Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #330 på: Desember 05, 2010, 13:06:03 »
grayson skal ha skryt for at han satser offensivt når vi ligger under mot cp! hans avgjørelser var med på å snu kampen slik at vi til slutt kunne sitte igjenn med 3 poeng  :)

Synd å si det etter nå en del kamper uten tap og brukbar tabellplassering, men, SG har fremdeles ikke peiling!

Tror kanskje tidspunktet for dette innlegget gjorde at ironivarsleren til Rudi ikke var aktivert? ;)


 ;D



..og ifjor hadde han trua, men nå..... Like negativ som oss alle!  ::)    ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #331 på: Desember 05, 2010, 16:58:42 »
grayson skal ha skryt for at han satser offensivt når vi ligger under mot cp! hans avgjørelser var med på å snu kampen slik at vi til slutt kunne sitte igjenn med 3 poeng  :)

Synd å si det etter nå en del kamper uten tap og brukbar tabellplassering, men, SG har fremdeles ikke peiling!



Er ikke dette et Newsome-sitat fra kamptråden i går?
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #332 på: Desember 06, 2010, 13:27:52 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen

Sydhagen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #333 på: Desember 06, 2010, 13:29:37 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen
::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #334 på: Desember 06, 2010, 14:00:16 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen

Oj! Nå ble jeg overrasket..  ::)
Marching On! 4276

trondt

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #335 på: Desember 06, 2010, 14:16:57 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen
osv. osv. osv. osv :-[

Gruvegutten

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #336 på: Desember 06, 2010, 15:50:08 »
grayson skal ha skryt for at han satser offensivt når vi ligger under mot cp! hans avgjørelser var med på å snu kampen slik at vi til slutt kunne sitte igjenn med 3 poeng  :)

Synd å si det etter nå en del kamper uten tap og brukbar tabellplassering, men, SG har fremdeles ikke peiling!



Trodde vi var på samme kamp på lørdag jeg, Rudi. Syntes SG coachet laget glimrende i helga. La om systemet to ganger mot CP, med best mulig utfall. Brukbar tabellplassering ????????? Vi er da på kval.plass for pokker og er nyopprykket !!!!!!! Med han (KB) som styrer pengesekken, er dette KLART godkjent. Leiesoldaten O`Brian prøver å binde sammen forsvaret, men skulle gjerne hatt en på  midtbanen som kan bli "sjef" på der. Ved mange av baklengsmålene har det vært enorm strekk mellom forsvaret og midtbanen. Håper det bir en forsterkning der med lederpotensial i hodet. Men det er det vel ikke nok cash til tenker jeg  >:(  Syntes SG har gjort en absolutt akseptabel innsats med den spillerstallen vi har ! Gleder meg allerede til neste tur, kanskje i februar, men garantert 12. mars kampen !!  MOT      :P    :P     :P
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #337 på: Desember 06, 2010, 16:04:16 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen

EN MANAGER SOM SETTER KRAV TIL LEDELSEN!


















Funker vel kanskje ikke sånn?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #338 på: Desember 06, 2010, 16:30:44 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen

EN MANAGER SOM SETTER KRAV TIL LEDELSEN!


















Funker vel kanskje ikke sånn?  ;)

Slenger meg med Promotion 2010 her, Simon har nok sine krav til ledelsen, eller vet dere noe vi andre ikke vet?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Oni

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #339 på: Desember 06, 2010, 16:45:19 »
grayson skal ha skryt for at han satser offensivt når vi ligger under mot cp! hans avgjørelser var med på å snu kampen slik at vi til slutt kunne sitte igjenn med 3 poeng  :)

Synd å si det etter nå en del kamper uten tap og brukbar tabellplassering, men, SG har fremdeles ikke peiling!



