Skrevet av Emne: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010  (Lest 180800 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #930 på: Mai 08, 2010, 20:24:24 »
LEAGUE ONE FINALLY DONE
CHAMPIONSHIP HERE WE COME

Sjekk ut den nye opprykk t-skjorta på leedsunited.com
COME ON LEEDS !!

anders

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #931 på: Mai 08, 2010, 20:56:27 »


ENDELIG!!!!! Ute av bakgården... MOT!!!!
 

Tom S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #932 på: Mai 08, 2010, 21:06:05 »
Då går eg på pub!
COME ON LEEDS !!

ooh aah

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #933 på: Mai 08, 2010, 21:09:16 »
Intervju med Simon Grayson :)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/8632672.stm
FANTASTISKE BILDER. Skål alle sammen !
Da har jeg sett det 10 ganger. Like moro hver gang  ;D Har fått meg mat (viktig) og er klar for en skikkelig fest. GRATULERER. GRATULERER. GRATULERER.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #934 på: Mai 08, 2010, 21:11:15 »
We are Leeds - we're a big family, and we're proud of it! What a wonderful, wonderful day!  I can't ask for more! ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

arneg

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #935 på: Mai 08, 2010, 21:17:17 »
Var i konfirmasjon.  Sikret meg oppdateringer og greide også å lure meg inn på ei datamaskin for å følge med på forumet.

Er bare så glad  ;D

Neste år blir bare så mye bedre når vi nærmer oss en ordentlig divisjon.  For ikke å si året etter.  Da slår vi Scum i serien også.  FOR ET Ã…R!
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #936 på: Mai 08, 2010, 21:25:03 »
Om Becks drar, hent Payntner eller Austin fra Swindon, eller Sharp fra Doncaster!
Paynter man, Paynter man, who wanna be a Paynter man...  ;)
« Siste redigering: Mai 08, 2010, 21:28:38 av hallghel »
Super Leeds since 1968

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #937 på: Mai 08, 2010, 21:41:27 »
Om Becks drar, hent Payntner eller Austin fra Swindon, eller Sharp fra Doncaster!
Paynter man, Paynter man, who wanna be a Paynter man...  ;)
Hent hvem som helst, bare de tar oss til Premier League!  ;D ;D ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

readysteady

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #938 på: Mai 08, 2010, 21:55:16 »
Herlig! Gratulerer!!
Men har fått meg en liten utfordring i og ned opprykket. For å gjøre en lang historie kort: Har lovet en kamerat noen flasker Strongbow ("sitronøl"). Hvor kan jeg få tak i det, mon tro?

jarle

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #939 på: Mai 08, 2010, 22:08:49 »
Herlig å se pitch invation og gutta på gullstol... der var det mye innestengte følelser!

De har sikkert sliti mer en oss de lokale fansene som har sett med egne øyne i årevis et synkende Leeds

Nå har turen opp begynt - endelig!!!


Apen bar i natt!


MOT

Andersen

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #940 på: Mai 08, 2010, 22:33:00 »
Vi skal vel komme oss igjennom en sesong i CCL før vi snakker om opprykk igjen ...... eller ? La oss ikke ta helt av her inne ennå . ::) LEEDS4EVER

arneg

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #941 på: Mai 08, 2010, 22:37:04 »
Vi skal vel komme oss igjennom en sesong i CCL før vi snakker om opprykk igjen ...... eller ? La oss ikke ta helt av her inne ennå . ::) LEEDS4EVER

Jo nå tar vi helt av.  Drit i realisme, nå er vi best.  Dette har vi fortjent og nå snur vinden.  Leeds for verdensherredømme!
 

newsome

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #942 på: Mai 08, 2010, 22:40:20 »
Vi skal vel komme oss igjennom en sesong i CCL før vi snakker om opprykk igjen ...... eller ? La oss ikke ta helt av her inne ennå . ::) LEEDS4EVER
FANTASTISK!!!!!!!!!!!
Utrolig at marginene gikk vår vei!
Skål alle!
Er bare utrolig stolt av alle som følger Leeds!

rober

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #943 på: Mai 08, 2010, 22:42:09 »
Herlig! Gratulerer!!
Men har fått meg en liten utfordring i og ned opprykket. For å gjøre en lang historie kort: Har lovet en kamerat noen flasker Strongbow ("sitronøl"). Hvor kan jeg få tak i det, mon tro?

