Det er nå Leeds United virkelig trenger vår støtte!

Started by Rudi G., March 23, 2010, 20:25:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Støtt laget og Simon nå, det er nå de virkelig trenger det. Alle er frustrerte over den elendige formen vi har hatt etter 03.01.10, men det er nå vi må stå samlet og sørge for at vi sikrer det etterlengtede opprykket. Oppvasken får vi ta når opprykket er sikret!

MARCHING ON TOGETHER!

Kickthemdown

Du tror fremdeles på opprykk? Da er du i beste fall naiv...  :-\

Rudi G.

Quote from: Alta-White on March 23, 2010, 20:46:42

Vi innehar fremdeles 2. plassen og hvis valget står mellom å legge seg ned og dø eller å reise seg opp og slåss, så velger jeg det siste, alt annet vil jo være en skandale!

MARCHING ON TOGETHER!

Lord-Meta

Quote from: Rudi G. on March 23, 2010, 21:00:44

Vi innehar fremdeles 2. plassen og hvis valget står mellom å legge seg ned og dø eller å reise seg opp og slåss, så velger jeg det siste, alt annet vil jo være en skandale!

MARCHING ON TOGETHER!

Om det blir opprykk eller ikke, det vill tiden vise. Men frem til det skal jeg støtte de 11 som er utpå banen og han som sitter ved roret og styrer. MOT

DenHviteYeboah

Quote from: Rudi G. on March 23, 2010, 20:25:30
Støtt laget og Simon nå, det er nå de virkelig trenger det. Alle er frustrerte over den elendige formen vi har hatt etter 03.01.10, men det er nå vi må stå samlet og sørge for at vi sikrer det etterlengtede opprykket. Oppvasken får vi ta når opprykket er sikret!

MARCHING ON TOGETHER!
hva er dette for slags innlegg?Støtt laget og Simon?Tror du mange her på forumet vurderer å skifte klubb???jeg har støttet laget i 35 år og mange inne her enda lengre.Jeg ville aldri finne på å bue på Elland Road eller å ikke vedkjenne min kjærlighet til klubben.Menes å støtte laget at man ikke skal skrive kritiske innlegg her inne?er det å støtte laget og manageren?Om 40000 hadde skreket seg hese igår tror jeg ikke det laget hadde scoret.Feil innstilling,feil taktikk,feil organisering,passivt-passivt-passivt.hvem sin skyld er det?Grayson!hvorfor skal jeg skrive rosende innlegg om late spillere og en totalt rådvill og motløs manager som fører oss til nok en sesong i L1?Tror nok du må finne deg i svært kritiske innlegg fremover!
MOT!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Frode

Tom S

Quote from: Frode on March 23, 2010, 21:45:15
Quote from: Tom S on March 23, 2010, 21:42:48
KEEP FIGHTING!

MARCHING ON TOGETHER

Eg har trua!!

På sommeren?
Evig liv?

;)

Nja, mindre tru på sommeren.... Bøtter vanligvis ned her med oss...
Det er viktig med tru og håp, kva ville det vert å vere supporter uten det ???
:)
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on March 23, 2010, 21:23:14
Quote from: Rudi G. on March 23, 2010, 20:25:30

MARCHING ON TOGETHER!
hva er dette for slags innlegg?Støtt laget og Simon?Tror du mange her på forumet vurderer å skifte klubb???jeg har støttet laget i 35 år og mange inne her enda lengre.Jeg ville aldri finne på å bue på Elland Road eller å ikke vedkjenne min kjærlighet til klubben.Menes å støtte laget at man ikke skal skrive kritiske innlegg her inne?er det å støtte laget og manageren?Om 40000 hadde skreket seg hese igår tror jeg ikke det laget hadde scoret.Feil innstilling,feil taktikk,feil organisering,passivt-passivt-passivt.hvem sin skyld er det?Grayson!hvorfor skal jeg skrive rosende innlegg om late spillere og en totalt rådvill og motløs manager som fører oss til nok en sesong i L1?Tror nok du må finne deg i svært kritiske innlegg fremover!
MOT!

Han er vel i sin full rett til å støtte opp om laget på sin måte, akkurat slik som deg! Om han ikke ønsker å se det verste i alt må han vel få utrykke det og oppfordre andre til å gjøre det samme. Jeg er for min del enig med Rudi, og vet at ting snur plutselig i fotball. Håper Millwall-kampen er sesongens Hereford-kamp!
KEEP FIGHTING!!