Trodde vi var på samme kamp på lørdag jeg, Rudi. Syntes SG coachet laget glimrende i helga. La om systemet to ganger mot CP, med best mulig utfall. Brukbar tabellplassering ????????? Vi er da på kval.plass for pokker og er nyopprykket !!!!!!! Med han (KB) som styrer pengesekken, er dette KLART godkjent. Leiesoldaten O`Brian prøver å binde sammen forsvaret, men skulle gjerne hatt en på  midtbanen som kan bli "sjef" på der. Ved mange av baklengsmålene har det vært enorm strekk mellom forsvaret og midtbanen. Håper det bir en forsterkning der med lederpotensial i hodet. Men det er det vel ikke nok cash til tenker jeg  >:(  Syntes SG har gjort en absolutt akseptabel innsats med den spillerstallen vi har ! Gleder meg allerede til neste tur, kanskje i februar, men garantert 12. mars kampen !!  MOT      :P    :P     :P

Da ses vi på Elland Road 12. mars! Min første tur til Leeds siden jeg var maskot under kampen mot Scum 25. april 1999.

Og on-topic: Vi har greid oss mer enn godt nok i årets sesong under Graysons ledelse. Jeg forventer at vi holder oss på øvre halvdel av tabellen til sesongslutt, da sitter manageren trygt. Grayson er ung (kanskje yngre enn mange av debattantene her inne), og vil bare bli bedre han også.

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #340 på: Desember 06, 2010, 22:36:20 »
grayson skal ha skryt for at han satser offensivt når vi ligger under mot cp! hans avgjørelser var med på å snu kampen slik at vi til slutt kunne sitte igjenn med 3 poeng  :)

Synd å si det etter nå en del kamper uten tap og brukbar tabellplassering, men, SG har fremdeles ikke peiling!



Trodde vi var på samme kamp på lørdag jeg, Rudi. Syntes SG coachet laget glimrende i helga. La om systemet to ganger mot CP, med best mulig utfall. Brukbar tabellplassering ????????? Vi er da på kval.plass for pokker og er nyopprykket !!!!!!! Med han (KB) som styrer pengesekken, er dette KLART godkjent. Leiesoldaten O`Brian prøver å binde sammen forsvaret, men skulle gjerne hatt en på  midtbanen som kan bli "sjef" på der. Ved mange av baklengsmålene har det vært enorm strekk mellom forsvaret og midtbanen. Håper det bir en forsterkning der med lederpotensial i hodet. Men det er det vel ikke nok cash til tenker jeg  >:(  Syntes SG har gjort en absolutt akseptabel innsats med den spillerstallen vi har ! Gleder meg allerede til neste tur, kanskje i februar, men garantert 12. mars kampen !!  MOT      :P    :P     :P

Da ses vi på Elland Road 12. mars! Min første tur til Leeds siden jeg var maskot under kampen mot Scum 25. april 1999.

Og on-topic: Vi har greid oss mer enn godt nok i årets sesong under Graysons ledelse. Jeg forventer at vi holder oss på øvre halvdel av tabellen til sesongslutt, da sitter manageren trygt. Grayson er ung (kanskje yngre enn mange av debattantene her inne), og vil bare bli bedre han også.


....akkurat som om VI skulle bli bedre med årene! Dreamer!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #341 på: Desember 07, 2010, 00:02:07 »
Simon Grayson fyller faktisk 41 år den 16. desember, så ja - i forhold til mange av de andre mangagerene og mange av forumistene her inne......har han nok mye å fare med!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Sydhagen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #342 på: Desember 07, 2010, 14:43:54 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #343 på: Desember 07, 2010, 21:54:17 »
Skryt til Grayson fra Norman Hunter:

http://www.leedsunited.com/news/20101207/high-praise-for-manager_2247585_2238553?

Fortjenar jaggu litt skryt ja,og lenge sidan nokon klaga over taktikk og dårlege bytter..... ;)
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #344 på: Desember 07, 2010, 22:16:20 »
Det jeg så på ER på lørdag var at vi startet med 4-2-3-1 (flott var det, men har ikke sett det før fra SG), endring av formasjon og rokeringer etter 20 min og dette fortsetter med jevne mellomrom videre i kampen, avslutter med kamikaze formasjon (usikker, har ikke sett en slik formasjon før, kanskje 3-1-3-3), kusehåret fra 0-2, men det endte heldigvis 2-1 og takk for det!

