Skrevet av Emne: Racket-tråden  (Lest 1005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Racket-tråden
« på: Mars 22, 2010, 12:05:03 »
Er flott å ha aktiviteter å holde på med. Jeg har spilt litt tennis og badminton i barndommen. Vi hadde en utrolig kjip asfalt tennis-bane på Gravdal i lofoten med hyssing som nett(før vi fikk fiskegarn, SÃ…KLART) som jeg og bestekameraten min Nicolai spilte nesten hver dag på om sommeren.. Vi var Gravdals beste !!

Ellers så bruker jeg å lage badminton bane hver sommer på plena vår hjemme på Gravdal, men er jo utrolig vanskelig å oppdrive spillere som holder et rimelig greit nivå.... Har heldigvis 2-3 stk. Men så er det jo det med vinden, er ofte litt bris i lofoten noe som er faen så irritrende.


En aktivitet som jeg begynte med for 2 år siden er squash, kanskje ikke like kult som badminton eller tennis, men fortsatt veldig artig! Har fått noen gode "partners" nå. Eneste er at jeg får smerter i høyre triceps om jeg spiller mer enn 2 ganger i uken, forhåpentligvis er det bare opptrening som må til.


Er det noen her på forumet som driver med racket sport?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Sv: Racket-tråden
« Svar #1 på: Mars 22, 2010, 18:04:30 »
En aktivitet som jeg begynte med for 2 år siden er squash, kanskje ikke like kult som badminton eller tennis, men fortsatt veldig artig! Har fått noen gode "partners" nå. Eneste er at jeg får smerter i høyre triceps om jeg spiller mer enn 2 ganger i uken, forhåpentligvis er det bare opptrening som må til.

Samt muligens å kutte ned på en annen køllerelatert aktivitet som du garantert begynte med for MER enn 2 år siden.  ;D
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Racket-tråden
« Svar #2 på: Mars 22, 2010, 19:14:14 »
Er flott å ha aktiviteter å holde på med. Jeg har spilt litt tennis og badminton i barndommen. Vi hadde en utrolig kjip asfalt tennis-bane på Gravdal i lofoten med hyssing som nett(før vi fikk fiskegarn, SÃ…KLART) som jeg og bestekameraten min Nicolai spilte nesten hver dag på om sommeren.. Vi var Gravdals beste !!

Ellers så bruker jeg å lage badminton bane hver sommer på plena vår hjemme på Gravdal, men er jo utrolig vanskelig å oppdrive spillere som holder et rimelig greit nivå.... Har heldigvis 2-3 stk. Men så er det jo det med vinden, er ofte litt bris i lofoten noe som er faen så irritrende.


En aktivitet som jeg begynte med for 2 år siden er squash, kanskje ikke like kult som badminton eller tennis, men fortsatt veldig artig! Har fått noen gode "partners" nå. Eneste er at jeg får smerter i høyre triceps om jeg spiller mer enn 2 ganger i uken, forhåpentligvis er det bare opptrening som må til.


Er det noen her på forumet som driver med racket sport?

Jeg har en kamerat som var norges beste badminton-junior opptil han ble senior og tjukk for 2-3 år siden, som også var da jeg traff han i militsen.. Han har syke håndledd dog, og viste meg noen feite triks, så hadde ikke vært for ryggen min hadde jeg slaktet det i all racketsport 8) Easy...
KEEP FIGHTING!!