Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #660 på: April 14, 2011, 17:23:48 »
Jeg er 100% sikker på at SG "har sett, ser, og vil fortsette å se" det "alle andre" ser..og bedere også.
Tror på ham når han sier at det vanskelig å finne de rette spillertypene, til rett tid..og pris. Kanskje ikke de rette typene ønsker å spille for Leeds..hva vet jeg..eller noen andre her på forumet om det??
Jeg er helt sikker på at han er det beste manager-alternativet for Leeds- og gitt tid, vil dette gå den veien vi alle ønsker.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #661 på: April 14, 2011, 17:33:12 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it

Litt påfallende at når vi er i en dårlig periode så spyr du ut innlegg etter innlegg. En ekte patriot med andre ord...



Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

En ekte patriot er i dette tilfelle en realist. Gnåling og syting vil ikke fremme denne klubben på noen som helst måte. En ting til, du må slutte å leve i fortiden pga at det er andre spilleregler som gjelder.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #662 på: April 14, 2011, 17:35:34 »
Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant ut det alle hadde sett, at vi manglet folk på midtbanen?

Dette er jo vrøvl medfører jo ikke riktighet. Grayson uttalte jo allerede i sommer at han var på jakt etter noen til å styrke sentral midtbane, og spesielt en murbrekker. Kritiser mannen gjerne for ikke å ha klart det, men ikke sprit opp kritikken med fri fantasi.

Så, helt urealtert til det siterte utsagnet fra Sleivind:
Det bra at tråden, uansett hvor tåpelig jeg enn syn tittelen er på dette tidspunkt, vender tilbake til fotballdiskusjon, etter en barnehagediskusjon om hvem som er mest patriotisk.

- Leif Olav

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #663 på: April 14, 2011, 17:40:40 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it

Litt påfallende at når vi er i en dårlig periode så spyr du ut innlegg etter innlegg. En ekte patriot med andre ord...



Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

En ekte patriot er i dette tilfelle en realist. Gnåling og syting vil ikke fremme denne klubben på noen som helst måte. En ting til, du må slutte å leve i fortiden pga at det er andre spilleregler som gjelder.

OK, unger, nå går dere på rommet deres uten kveldsmat og tenker gjennom hva dere diskuterer i denne tråden. Kom tilbake i morgen om dere er klar for å diskutere det tråden omhandler.Ellers stenger jeg hele skiten.  >:(
- Leif Olav

mac_gyver

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #664 på: April 14, 2011, 17:48:21 »
Se på tabellen. Ã… sparke Larry gir null mening.
Pride of Yorkshire

Sleivind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #665 på: April 14, 2011, 18:23:38 »
Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant ut det alle hadde sett, at vi manglet folk på midtbanen?

Dette er jo vrøvl medfører jo ikke riktighet. Grayson uttalte jo allerede i sommer at han var på jakt etter noen til å styrke sentral midtbane, og spesielt en murbrekker. Kritiser mannen gjerne for ikke å ha klart det, men ikke sprit opp kritikken med fri fantasi.



Du verden, det var krass kritikk av kritikken! Og kanskje jeg var litt krass i kritikken også? Kan jeg omformulere?  ::)

Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant spillere som (forhåpentligvis) dekker det defensive hullet vi har på midtbanen?

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #666 på: April 14, 2011, 18:36:50 »
Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant ut det alle hadde sett, at vi manglet folk på midtbanen?

Dette er jo vrøvl medfører jo ikke riktighet. Grayson uttalte jo allerede i sommer at han var på jakt etter noen til å styrke sentral midtbane, og spesielt en murbrekker. Kritiser mannen gjerne for ikke å ha klart det, men ikke sprit opp kritikken med fri fantasi.



Du verden, det var krass kritikk av kritikken! Og kanskje jeg var litt krass i kritikken også? Kan jeg omformulere?  ::)

Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant spillere som (forhåpentligvis) dekker det defensive hullet vi har på midtbanen?

Akkurat det er det ingen som vet, men vi kan fortsette å spekulere??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #667 på: April 14, 2011, 23:54:54 »
Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant ut det alle hadde sett, at vi manglet folk på midtbanen?

Dette er jo vrøvl medfører jo ikke riktighet. Grayson uttalte jo allerede i sommer at han var på jakt etter noen til å styrke sentral midtbane, og spesielt en murbrekker. Kritiser mannen gjerne for ikke å ha klart det, men ikke sprit opp kritikken med fri fantasi.



Du verden, det var krass kritikk av kritikken! Og kanskje jeg var litt krass i kritikken også? Kan jeg omformulere?  ::)

Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant spillere som (forhåpentligvis) dekker det defensive hullet vi har på midtbanen?

Akkurat det er det ingen som vet, men vi kan fortsette å spekulere??