Say no more!

Woody

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #345 på: Desember 07, 2010, 22:33:44 »
Det jeg så på ER på lørdag var at vi startet med 4-2-3-1 (flott var det, men har ikke sett det før fra SG), endring av formasjon og rokeringer etter 20 min og dette fortsetter med jevne mellomrom videre i kampen, avslutter med kamikaze formasjon (usikker, har ikke sett en slik formasjon før, kanskje 3-1-3-3), kusehåret fra 0-2, men det endte heldigvis 2-1 og takk for det!

Say no more!

Trur du desse formasjonane og rokkeringane var planlagde eller berre vart det sånn??virka litt spooki,like greit eg ikkje var det for da hadde det blitt dobbel dose hj meddus
PS likte den med kusehåret ;D ;D
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #346 på: Desember 08, 2010, 18:33:25 »
Poenget med en manager med kontroll er at det er han som foretar endringene eller om det er spillerne som selv gjør endringene.

Det virker som om det er Grayson som gjør endringene og at spillerne responderer. Slik har det ikke vært på et tiår i klubben vår!!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #347 på: Desember 08, 2010, 23:05:37 »
All ære til Simon Grayson, det tyder på at han klarer å lese spillet fortløpende, og ta sjansene ut fra dette!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Runar

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #348 på: Desember 08, 2010, 23:37:39 »
Det jeg så på ER på lørdag var at vi startet med 4-2-3-1 (flott var det, men har ikke sett det før fra SG), endring av formasjon og rokeringer etter 20 min og dette fortsetter med jevne mellomrom videre i kampen, avslutter med kamikaze formasjon (usikker, har ikke sett en slik formasjon før, kanskje 3-1-3-3), kusehåret fra 0-2, men det endte heldigvis 2-1 og takk for det!

Say no more!

Denne 4-5-1 formasjonen som mange her inne har "hyllet" har hele tiden fungert som en 4-2-3-1 i praksis, med Howson som framskutt midtbanespiller...
 

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #349 på: Desember 08, 2010, 23:46:35 »
Men jeg tror denne formasjonen er riktig for et så angrepsviktig lag som Leeds, og nå når forsvaret vårt henger med også, så betyr det bare mer mål, mindre baklengs - flere seire.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

martind

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #350 på: Desember 08, 2010, 23:52:44 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen
osv. osv. osv. osv :-[

Ja det er jo alltid de ansatte som skal diktere sin arbeidsgiver.... eller har jeg misforstått???

Simon har gjort, og gjør fortsatt en god jobb som manager for vår kjære klubb!!
MOT!! We are Leeds!

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #351 på: Desember 09, 2010, 00:28:38 »
Poenget med en manager med kontroll er at det er han som foretar endringene eller om det er spillerne som selv gjør endringene.

Det virker som om det er Grayson som gjør endringene og at spillerne responderer. Slik har det ikke vært på et tiår i klubben vår!!!!  :)

Tja, mon det. Vi hadde da gode perioder under Blackwell, Wise og Mc Allister også, og vekslingen mellom 4-4-2 og ulike varianter av 5/3 på midten har vi da sett før. Resultatmessig fungerer det jo utmerket for tiden, men marginene er små her!  :o
Jon R.

Runar

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #352 på: Desember 09, 2010, 07:32:43 »
Wise var jo ekspert på å legge om til alle i angrep når vi trengte mål høsten 07
 

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #353 på: Desember 09, 2010, 08:50:58 »
Uansett om Leeds vinner de resterende kampene av sesongen og Leeds blir FA Cupmestere. Ja da bør Leeds finne seg en ny manager som ikke er en fan av klubben. Finne en manager som setter krav til ledelsen

Skjønner at det går litt for bra med Leeds om dagen for du er her veldig sporadisk h.b.

