Skrevet av Emne: Kjøpe svartebørsbilletter i England  (Lest 1860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Kjøpe svartebørsbilletter i England
« på: April 29, 2010, 22:54:05 »
Hei,

Er det noen som har erfaring med å kjøpe svartebørsbilletter for kamper i England? Er dette vanskelig og noe de har streng kontroll på? Vurderer sterkt å hive meg på et fly og satse på at jeg får kjøpt billett til kampen mot Charlton utenfor stadion på lørdag. 
Endre

Promotion 2010

Sv: Kjøpe svartebørsbilletter i England
« Svar #1 på: April 29, 2010, 23:08:02 »
Hei,

Er det noen som har erfaring med å kjøpe svartebørsbilletter for kamper i England? Er dette vanskelig og noe de har streng kontroll på? Vurderer sterkt å hive meg på et fly og satse på at jeg får kjøpt billett til kampen mot Charlton utenfor stadion på lørdag. 

Er i London og har tenkt tanken selv, men kan være tøft å få til. Lettere his du følger hjemmelaget i sånne tlfeller. En kompis som frakter folk fra Leeds greide bare å skaffe billetter til 2/3 av de som ønsket i Leeds svingen. Charlton fansen er ganske så irriterte på oss. Men ryktene sier at man kan få kjøpt billetter på kampdagen eller i morgen hvis man har RED-card. C's gratis medlemkort for dem som vil handle billetter.

Har selv sett en svensk familie bli båret ut fra The Valley for å ha jublet på feil sted.  :o

Har prøvd billettkontorer i Norge og skal nok ta meg en tur i nærheten av Leicester square! Kanksje det finnes noe?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Kjøpe svartebørsbilletter i England
« Svar #2 på: April 29, 2010, 23:19:51 »
Hei,

Er det noen som har erfaring med å kjøpe svartebørsbilletter for kamper i England? Er dette vanskelig og noe de har streng kontroll på? Vurderer sterkt å hive meg på et fly og satse på at jeg får kjøpt billett til kampen mot Charlton utenfor stadion på lørdag. 

Er i London og har tenkt tanken selv, men kan være tøft å få til. Lettere his du følger hjemmelaget i sånne tlfeller. En kompis som frakter folk fra Leeds greide bare å skaffe billetter til 2/3 av de som ønsket i Leeds svingen. Charlton fansen er ganske så irriterte på oss. Men ryktene sier at man kan få kjøpt billetter på kampdagen eller i morgen hvis man har RED-card. C's gratis medlemkort for dem som vil handle billetter.

Har selv sett en svensk familie bli båret ut fra The Valley for å ha jublet på feil sted.  :o

Har prøvd billettkontorer i Norge og skal nok ta meg en tur i nærheten av Leicester square! Kanksje det finnes noe?

Hva mener du med C's gratis medlemskort?

Skal du prøve det i morgen?

Er litt kipt å dra og ikke komme inn på kampen. Hvis jeg kommer inn skal jeg nok greie å holde meg  :)
Endre

Budda

Sv: Kjøpe svartebørsbilletter i England
« Svar #3 på: Mai 02, 2010, 18:39:44 »
Det er vel å tru på julenissen å tru at man kan få kjøpt svartebørsbilletter på lørdag?
Endre

David Harle

Sv: Kjøpe svartebørsbilletter i England
« Svar #4 på: Mai 02, 2010, 19:11:26 »
Det er ikke noe problem! Det er alltid folk som vil selge. Jeg ville gjotr følgende:

1. Sjekk diverse Leeds-forum. Her kan du være heldig å få billetter til "face value".

2. Møt opp på Elland i god tid før kamp. Spør folk om "spare tickets".

Jeg har måttet kjøpe på svartebørs en rekke ganger. Glemmer aldri matchen mot Man u på selveste julaften 1997 hvor vi fikk kjøpt billetter 5 min før kampstart. I det vi satt oss ned på etet på East Stand blåste dommeren i fløyta for avspark. Leeds gruset Man u 3-1. Jeg har aldri i mittt liv vær så lettet noen gang. Semi finalen mot Coventry i 87 heller ikke noe problem.