Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196499 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #750 på: ſeptember 29, 2011, 23:40:36 »
Jeg har troa på at Grayson kan være mannen som tar oss til PL. Han har gjort flere kloke valg:

- Han beholdt Beckford, som på sin måte sendte oss opp til NPC.

- Vi rykket opp

- Vi slo Scum, spilte to gode kamper mot Spurs, og holdt på å slå ut Arsenal i London.

- Han har gjort et kupp i Ross McCormack.

- Angrepsfotballen vår er vakker.

Så kommer det defansive:
Jeg tror Grayson ville forsterke der bak, men han har ikke fått penger fra Bates. Bates sier at vi har penger, men at Simon vil beholde det laget som er nå, tøv. PS: tror jeg!!! Jeg tipper SG har fått beskjed om at han skal spille med de han har, ellers for du ikke være trener, og her burde han hatt baller nok til å trukket seg, gått ut i media å si hvordan det er i Leeds United med Bates ved roret.

Ikke vil Bates betale for en som kan komme inn å organisere forsvaret, spyr av fyren!

Grayson har en transfer/lønns-pott, tidligere har Grayson valgt å satse på kvantitet fremfor kvalitet. Nå prøver han å satse på kvalitet, men vi er ikke attraktive nok av forskjellige grunner.

Vi har mange nok midtstoppere, jeg mener vi burde selge/kvitte oss med to av de og kjøpe inn en ny. Ut burde Bromby og Bruce gå.... Da sitter igjen med Lees, Kisnorbo, O'Brien og O'Dea + en til...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #751 på: ſeptember 30, 2011, 08:31:58 »
Nei, vi kan legge skylda på hele laget egentlig, skal være 11 mann som regel til å vinne en kamp men hvem har ansvaret for de 11? jo SG og assistentene hans igjen.
Enig i at det må ligge en kollektiv svikt her, og ja..det burde pr dag vært løst av de nevnte , men så var det dette med betingelser igjen da...
Det er forskjell å legge skylda på forsvaret, og på å legge skylda på forsvarsspillet
I Leeds er det først og fremst forsvarsspillet som det er noe galt med....
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #752 på: ſeptember 30, 2011, 08:38:58 »
Det er forskjell å legge skylda på forsvaret, og på å legge skylda på forsvarsspillet
I Leeds er det først og fremst forsvarsspillet som det er noe galt med....
veldig godt poeng!
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #753 på: ſeptember 30, 2011, 08:52:29 »
Uansett er det Graysons ansvar. Er det forsvaret (spillerne) må han ta ut bedre spillere, om han har dem. Er det forsvarsspillet må han trene ytterligere på organisering. Mot Brighton var jo en corner i mot alltid farlig. I så måte skilte det seg ikke fra West Ham-kampen. WH scoret  på sin tredje strake corner, og da hadde de to første også vært narrow escape. WH møtte vi i 3. runde, Brighton i 8. runde. Man har altså ikke klart å justere dette på en måned. Kanskje han kunne begynne der? Et annet moment de kan terpe på er å la være og gi bort unødvendige frispark i mot på egen banehalvdel. Spillerne virker overtente, og forsøker å vinne ballen for en hver pris, fremfor å skjerme motspillerne til ufarlige situasjoner. Kan avspenningsøvelser (yoga, meditasjon) være løsningen her?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

