Skrevet av Emne: Leeds vs Millwall vs Swindon vs Charlton vs Huddersfield  (Lest 4005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperLeeds!

Leeds vs Millwall vs Swindon vs Charlton vs Huddersfield
« på: April 25, 2010, 09:58:12 »
Hva taler for at vi endelig skal klatre ut av skyggenes dal i League 1 og starte klatringen mot Champions League? Det kan se ut som det kun er Millwall som står mellom oss og 2. plassen nå.

Hva tror folket? :) :'( :)
« Siste redigering: Mai 01, 2010, 21:38:57 av SuperLeeds! »

Leechap

  • Gjest
Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #1 på: April 25, 2010, 10:11:38 »
Så er det vel nærmest bankers at det står mellom oss og mølleveggen om kjøttbeinet. Føler sterkt at runden den 1. mai kan være avgjørende for hvem som får spise kjøttet på beinet og hvem som bare får gnage på snaue beinet.
Setter min lit til at Tranmere står opp og river ned mølleveggen - laget er i desperat poengnød. For å berge plassen må faktisk Tranmere ta poeng her og helst alle tre. For vår del tror jeg fortsatt ikke på mirakler, men som det er skrevet her på siten - på tide å slå til mot kvalifisert motstand - Charlton - på bortebane.
Det kan også være status quo etter runden den 1. mai og avgjørelsen faller dermed i siste serierunden. Tror ikke vi kan feste lit til at Swindon bistår oss på det tidspunktet hvis laget allerede da kun står igjen med playoff.
Jobben må vi dermed gjøre sjøl mot Bristol R. Seier her med nødvendige mål gir opprykk. Har noen løsnegler å avse . . .

Frode

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #2 på: April 25, 2010, 10:27:33 »
Det som taler imot er historien og geleforsvaret vårt.  Dog et klart pluss at vi har 4 offensive spillere i form: Beckford, Gradel, Becchio og Watt.  Tror dessverre Millwall tar 2. plassen.
 

LEO

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #3 på: April 25, 2010, 11:03:14 »
charlton er i dårlig form og skulle ha tapt siste match.  Fikk godkjent et mål som aldri var inne.

Vil heller møte charlton enn nedrykkstruede Tranmere.

Norwich vant mot charlton borte uten sine to beste spillere (hoolahan og holt).

Nei leedsfan , dette greier VI.  Endelig har vår manager begynt å bruke Watt og nå er Beckford på gang.
Begge bør starte neste match da vi må true bakrommet. 

Egentlig har charlton et dilemma, skal de gå for direkte opp som er lite trolig eller skal vi spare spillere og ruste opp til play off. ::)

Jeg tror at så lenge de har en ørliten sjans til direkte opprykk så vil de gå for det.  De kommer til å prøve så godt de kan men de evner ikke

Leeds på vei OPP ,  sorry Millwall
 

Leechap

  • Gjest
Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #4 på: April 25, 2010, 12:29:36 »
charlton er i dårlig form og skulle ha tapt siste match.  Fikk godkjent et mål som aldri var inne.

Vil heller møte charlton enn nedrykkstruede Tranmere.

Norwich vant mot charlton borte uten sine to beste spillere (hoolahan og holt).

Nei leedsfan , dette greier VI.  Endelig har vår manager begynt å bruke Watt og nå er Beckford på gang.
Begge bør starte neste match da vi må true bakrommet.  

Egentlig har charlton et dilemma, skal de gå for direkte opp som er lite trolig eller skal vi spare spillere og ruste opp til play off. ::)

Jeg tror at så lenge de har en ørliten sjans til direkte opprykk så vil de gå for det.  De kommer til å prøve så godt de kan men de evner ikke

Leeds på vei OPP ,  sorry Millwall

Godt poeng - heller møte Charlton enn Tranmere. Har samme følelsen og Craig Curran på Tranmere - en av de bedre på laget, uttaler at nedrykk ikke er tema og at de selvsagt vil kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. De klarte seg i fjor også med et nødrop på tampen.
Tranmere hadde som kjent også nå en begredelig sesongstart, men har karret til seg en del poeng etter hvert - laget har til og med slått Norwich! Hvorfor ikke slå Millwall - er nok nerver i fleng der også!
Det som taler imot er slaktet fra forrige møte da Millwall lekte seg til 5-0, men det er vel glemt nå?
« Siste redigering: April 25, 2010, 12:32:55 av Leechap »

Promotion 2010

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #5 på: April 25, 2010, 14:31:26 »
charlton er i dårlig form og skulle ha tapt siste match.  Fikk godkjent et mål som aldri var inne.

Vil heller møte charlton enn nedrykkstruede Tranmere.

Norwich vant mot charlton borte uten sine to beste spillere (hoolahan og holt).

Nei leedsfan , dette greier VI.  Endelig har vår manager begynt å bruke Watt og nå er Beckford på gang.
Begge bør starte neste match da vi må true bakrommet.  

