Det er alltid noen som har det verre..

Started by Adis, April 22, 2010, 12:49:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Adis

Ordet er fritt, heter det, så tar jeg meg friheter og poster denne linken til Grimsby Town sitt forum der en kar "Poojah" har lagt inn en sak om hvor frustrert han er over at hans kjære Grimsby har rykket ned i Non-League suppa.. han er frustrert.. ordentlig..

http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum/Blah.pl?m-1271541289/
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

fmtj

Da tar jeg meg friheten og kommenterer at jeg håper aldri Leeds og Grimsby blir nevnt i samme åndedrag!!!
Yeboahs vitne

martind

Fantastisk innlegg fra en frustrert supporter. Vi har vel alle opplevd en noe lignende tanke inne i våres hoder etter mange nedturer de siste årene. Denne karen får det virkelig ned på papiret :)
MOT!! We are Leeds!

Evig Pint

Plastic Premier League fans can fúck off. I just spoke to my Manchester United supporting neighbour (who incidentally, has been to Old Trafford before â€" twice) about Town’s predicament. You know what he said? “I know how you feel; it’s like when we failed to win a trophy in ‘95”. NO IT FÚCKING WELL IS NOT!
He no longer has a face.

Dad, you can fúck off. This is your fault. Your idea. You introduced me to this shower of shít. “Come with me to Blundell Park”, you said, “Come and support the boys”. What could I do? I was fúcking four, what choice did I have? Why not get me hooked on Heroin whilst you were at it? I could have gone with mum shopping for bras and knickers at British Home Stores, but no, you knew best.

hysterisk morsomt ;D lett å kjenne seg igjen i mye av det han skriver også
Marching on together

Tom S

Quote from: Adis on April 22, 2010, 12:49:25
Ordet er fritt, heter det, så tar jeg meg friheter og poster denne linken til Grimsby Town sitt forum der en kar "Poojah" har lagt inn en sak om hvor frustrert han er over at hans kjære Grimsby har rykket ned i Non-League suppa.. han er frustrert.. ordentlig..

http://www.thefishy.co.uk/cgi-bin/forum/Blah.pl?m-1271541289/

:D :D :D
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Ups & Ups!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

chief

Gutten må kjent seg 30 kg lettere etter å ha tømt seg for all den frustrasjonen.

Fantastisk ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
1 4 all and all 4 1

p0ndus

Kostelig , vedkommende er en soleklar kandidat til Nobelprisen i Litteratur for 2010.

Ola_S

egentlig stygt å le av andres elendighet men dette var jaggu moro lesning  ;D

Budda

Hehe, morsomt. Dog litt sært å være oppdatert på hva som skjer på Grimsby sitt forum  :)
Endre

Adis

Quote from: Budda on April 22, 2010, 21:31:18
Hehe, morsomt. Dog litt sært å være oppdatert på hva som skjer på Grimsby sitt forum  :)

Ja, det er ikke så sært egentlig, for han som sendte meg linken er Grimsby-supporter. Det var ikke jeg som saumfarte Grimsby Town sitt forum i jakt på gullkorn. DET hadde vært passe sært.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Promotion 2010

Quote from: Adis on April 23, 2010, 09:41:29
Quote from: Budda on April 22, 2010, 21:31:18

Ja, det er ikke så sært egentlig, for han som sendte meg linken er Grimsby-supporter. Det var ikke jeg som saumfarte Grimsby Town sitt forum i jakt på gullkorn. DET hadde vært passe sært.

Han må være en skikkelig Grimsby-ape!

Er det ikke The Grimsby Apes de kaller seg disse på Apeberget bak det ene målet?   ::)  ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Kan ikke se at det er så stor forskjell på hans situasjon og vår...

TK20

Quote from: DenHviteYeboah on April 23, 2010, 16:29:56

Du har en vei å gå, DHY!!  ;D ;D

DET er hva jeg kaller skittkasting. Legendarisk post.

Dennis

Nedrykk ut av ligasystemet vs eventuelt å ikke klare opprykk det samme?  :o

Frustrasjonen trur jeg derimot jeg har delt med han, sist på lørdag...
Marching on together!

McMidjo

Veldig bra! Har lest en del tilsvarende epistler fra Grimsbysupporterne tidligere, og har stor sans for de gutta der!

De har jo også en engasjert liten gruppe med norske supportere som gjennom hele sesongen har gitt liveoppdateringer fra kampene på Norske Fans sine websider.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on April 23, 2010, 16:32:45

Man må se dette i sammenheng.Grimsby har vel på topp vært i nest høyeste divisjon til å bli non league.Dessuten er de jo bare en parentes i engelsk foppal!Leeds har 3 seriemesterskap,FA cup,semifinale i CL mm til å spille i league1 på 3. sesongen......
Men hvis man er strålende fornøyd med å bli et middels ccc lag så......... ;)

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on April 23, 2010, 17:08:52

Man må se dette i sammenheng.Grimsby har vel på topp vært i nest høyeste divisjon til å bli non league.Dessuten er de jo bare en parentes i engelsk foppal!Leeds har 3 seriemesterskap,FA cup,semifinale i CL mm til å spille i league1 på 3. sesongen......

Den måtte jo komme!  :) ;)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on April 23, 2010, 17:11:21

Den måtte jo komme!  :) ;)

;D ;D ;D

fmtj

Til alle som nå er misfornøyde med Grayson og formen til gutta.....husker dere denne frustrerte Grimsby supprteren som øste ut sin fortvilelse.... ;)
Yeboahs vitne

Oppdrettslaksen

Dette er helt priceless  :D Jeg sitter her naa med taarer i oeynene! Og de taarene er ikke akkurat av sympati for aa si det saann!  ;D

Leedsfan

Snakk om å leve i fortiden. Har du glemt hva som har skjedd med klubben de siste årene? Greit å ha ambisjoner, men noen ganger er det lov å være realist..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.