Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196279 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #810 på: Oktober 07, 2011, 07:11:54 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #811 på: Oktober 07, 2011, 14:51:32 »
självklart vill man ju att leeds skall gå upp, steget från league one till CCC var ju lätt med en sjundeplacering förra säsongen och förhoppnigsvis minst en topp 6 i år, om vi väl kommer upp i Pl ser jag inga problem med det för då blir det nya förutsättningar rent ekonomiskt m m, rent statistiskt så brukar minst 2 av 3 lag som går upp stanna kvar, då är det ju betydligt svårare att ta steget tbx det lär birmingham, blackpool och West Ham få erfara
 

ollan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #812 på: Oktober 07, 2011, 15:16:13 »
Her e æ faktisk enig DHY.
Ingen vits med opprykk uten videre ambisjoner.
Trur ikke d e nån her på forume som ønske å se Leeds bli slakta hver
eneste uke på TV2. Og seinere høre Davy Watne eller eller Nils-Johan Semb
Forklare koffør. Får sikkert mareritt i natt bare med tanken...

Ingen vits med opprykk?? Hva mener du med det? Alle klubber har jo ambisjoner på en eller annen måte. Leeds sin ambisjon er jo å komme tilbake til PL og etablere seg der. Det klin umulig å etablere seg i PL med å spille i championchip. Selvfølgelig vil alle her inne på forumet se Leeds i PL uansett KB eller ikke...... Og hvorfor skulle vi bli slaktet hver uke? Vi får da håpe at laget for endel forsterkninger om vi rykker opp..... enig med DHY innimellom,men her er dere litt på bomtur for min del, absolutt alle klubber og dens supportere ønsker opprykk til et høyere nivå, det er jo det som gjør fotball og annen lagidrett så facinerende. Selv i bedriftsfotball er der ambisjoner når sesongen starter...

om vi rykker opp er en helt annen sak......... ;)

MOT :)
Ollan

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #813 på: Oktober 07, 2011, 15:19:29 »
Her e æ faktisk enig DHY.
Ingen vits med opprykk uten videre ambisjoner.
Trur ikke d e nån her på forume som ønske å se Leeds bli slakta hver
eneste uke på TV2. Og seinere høre Davy Watne eller eller Nils-Johan Semb
Forklare koffør. Får sikkert mareritt i natt bare med tanken...

Ingen vits med opprykk?? Hva mener du med det? Alle klubber har jo ambisjoner på en eller annen måte. Leeds sin ambisjon er jo å komme tilbake til PL og etablere seg der. Det klin umulig å etablere seg i PL med å spille i championchip. Selvfølgelig vil alle her inne på forumet se Leeds i PL uansett KB eller ikke...... Og hvorfor skulle vi bli slaktet hver uke? Vi får da håpe at laget for endel forsterkninger om vi rykker opp..... enig med DHY innimellom,men her er dere litt på bomtur for min del, absolutt alle klubber og dens supportere ønsker opprykk til et høyere nivå, det er jo det som gjør fotball og annen lagidrett så facinerende. Selv i bedriftsfotball er der ambisjoner når sesongen starter...

om vi rykker opp er en helt annen sak......... ;)

MOT :)
uansett mener jeg at SG ikke bør få sparken  ;)
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #814 på: Oktober 08, 2011, 00:46:30 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #815 på: Oktober 08, 2011, 09:43:03 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

ollan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #816 på: Oktober 08, 2011, 11:00:44 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

så barnehagenivå........
Ollan

Mats-

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #817 på: Oktober 08, 2011, 11:08:02 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

så barnehagenivå........

Amen.

Man hør mye dumt, men det her....Tror enkelte folk glem å tenk gjennom hva de skriver.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #818 på: Oktober 08, 2011, 13:53:21 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

Jeg gidder ikke å vente så lenge på opprykk, jeg vil ha det så fort som mulig... Det er ingen garanti for at neste eier er så mye bedre enn Bates...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #819 på: Oktober 08, 2011, 15:42:58 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

 Jeg vil selvfølgelig at Leeds skal rykke opp, uavhengig av hvem som er eier. Kanskje vil det bli lettere å bli kvitt Bates dersom vi er et PL-lag? Klubben vil i alle fall bli mer attraktiv for evt nye kjøpere da.
« Siste redigering: Oktober 08, 2011, 16:25:45 av hallghel »
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #820 på: Oktober 08, 2011, 16:10:24 »
Jeg vil selvfølgelig at Leeds skal rykke opp, uavhengig hvem som er eier. Kanskje vil det bli lettere å bli kvitt Bates dersom vi er et PL-lag? Klubben vil i alle fall bli mer attraktiv for evt nye kjøpere da.
Enig i denne tankegangen. Vært innom den, DHY?

