avstemning

Hva tror vi om sesonginnspurten?

Jepp vi tar 2.plassen i år!
83 (66.9%)
Jepp...via PlayOff!
6 (4.8%)
Nei...ikke i år heller!
31 (25%)
Vi er og blir et League1-lag!
4 (3.2%)

Stemmer totalt: 113

Avstemning er avsluttet: April 24, 2010, 21:44:33

Skrevet av Emne: Opprykk???  (Lest 17790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Opprykk???
« på: April 17, 2010, 21:44:33 »
La oss se om optimismen råder, eller om vi har mista troa...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fjellhaugen

Sv: Opprykk???
« Svar #1 på: April 17, 2010, 21:46:45 »
 i år tar jeg turen om det blir playoff finale.
tror det er grunnet mitt fravær vi ikke har klart det før ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #2 på: April 17, 2010, 21:53:34 »
Eg har trua!
COME ON LEEDS !!

gill

Sv: Opprykk???
« Svar #3 på: April 17, 2010, 21:56:04 »
Håper jeg tar feil: Det blir dessverre ikke opprykk iår heller.
 

testo

Sv: Opprykk???
« Svar #4 på: April 17, 2010, 22:00:35 »
We are going up
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #5 på: April 17, 2010, 22:09:01 »
Eg har trua!

no blei eg bekymra ;D

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #6 på: April 17, 2010, 22:13:30 »
Eg har trua!

no blei eg bekymra ;D

Ja, dei rota vekk ein kjempemulighet i dag, ingen tvil om det.
Vi har 2 heimekamper og bortekamp mot eit Charltonlag uten sjanse for topp to.
Millwall har vanskelig lokalderby mot Orien og tøff bortekamp mot eit desperat Tranmere.
Difor har eg trua. ;)
COME ON LEEDS !!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Opprykk???
« Svar #7 på: April 17, 2010, 22:27:01 »
Eg har trua!

no blei eg bekymra ;D

Ja, dei rota vekk ein kjempemulighet i dag, ingen tvil om det.
Vi har 2 heimekamper og bortekamp mot eit Charltonlag uten sjanse for topp to.
Millwall har vanskelig lokalderby mot Orien og tøff bortekamp mot eit desperat Tranmere.
Difor har eg trua. ;)

Om Charlton vinner borte mot Exeter neste helg, ligger de maks 3 poeng bak Leeds, og har alt å spille for.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

veteranen

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #8 på: April 17, 2010, 22:35:15 »
Eg har trua!

no blei eg bekymra ;D

Ja, dei rota vekk ein kjempemulighet i dag, ingen tvil om det.
Vi har 2 heimekamper og bortekamp mot eit Charltonlag uten sjanse for topp to.
Millwall har vanskelig lokalderby mot Orien og tøff bortekamp mot eit desperat Tranmere.
Difor har eg trua. ;)

Om Charlton vinner borte mot Exeter neste helg, ligger de maks 3 poeng bak Leeds, og har alt å spille for.....
Og om Charlton spilller uavgjort borte mot Exeter, så ligger de maks 5 poeng bak Leeds med 2 kamper igjen - og har dermed fremdeles veldig mye å spille for!

Tror Tom har studert så mye tabell de siste månedene at det nå går litt i surr for mannen!  ;D

mac_gyver

Sv: Opprykk???
« Svar #9 på: April 17, 2010, 22:36:06 »
Dette går veien :o
Pride of Yorkshire

David Harle

Sv: Opprykk???
« Svar #10 på: April 17, 2010, 22:45:49 »
Vi vinner mot MK og Rovers. Blir tap mot Charlton. Dette holder da de andre lagene avgir poeng, men det blir en rysare. Glad jeg er tilstede for å delta i oppryksfeiringen.

sviper

Sv: Opprykk???
« Svar #11 på: April 17, 2010, 23:34:39 »
Vi vinner mot MK og Rovers. Blir tap mot Charlton. Dette holder da de andre lagene avgir poeng, men det blir en rysare. Glad jeg er tilstede for å delta i oppryksfeiringen.

det er jeg og,om metallfuglene begynner å fly igjen :-\
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

Sv: Opprykk???
« Svar #12 på: April 18, 2010, 02:41:17 »
Nei... ikke i år heller. Vi er og blir et league 1 lag.

EvigP; Drita og (drit)skuffa over resultatet idag..
Marching on together

Trond90

Sv: Opprykk???
« Svar #13 på: April 18, 2010, 03:10:18 »
Nei... ikke i år heller. Vi er og blir et league 1 lag.