4ever arcticwhite

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #754 på: ſeptember 30, 2011, 08:59:05 »
Uansett er det Graysons ansvar. Er det forsvaret (spillerne) må han ta ut bedre spillere, om han har dem. Er det forsvarsspillet må han trene ytterligere på organisering. Mot Brighton var jo en corner i mot alltid farlig. I så måte skilte det seg ikke fra West Ham-kampen. WH scoret  på sin tredje strake corner, og da hadde de to første også vært narrow escape. WH møtte vi i 3. runde, Brighton i 8. runde. Man har altså ikke klart å justere dette på en måned. Kanskje han kunne begynne der? Et annet moment de kan terpe på er å la være og gi bort unødvendige frispark i mot på egen banehalvdel. Spillerne virker overtente, og forsøker å vinne ballen for en hver pris, fremfor å skjerme motspillerne til ufarlige situasjoner. Kan avspenningsøvelser (yoga, meditasjon) være løsningen her?
Ja, og jeg har lenge ment at det er Graysons ansvar.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #755 på: ſeptember 30, 2011, 10:53:48 »
Ja, og jeg har lenge ment at det er Graysons ansvar.
..og jeg har lenge ment at Grayson tar dette ansvaret.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #756 på: ſeptember 30, 2011, 11:15:42 »
Ja, og jeg har lenge ment at det er Graysons ansvar.
..og jeg har lenge ment at Grayson tar dette ansvaret.
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #757 på: ſeptember 30, 2011, 11:20:35 »
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.
Ã…? Konstant fremgang over flere år?? Not to shabby for me  ;)
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #758 på: ſeptember 30, 2011, 11:33:49 »
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.
Ã…? Konstant fremgang over flere år?? Not to shabby for me  ;)
Greit nok, men et lag som slipper 1,6 mål pr. kamp blir ikke noe annet enn en middelshavsfarer uansett divisjon.Men det er kanskje greit for deg?Det er vel der denne klubben skal være sett utifra en del innlegg.,... :(

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #759 på: ſeptember 30, 2011, 11:46:12 »
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.
Ã…? Konstant fremgang over flere år?? Not to shabby for me  ;)
Greit nok, men et lag som slipper 1,6 mål pr. kamp blir ikke noe annet enn en middelshavsfarer uansett divisjon.Men det er kanskje greit for deg?Det er vel der denne klubben skal være sett utifra en del innlegg.,... :(

Så lenge Grayson viser sportslig fremgang (dvs bedre tabellplassering), så kan vi slippe inn 100 mål per kamp for min del.
Når det er sagt, så er synes jeg også at Leeds må skru igjen sekken bakover. Elsker den underholdende fotballen som Leeds spiller for tiden, men tror det er mulig å kombinere den med å kanskjed slippe inn kun 1 mål per kamp i snitt. Gjør vi det kommer vi på topp 2.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #760 på: ſeptember 30, 2011, 12:33:11 »
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.
Ã…? Konstant fremgang over flere år?? Not to shabby for me  ;)
Vi snakker vel ikke om konstant fremgang når det gjelder det defensive, såvidt jeg har registrert. Det var vel det som var tema her.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #761 på: ſeptember 30, 2011, 12:42:18 »
Vi snakker vel ikke om konstant fremgang når det gjelder det defensive, såvidt jeg har registrert. Det var vel det som var tema her.
Trodde tema var SG jeg...både offensivt og defensivt, summen er og blir positiv.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #762 på: ſeptember 30, 2011, 12:50:43 »
Greit nok, men et lag som slipper 1,6 mål pr. kamp blir ikke noe annet enn en middelshavsfarer uansett divisjon.Men det er kanskje greit for deg?Det er vel der denne klubben skal være sett utifra en del innlegg.,... :(
Ser ikke hvordan du kan fastslå det? Pila peker rett veg slik jeg kan se det, har gjort det lenge nå, og det er greit for meg.
Ender vi på 12plass inneværende pluss de 4 neste sesongene..skal jeg hente frem denne og si, Du hadde og har fortsatt rett min gode DHY  ;)
Har du noe desimaltall på hvordan det ser ut i andre enden a?
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #763 på: ſeptember 30, 2011, 14:03:21 »
Fotball består av spill og motspill. Leeds er elendige på motspill. Det viser tabellen. Salige Billy Bremner sa: "hvert mål mot Leeds skjærer meg i hjertet". Ser ingenting av den attityden i dagens Leeds. Får vi ikke skikk på forsvaret, blir Leeds' endelige plassering omtrent der vi er nå. Uakseptabelt. Klubben Leeds har en stolt historie, og skal selvsagt spille i PL, og kjempe om ligatrofeet - hvert år. Ã…rets utgave av Leeds, derimot, er ikke verdig en plass i PL, og perioden 2004 - 201? vil stå som en trist parentes i klubbens stolte historie. Det er nok et historisk faktum: ingen av dagens Leeds-spillere kommer til å bli husket som klassiske Leeds-spillere, og dagens trenerteam kommer til å inngå i rekken av middelmådigheter.
På Grayson virker det som om det er en motsetning mellom å spille offensiv fotball (ofte kalt for "underholdende" fotball), og det å spille organisert defensivt. Hvor tar man det fra? Verdens beste lag, Barcelona, klarer begge deler. Det er derfor de er verdens beste lag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #764 på: ſeptember 30, 2011, 14:30:49 »
Fotball består av spill og motspill. Leeds er elendige på motspill. Det viser tabellen. Salige Billy Bremner sa: "hvert mål mot Leeds skjærer meg i hjertet". Ser ingenting av den attityden i dagens Leeds. Får vi ikke skikk på forsvaret, blir Leeds' endelige plassering omtrent der vi er nå. Uakseptabelt. Klubben Leeds har en stolt historie, og skal selvsagt spille i PL, og kjempe om ligatrofeet - hvert år. Ã…rets utgave av Leeds, derimot, er ikke verdig en plass i PL, og perioden 2004 - 201? vil stå som en trist parentes i klubbens stolte historie. Det er nok et historisk faktum: ingen av dagens Leeds-spillere kommer til å bli husket som klassiske Leeds-spillere, og dagens trenerteam kommer til å inngå i rekken av middelmådigheter.
På Grayson virker det som om det er en motsetning mellom å spille offensiv fotball (ofte kalt for "underholdende" fotball), og det å spille organisert defensivt. Hvor tar man det fra? Verdens beste lag, Barcelona, klarer begge deler. Det er derfor de er verdens beste lag.