Tarald72

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #821 på: Oktober 08, 2011, 18:13:57 »
Et opprykk vil bare medføre gode ting til Leeds United og dere ønsker ikke det?? Reis på lopphavet.. ::)

Kan da umulig være noen med sansene i behold som ikke ønsker opprykk. MOT
Selvfølgelig vil jeg også rykke opp.Men ikke med kjeltringen som eier.Først ny eier-så opprykk :)
Så enkelt-så vanskelig...

Jeg gidder ikke å vente så lenge på opprykk, jeg vil ha det så fort som mulig... Det er ingen garanti for at neste eier er så mye bedre enn Bates...

Veldig enig og litt uenig. Vi har ingen garanti for at en evt. ny eier er så mye bedre, jeg tror faktisk Bates har sine egne økonomiske mål med Leeds som ligger langt høyere enn det vi har tenkt på en gang, fyren er jo en forretningsmann først og fremst, og mulig han anser Leeds som mer en investering enn som klubben i "sitt hjerte". Men samtidig må vi være litt tålmodige, jeg anser det ikke som en katastrofe om Leeds blir i Championship en eller to sesonger til.....

LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Andersen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #822 på: Oktober 12, 2011, 19:55:41 »
SG må gjerne bevise at han gjør Leeds til en bedre klubb resultatmessig enn det vi er i dag . Lenge igjen av denne sesongen , men klarer han å gjøre gull ut av gråstein ? Lite penger til innkjøp av spillere , på stedet hvil forsvarsmessig av laget ennå , får han fornyet tillit i mai neste år , hvis opprykk og play - off vinker farvel ? noen spørsmåltegn her, men dette er mine synspunkter. SG PROVE ME WRONG !! LEEDS4EVER

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #823 på: Oktober 12, 2011, 21:16:45 »
SG må gjerne bevise at han gjør Leeds til en bedre klubb resultatmessig enn det vi er i dag . Lenge igjen av denne sesongen , men klarer han å gjøre gull ut av gråstein ? Lite penger til innkjøp av spillere , på stedet hvil forsvarsmessig av laget ennå , får han fornyet tillit i mai neste år , hvis opprykk og play - off vinker farvel ? noen spørsmåltegn her, men dette er mine synspunkter. SG PROVE ME WRONG !! LEEDS4EVER
Hell Yeah  ;)
Ups & Ups!!

Tarald72

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #824 på: Oktober 13, 2011, 16:17:11 »
SG må gjerne bevise at han gjør Leeds til en bedre klubb resultatmessig enn det vi er i dag . Lenge igjen av denne sesongen , men klarer han å gjøre gull ut av gråstein ? Lite penger til innkjøp av spillere , på stedet hvil forsvarsmessig av laget ennå , får han fornyet tillit i mai neste år , hvis opprykk og play - off vinker farvel ? noen spørsmåltegn her, men dette er mine synspunkter. SG PROVE ME WRONG !! LEEDS4EVER

Jeg syns SG har utrettet mye hvis en tar det finansielle i betraktningen, og jeg tror på at vi har noe på gang når det gjelder forsvaret. Ble så glad da Connolly kom inn i varmen igjen, det førte til at Snoddy fikk veldig god plass til å boltre seg på der oppe.....og du vet, Snoddy er et sterkt angrepsvåpen, med en god del Assists på samvittigheten.
Og om jeg ønsker at vi skal rykke opp fortest mulig? Definitivt, men det virker for meg som om Bates ikke vil invistere for mye i et Championship-lag, og venter med spillekjøp til vi rykker opp. Dårlig gjort! Vi må jo ha gode spillere for å rykke opp?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #825 på: Oktober 13, 2011, 17:42:06 »
SG må gjerne bevise at han gjør Leeds til en bedre klubb resultatmessig enn det vi er i dag . Lenge igjen av denne sesongen , men klarer han å gjøre gull ut av gråstein ? Lite penger til innkjøp av spillere , på stedet hvil forsvarsmessig av laget ennå , får han fornyet tillit i mai neste år , hvis opprykk og play - off vinker farvel ? noen spørsmåltegn her, men dette er mine synspunkter. SG PROVE ME WRONG !! LEEDS4EVER

