Skrevet av Emne: Vulkanaske Uke 18  (Lest 3479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Vulkanaske Uke 18
« på: April 20, 2010, 08:19:15 »
(Garantert ikke rett plass for denne tråden, så feel free to move it around)  ;D

Frykter dette mer enn det meste om dagen. Vil gjerne på opprykksfest i Leeds, og alt er klappet og klart. Har forstått det sånn at flere av oss går rundt med de samme fest-tanker om dagen. MEN..hva og hvis om atte?? Det er vel ikke mulig å legge en plan B eller ..er det?? Noen som har noen tanker rundt dette??
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #1 på: April 20, 2010, 08:50:08 »
Hva skjedde egentlig med fergen til Harwich???

I det hele tatt må noen fortelle meg hvorfor en gammel sjøfartsnasjon som Norge ikke lenger har båter til de britiske øyer. Ferge til Island, ja. Til England, nei.
Masinga, medl.nr. 1250

sviper

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #2 på: April 20, 2010, 08:52:14 »
(Garantert ikke rett plass for denne tråden, så feel free to move it around)  ;D

Frykter dette mer enn det meste om dagen. Vil gjerne på opprykksfest i Leeds, og alt er klappet og klart. Har forstått det sånn at flere av oss går rundt med de samme fest-tanker om dagen. MEN..hva og hvis om atte?? Det er vel ikke mulig å legge en plan B eller ..er det?? Noen som har noen tanker rundt dette??


har lanserte en plan B under tråd PÃ… TUR TIL ENGLAND,som går ut på å leie båt fra Bergen.
oppmodet Auren eller Asbjørn om å sjekke om dette var mulig og en pris
HALLOOO Auren og Asbjørn
LIFE IS LEEDS

torivar

  • Gjest
Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #3 på: April 20, 2010, 10:46:16 »
Hva skjedde egentlig med fergen til Harwich???

I det hele tatt må noen fortelle meg hvorfor en gammel sjøfartsnasjon som Norge ikke lenger har båter til de britiske øyer. Ferge til Island, ja. Til England, nei.

Off topic selvfølgelig, men de røde i ap/sp/sv sin nox avgift hjelper iallefall ikke. Miljøvern kaller de det, og om noen skulle påstå at Jens er dobbelmoralsk i sitt private jetfly - da er de usaklige.

And now football

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #4 på: April 20, 2010, 10:58:17 »
Hva skjedde egentlig med fergen til Harwich???

I det hele tatt må noen fortelle meg hvorfor en gammel sjøfartsnasjon som Norge ikke lenger har båter til de britiske øyer. Ferge til Island, ja. Til England, nei.


Ferge til Harwich fra Esbjerg i Danmark og til Newcastle fra Stavanger ihvertfall. Plan B......ro!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #5 på: April 20, 2010, 12:30:05 »
kjørt da, med andre ord. Da er det bare å håpe på vennlighet fra naturens side.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #6 på: April 20, 2010, 12:31:28 »
(Garantert ikke rett plass for denne tråden, så feel free to move it around)  ;D

Frykter dette mer enn det meste om dagen. Vil gjerne på opprykksfest i Leeds, og alt er klappet og klart. Har forstått det sånn at flere av oss går rundt med de samme fest-tanker om dagen. MEN..hva og hvis om atte?? Det er vel ikke mulig å legge en plan B eller ..er det?? Noen som har noen tanker rundt dette??


har lanserte en plan B under tråd PÃ… TUR TIL ENGLAND,som går ut på å leie båt fra Bergen.
oppmodet Auren eller Asbjørn om å sjekke om dette var mulig og en pris
HALLOOO Auren og Asbjørn

oppmodet


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ola_S

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #7 på: April 20, 2010, 22:30:20 »
Hva skjedde egentlig med fergen til Harwich???