Jo dårligere spillere man har, jo større risiko er det å spille offensiv fotball. Det å dra inn Barcelona inn i mange sammenligninger er litt drøyt, de er/har det beste laget gjennom tidene..

Jeg tror at Grayson ikke har tiltro til våre defensive kvaliteter og velger derfor å spille offensiv fotball i håp om at vi skal klare å score et mål mer enn motstanderen, om det blir 3-2 eller 5-4 bryr ikkr Grayson seg om.

Det er dessverre sant at opprykk er uaktuelt så lenge vi slipper inn så mange mål som vi gjør om dagen....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #765 på: ſeptember 30, 2011, 14:47:28 »
Fotball består av spill og motspill. Leeds er elendige på motspill. Det viser tabellen. Salige Billy Bremner sa: "hvert mål mot Leeds skjærer meg i hjertet". Ser ingenting av den attityden i dagens Leeds. Får vi ikke skikk på forsvaret, blir Leeds' endelige plassering omtrent der vi er nå. Uakseptabelt. Klubben Leeds har en stolt historie, og skal selvsagt spille i PL, og kjempe om ligatrofeet - hvert år. Ã…rets utgave av Leeds, derimot, er ikke verdig en plass i PL, og perioden 2004 - 201? vil stå som en trist parentes i klubbens stolte historie. Det er nok et historisk faktum: ingen av dagens Leeds-spillere kommer til å bli husket som klassiske Leeds-spillere, og dagens trenerteam kommer til å inngå i rekken av middelmådigheter.
På Grayson virker det som om det er en motsetning mellom å spille offensiv fotball (ofte kalt for "underholdende" fotball), og det å spille organisert defensivt. Hvor tar man det fra? Verdens beste lag, Barcelona, klarer begge deler. Det er derfor de er verdens beste lag.
du "vet" litt for mye til at dette blir noen debatt.. ;)..derfor gir jeg meg her jeg. Mitt stand(syns)punkt er klart nok.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #766 på: ſeptember 30, 2011, 15:15:56 »
Vi snakker vel ikke om konstant fremgang når det gjelder det defensive, såvidt jeg har registrert. Det var vel det som var tema her.
Trodde tema var SG jeg...både offensivt og defensivt, summen er og blir positiv.
Temaet for tråden er SG; innlegget du kommenterte, var Graysons håndtering av det defensive.