EvigP; Drita og (drit)skuffa over resultatet idag..
Kom hjem fra byen nå, drit skuffa og ca drita jeg ogås.. drakk sorgene mine i kveld! Men har troa på direkte opprykk! har troa på vi vinner de 3 siste kampene! Skål og Goodnight! MOT!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

fjellhaugen

Sv: Opprykk???
« Svar #14 på: April 18, 2010, 07:54:19 »
edru og like skeptisk som igår.....

tror vi tar mkd, og charlton blir sesongens viktigste kamp. og vi vet jo hvordan det bruker å gå :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Sv: Opprykk???
« Svar #15 på: April 18, 2010, 08:59:51 »
Edru å sterk i trua. Vi klarer 2. plassen, vi tar 7p på de siste 3

 ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #16 på: April 18, 2010, 09:12:29 »
Bare ikke Millwall tar 9 poeng da

whitelocks

Sv: Opprykk???
« Svar #17 på: April 18, 2010, 09:16:12 »
Har tidligere tippa at vi tar 3p mot MK Dons, 3p mot Bristol Rovers og 0p mot Charlton. Dette kan fort være korrekt slik det er nå, men med det opp og ned spillet vi har nå kan også godt ta alle poengene, dvs 9p på de tre siste. Tror det avgjøres 8.mai mot Bristol Rovers. Slik er det å være Leeds supportere dere! ;D ;DSeigpining til det siste.

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #18 på: April 18, 2010, 09:49:50 »
Eg har trua!

no blei eg bekymra ;D

Ja, dei rota vekk ein kjempemulighet i dag, ingen tvil om det.
Vi har 2 heimekamper og bortekamp mot eit Charltonlag uten sjanse for topp to.
Millwall har vanskelig lokalderby mot Orien og tøff bortekamp mot eit desperat Tranmere.
Difor har eg trua. ;)

Om Charlton vinner borte mot Exeter neste helg, ligger de maks 3 poeng bak Leeds, og har alt å spille for.....
Og om Charlton spilller uavgjort borte mot Exeter, så ligger de maks 5 poeng bak Leeds med 2 kamper igjen - og har dermed fremdeles veldig mye å spille for!

Tror Tom har studert så mye tabell de siste månedene at det nå går litt i surr for mannen!  ;D

Teori og praksis, mine venner, er to forskjellige ting....
 ;)

(vart litt revet med og såg føre meg at exeter tar alle poengene mot Charlton, vårt opprykk forutsetter sjølvsagt at vi vinner våre to på ER)
 8)
« Siste redigering: April 18, 2010, 10:05:39 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #19 på: April 18, 2010, 10:08:14 »
Jeg tror fremdeles vi rykker rett opp og muligens at det holder med 6 poeng på de 3 siste. Den største usikkerheten akkurat nå er om det går fly som planlagt 7. mai :-\

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Opprykk???
« Svar #20 på: April 18, 2010, 10:17:15 »
Noen som har programmet for Millwall, Swindon og Charlton for hånden?
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

1919

Sv: Opprykk???
« Svar #21 på: April 18, 2010, 10:36:05 »
Noen som har programmet for Millwall, Swindon og Charlton for hånden?

Millwall  - Leyton Orient
Tranmere Rovers  - Millwall
Millwall  - Swindon Town

Wycombe Wanderers  - Swindon Town
Swindon Town  - Brentford

Exeter City  - Charlton Athletic
Charlton Athletic  - Leeds United
Oldham Athletic  - Charlton Athletic

Frykter at vi må ha full pott de tre siste kampene, dersom ikke leyton orient eller swindon kan klare å ta eit poeng mot milwall.
 

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Opprykk???
« Svar #22 på: April 18, 2010, 10:39:58 »
Takk for info...

For øvrig enig  - her trengs tre strake! Hvis ikke, stikker Millwall av med dette...
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Joe Jordan

Sv: Opprykk???
« Svar #23 på: April 18, 2010, 11:25:17 »
Greier overhode ikke å se at dette laget skal minst 6 poeng til. Virker helt fjernt for meg. Ser for meg Millwall tar andreplassen mens vi rakner i en av første PO kampene.

Skulle vi likevel mot all formodning greie dette blir jeg uendelig lykkelig!!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Sv: Opprykk???
« Svar #24 på: April 18, 2010, 11:28:48 »
Greier overhode ikke å se at dette laget skal minst 6 poeng til. Virker helt fjernt for meg. Ser for meg Millwall tar andreplassen mens vi rakner i en av første PO kampene.

