KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010

Started by Promotion 2010, April 15, 2010, 00:53:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Ufffe... jeg har vel snart ikke negler igjen på fingra... begynne på tærne da kanskje.. :p

Hmm, pussig.. før pause var bildene litt før LUTV.. etter pause er LUTV en god del foran bildene xD
-SirOlsen-

stefan

Vi trenger en spiller som Watts nå. Det er for lite tempo og kreativitet for øyeblikket. Warrs og Beckford inn nå takk!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Andersen

Så slutt med det fmtj !  :D LEEDS4EVER

Cbas10an

Quote from: Therese on May 01, 2010, 17:23:28
browsern? ::) (PS: jeg får aldri lagt ut fordi " mens du skrev har et nytt svar blitt lagt til emnet." Irriterende!!

Det kan man skru av
MOT

Joachim

Corleone

fmtj

Yeboahs vitne

Boos

browsern? ::) (PS: jeg får aldri lagt ut fordi " mens du skrev har et nytt svar blitt lagt til emnet." Irriterende!!

Prøv med bare ctrl + du ;) så ser du om skjermen på kampen blir bedre  ;) Og når den er litt større så trykker du F5 så får du utvidet bildet :)

GeirO

Din største utfordring hittil, Becks. Mål.......?
MOT

Therese

Quote from: Cbas10an on May 01, 2010, 17:24:25

Det kan man skru av

how?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

fmtj

Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

ziganda

Quote from: GeirO on May 01, 2010, 17:25:24
Din største utfordring hittil, Becks. Mål.......?

Største vet jeg ikke, men definitivt den viktigste. Har troa på at Becks fikser dette.  ;D

Thomas

Another_Roger

Andersen

Har aldri bedt til gud før , men nå gjør jeg det ! KJÆRE GUD JEG VIL HA MÃ...L TIL LEEDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEEDS4EVER

Leeds04

"Why settle for more, when you can settle for less"

testo

Jeg kjenner det er noe som er på gang......Det er herlig
COM ON TRAAAANMERREEEE
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SirOlsen

HAHAHAHAHAHAHA TRANMERE LEDER 2-0 :D :D :D :D :D
-SirOlsen-

gill

Mester

Stephenjazz

DET HER ER VÃ...R DAG, GI OSS EN SKÃ...RING
Det blir aldri umoderne å vinne

Vonsiggy

Quote from: Andersen on May 01, 2010, 17:27:23
Har aldri bedt til gud før , men nå gjør jeg det ! KJÆRE GUD JEG VIL HA MÃ...L TIL LEEDS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEEDS4EVER
vinne kampen er vel bedre?

Cbas10an

Quote from: Therese on May 01, 2010, 17:25:35
Quote from: Cbas10an on May 01, 2010, 17:24:25

Det kan man skru av

how?

Rediger profil, og Layout og utsendeinnstillinger eller noe...
MOT

Joachim

Therese

Quote from: Boos on May 01, 2010, 17:25:18

Prøv med bare ctrl + du ;) så ser du om skjermen på kampen blir bedre  ;) Og når den er litt større så trykker du F5 så får du utvidet bildet :)

Jeg forsøkte det, men det skjedde ingenting.. hmfr.. jaja, jeg klarer meg jeg  ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Andersen

Dette var gutten sin Rogern ! LEEDS4EVER

Cbas10an

MOT

Joachim

fmtj

Kom igjen gutter, Rovers gjør jobben, bidra dere også!!!
Yeboahs vitne

gill