Egentlig har charlton et dilemma, skal de gå for direkte opp som er lite trolig eller skal vi spare spillere og ruste opp til play off. ::)

Jeg tror at så lenge de har en ørliten sjans til direkte opprykk så vil de gå for det.  De kommer til å prøve så godt de kan men de evner ikke

Leeds på vei OPP ,  sorry Millwall

Godt poeng - heller møte Charlton enn Tranmere. Har samme følelsen og Craig Curran på Tranmere - en av de bedre på laget, uttaler at nedrykk ikke er tema og at de selvsagt vil kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. De klarte seg i fjor også med et nødrop på tampen.
Tranmere hadde som kjent også nå en begredelig sesongstart, men har karret til seg en del poeng etter hvert - laget har til og med slått Norwich! Hvorfor ikke slå Millwall - er nok nerver i fleng der også!
Det som taler imot er slaktet fra forrige møte da Millwall lekte seg til 5-0, men det er vel glemt nå?

H E V N !   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #6 på: April 25, 2010, 15:05:16 »
charlton er i dårlig form og skulle ha tapt siste match.  Fikk godkjent et mål som aldri var inne.

Vil heller møte charlton enn nedrykkstruede Tranmere.

Norwich vant mot charlton borte uten sine to beste spillere (hoolahan og holt).

Nei leedsfan , dette greier VI.  Endelig har vår manager begynt å bruke Watt og nå er Beckford på gang.
Begge bør starte neste match da vi må true bakrommet. 

Egentlig har charlton et dilemma, skal de gå for direkte opp som er lite trolig eller skal vi spare spillere og ruste opp til play off. ::)

Jeg tror at så lenge de har en ørliten sjans til direkte opprykk så vil de gå for det.  De kommer til å prøve så godt de kan men de evner ikke

Leeds på vei OPP ,  sorry Millwall

Tja, dårlig form er vel ikke Charlton i. Før det knepne hjemmetapet mot Norwich hadde de to hjemmeseire på rad. Og Charlton sin hjemmestatistikk denne sesongen er bra, faktisk bedre enn Leeds'.

Det er faktisk borteformen til Leeds som har reddet oss denne sesongen. Hjemme har det ikke gått så bra.

Tror det blir en tøff match i London.
MOT

LEO

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #7 på: April 26, 2010, 07:57:35 »
Men Millwall er typisk hjemmelag og vil tape mot Tranmere.

Vi har samme gode bortestatistikk som liga vinner Norwich.

Charlton vil spare spillere som har "knocks" og det håper jeg er mange. ;D
 

B_Ød

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #8 på: April 26, 2010, 08:17:43 »
Tror faktisk at Charlton ser løpet mot dirkete opprykk som kjørt, og kommer forhåpentligvis til å hvile sentrale spillere inn imot play-off. Med tanke på hva vi har gjort på utebane denne sesongen, tror jeg vi vinner denne kampen. Millwall klarer max uavgjort til helgen, så jeg tipper at etter helgens matcher vil både Millwall og Swindon forkusere mest på å ta play-off plass nr1, som visstnok skal gi ei lita gulrot mht motstander...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #9 på: April 26, 2010, 08:56:43 »
Jeg har en ekkel følelse av at vi snubler for n'te gang og at Millwall tar andreplassen med minst mulig margin.

Med dette som utgangspunkt håper jeg, på ett eller annet vis, å ha stålsatt meg mot en eventuell utrøstelig skuffelse.   :P
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #10 på: April 26, 2010, 10:04:17 »
Jeg har en ekkel følelse av at vi snubler for n'te gang og at Millwall tar andreplassen med minst mulig margin.

Med dette som utgangspunkt håper jeg, på ett eller annet vis, å ha stålsatt meg mot en eventuell utrøstelig skuffelse.   :P
uff,jeg har tenkt nøyaktig det samme.Skuffelsene for en Leeds supporter skal visst aldri ta slutt.... :(
Men det er for jævlig at vi har satt oss selv i denne situasjonen.Skulle vært klare for lengst >:(

bwirum

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #11 på: April 26, 2010, 10:23:44 »
Skulle vært klare for lengst >:(
Det er helt riktig. Vi ble litt for rusa på suksess mot "store" lag i FA-cupen en stund der. Vi skulle hatt minimum 90-95 poeng allerede. Akkurat det er utrolig surt å tenke på. Vi får håpe Larry vokste litt som manager på den opplevelsen der, så får vi kanskje NOE positivt ut av det in the long run.

Håper, håper så intenst at vi vinner de to siste nå, men er redd vi fort kan ryke på en liten smell mot Charlton. De har jo ikke hatt noen fantastisk run i det siste de heller da, så en vet aldri. Ã…åååå håper!!!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lassie

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #12 på: April 26, 2010, 11:03:01 »
Er  helt  enig  i tidligere innlegg  på denne  siden  at  charlton vil spare  noen spillere mot  Leeds  pga  playoff kampene  Men må ikke  bli en vilepute   for Leeds . Vi må kjøre  hardt  ut og  få tidlig  scoring og  sette press i kampen.Kjør  samme  lag  med  beckford på benken som joker  og  komme  inn med  masse  energi og  putte  2 mål som han gjort  i  det  siste.