Skulle vi likevel mot all formodning greie dette blir jeg uendelig lykkelig!!

Klarte du å sjå føre deg at vi skulle plukke 9p i de tre foregående?
No er ikkje Millwall i stålform heller (U siste 2), vert ulidelig spennande - her kan alt skje.
COME ON LEEDS !!

sviper

Sv: Opprykk???
« Svar #25 på: April 18, 2010, 11:41:15 »

blir mye nerve ute å gå her i siste kampene,dette gjelder nok både Leeds og våre argeste konkurenter.Gjelder vel oss supportere og...
LIFE IS LEEDS

Leechap

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #26 på: April 18, 2010, 11:49:29 »
Her er det duket for Millwall som sikkert sender et lass med røde roser til Gillingham der vi surrer det til skikkelig og ligger under 3-0 etter ca. en halvtime. Fullstendig paralysert og nærmest virrende rundt som høner på en lilleputtkamp i 1. omgang, men desidert bedre i 2. omgang.

Millwall tar tre poeng i sin neste kamp, bankers, men møter Tranmere borte i neste, kan være litt tricky? Siste kamp mot Swindon er også litt spesi, men Millwall fremstår likevel som min kandiat med sju poeng på de tre siste.
2 - 1 -0. Totalt 86 poeng.

Swindon og Charlton er outsidere som oss, men vi er megaoutsidere når hønebeina stokker seg. Swindon ligger også an til sju poeng etter min mening, da med uavgjort i siste kamp mot nettopp Millwall.
2 - 1 - 0. Totalt 85 poeng.

Charlton har noen spesi kamper, først mot Exeter - det blir ikke enkelt - av erfaring, ikke sant Leeds United? Videre mot oss på sin hjemmebane hvor vi bare kan håpe på ett poeng fra himmelen? Til slutt mot Oldham som har våknet litt og kan være kapable til å klå Charlton?
2 - 0 - 1. Totalt 83 poeng.

Og så Leeds United som dessverre oppnår 6 poeng og havner på playoff igjen, slått på målforskjell av nettopp Millwall. Worse case så absolutt!
2 - 0 - 1. Totalt 86 poeng.

Oppsummert som fotnote og et halmstrå for oss; miraklet skjer med ett poeng mot Charlton, at tallet sju også faller i hodet på oss. Vi blir ikke svimeslått direkte, men en viss rus vil nok oppstå med 87 poeng og direkte opprykk sammen med Norwich!

h.b

  • Gjest
Sv: Opprykk???
« Svar #27 på: April 18, 2010, 12:01:40 »
Her er det duket for Millwall som sikkert sender et lass med røde roser til Gillingham der vi surrer det til skikkelig og ligger under 3-0 etter ca. en halvtime. Fullstendig paralysert og nærmest virrende rundt som høner på en lilleputtkamp i 1. omgang, men desidert bedre i 2. omgang.

Millwall tar tre poeng i sin neste kamp, bankers, men møter Tranmere borte i neste, kan være litt tricky? Siste kamp mot Swindon er også litt spesi, men Millwall fremstår likevel som min kandiat med sju poeng på de tre siste.
2 - 1 -0. Totalt 86 poeng.

Swindon og Charlton er outsidere som oss, men vi er megaoutsidere når hønebeina stokker seg. Swindon ligger også an til sju poeng etter min mening, da med uavgjort i siste kamp mot nettopp Millwall.
2 - 1 - 0. Totalt 85 poeng.

Charlton har noen spesi kamper, først mot Exeter - det blir ikke enkelt - av erfaring, ikke sant Leeds United? Videre mot oss på sin hjemmebane hvor vi bare kan håpe på ett poeng fra himmelen? Til slutt mot Oldham som har våknet litt og kan være kapable til å klå Charlton?
2 - 0 - 1. Totalt 83 poeng.

Og så Leeds United som dessverre oppnår 6 poeng og havner på playoff igjen, slått på målforskjell av nettopp Millwall. Worse case så absolutt!
2 - 0 - 1. Totalt 86 poeng.

Oppsummert som fotnote og et halmstrå for oss; miraklet skjer med ett poeng mot Charlton, at tallet sju også faller i hodet på oss. Vi blir ikke svimeslått direkte, men en viss rus vil nok oppstå med 87 poeng og direkte opprykk sammen med Norwich!

