Skrevet av Emne: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010  (Lest 96292 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

ragnar

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #30 på: April 01, 2010, 16:04:27 »
Dette blir nok en tøff kamp. Blir spennende å se om formen er på vei oppover igjen etter den oppløftende kampen sist...
*In El Loco we trust!*

Tom S

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #31 på: April 01, 2010, 16:35:21 »
Higgs
Hughes - Naylor - Collins - Lowry
Snoddy - Howson - Doyle - McSheffrey
Becks - Becchio/Watt

Tipper ein skadefri McSheffrey starter på bekostning av enten Kilkenny eller Howson.
Tipper Becchio starter om han blir klar, ellers hadde det vert kjekt å sjå kva unge Watt har å by på.
Tipper Hughes fortsetter på h.back, sjølv om eg kunne tenkt meg at Crowe fekk prøve å ta plassen tilbake.
Tipper Lowry fortsetter på v.back sjølv om Aidy er skadefri igjen.

Denne kampen MÃ… vi vinne!
Vi må ta minst 15p, helst 18p, på siste 8 matcher for å ha sjanse til å kapre andreplassen.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #32 på: April 01, 2010, 19:00:25 »
Dette blir grei skuring - 3-0 til Leeds!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #33 på: April 01, 2010, 20:08:12 »
Dette blir grei skuring - 3-0 til Leeds!!

auren
HAr du ikke lært at ingenting er enkelt i League One etter snart 3 år ;)?
Det blir aldri umoderne å vinne

columbi

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #34 på: April 02, 2010, 00:29:46 »
Skal vi klare dette, må det jo komme et vendepunkt med hensyn på resultater. Swindon har fordelen med å være mer i flytsonen, mens vi må snu en trend. Grayson må bevise på de neste 8 kampene at han kan dette gamet. Er vi litt heldige nå, så taper Millwall og vi slår Swindon denne helga. Fotballen er rund; vi slår scum og taper for ordinære 3.divisjonslag.
Håper Grayson makter dette, det har han som har ballen nå.....
 

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #35 på: April 02, 2010, 09:49:34 »
Må si jeg har en dårlig følelse for denne kampen.Enig i at Norwichkampen var en opptur spillemessig-men i forhold til hva?jo i forhold til fullstendig ræva innsats,taktiske bommerter og feil valg av spillere i foregående kamper.Derfor tror jeg dette var et blaff og vi vil vise vår egentlige katastrofale form og innstilling igjen.Swindon har flyt,så det beste vi kan håpe på er uavgjort.Blir vel et vanlig kampforløp: vi starter bra,Swindon tar mer og mer over og scorer først.Vi blir jagende en utligning.Spiller ræva,men Beckford dukker opp i troll av eske mot slutten og utligner.Graysons taktiske disposisjoner under kamp har jeg dessverre mistet litt troen på: har vært mange "feil" bytter og ingen plan i å forandre spillestil under kampens gang.Slik har det ihvertfall sett ut nesten i 3 måneder :(

Tom S

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #36 på: April 02, 2010, 10:16:16 »
Eg har ein utruleg spent følelse for denne kampen.
Er vi tilbake til gamle synder igjen, eller skal vi klare å bygge på den oppturen kampen mot Norwich virkelig var.
Klarer Larry å få gutta til å ta med seg innsatsen og gløyme nedturen det var å tape på tampen?

Håper vi starter bra og skårer først og får med oss publikum, så kan dette gå bra.

Gleder meg!
COME ON LEEDS !!

jarle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #37 på: April 02, 2010, 12:07:36 »
Denne tar vi... tror ikke lille Swindon kan hamle opp med Leeds på ER...

Noen som har vært i Swindon? I have!... en togstasjon utenfor London, et komma i fotball historien.

Bør bli klar seier!!!

GeirO

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #38 på: April 02, 2010, 12:17:55 »
Denne tar vi... tror ikke lille Swindon kan hamle opp med Leeds på ER...

Noen som har vært i Swindon? I have!... en togstasjon utenfor London, et komma i fotball historien.

Bør bli klar seier!!!

Komma er jo et viktig tegn:

Skyt, ikke vent.
Skyt ikke, vent.