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #767 på: ſeptember 30, 2011, 15:21:10 »
Vi snakker vel ikke om konstant fremgang når det gjelder det defensive, såvidt jeg har registrert. Det var vel det som var tema her.
Trodde tema var SG jeg...både offensivt og defensivt, summen er og blir positiv.
Temaet for tråden er SG; innlegget du kommenterte, var Graysons håndtering av det defensive.
da beklager jeg nok en gang ot i tema, dog riktig tråd, men står "ferm" ved resten..ok?
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #768 på: ſeptember 30, 2011, 15:24:22 »
Jo dårligere spillere man har, jo større risiko er det å spille offensiv fotball. Det å dra inn Barcelona inn i mange sammenligninger er litt drøyt, de er/har det beste laget gjennom tidene..

Jeg tror at Grayson ikke har tiltro til våre defensive kvaliteter og velger derfor å spille offensiv fotball i håp om at vi skal klare å score et mål mer enn motstanderen, om det blir 3-2 eller 5-4 bryr ikkr Grayson seg om.

Det er dessverre sant at opprykk er uaktuelt så lenge vi slipper inn så mange mål som vi gjør om dagen....
Fornuftig innlegg. Jeg er ikke sikker på om "alltid score mer mål enn motstanderen, siden vi har så dårlig forsvar" er en bevisst taktikk av Grayson - men vi er enige i at opprykk er uaktuelt med dagens defensive "record". Ut fra dette slutter jeg meg til at også du mener at det er på høy tid å ta tak i det defensive.

Men for å bevege meg tilbake til topic: Gitt de endringene som har skjedd i spillerstallen i sommer og høst, er det å sparke Grayson ikke noe tema på en stund. Allikevel er det trist at vi ikke evner å organisere oss bedre bakover, og det må vel begynne å bli temmelig klart at det ikke finnes noen løsning på dette i dagens mannskap; både med tanke på spiller- og trenersida.

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #769 på: ſeptember 30, 2011, 15:27:08 »
Vi snakker vel ikke om konstant fremgang når det gjelder det defensive, såvidt jeg har registrert. Det var vel det som var tema her.
Trodde tema var SG jeg...både offensivt og defensivt, summen er og blir positiv.
Temaet for tråden er SG; innlegget du kommenterte, var Graysons håndtering av det defensive.
da beklager jeg nok en gang ot i tema, dog riktig tråd, men står "ferm" ved resten..ok?
OK. Nok en gang.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #770 på: ſeptember 30, 2011, 16:04:01 »
Jeg tror at Grayson ikke har tiltro til våre defensive kvaliteter og velger derfor å spille offensiv fotball i håp om at vi skal klare å score et mål mer enn motstanderen, om det blir 3-2 eller 5-4 bryr ikkr Grayson seg om.

Ærlig talt. Så tjukk i hue tror jeg faktisk ikke Grayson er. Det er jo managerens jobb å skape de nødvendige defensive kvaliteter i laget. Som tidligere profesjonell forsvarsspiller vet han at ingen lag klarer å rykke opp med snitt på to baklengs pr kamp. I Leeds United bør Grayson ha mer enn nok ressurser til å hente inn spillere og støtteapparat som kan skape større defensiv trygghet, uten at det trenger å gå på bekostning av det offensive spillet. Jeg har fortsatt til gode å se at målene renner inn som et resultat av hodeløs offensiv satsing. Så langt jeg kan bedømme har vi som hovedregel nok folk bak ballen ( i trekkene før baklengsmålene) til at det skulle være mulig å avverge. Dessuten kommer mange mål på dødball der vi kun ligger igjen med en eller ingen mann på topp.  
« Siste redigering: ſeptember 30, 2011, 16:07:57 av Jon R »
Jon R.

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #771 på: ſeptember 30, 2011, 19:02:30 »
OK, hvis vi har nok spillere bak til å stoppe motstanderen..hvorfor slipper vi inn så mange mål da? Ball watching?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #772 på: ſeptember 30, 2011, 20:27:18 »
OK, hvis vi har nok spillere bak til å stoppe motstanderen..hvorfor slipper vi inn så mange mål da? Ball watching?