Jeg syns SG har utrettet mye hvis en tar det finansielle i betraktningen, og jeg tror på at vi har noe på gang når det gjelder forsvaret. Ble så glad da Connolly kom inn i varmen igjen, det førte til at Snoddy fikk veldig god plass til å boltre seg på der oppe.....og du vet, Snoddy er et sterkt angrepsvåpen, med en god del Assists på samvittigheten.
Og om jeg ønsker at vi skal rykke opp fortest mulig? Definitivt, men det virker for meg som om Bates ikke vil invistere for mye i et Championship-lag, og venter med spillekjøp til vi rykker opp. Dårlig gjort! Vi må jo ha gode spillere for å rykke opp?


Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #826 på: Oktober 13, 2011, 17:51:26 »

Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...


På den annen side kan man jo håpe at de som velger å signe for oss er skikkelig motivert for å utrette noe i den hvite trøya, og at størrelsen på ukelønna ikke er viktigste drivkraft.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #827 på: Oktober 13, 2011, 18:16:57 »

Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...


På den annen side kan man jo håpe at de som velger å signe for oss er skikkelig motivert for å utrette noe i den hvite trøya, og at størrelsen på ukelønna ikke er viktigste drivkraft.

Det er "dessverre" det vi må satse på når høyt gasjerte spillere nekter å drikke kamelpiss...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #828 på: Oktober 13, 2011, 18:18:16 »

Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...


På den annen side kan man jo håpe at de som velger å signe for oss er skikkelig motivert for å utrette noe i den hvite trøya, og at størrelsen på ukelønna ikke er viktigste drivkraft.

Det var før i tiden det var slik Jon, det var før i tiden det var slik, dessverre!

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #829 på: Oktober 13, 2011, 20:28:31 »

Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...


På den annen side kan man jo håpe at de som velger å signe for oss er skikkelig motivert for å utrette noe i den hvite trøya, og at størrelsen på ukelønna ikke er viktigste drivkraft.

Det var før i tiden det var slik Jon, det var før i tiden det var slik, dessverre!

Hadde de enda vært som oss to, Rudi: Oppoffrende, hardtarbeidende, nøysomme med høy moral og integritet.  ;D
Jon R.

Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #830 på: Oktober 13, 2011, 20:59:52 »

Bates har gjort en risikovurdering og det medfører at bortskjemte fotballspillere har store vanskeligheter med å svelge de kamelene som trengs for å ta på seg den hvite trøya...


På den annen side kan man jo håpe at de som velger å signe for oss er skikkelig motivert for å utrette noe i den hvite trøya, og at størrelsen på ukelønna ikke er viktigste drivkraft.

Det var før i tiden det var slik Jon, det var før i tiden det var slik, dessverre!

Hadde de enda vært som oss to, Rudi: Oppoffrende, hardtarbeidende, nøysomme med høy moral og integritet.  ;D

 :D Ja, dere to altså  ;)
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #831 på: Oktober 22, 2011, 15:22:21 »
Vurderer å låse denne tråden for en stund.  Hva synes dere? 8)
Jon R.

RoarG

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #832 på: Oktober 22, 2011, 15:26:05 »
Vurderer å låse denne tråden for en stund.  Hva synes dere? 8)
OK. Vanskelig å se for seg noen ufrivillig avgang med det første med de resultatene laget har levert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #833 på: Oktober 22, 2011, 15:27:56 »
Hvis det stemmer, syns jeg ikke det gir seg nevneverdige resultater.
Ã…? Konstant fremgang over flere år?? Not to shabby for me  ;)
Greit nok, men et lag som slipper 1,6 mål pr. kamp blir ikke noe annet enn en middelshavsfarer uansett divisjon.Men det er kanskje greit for deg?Det er vel der denne klubben skal være sett utifra en del innlegg.,... :(

3:e plats är ok som vi ligger på nu, bättre vinna med 3-2 än spela 0-0 eller förlora med 1-0 ;)
 

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #834 på: Oktober 22, 2011, 15:28:37 »
Leser jo i andre fora at man vil fortsatt ha Grayson sparka, spesielt når det ble 2-2 i dagens kamp.