Hvis Swindon er et komma, taper vi ;)
MOT

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #39 på: April 02, 2010, 12:20:02 »
Denne tar vi... tror ikke lille Swindon kan hamle opp med Leeds på ER...

Noen som har vært i Swindon? I have!... en togstasjon utenfor London, et komma i fotball historien.

Bør bli klar seier!!!

vel jarle, jeg har vært i swindon og må si at det er ikke akkurat new york nei. men nå er det vel ikke størrelsen på byen som bestemmer?

remember HISTON???   ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #40 på: April 02, 2010, 12:27:45 »
Histon... ja vi har vært store i noen år nå... ;D

lassie

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #41 på: April 02, 2010, 22:57:21 »
kveldens resultater gikk vår vei , millwall klarte 1 p og norwich tapte 3-1. seier imorgen  og vi  er to poeng foran millwall som kan bli viktige.

COME ON SUPER LEEDS ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Lassie

HåvardK

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #42 på: April 02, 2010, 23:23:18 »
Dette blir grei skuring - 3-0 til Leeds!!

auren
Har ikke ord for hvor dårlig følelse jeg får etter slike prediksjoner. Og det hjelper ikke at jeg vet at auren er en fornuftig kar.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #43 på: April 02, 2010, 23:26:16 »
Kampen i morgen betyr SÃ… mye for fortsettelsen/slutten på sesongen. Vi bare må vinne for å få opp selvtilliten igjen. Superviktig kamp!
Super Leeds since 1968

JanPSyse

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #44 på: April 02, 2010, 23:52:04 »
ikke minst MÃ… vi vinne for å ta tilbake 2 plassen fra Millwall. (Det holder med en U faktisk)
Taper vi, ligger vi på fjerde plass, med Charlton rett bak.

Vinner charlton med 10mål i morgen, får de bedre målforskjell enn oss ;)
I såfall ligger vi på femte (!!)

Vi kan ikke tape i morgen. Det er en ikke-sak!
« Siste redigering: April 02, 2010, 23:55:22 av JanPSyse »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #45 på: April 02, 2010, 23:52:59 »
kveldens resultater gikk vår vei , millwall klarte 1 p og norwich tapte 3-1. seier imorgen  og vi  er to poeng foran millwall som kan bli viktige.

COME ON SUPER LEEDS ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Neida, det er de to poengene som blir viktige!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rogak

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #46 på: April 02, 2010, 23:57:18 »
Synes Norwich-kampen var spillemessig svært oppløftende tross tap. Resultatene i kveld er bra, tror på seier i morgen: 2-0. Ellers har våre opprykksrivaler et tøffere program enn oss igjen. Tror dette går veien i år, tross nedslående formkurve etter Man U-seieren :)
MOT

auren

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #47 på: April 03, 2010, 00:42:43 »
Dette blir grei skuring - 3-0 til Leeds!!

auren
Har ikke ord for hvor dårlig følelse jeg får etter slike prediksjoner. Og det hjelper ikke at jeg vet at auren er en fornuftig kar.

Jeg bare spiller tøff Håvard. Og så er det et lite skrømt til alle som blir sure når man tipper slike resultat på forhånd, og så går det ikke så bra.

Forventer en tøff kamp i morgen med særdeles få mål. 0-0, 1-0 og 0-1 er vel resultater som gir en svært lav odds skulle jeg tro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #48 på: April 03, 2010, 10:23:45 »
I dag har vi jo alle muligheters mor til å rykke fra millwall, Swindon, Charlton (vanskelig bortekamp mot Dons), Colchester og samtidig ta innpå tre poeng på Norwich. Dette bør være til stor inspirasjon for SG og guttene. Jeg tror det skjer og våger meg frampå med

Jeg har troen!

J-R

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #49 på: April 03, 2010, 10:34:11 »
Vinner i dag!! ;D   Det kan jeg faktisk garantere..

B_Ød

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #50 på: April 03, 2010, 10:45:26 »
Må bare innrømme at jeg nok en gang har voldsom tro på gutta i dag! Føler meg skråsikker på at vi legger et strålende grunnlag for de resterende kampene i dag.  ;)
Ups & Ups!!