Strongbow fåes kjøpt på polet. Og det er eplecider....

Øystein_AJ

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #944 på: Mai 08, 2010, 22:45:12 »
Dette var godt! Tillukke alle saman!
 

rober

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #945 på: Mai 08, 2010, 22:48:09 »
Fy flate for en følelsesladet dag dette har vært. Gradel utvist og håpet sank. Howson scoret og håpet steg, Beckford scoret og Leeds er klar for CCC.

Love you Leeds.

Marching On Together!!!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #946 på: Mai 08, 2010, 22:50:35 »
Dette var egentlig en omvendt triller i forhold til hva vi er vant til.  Vanvittig herlig at ting endelig gikk vår vei ;D

readysteady

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #947 på: Mai 08, 2010, 22:51:57 »
Herlig! Gratulerer!!
Men har fått meg en liten utfordring i og ned opprykket. For å gjøre en lang historie kort: Har lovet en kamerat noen flasker Strongbow ("sitronøl"). Hvor kan jeg få tak i det, mon tro?

Strongbow fåes kjøpt på polet. Og det er eplecider....
Okei, takk. Tror man det er øl så smaker det sitron. Men nok om det, polferd neste.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #948 på: Mai 08, 2010, 22:53:06 »
Fy flate for en følelsesladet dag dette har vært. Gradel utvist og håpet sank. Howson scoret og håpet steg, Beckford scoret og Leeds er klar for CCC.


...og ennå gjenstod 20-25 nervepirredne minutter  ::) :-\ ??? :-\ :P

...men all's well  that ends well   ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #949 på: Mai 08, 2010, 23:07:21 »
Howson var stor da han kom inn. Han hadde en ro over seg og trygg med ballen. Jeg tror han kan heve seg enda mer de neste årene. Og Becks imponerte meg i dag. Både som spiller og kaptein. FY F::N SÃ… GLAD JEG ER NÃ…  ;D
Gratulerer alle medfans. Sender også en gratulasjon til Rogern :-)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

rober

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #950 på: Mai 08, 2010, 23:10:40 »
Fy flate for en følelsesladet dag dette har vært. Gradel utvist og håpet sank. Howson scoret og håpet steg, Beckford scoret og Leeds er klar for CCC.


...og ennå gjenstod 20-25 nervepirredne minutter  ::) :-\ ??? :-\ :P

...men all's well  that ends well   ;D ;D ;D

Noe banning og steiking og tårer ble det etterhvert.....og til slutt lettelse.

Robert

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #951 på: Mai 08, 2010, 23:11:43 »
Jepp, Howson gjorde det så bra (igjen!) at jeg garantert skal få meg en Howson-drakt.

Og Beckford gadd faktisk å jobbe når han ble kaptein. Kanskje han blir? Jeg tviler, men han skal alikevel ha et stort takk for denne sesongen. Uten han hadde vi neppe rykket opp.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Dennis

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #952 på: Mai 08, 2010, 23:14:21 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *pust* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Marching on together!

roaldv

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #953 på: Mai 08, 2010, 23:31:29 »
Herlig! Gratulerer!!
Men har fått meg en liten utfordring i og ned opprykket. For å gjøre en lang historie kort: Har lovet en kamerat noen flasker Strongbow ("sitronøl"). Hvor kan jeg få tak i det, mon tro?

Strongbow fåes kjøpt på polet. Og det er eplecider....
... og det smaker ikke spesielt godt,,,

Blir fortsatt mobbet av min reise kamerat for følgende episode:

To forventningsfulle karer på førstereis til Leeds. Jeg, som ihuga Leeds-supprter og min kompis som bare fotball-interessert kompis. Vi tar toget fra manchester til Leeds, og blir litt overrumplet av en dame med trillevogn som vil selge oss drikkevarer på toget. Kjenner ikke alle merkene hun tilbyr, men registrerer at Strongbow er et av alternativene. Vi er ikke kjent for å si nei takk til godt drikke, og som dedikert Leeds-mann tar jeg styringen og bestiller Strongbow til oss begge. Har draktreklamen i bakhodet, og føler meg veldig Leeds-aktig idet jeg gjør dette. For å være på den sikre siden bestiller vi oss to hver - er jo tross alt nesten en times togtur fra M til Leeds. Vi åpner hver vår tildelte drikke, skåler, og setter fast skvipet i strupen. Trodde faktisk det var øl, men det var det jo ikke, og heller ikke cider. Smakte jævlig, men vi kaster jo ikke alkohol, så enden på visa ble at jeg drakk fire Strongbow på den times togturen fra Manchester til Leeds :P

Har ikke smakt det siden...