De som var laina opp i januarvinduet ble beholdt av sine respektive klubber på grunn av skader og suspensjoner. Mellom sommervinduet og januarvinduet er det ikke noe overgangsvindu. Det er litt av forklaringen. Utover det er det vel vanskelig å komme utenom begrensede midler til rådighet og dårligere oversikt over markedet enn det som ideelt er.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #668 på: April 15, 2011, 16:32:23 »
Vi kan sikkert fortsette å kritisere transferpolitikken opp og ned og i mente. Nå har nå Larry fått inn to nye midtbanespillere, uten at det har gitt ønsket effekt på kort sikt. Kan det være et snev av riktighet i påstanden om at noe av årsaken til de mange baklengsmålene skyldes ting som dårlig defensiv organisering samt manglende kynisme og kompromissløshet i duellspill og klareringssituasjoner? Eller sagt litt enklere: Har vi hatt nok kompetanse på defensiv taktikk?
Noen vil kanskje påstå at jeg er retorisk her. Dem om det.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #669 på: April 15, 2011, 17:28:18 »
Vi kan sikkert fortsette å kritisere transferpolitikken opp og ned og i mente. Nå har nå Larry fått inn to nye midtbanespillere, uten at det har gitt ønsket effekt på kort sikt. Kan det være et snev av riktighet i påstanden om at noe av årsaken til de mange baklengsmålene skyldes ting som dårlig defensiv organisering samt manglende kynisme og kompromissløshet i duellspill og klareringssituasjoner? Eller sagt litt enklere: Har vi hatt nok kompetanse på defensiv taktikk?
Noen vil kanskje påstå at jeg er retorisk her. Dem om det.

Vi opptrer nok ofte naivt, angriper uten å tenke på forsvar. Drillo hadde nok gremmes av mye som blir gjort dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Børke

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #670 på: April 15, 2011, 21:48:28 »
Synes at Simon Grayson har fått mye til med Leeds. Hva tok han over i 2009? Et lag som var i "rennesteinen" for å si det sånn. Grayson har vært sterkt delaktig til at Leeds er ferdig med League One. Ã… rykke opp fra Championship er ingen enkel oppgave. I skrivende stund kan Leeds fremdeles rykke opp til Premier League, enten direkte opprykk eller via Play-Off. Jeg sier ikke at det er sannsynlig, men HVEM ville trodd at Leeds skulle henge med i toppen pr 15 april 2011 etter tre år i League One? Vi ligger i øyeblikket på 6. plass. (Play-Off.)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #671 på: April 16, 2011, 18:16:31 »
Venter på svar m stor spenning 8) 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #672 på: April 16, 2011, 18:26:41 »
Venter på svar m stor spenning 8) 8)

Er redd du venter forgjeves.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #673 på: April 16, 2011, 19:06:54 »
Er desverre redd for nå at vi er ute av kampen om Playoff i god tid før Qpr kampen og det er kanskje like greit. For pr i dag har vi intet og gjøre i PL annet enn å bli benyttet som rundingsbøyer. Tipper Grayson sitter kontrakten ut og vel så det.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #674 på: April 16, 2011, 20:18:51 »
Sett at det hadde startet dårlig og vår god periode hadde vært nå. Vi hadde klatret på tabellen for hver serierunde. Selvom vi ikke hadde havnet noe høyere til slutt så hadde de fleste hyllet Grayson.

Det er greit å være skuffet, men å gi hele skylda til Grayson er urettferdig. Vi kan fortsatt klare play-off og da kan alt skje. Uansett så håper og tror jeg at vi vil være styrket når neste sesong starter, uansett divisjon.

Slik jeg har forstått det etter kampen i dag så har Grayson klumpet alle spillerne inn i midten av banen og vi mangle vidde i nesten hele kampen. Det er utilgivelig med det mannskapet vi har...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #675 på: April 16, 2011, 21:11:34 »
Venter på svar m stor spenning 8) 8)
Jeg tror ikke han får sparken i år. I alle fall bør han ikke det.
Hekta på Leeds siden 1974

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #676 på: August 09, 2011, 21:32:36 »
På tide å finne fram denne igjen. Grayson er neppe mannen som fikser dette. kanskje derfor at pengekranen er stengt!
 

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #677 på: August 09, 2011, 23:00:23 »
finns  absolut ingen anledning att kicka grayson, då han fört upp oss från league one och gav oss en godkänd sjundeplats första året i CCC, sedan får man väl däremot göra en utvärdering efter denna säsong
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #678 på: August 10, 2011, 00:12:38 »
finns  absolut ingen anledning att kicka grayson, då han fört upp oss från league one och gav oss en godkänd sjundeplats första året i CCC, sedan får man väl däremot göra en utvärdering efter denna säsong

Det er ikke hva man HAR gjor som bestemmer om man er rett mann for FREMTIDEN!

