Skrevet av Emne: TOM NORDLI  (Lest 5954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: TOM NORDLI
« Svar #30 på: Mars 24, 2010, 19:19:18 »
Tom Norlie

Nope.

Tom Nordlie

 ;)

Haha!! ;D Aiaiai, der gikk jeg i baret... *rødmer*   
KEEP FIGHTING!!

newsome

Sv: TOM NORDLI
« Svar #31 på: Mars 24, 2010, 19:47:23 »
Hva gjør dette navnet og dette emnet her på forumet????????Bør legges over til off topic!!!!!!!!!
Leeds sliter med spillet og kvaliteten om dagen! Det gjør i høyeste grad dette forumet også!

Ta dere sammen og bli bare litt seriøs.Det hadde hjulpet mye!

Per Arne

Sv: TOM NORDLI
« Svar #32 på: Mars 24, 2010, 19:53:46 »
Hva gjør dette navnet og dette emnet her på forumet????????Bør legges over til off topic!!!!!!!!!
Leeds sliter med spillet og kvaliteten om dagen! Det gjør i høyeste grad dette forumet også!

Ta dere sammen og bli bare litt seriøs.Det hadde hjulpet mye!

Hjulpet mye? På hva? Kvaliteten på Leeds? Aha, så om alle her inne ble dønn seriøse så ville Leeds vinne resten av kampene?

 ;)

newsome

Sv: TOM NORDLI
« Svar #33 på: Mars 24, 2010, 20:01:42 »
Hjulpet på å få hodene til noe her inne igang,og brukes til det de skal brukes til.TENKE!

Ser ut som en del sliter både med Leeds sin form,og å få hodet igang!!!

Per Arne

Sv: TOM NORDLI
« Svar #34 på: Mars 24, 2010, 20:11:49 »
Hjulpet på å få hodene til noe her inne igang,og brukes til det de skal brukes til.TENKE!

Ser ut som en del sliter både med Leeds sin form,og å få hodet igang!!!

Jeg kan vel tenke til krampa tar meg, uten at Leeds nødvendigvis spiller noe bedre av den grunn.

Noen ganger virker det som om enkelte overvurderer forumets rolle og påvirkningskraft en aldri så liten smule...

 ;)

Mats-

  • Gjest
Sv: TOM NORDLI
« Svar #35 på: Mars 24, 2010, 21:54:17 »
Skjønner hva du sikter til, men tror ikke gutta her har noe å reagere på. Bare se tilbake når vi fikk ADHD Wise, hvis ikke han klarer å mane til kamp, da er det få som får det til. Tror faktisk ikke at skrike taktikken fungere på gutta nå. Dette fordi jeg tror de lider av noen vanvittige nerver, og dette er første gang mange av de er under ordentlig press, i form av at alle forventet at opprykket allerede skulle vært i boks. Det at vi slår Scum legger enda med press. Tror gutter som Snoddy, Bradley, Howson trenger kose prat for at de skal fungere. Så kanskje gutter som Paddy og Naylor trenger kjeft, Beckford trenger i alle fall det.

Poenget er uansett at vi trenger en taktikker og en psykolog ala Wenger.