  Har vanvittig tro på opprykk for vårt  kjære  Leeds united nå  og  8 mai skal vi   opprykk fest  på elland  road.      
« Siste redigering: April 26, 2010, 11:04:38 av lassie »
Lassie

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #13 på: April 26, 2010, 11:32:59 »
Dette er et rotterace!!! Jeg har klumpen i halsen og nervene i helspenn før de siste to rundene. Ser vi historisk på dette, dvs. statistisk osv. er vi ille ute. Dårlige tradisjoner i "betyr alt" kamper.

Millwall møter Tranmere som virkelig har ryggen mot veggen og det kan bli beintøft. Likevel har Millwall direkte opprykk i sikte og vil selvsagt gi alt de også. Er våre gutter i stand til denne typen knokkelkamper mon tro??

Utfallet er etter min mening helt åpent. Jeg tør ikke spå hvordan dette vil gå før det blåes av etter Bristol kampen. Dersom vi mot alle odds vinner borte mot Charlton og Millwall taper sin vil det være en bonus over all forventning og jeg kommer til å besvime av lettelse. Jeg er "nesten" i stand til å begynne å be.....!!!
Yeboahs vitne

larss

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #14 på: April 26, 2010, 12:06:41 »
Men Millwall er typisk hjemmelag og vil tape mot Tranmere.

Vi har samme gode bortestatistikk som liga vinner Norwich.

Charlton vil spare spillere som har "knocks" og det håper jeg er mange. ;D

Tror ikke at Charlton vil spare noen spillere da de vil prøve å ta minst 4. plassen som vil
gi heimekamp til slutt i kvalikken.

LarsS, som tror vi får det tøft men at Millwall ryker for Tranmere
LarsS

B_Ød

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #15 på: April 26, 2010, 12:28:23 »
Men Millwall er typisk hjemmelag og vil tape mot Tranmere.

Vi har samme gode bortestatistikk som liga vinner Norwich.

Charlton vil spare spillere som har "knocks" og det håper jeg er mange. ;D

Tror ikke at Charlton vil spare noen spillere da de vil prøve å ta minst 4. plassen som vil
gi heimekamp til slutt i kvalikken.

LarsS, som tror vi får det tøft men at Millwall ryker for Tranmere

pluss som Woody fra Mavericks sier..Charlton vil antageligvis heller møte Leeds enn Millwall i evt play-off..så de vil vel sikkert da spille skjorta av seg for å slå Leeds...vi vinner nok ingen klar seier, kanskje med et mål eller to..  ;D
Ups & Ups!!

Leechap

  • Gjest
Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #16 på: April 27, 2010, 06:20:54 »
Les Parry, manager i Tranmere, "garanterer" at gutta skal gi jernet. Må ha tre poeng her for å berge og med Stockport borte i siste serierunde har Tranmere en grei mulighet til seks kjærkomne poeng som sannsynligvis gir ny kontrakt.
Scenario: Tranmere slår Millwall, vi klarer uavgjort mot Charlton og leder med to poeng før siste serierunde. Da kan det faktisk være slik at vi klarer oss med ett poeng mot Bristol R. i siste serierunde selv om Millwall slår Swindon. Da er det målforskjell som gjelder. To ganger 0-0 holder for oss om ikke Millwall taper knepent mot Tranmere og bøtter inn mot Swindon.
Vi har per i dag lik målforskjell, men Leeds har scoret flere. Hvis Millwall da taper med ett mål mot Tranmere og vinner med ett mot Swindon er Leeds nr. 2 - begge havner på 85 poeng.
Det absolutt greieste for oss er selvfølgelig to seire slik at vi generøst tildeler Millwall playoff!

SuperLeeds!

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #17 på: April 27, 2010, 16:30:04 »
Tenk så herlig det hadde vært om vi kunne avgjort det helt til helgen. Seier til Leeds og tap for millwall vil sørge for det, men jeg regner det som ganske sannsynlig at denne thrilleren vil gå helt til siste runde. Kanskje det til og med blir avgjort i "added time" i siste ligarunde?

Borge

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #18 på: April 27, 2010, 19:00:27 »
Tenk så herlig det hadde vært om vi kunne avgjort det helt til helgen. Seier til Leeds og tap for millwall vil sørge for det, men jeg regner det som ganske sannsynlig at denne thrilleren vil gå helt til siste runde. Kanskje det til og med blir avgjort i "added time" i siste ligarunde?
Satser på at det avgjøres til helga. Tipper vi reiser hjem med 2-0 sier, samtidig som de andre taper... ;D
Borge

SuperLeeds!

Sv: Leeds vs Millwall
« Svar #19 på: Mai 01, 2010, 21:38:04 »
Ã… nei, denne thrilleren skal nok fortsette helt til siste slutt. Nå er det forresten hele fem lag som kan rykke direkte opp. Godt å vite at alt avhenger av Leeds, vi trenger ikke hjelp av noen for å kunne klare dette nå. Vi klarer Bristol Rovers hjemme! :D