Geir Magne

Klart vi skal støtte laget vårt, men det betyr ikke at vi aldri skal være kritiske eller skuffet. Og trua på opprykk må vi ha helt til det i verste fall ikke lenger er matematisk mulig!
Leeds United for promotion!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Tom S

Quote from: Geir Magne on March 23, 2010, 22:01:17
Klart vi skal støtte laget vårt, men det betyr ikke at vi aldri skal være kritiske eller skuffet. Og trua på opprykk må vi ha helt til det i verste fall ikke lenger er matematisk mulig!
Leeds United for promotion!

Takk for meget kloke ord, Geir Magne!
Fullstendig enig.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

For at det ikke skal være noen misforståelser. Jeg er både kritisk og ikke minst særdeles skuffet over hvordan vi presterer for tiden, men mener det er feil tidspunkt å sparke både den ene og den andre, men nå står fullt ut bak laget og "Keep on fighting" til dette opprykket er sikret!

Dennis

Du tror fremdeles på opprykk? Da er du i beste fall naiv...  :-\

Blir så matt av sånn innstilling!  >:( >:(

Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on March 23, 2010, 23:02:43

har du sett noen kamper i det siste.....

testo

MARCHING ON TOGETHER!

Kloke ord Rudi

Get Up Stand Up, Don't Give Up the Fight.........We can do it.........
MARCHING ON TOGETHER
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on March 23, 2010, 23:21:09

Blir så matt av sånn innstilling!  >:( >:(

Ja, har du?

Er det ikke innsats som trengs? Hjelper det å sutre om at sesongen er over og vi rykker ikke opp? Blir det bedre om vi blir værende i League One?

Ser jo ut til at denne innstillingen (innad i laget) er grunnen til at det går så drit. Men det gjør altså ingenting?

Sorry, mulig det funker fint som et merkelig "forsvar" for seg selv, men jeg klarer bare ikke å se logikken ved å gi opp før det er over.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on March 23, 2010, 23:32:36

Ja, har du?

Er det ikke innsats som trengs? Hjelper det å sutre om at sesongen er over og vi rykker ikke opp? Blir det bedre om vi blir værende i League One?

Ser jo ut til at denne innstillingen (innad i laget) er grunnen til at det går så drit. Men det gjør altså ingenting?

Sorry, mulig det funker fint som et merkelig "forsvar" for seg selv, men jeg klarer bare ikke å se logikken ved å gi opp før det er over.
så de supporterne her på forumet som er kritiske og oppgitt over hva som skjer er skyld i at innstillingen på Leeds laget er feil?Tror nok du overvurderer vår innflytelse....

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on March 23, 2010, 23:37:22

Ja, har du?

så de supporterne her på forumet som er kritiske og oppgitt over hva som skjer er skyld i at innstillingen på Leeds laget er feil?Tror nok du overvurderer vår innflytelse....

" (innad i laget) "
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on March 23, 2010, 23:37:55

Ja, har du?

" (innad i laget) "

Hvem skaper spillernes innstillinger?supportere..?

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on March 23, 2010, 23:39:25

Ja, har du?

" (innad i laget) "

Hva snakker du om nå? Jeg prøvde å forklare at jeg ikke liker quitters! Og fulgte på om at det tyder på at også en del av spillerne på laget deler denne "vi har alt tapt"-innstillingen! Påstår vel ikke at det er et innlegg fra en negativ kar på et Luscos-forum som skaper den dårlige formen!

Les innlegget om igjen.
Marching on together!

veteranen

Quote from: Rudi G. on March 23, 2010, 22:15:38
For at det ikke skal være noen misforståelser. Jeg er både kritisk og ikke minst særdeles skuffet over hvordan vi presterer for tiden, men mener det er feil tidspunkt å sparke både den ene og den andre, men nå står fullt ut bak laget og "Keep on fighting" til dette opprykket er sikret!

Du lurer ikke oss, Rudi!
Du opplevde ting under ditt opphold i Leeds som gav den mye omtalte "troen" din noen alvorlige skudd for baugen. Derfor er du ikke overrasket over det som nå skjer på Elland Road. Bare bryt sammen og tilstå!!  ;)

Promotion 2010

Quote from: Mr Kaizer on March 23, 2010, 23:41:39
Quote from: DenHviteYeboah on March 23, 2010, 23:39:25

Ja, har du?

" (innad i laget) "

Hva snakker du om nå? Jeg prøvde å forklare at jeg ikke liker quitters! Og fulgte på om at det tyder på at også en del av spillerne på laget deler denne "vi har alt tapt"-innstillingen! Påstår vel ikke at det er et innlegg fra en negativ kar på et Luscos-forum som skaper den dårlige formen!

Les innlegget om igjen.