GeirO

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #954 på: Mai 08, 2010, 23:54:55 »
A small step today.
A giant leap for Leeds United!

Kampen i dag hadde det meste. Alt jeg hadde fryktet skjedde. Utvisning og billig baklengsmål. Jinxen levde i beste velgående. Jeg var 89,8 % sikker på at dette ikke gikk.

MEN, vi snudde jinxen! Takk Johnny, Jermaine og Simon. Leeds vil heretter bare være bestå av flaks og dyktighet! Jinxen er begravd!

Vi er på vei!
MOT

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #955 på: Mai 08, 2010, 23:55:12 »
 I kveld ble det cognac sammen med fruen. Intet mindre. Man feirer da på høvelig vis i anledning opprykket. (Alt øl forsvant fra kjøleskapet på fredagskvelden).  8)
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #956 på: Mai 08, 2010, 23:55:19 »
Howson var stor da han kom inn. Han hadde en ro over seg og trygg med ballen. Jeg tror han kan heve seg enda mer de neste årene. Og Becks imponerte meg i dag. Både som spiller og kaptein. FY F::N SÃ… GLAD JEG ER NÃ…  ;D
Gratulerer alle medfans. Sender også en gratulasjon til Rogern :-)


Enig! Howson var veldig bra når han kom inn! Et sjakktrekk av Grayson å sette innpå Howson og ikke Snoddy. Du merket at Howson hadde roen over seg! Forsvant litt utover omgangen, men scorte et VAKKERT mål! Mandag blir det Leedsdrakt med Howson bakpå  :D

Ola_S

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #957 på: Mai 09, 2010, 00:07:34 »
dette var jo leit å komme hjem til  ;D har vært borte i hele dag å klart å pine meg helt til nå før jeg visste resultatet... ikke åpna sms og heller ikke sendt sms for å vite resultat  :)  var ganske så bra sjøltortur å utsette seg for sånt men tåler man dette så tåler man myyyyye  :P 

mercruiser

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #958 på: Mai 09, 2010, 00:19:52 »
Herlig! Gratulerer!!
Men har fått meg en liten utfordring i og ned opprykket. For å gjøre en lang historie kort: Har lovet en kamerat noen flasker Strongbow ("sitronøl"). Hvor kan jeg få tak i det, mon tro?

Strongbow fåes kjøpt på polet. Og det er eplecider....
... og det smaker ikke spesielt godt,,,

Blir fortsatt mobbet av min reise kamerat for følgende episode:

To forventningsfulle karer på førstereis til Leeds. Jeg, som ihuga Leeds-supprter og min kompis som bare fotball-interessert kompis. Vi tar toget fra manchester til Leeds, og blir litt overrumplet av en dame med trillevogn som vil selge oss drikkevarer på toget. Kjenner ikke alle merkene hun tilbyr, men registrerer at Strongbow er et av alternativene. Vi er ikke kjent for å si nei takk til godt drikke, og som dedikert Leeds-mann tar jeg styringen og bestiller Strongbow til oss begge. Har draktreklamen i bakhodet, og føler meg veldig Leeds-aktig idet jeg gjør dette. For å være på den sikre siden bestiller vi oss to hver - er jo tross alt nesten en times togtur fra M til Leeds. Vi åpner hver vår tildelte drikke, skåler, og setter fast skvipet i strupen. Trodde faktisk det var øl, men det var det jo ikke, og heller ikke cider. Smakte jævlig, men vi kaster jo ikke alkohol, så enden på visa ble at jeg drakk fire Strongbow på den times togturen fra Manchester til Leeds :P

Har ikke smakt det siden...Genialt!

mercruiser

Sv: KAMP: vs BRISTOL ROVERS, 8/5 2010
« Svar #959 på: Mai 09, 2010, 00:20:29 »
Genialt! Hehe.