Utvilsomt noe vi har sett mye av det siste halvannet året ja!
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #773 på: ſeptember 30, 2011, 21:12:57 »
Jeg tror at Grayson ikke har tiltro til våre defensive kvaliteter og velger derfor å spille offensiv fotball i håp om at vi skal klare å score et mål mer enn motstanderen, om det blir 3-2 eller 5-4 bryr ikkr Grayson seg om.

Ærlig talt. Så tjukk i hue tror jeg faktisk ikke Grayson er. Det er jo managerens jobb å skape de nødvendige defensive kvaliteter i laget. Som tidligere profesjonell forsvarsspiller vet han at ingen lag klarer å rykke opp med snitt på to baklengs pr kamp. I Leeds United bør Grayson ha mer enn nok ressurser til å hente inn spillere og støtteapparat som kan skape større defensiv trygghet, uten at det trenger å gå på bekostning av det offensive spillet. Jeg har fortsatt til gode å se at målene renner inn som et resultat av hodeløs offensiv satsing. Så langt jeg kan bedømme har vi som hovedregel nok folk bak ballen ( i trekkene før baklengsmålene) til at det skulle være mulig å avverge. Dessuten kommer mange mål på dødball der vi kun ligger igjen med en eller ingen mann på topp.  

Poenget er at jeg tror ikke Grayson har flere "verktøy" igjen foruten nye spillere, eller forskjellige spillerkombinasjoner av de vi allerede har. Jeg tror også at Grayson tar det som et nederlag å ansette en til å gjøre en jobb han selv ikke klarer...

Jeg tror fortsatt at savnet etter en eller to skikkelige rivjern på sentral midtbane er større enn nye midtstoppere. Det er ikke noen takknemlig oppgave å spille stopper i Leeds om dagen.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #774 på: ſeptember 30, 2011, 22:58:15 »

Poenget er at jeg tror ikke Grayson har flere "verktøy" igjen foruten nye spillere, eller forskjellige spillerkombinasjoner av de vi allerede har. Jeg tror også at Grayson tar det som et nederlag å ansette en til å gjøre en jobb han selv ikke klarer...

Jeg tror fortsatt at savnet etter en eller to skikkelige rivjern på sentral midtbane er større enn nye midtstoppere. Det er ikke noen takknemlig oppgave å spille stopper i Leeds om dagen.


Syns ikke det er den sentrale midtbanen som har sviktet så langt; mye takket være Claytons overraskende gode innsats. Jon peker jo for så vidt på flere andre svakheter enn det at midtbanespillerne ikke gjør jobben sin. Bl a manglende markering på dødball. Hvis det er slik at SG er for stolt til å innrømme egne mangler når det gjelder defensiv organisering, håper jeg han greier å svelge denne stoltheten jo før, jo heller. Teften for det offensive kan ingen ta fra ham, verken når det gjelder organisering, sammensetning av spillere eller (slett ikke) øyet for de riktige typene.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #775 på: Oktober 01, 2011, 07:56:40 »

Poenget er at jeg tror ikke Grayson har flere "verktøy" igjen foruten nye spillere, eller forskjellige spillerkombinasjoner av de vi allerede har. Jeg tror også at Grayson tar det som et nederlag å ansette en til å gjøre en jobb han selv ikke klarer...

Jeg tror fortsatt at savnet etter en eller to skikkelige rivjern på sentral midtbane er større enn nye midtstoppere. Det er ikke noen takknemlig oppgave å spille stopper i Leeds om dagen.


Syns ikke det er den sentrale midtbanen som har sviktet så langt; mye takket være Claytons overraskende gode innsats. Jon peker jo for så vidt på flere andre svakheter enn det at midtbanespillerne ikke gjør jobben sin. Bl a manglende markering på dødball. Hvis det er slik at SG er for stolt til å innrømme egne mangler når det gjelder defensiv organisering, håper jeg han greier å svelge denne stoltheten jo før, jo heller. Teften for det offensive kan ingen ta fra ham, verken når det gjelder organisering, sammensetning av spillere eller (slett ikke) øyet for de riktige typene.