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #679 på: August 10, 2011, 07:51:31 »
Det som skuffer meg er at de to plassene vi har  hatt mest problemer med er ikke løst.

Venstre back og en deffensiv midtbane spiller.   

Normalt burde man virkelig brukt penger på de to store manglene.  Jeg ville hentet inn spillere som hadde styrket elveren på de to dårligste plassene.  Ja, de skulle vært best.

Istedenfor så driver man å henter inn billig med spillere som ikke får plass på laget eller vært skadet i lang tid.

Grayson plukker sine spillere fra ANTATT best, det er STOR svakhet.  De som spiller svakt blir heller ikke straffet med å bli degradert til reserve laget.
Neida, de blir plukket ut igjen etter litt kollektiv kjeft.

Dermed så får ikke Grayson respekt og han har etter min mening mistet garderoben av altfor mange spillere.

O`Brien skulle aldri ha spilt en kamp før han er match fit fordi han er veldig treig og da blir det veldig synlig og vår store svakhet.  Vi må lære oss å bruke noe ekstra penger for å få inn spillere som er så gode at de blir "varig" i vår elver.  se på Lambet i Soton
 

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #680 på: August 10, 2011, 08:31:24 »
Det er ikke hva man HAR gjor som bestemmer om man er rett mann for FREMTIDEN!
Hva har man ellers da med mindre man er snåsamannen?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #681 på: August 10, 2011, 08:35:07 »
Synes vi har en stor stall. Virker å være lønn som hindrer oss i å få tak i mange spillere.

Det må jo da være bedre å hente inn to gode spillere med akseptabel lønn (venstre back og def midtbane), enn å strø lønna utover 4-5 dårligere spillere.

I fjor henta vi 10-11 mann, halvparten udugelige, resten mer eller mindre middels. Må jo være bedre å ha større fokus på kvalitet, og mindre på kvantitet.

Fyll opp stallen med lokale unggutter
 

Cherry

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #682 på: August 10, 2011, 10:41:36 »
...MEN, det blir stoppet effektivt av vår(Bates`) lønnspolitikk!!
 

Joe Jordan

Sv: Er vi tjent med en ny manager?
« Svar #683 på: ſeptember 05, 2011, 15:50:30 »
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #684 på: ſeptember 05, 2011, 20:42:06 »
Noen som husker når kontrakten hans går ut? Tenker at om han har mindre enn ett år igjen så er sannsynligheten stor for at han også satser på og få seg en sign on fee. (eller kanskje han ikke burde ta den risikoen ;))

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #685 på: ſeptember 05, 2011, 21:20:51 »
Noen som husker når kontrakten hans går ut? Tenker at om han har mindre enn ett år igjen så er sannsynligheten stor for at han også satser på og få seg en sign on fee. (eller kanskje han ikke burde ta den risikoen ;))

Mener han skrev en ny 4-års kontrakt etter opprykket!

Det var feil, han skrev en 3-års kontrakt!

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leeds-united/7887679/Leeds-United-manager-Simon-Grayson-signs-new-contract.html
« Siste redigering: ſeptember 05, 2011, 21:24:51 av Rudi G. »

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #686 på: ſeptember 05, 2011, 23:21:26 »
Så lenge Bates sitter ved roret, tror jeg vi er best tjent med Grayson fordi de to samarbeider godt og det er viktig når man skal drive en Championship klubb på tilnærmet league One budsjett når det kommer til lønns- og transfermidler. Jeg verken tror eller håper han får sparken denne sesongen, og MYE skal gå galt før det skjer.
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #687 på: ſeptember 06, 2011, 08:14:42 »
Jeg er tilfreds med ro rundt mangerstolen og synes kontinuitet er viktig. Simon gjør en brukbar jobb under de forutsetningene som foreligger. Jeg er veldig enig med Jon R, og håper eller tror ikke han får sparken.

Mange er sterkt kritiske til ham, men forsøk å se det positive han har ført med seg. Vi rykket opp og havnet nesten på PO i fjor. I år har vi begynt tregt, men har heller ikke styrket laget så vi er vel der vi kan forvente samtidig som det er potensiale til å hente ut mer av laget. Det har vi sett bevis på i et par kamper. Hull hjemme og West Ham borte for å være eskakt.
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #688 på: ſeptember 06, 2011, 08:47:39 »
Kan fremdeles ikke se at dette er, eller bør være et tema.
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #689 på: ſeptember 06, 2011, 08:52:47 »
Selv om jeg ikke synes at Grayson bør få sparken (enda), synes jeg han har gjort en elendig jobb med tanke på overganger og den defensive organiseringen. Dog er det klart at med det sistnevnte, er det også andre som må ta ansvar.