Følelsen av avmakt, Mr Kaizer, gjenspeiles nok her på forumet like sterkt som det føles i garedroben. Det er responsen på dette jeg er bekymret for. Har spillerne det i seg å snu dette til en positiv innspurt. Har de nok å kjempe for og ferdigheter nok til å gjennomføre det?  ::)

Jeg tviler, dessverre! Som Leedssupporter så har det alltid blitt en realitet etter at først tvilen har slått rot...igjen: desverre!  :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lund93

Som en trofast Leeds supporter igjennom mange år så har jeg alltid trua, vi snur det mot Norwich!! Kan ikke gi opp håpet nå, kan fortsatt tape 1 kamp og ligge på 2. plass! M.O.T
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Kickthemdown

Jeg har samme innstillingen som spillerne. Hvorfor skal jeg gå rundt å tro på opprykk når spillerne har gitt opp (ser det ut til). Bedre å være innstilt på at det går til helvete så får man heller ta sensasjonen som den eventuelt kommer..  ;)

Jeg kan fremdeles se for meg Simon med armene i kors nærmest på gråten helt i begynnelsen av oppgjøret mot Millwall. Lite som tyder på en spesiell positiv innstilling der heller.

Kickthemdown

MARCHING ON TOGETHER!
Dø? Neida.. Livet er heldigvis litt mer enn Leeds  ;) Håper spillerne kan få samme mentaliteten som deg før lørdag, DA er det kanskje håp.

B_Ød

Quote from: Alta-White on March 24, 2010, 01:46:27

Jeg har samme innstillingen som spillerne. Hvorfor skal jeg gå rundt å tro på opprykk når spillerne har gitt opp (ser det ut til). Bedre å være innstilt på at det går til helvete så får man heller ta sensasjonen som den eventuelt kommer..  ;)

Jeg kan fremdeles se for meg Simon med armene i kors nærmest på gråten helt i begynnelsen av oppgjøret mot Millwall. Lite som tyder på en spesiell positiv innstilling der heller.

trist lesning, og kan ikke tro at dette er rett. Kan ikke huske å ha sett SG på gråten?? Tror spillerne har en annen instilling enn enkelte her på forumet...litt mer lik min, vil jeg tro. Derfor, snur denne litt triste trenden nå. (fra alltid like positive Cardigan Arms) som forøverig er navnet på puben jeg sitter 8.mai og fyrer til opprykks-fest etter BR matchen... 
Ups & Ups!!

ØBS

Jeg blir bare matt, jeg, og utrolig oppgitt...

Er det folkefæret eller er det bare den gjennomsnittlige Leeds-supporteren som har en gnagende endeløs trang til å slå ned og knuse alle forsøk på positive innspill...?

Jeg bare lurer, når hele denne tråden har utviklet seg akkurat sånn...

Det er lov å være frustrert og oppgitt over liga-året 2010.  De fleste her er det...  Men spilt er spilt, vi får ikke gjort noe med det.  Det som kommer derimot, går det an å få gjort noe med.  Måtte bare de som kan, virkelig få GJORT det...

Vi har ligget lenger ned på tabellen tidligere sesonger, og registrerte større positivitet her inne da.  Noen trodde faktisk på direkte opprykk på denne tiden av året selv om vi "bare" lå an til Play-off...

Sur, glad - blid eller forbanna, vi støtter vel Leeds uansett hvor de måtte starte til høsten.
LUSCOS-hilsen
ØBS

Bjorn

Marching On! 4276

tori_no

Leif Egil

Quote from: ØBS on March 24, 2010, 08:29:52
Jeg blir bare matt, jeg, og utrolig oppgitt...

Er det folkefæret eller er det bare den gjennomsnittlige Leeds-supporteren som har en gnagende endeløs trang til å slå ned og knuse alle forsøk på positive innspill...?

Jeg bare lurer, når hele denne tråden har utviklet seg akkurat sånn...

Det er lov å være frustrert og oppgitt over liga-året 2010.  De fleste her er det...  Men spilt er spilt, vi får ikke gjort noe med det.  Det som kommer derimot, går det an å få gjort noe med.  Måtte bare de som kan, virkelig få GJORT det...

Vi har ligget lenger ned på tabellen tidligere sesonger, og registrerte større positivitet her inne da.  Noen trodde faktisk på direkte opprykk på denne tiden av året selv om vi "bare" lå an til Play-off...

Sur, glad - blid eller forbanna, vi støtter vel Leeds uansett hvor de måtte starte til høsten.

Veldig bra innlegg ØBS - Vel talt! Jeg tror og håper på opprykk så lenge det er teoretisk mulig! Om en ser på tabellen er vi fortsatt 3 poeng (nesten fire om en ser på målforskjell) foran 3-plassen. Jeg har trua! MOT