Det vi ønsker er suksess om mangeren hadde vært dame og vært flasket opp i Man. Utd så hadde de fleste av oss ikke brydd oss siden det er resultatene som teller.

Hadde Grayson vunnet resten av kampene samt vunnet FA-cupen så hadde Leeds definitivt blitt kvitt han fordi da kunne han nesten velge hvilken klubb han ville trene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #354 på: April 25, 2011, 22:58:40 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Ja,eg har sagt det før,sier det igjen: Sack him!!!!!

Hvorfor i alle dager driver folk å roper på en "defensiv trener" her inne?!!
Det er en mann i verden som har ansvaret for hvordan Leeds organiserer seg defensivt,navnet er Simon Grayson og han har strøket til eksamen igjen og igjen!!

Buy Buy 8)

Hallgeir *

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #355 på: April 25, 2011, 23:18:59 »
Du e en sympatisk fyr Simon, men no e det time to go!!!!

Ja,eg har sagt det før,sier det igjen: Sack him!!!!!

Hvorfor i alle dager driver folk å roper på en "defensiv trener" her inne?!!
Det er en mann i verden som har ansvaret for hvordan Leeds organiserer seg defensivt,navnet er Simon Grayson og han har strøket til eksamen igjen og igjen!!

Buy Buy 8)

 Er ikke transfervinduet stengt nå?  :P  ;)
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #356 på: April 26, 2011, 04:28:00 »
Grayson 3  :-\
Tried to change things at half time but nothing really fresh in his approach.
Gave another start to Livermore whilst Barry Bannan sat on the bench, I honestly can`t work that one out.With Palace not offering much in attack, he stuck with four at the back and Billy Cart-horse on his own up front. He then takes him off and leaves Somma on his own up front. Snodgrass had the ball plenty of times on the right and no-one in the middle

Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=239957


Livermore 1
Not sure where to start, I have now seen him play for Leeds three times and he has had a shocker every game. Supposed to be a strong ball winning midfielder? All he does is disappear and when he gets the ball, he gives it away. Send him back to Spurs, Premier League, he`s having a laugh.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=239957#ixzz1Kan4zIzb

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #357 på: April 26, 2011, 16:23:50 »
Grayson 3  :-\
Tried to change things at half time but nothing really fresh in his approach.

Han skulle altså ha funnet på NOE NYTT i pausen i tredje siste serierunde. Ja, det høres ut som en oppskrift på suksess. Hvor finner vitalfootball disse raringene sine, egentlig?
- Leif Olav

jarle

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #358 på: April 26, 2011, 16:51:17 »
Grayson 3  :-\
Tried to change things at half time but nothing really fresh in his approach.

Han skulle altså ha funnet på NOE NYTT i pausen i tredje siste serierunde. Ja, det høres ut som en oppskrift på suksess. Hvor finner vitalfootball disse raringene sine, egentlig?


Ser ikke at vår engelske venn sier NOE HELT NYTT...

Men vi har hatt suksess med å bytte til 4-4-2 når vi ligger under... lykkes ikke hver gang selvsagt...

Problemet til Larry er laget han har tatt ut fra start de to 2 siste kampene...
Livermore og JOhnson sammen og stokken Paynter...


Per-Stian

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #359 på: April 27, 2011, 14:51:49 »
Det er ganske skremmande å høyre intervjuet med Grayson etter Palace-kampen. Han påstår at trenarteamet har analysert situasjonen og ikkje funne ut kva som går gale om dagen. Kva med å køyre ein god gamal løpstest? Spelarane verkar å vere svært slitne, klarte knapt å bevege seg og samhandlinga var ein stor vits! Vi såg det spesielt i andre omgang når Kilkenny kontrollerer ballen og skal spele den framover. Det kjem ingen på løp - kun eit par spede returløp frå Watt!

Den spelaren som har best løpsstyrke i stallen per i dag - Bannan - sat på benken heile kampen...