I det hele tatt må noen fortelle meg hvorfor en gammel sjøfartsnasjon som Norge ikke lenger har båter til de britiske øyer. Ferge til Island, ja. Til England, nei.

trur fergeruta norge-island er nedlagt åsså.......... kan jo ta feil men mener å ha sett d en plass  ;) men nok OT fra min side..... håper d ordner seg for dere som skal nedover  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #8 på: April 20, 2010, 22:43:46 »
HALLOOO Auren og Asbjørn

Haaalloooo :)

For å si det sånn, eg e en ekte landkrabbe


Dessuten blir vel flytrafikken oppe og går fra midtveis i denne uken?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #9 på: April 21, 2010, 11:51:46 »
ser bedre ut nå ja..."phew".. :D
Ups & Ups!!

sviper

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #10 på: April 21, 2010, 22:43:17 »
HALLOOO Auren og Asbjørn

Haaalloooo :)

For å si det sånn, eg e en ekte landkrabbe


Dessuten blir vel flytrafikken oppe og går fra midtveis i denne uken?



jeg håper også at metallfuglene snart tar av igjen,for det å sette seg i båt tidlig en søndag det kunne nok vert spooki for mange av oss ;D ;D

forslaget var kun ment som en nødløsning,og i nøden er det utrolig hva man gjør,helt utrolig ;)
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #11 på: April 21, 2010, 23:11:52 »
HALLOOO Auren og Asbjørn

Haaalloooo :)

For å si det sånn, eg e en ekte landkrabbe


Dessuten blir vel flytrafikken oppe og går fra midtveis i denne uken?



jeg håper også at metallfuglene snart tar av igjen,for det å sette seg i båt tidlig en søndag det kunne nok vert spooki for mange av oss ;D ;D

forslaget var kun ment som en nødløsning,og i nøden er det utrolig hva man gjør,helt utrolig ;)

Hallo ja!

Hehe.... Må nesten le litt av forslaget ditt. Leie en båt / ferje fra Bergen til Leeds? Det høres usannsynlig dyrt ut.

auren :D
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sviper

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #12 på: April 22, 2010, 08:53:51 »
HALLOOO Auren og Asbjørn

Haaalloooo :)

For å si det sånn, eg e en ekte landkrabbe


Dessuten blir vel flytrafikken oppe og går fra midtveis i denne uken?



jeg håper også at metallfuglene snart tar av igjen,for det å sette seg i båt tidlig en søndag det kunne nok vert spooki for mange av oss ;D ;D

forslaget var kun ment som en nødløsning,og i nøden er det utrolig hva man gjør,helt utrolig ;)

Hallo ja!

Hehe.... Må nesten le litt av forslaget ditt. Leie en båt / ferje fra Bergen til Leeds? Det høres usannsynlig dyrt ut.

auren :D

har sjekka litt selv(da Auren sov litt i timen hehe)og usannsynleg dyrt var det faktisk ikke.Har fått en pris på 40 000,båt m 8 senge plasser,men 18 passasjerer.Men som Asbjørn så er nok også jeg en landkrabbe,så dette er kun i nøden.....
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #13 på: April 22, 2010, 10:25:12 »
HALLOOO Auren og Asbjørn

Haaalloooo :)

For å si det sånn, eg e en ekte landkrabbe


Dessuten blir vel flytrafikken oppe og går fra midtveis i denne uken?



jeg håper også at metallfuglene snart tar av igjen,for det å sette seg i båt tidlig en søndag det kunne nok vert spooki for mange av oss ;D ;D

forslaget var kun ment som en nødløsning,og i nøden er det utrolig hva man gjør,helt utrolig ;)

Hallo ja!

Hehe.... Må nesten le litt av forslaget ditt. Leie en båt / ferje fra Bergen til Leeds? Det høres usannsynlig dyrt ut.

auren :D

har sjekka litt selv(da Auren sov litt i timen hehe)og usannsynleg dyrt var det faktisk ikke.Har fått en pris på 40 000,båt m 8 senge plasser,men 18 passasjerer.Men som Asbjørn så er nok også jeg en landkrabbe,så dette er kun i nøden.....

"Haikesentralen på OEF"

Har Skjærgårdsjeep. Plass til 7-8 stykker. Reiser fra Oslo (Honnørbrygga) onsdag 5.mai. Kommer inn River Aire i Leeds på formiddagen lørdag den 8.mai.
PS: Ønsker hjelp til bensinpenger!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

anders

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #14 på: April 22, 2010, 11:50:48 »

OPPGITT!! Flesland stengt -igjen-. Har studier som venter i Leeds og IKKE minst kampen mot MK Dons. Siste plan nå blir å fly over lørdag morgen.
 

Promotion 2010

Sv: Vulkanaske Uke 18
« Svar #15 på: Mai 06, 2010, 18:34:10 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973