forklare meg hva som er pisspreik?

Quote from: ollan on March 27, 2010, 18:12:51

Forbanna tosk!

bmoen har vært medlem av Forumet siden 2004.
Med sine knappe 300 innlegg som forøvrig STORT SETT kommer etter Leeds har avgitt poeng og består av sure oppgulp, hviser han seg igjen som en ekte supporter..... kansje han har holdt med Leeds siden 60 tallet ikke vet jeg, men å fyre opp marioteten av sine medsupportere med pisspreik og kvalme bidrar ikke til et bedre forum.... SORRY bmoen, tror at det er du som ikke hører til på dette forumet. stygt språk for din sarte sjel eller ikke, f*** off

Prat/tekst uten mål og mening. Forsurnde tøv uten å skape noe konstruktiv debatt.

Hvor er du på Forumet når Leeds vinner??
Ollan

Evig Pint

OK, skal forsøke å komme med et innlegg ikke alt for mye preget av frustrasjon (enda det bobler i hodet nå).

La oss se på det positive og negative fra idag:

Negativt:
Becchio-skadet (hadde allerede rukket å gjøre flere gode ting enn i hele kampen mot Millwall)
Skaper lite offansivt - savner personlig en Dougie Freeman type (ikke Dickov)
Selger oss i slutten og mister et viktig poeng - FRUSTRERENDE
Kandol har personlige problemer og er FERDIG i Leeds.

Positivt:
Vi gjorde en defansivt meget god kamp, Norwich skaper nesten ingenting
 * Veldig aggressive i ballvinningsfasen, vinner mange baller høyt i banen - BRA! Dette var kanskje det jeg likte best fra dagens kamp.
 * Tre sentralt gjorde oss stabile bakover (men gjorde at vi manglet bredde offansivt, var nesten verdt offeret)
 * Collins viser seg som en habil fotballspiller
 * Higgs tilbake i buret, Mr. "Safe-hands" som min far har døpt ham sprer helt klart en annen trygghet enn Ankers.
Vi hadde en bedre innstilling enn på lenge, viste seg veeeldig tydelig i starten av kampen når ballen var ute av spill og vi fikk se nærbilder av spillerene, men også i den aggressive innsatsen over hele kampen
Klart spillemessig løft fra to siste kampene
 *Prøver å spille ball, kanskje litt mye av og til, skulle gjerne sett enkelte mer direkte i spillestilen, kanskje Snoddy og Becks spesielt
Grayson gjorde forandringer på laget, og laget virket bedre forberedt denne gang, enn foran kampene mot Soton og Millwall
Vi skaper ikke mye offansivt, men også her mer enn i de to siste kampene (og det mot en trolig bedre motstander).

Vi må huske på at dette var en kamp vi forventet tap i, og et poeng idag hadde vært som en seier. Det var to jevne lag utpå der, og desverre vippet det i Norwich sin favør denne gang (som det vippet i vår sist gang lagene møttes). Merkelig følelse, men på tross av tap har jeg bedre tro nå enn jeg hadde rett etter Millwallkampen.

Sikker mange frustrerte som bare ser negativt og slakter dette innlegget, men dette er i hvert fall de inntrykkene jeg sitter igjen med minuttene etter kampen.
Marching on together

FredRaw

Tok kveletak på en motstander... Merkelig at han som sparka Becchio i svime ikke fikk rødt?? Fikk vel ikke gult engang.. etter det satt korta veldig løst...
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Adis

Quote from: Sølvreven on March 27, 2010, 18:30:42
En liten springskalle
tror han tok tak rundt halsen på en kar og dytta han bort. Hvertfall i følge Larry som hadde sett på det i etterkant
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Bites Yer Legs

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:29:59

Jeg hadde en veldig dårlig feed og ingen nærbilder, men det virket i alle fall åpenbart at han skallet til motspilleren. Sikkert andre her inne som kan bekrefte det.

SA

Dommeren signaliserte en form for kvelertak, men om du skal være så bastant ovenfor Kandol som du var i sted bør du ha grunnlag for det..!
KEEP FIGHTING!!

euphor9

Quote from: FredRaw on March 27, 2010, 18:32:32

Tok kveletak på en motstander... Merkelig at han som sparka Becchio i svime ikke fikk rødt?? Fikk vel ikke gult engang.. etter det satt korta veldig løst...

Ja hørte oxo at kommentatorene snakka noe om kvelertak.

h.b

Unnskyld. Men det er 8 kamper igjen. Vi kan ikke si se på det positive. Vi taper mot et bedre lag og vi er på poeng likt mot dewt laget som ligger på 3 plass

Rudi G.