Får hverken Leeds eller Charlton poeng i dette oppgjøret. 0 poeng til begge. Den var ny ;D

Budda

Sv: Opprykk???
« Svar #28 på: April 18, 2010, 12:09:44 »
Her er det duket for Millwall som sikkert sender et lass med røde roser til Gillingham der vi surrer det til skikkelig og ligger under 3-0 etter ca. en halvtime. Fullstendig paralysert og nærmest virrende rundt som høner på en lilleputtkamp i 1. omgang, men desidert bedre i 2. omgang.

Millwall tar tre poeng i sin neste kamp, bankers, men møter Tranmere borte i neste, kan være litt tricky? Siste kamp mot Swindon er også litt spesi, men Millwall fremstår likevel som min kandiat med sju poeng på de tre siste.
2 - 1 -0. Totalt 86 poeng.

Swindon og Charlton er outsidere som oss, men vi er megaoutsidere når hønebeina stokker seg. Swindon ligger også an til sju poeng etter min mening, da med uavgjort i siste kamp mot nettopp Millwall.
2 - 1 - 0. Totalt 85 poeng.

Charlton har noen spesi kamper, først mot Exeter - det blir ikke enkelt - av erfaring, ikke sant Leeds United? Videre mot oss på sin hjemmebane hvor vi bare kan håpe på ett poeng fra himmelen? Til slutt mot Oldham som har våknet litt og kan være kapable til å klå Charlton?
2 - 0 - 1. Totalt 83 poeng.

Og så Leeds United som dessverre oppnår 6 poeng og havner på playoff igjen, slått på målforskjell av nettopp Millwall. Worse case så absolutt!
2 - 0 - 1. Totalt 86 poeng.

Oppsummert som fotnote og et halmstrå for oss; miraklet skjer med ett poeng mot Charlton, at tallet sju også faller i hodet på oss. Vi blir ikke svimeslått direkte, men en viss rus vil nok oppstå med 87 poeng og direkte opprykk sammen med Norwich!

Trur fort at alle lagene kan ende opp med å ta syv poeng. Har litt trua på at Leeds kan overraske mot Charlton borte, og de to andre kampene må vi greie å vinne. Blir en thriller av en avslutning
Endre

Frode

Sv: Opprykk???
« Svar #29 på: April 18, 2010, 12:17:01 »
Her er det duket for Millwall som sikkert sender et lass med røde roser til Gillingham der vi surrer det til skikkelig og ligger under 3-0 etter ca. en halvtime. Fullstendig paralysert og nærmest virrende rundt som høner på en lilleputtkamp i 1. omgang, men desidert bedre i 2. omgang.

Millwall tar tre poeng i sin neste kamp, bankers, men møter Tranmere borte i neste, kan være litt tricky? Siste kamp mot Swindon er også litt spesi, men Millwall fremstår likevel som min kandiat med sju poeng på de tre siste.
2 - 1 -0. Totalt 86 poeng.

Swindon og Charlton er outsidere som oss, men vi er megaoutsidere når hønebeina stokker seg. Swindon ligger også an til sju poeng etter min mening, da med uavgjort i siste kamp mot nettopp Millwall.
2 - 1 - 0. Totalt 85 poeng.

Charlton har noen spesi kamper, først mot Exeter - det blir ikke enkelt - av erfaring, ikke sant Leeds United? Videre mot oss på sin hjemmebane hvor vi bare kan håpe på ett poeng fra himmelen? Til slutt mot Oldham som har våknet litt og kan være kapable til å klå Charlton?
2 - 0 - 1. Totalt 83 poeng.

Og så Leeds United som dessverre oppnår 6 poeng og havner på playoff igjen, slått på målforskjell av nettopp Millwall. Worse case så absolutt!
2 - 0 - 1. Totalt 86 poeng.

Oppsummert som fotnote og et halmstrå for oss; miraklet skjer med ett poeng mot Charlton, at tallet sju også faller i hodet på oss. Vi blir ikke svimeslått direkte, men en viss rus vil nok oppstå med 87 poeng og direkte opprykk sammen med Norwich!

Trur fort at alle lagene kan ende opp med å ta syv poeng. Har litt trua på at Leeds kan overraske mot Charlton borte, og de to andre kampene må vi greie å vinne. Blir en thriller av en avslutning
Faktisk enig.  Tror vi vinner borte mot Charlton.  Men det hører med til historien at vi spiller uavgjort hjemme mot Dons.  Og at vi ender i play-off.  Grøss og gru.