Frode

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #51 på: April 03, 2010, 11:12:26 »
I dag har vi jo alle muligheters mor til å rykke fra millwall, Swindon, Charlton (vanskelig bortekamp mot Dons), Colchester og samtidig ta innpå tre poeng på Norwich. Dette bør være til stor inspirasjon for SG og guttene. Jeg tror det skjer og våger meg frampå med

Jeg har troen!
Du må være en gudegave til all verdens religiøse fanatister.  Du har jo alltid troen  ;)
Selv tror jeg på uavgjort i dag.
 

SuperLeeds!

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #52 på: April 03, 2010, 11:44:41 »
Bange anelser, lover ikke bra - håper på seier... :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #53 på: April 03, 2010, 12:15:29 »
Tror ikke helsa mi tåler nok en skjebnekamp, tror jeg evakuerer kåken, og begir meg ut på en to timers walkabout mens kampen varer. MOT

Here we go again

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #54 på: April 03, 2010, 12:17:52 »
I dag er det vinn eller forsvinn angående 2. plassen.  Tar vi ikke 3 poeng i dag tror jeg nervene til guttene og Grayson brister.  Faktisk er vi akkurat nå på 3. plass noe som helt sikkert også spiller inn mentalt før kampen.  Taper vi er vi på 4. plass.

Kun 3 poeng er godt nok i dag!  Krysser fingre og tær for at vi omsider kan snu den dårlige trenden vi har hatt siden nyttår.  Greier vi det skal jeg ta en skikkelig skål for guttene.(ingen pretting her i huset) ;)

Sølvreven

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #55 på: April 03, 2010, 12:34:01 »
Frykter det verste,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,håper det beste  :-\
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

jarle

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #56 på: April 03, 2010, 12:42:13 »
                  Higgs

?Bromby -  Naylor - Collins - Lowry

Snoody - Killkenny - Doyle - Mcsheff

   Beckford  - Wattzzzz


dette er et meget godt lag i denne divisjonen.. kan ikke se at de kan tape idag
hvem skal spille back... offensivt er valgene like dårlig.. defensivt er det mulig Bromby er bedre.. samt at han har mer lufstyrke på dødball

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #57 på: April 03, 2010, 13:07:25 »
I og med at Becchio er ute denne og neste kamp, håper jeg at Watt stiller som Beckfords makker. Tror vi trenger en med fart og teknikk. Faren er vel at han og Beckford blir for like, men personlig hadde jeg satset på fart i dag. Med Kilkennys pasninger kunne det blitt en hit i denne kampen. Føler at vi trenger litt ny inspirasjon nå.
« Siste redigering: April 03, 2010, 13:27:16 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Rasmussen7

Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #58 på: April 03, 2010, 14:33:09 »
                  Higgs

?Bromby -  Naylor - Collins - Lowry

Snoody - Killkenny - Doyle - Mcsheff

   Beckford  - Wattzzzz


dette er et meget godt lag i denne divisjonen.. kan ikke se at de kan tape idag
hvem skal spille back... offensivt er valgene like dårlig.. defensivt er det mulig Bromby er bedre.. samt at han har mer lufstyrke på dødball
Hadde nu heller ønska mæ Gradel på høyre kan med Snodgrass på venstre...
Men ellers så e æ nu enig me dæ... Mene... ka me Howson???

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs SWINDON TOWN, 3/4 2010
« Svar #59 på: April 03, 2010, 14:41:15 »
I dag har vi jo alle muligheters mor til å rykke fra millwall, Swindon, Charlton (vanskelig bortekamp mot Dons), Colchester og samtidig ta innpå tre poeng på Norwich. Dette bør være til stor inspirasjon for SG og guttene. Jeg tror det skjer og våger meg frampå med

Jeg har troen!
Du må være en gudegave til all verdens religiøse fanatister.  Du har jo alltid troen  ;)
Selv tror jeg på uavgjort i dag.

I såfall Leeds fanatister :) selv om troen har vært litt svakere i det siste :-\ men nå er den tilbake for fullt, for vi skal opp 8)