Quote from: Asbjørn on March 27, 2010, 18:29:14
Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:26:06
Med svært få unntak sto alle opp idag, leverte innsats og lojalitet.

'
"Alt" lå til rette for at vi kunne forlate Norwich med løftet hode og tross alt bedre til sinns enn etter kampen mandag.
MEN så får vi et baklengsmål helt på slutten. Og vi får en frustrasjonsutvisning de luxe (ikke på en av våre mest innflytelsesrike spillere, men anyways...).

Lurer iallefall på hvordan dette virker inn foran "de åtte siste"...

Selv om tap og skuffende resultat i dag så jeg noe positivt i hvordan Leeds fremstod i dag. Håper SG og guttene etter de har fått ristet av seg tapet ser det samme og fortsetter i samme sporet!

Sølvreven

Når disse vanlige supporterne våre kommer med disse vanlige bemerkningene om at dette visste de kom til å skje, og at alle vi andre som ikke visste det er noen blinde kuer fra Manchester, det er da vi på bite det i oss. Derfor sitter jeg nå her og biter i det sure grønne eplet og teller til 199.  ;)

Evig Pint

Tror han gikk etter halsen på motstander med kverlertak
Marching on together

Adis

Quote from: Evig Pint on March 27, 2010, 18:31:50
OK, skal forsøke å komme med et innlegg ikke alt for mye preget av frustrasjon (enda det bobler i hodet nå).

Negativt:
Becchio-skadet (hadde allerede rukket å gjøre flere gode ting enn i hele kampen mot Millwall)

Positivt:
 * Veldig aggressive i ballvinningsfasen, vinner mange baller høyt i banen - BRA! Dette var kanskje det jeg likte best fra dagens kamp.
 * Tre sentralt gjorde oss stabile bakover (men gjorde at vi manglet bredde offansivt, var nesten verdt offeret)
 * Higgs tilbake i buret, Mr. "Safe-hands" som min far har døpt ham sprer helt klart en annen trygghet enn Ankers.
Vi hadde en bedre innstilling enn på lenge, viste seg veeeldig tydelig i starten av kampen når ballen var ute av spill og vi fikk se nærbilder av spillerene, men også i den aggressive innsatsen over hele kampen
 *Prøver å spille ball, kanskje litt mye av og til, skulle gjerne sett enkelte mer direkte i spillestilen, kanskje Snoddy og Becks spesielt
Grayson gjorde forandringer på laget, og laget virket bedre forberedt denne gang, enn foran kampene mot Soton og Millwall
Vi skaper ikke mye offansivt, men også her mer enn i de to siste kampene (og det mot en trolig bedre motstander).

Vi må huske på at dette var en kamp vi forventet tap i, og et poeng idag hadde vært som en seier. Det var to jevne lag utpå der, og desverre vippet det i Norwich sin favør denne gang (som det vippet i vår sist gang lagene møttes). Merkelig følelse, men på tross av tap har jeg bedre tro nå enn jeg hadde rett etter Millwallkampen.

Sikker mange frustrerte som bare ser negativt og slakter dette innlegget, men dette er i hvert fall de inntrykkene jeg sitter igjen med minuttene etter kampen.

Enig, det er iikke i dag opprykket ryker. Det er mot Walsall, Wycombe, Brentford etc..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

ollan

Quote from: Evig Pint on March 27, 2010, 18:31:50

Negativt:

Positivt:

Det er riktig som du sier, flere + enn - , vi var uheldig med scoring imot og med litt bedre taktikk fra benken mener jeg vi skulle hatt minst 1 pong.  Grayson!! Your time is running up.....
Ollan

Tom S

Quote from: Svend Anders on March 27, 2010, 18:29:59

SA

På dommeren såg det ut som om Kandol hadde tatt kvelertak på ein kanarifugl.
Så rødt er greit, men det hadde nok spilt liten rolle for resultatet om han hadde fått fortsette de siste  minuttene.
Synd at Larry ikkje gjorde bytter tidlegere i kampen, vi hadde norwich i kne, men klarte ikkje å sette siste pasning og løp.

Veldig oppmuntrande forestilling, jævlig surt resultat.
Men, beholder gutta innsatsen vist i dag resten av sesongen så går dette bra. Vi må unngå fleire southampton, millwall, swindon osv forestillinger.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Ferre

Noen som kan gi en liten børs på spillerne? Fikk ikke med meg kampen i dag...