Man kan si mye om Grayson, men 17 av 21 mulige poeng er jo helt rått. Ser jo t.o.m ut som han har en skikkelig teft på transfermarkedet også...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #835 på: Oktober 22, 2011, 15:30:07 »
Helt normalt å kritisere en manager som ikke evner å styrke de bakre rekkene. Dette er SG sin feil at vi slipper inn så mange mål. At vi holdt nullen i en kamp betyr ikke at vi ikke slipper inn 3 mål i neste.
SG er ikke mannen som vil bringe Leeds tilbake til europacups spill. Og på det grunnlaget bør han sparkes såfort det kommer en ny eier med vett til å skaffe Leeds denne målsetningen

Selve definisjonen på pessimisme!

Du ønsker jo å sparke den sittende manageren til enhver tid. Kanskje vi skulle startet en ny trend; spark manageren etter hvert eneste tap og hver eneste uavgjorte kamp hjemme?
Om vi taper eller spiller uavgjort her og der, så er vel ikke det poenget. Poenget er jo at vi sliter voldsomt defensivt. Greit nok, vi fikk en clean sheet mot et relativt dårlig Portsmouth. Jeg vil gjerne se bedring på den defensive organiseringen i en litt lengre periode. I løpet av Graysons periode i Championship, har han ikke akkuratt en kjempestatistikk på innslupnemmål. Det er vel en 1,80 mål per kamp fra i fjor eller sånn. Og har ikke blitt så veldig mye bedre i år. Dog vil vel en sparking ikke hjelpe.
OK, så sliter vi defensivt. Men det gjør sannelig motstanderne våre også når de møter oss. Og hvis det første er Graysons feil, må vel det andre være Graysons fortjeneste...
Synes bare at vi burde kunne bedre det defensive, uten å miste så mye av det offensive. Slik vil vi rykke opp. Når det er sagt, tror jeg ikke det er så fryktelig mange endringer som må gjøres før vi blir hete i kampen om opprykk. Men per i dag, tror jeg ikke vi klarer det. Som mange inne her har snakket om, få inn en trener som har kompetanse på defensiv organisering!
Vondt for å tru at vi rykker opp.Gruer meg allerede til nyttår...blir vel som vanlig en Grayson poengfangst mellom januar og april...sånn ca 7 poeng >:(

Tror du på nedrykk?
Har tippa 12. plass.Mulig for pessimistisk.Ser ingen grunn til å rykke opp så lenge kjeltringen eier klubben.Ingen hensikt å rykke opp for å bli pissa på en sesong....
varför så negativ? kolla på swansea QPR och Norwich, de gör inte bort sig i PL
 

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #836 på: Oktober 22, 2011, 15:44:22 »
Leser jo i andre fora at man vil fortsatt ha Grayson sparka, spesielt når det ble 2-2 i dagens kamp.


Leste det samme. Hvilket motiverte meg til å hente frem denne tråden igjen.  8)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #837 på: Oktober 22, 2011, 15:47:06 »
Leser jo i andre fora at man vil fortsatt ha Grayson sparka, spesielt når det ble 2-2 i dagens kamp.


Leste det samme. Hvilket motiverte meg til å hente frem denne tråden igjen.  8)

Jeg er ikke enig med alt Grayson gjør, men jeg tror at han vet hva han holder på med. Grayson har jo gjort fantastisk ting i Leeds som manager, det kan vel egentlig ingen motstride.

Vi får se hvor lenge han er helt.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #838 på: Oktober 22, 2011, 15:49:46 »
17p av siste 21 mulige - e vi snart vitne te det utruliga? (fritt etter Sigvart Dagsland)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #839 på: Oktober 22, 2011, 16:14:49 »
...ikke enda! ;D

Det vil si: Om han føkkær opp planen til Bates om å holde klubben trygt i nPC noe mer enn han er i ferd med å gjøre nå, så bærer det snart rett ut! >:( >:(

 ;)
Marching on together!