Jeg synes mange av målene kommer når motstanderlaget fosser mot målet vårt med våre ryggende/nølende/ikke støtende-forsvarere som driver ballwatching.. Spørsmålet er om det er midtstopperne eller midtbane (sentral) som skal ta ut de spillerne som er i mellomrom?

Angående organsiering defensivt eller offensivt så tror ikke jeg det er så mye organisering. Ser ikke for meg at Grayson terper på treningsfeltet, noe som har sett noen Leeds treninger? Tror det er litt som Redknapp i Tottenham, han tar ut spillerne og forteller de hvilken plass de skal spille på. Så har man et spillemøte hvor man diskuterer styrker og svakheter hos motstanderlaget.. Kanskje jeg tar feil...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #776 på: Oktober 01, 2011, 09:38:39 »
Jeg synes mange av målene kommer når motstanderlaget fosser mot målet vårt med våre ryggende/nølende/ikke støtende-forsvarere som driver ballwatching.. Spørsmålet er om det er midtstopperne eller midtbane (sentral) som skal ta ut de spillerne som er i mellomrom?Angående organsiering defensivt eller offensivt så tror ikke jeg det er så mye organisering. Ser ikke for meg at Grayson terper på treningsfeltet, noe som har sett noen Leeds treninger? Tror det er litt som Redknapp i Tottenham, han tar ut spillerne og forteller de hvilken plass de skal spille på. Så har man et spillemøte hvor man diskuterer styrker og svakheter hos motstanderlaget.. Kanskje jeg tar feil...
Mye rygging er et problem, ja. Og her skal selvsagt midtbanespillerne hjelpe til; særlig siden stopperne våre mengler fart.
Jeg har heller ikke noe detaljert kjennskap til treningene, så det kan godt være at status er slik du antyder. I tilfelle er det mye å hente på å terpe på posisjonering, presshøyde og defensiv dødball.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #777 på: Oktober 01, 2011, 12:11:19 »

 Ser ikke for meg at Grayson terper på treningsfeltet, noe som har sett noen Leeds treninger? Tror det er litt som Redknapp i Tottenham, han tar ut spillerne og forteller de hvilken plass de skal spille på. Så har man et spillemøte hvor man diskuterer styrker og svakheter hos motstanderlaget.. Kanskje jeg tar feil...

Jeg tror du tar feil .Det var jo nettopp disse tingene de iflg Grayson skulle terpe på under treningene denne uken.  :o

(Regner med at det handler om mer enn å fortelle Tom Lees at "du skal spille høyre back, dvs at du spiller helt til høyre for de tre andre i forsvarsrekka" og at "han derre Huseklepp er innmari rask dere!" )  ;D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #778 på: Oktober 01, 2011, 12:19:17 »

 Ser ikke for meg at Grayson terper på treningsfeltet, noe som har sett noen Leeds treninger? Tror det er litt som Redknapp i Tottenham, han tar ut spillerne og forteller de hvilken plass de skal spille på. Så har man et spillemøte hvor man diskuterer styrker og svakheter hos motstanderlaget.. Kanskje jeg tar feil...

Jeg tror du tar feil .Det var jo nettopp disse tingene de iflg Grayson skulle terpe på under treningene denne uken.  :o

(Regner med at det handler om mer enn å fortelle Tom Lees at "du skal spille høyre back, dvs at du spiller helt til høyre for de tre andre i forsvarsrekka" og at "han derre Huseklepp er innmari rask dere!" )  ;D

På tide at det terpes..:) Mener ikke at det ikke trenes på organisering, men ikke i samme grad som feks Drillo når det gjelder det defensive og Nils Arne Eggen når det det gjelder det offensive. Jeg tror ikke Barcelona terper så mye på organisering på A-laget, de vet jo hvordan de skal spille og får det inn med morsmelka. I Leeds så har man ikke de beste spillerne og jeg mener derfor at man burde terpe mer på organisering enn det man troligvis gjør..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #779 på: Oktober 03, 2011, 15:08:45 »
Ingen aktivitet på denne tråden på 2 dager? Seieren mot Pompey har tydeligvis stilnet de mest blodtørstige "vampyrenes" krav på managerblod. Fortsett sånn Grayson, så kan vi snart lukke denne tråden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020