Nye drakter 2010-11

Started by Sheridan, April 30, 2010, 22:46:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Totto

Flott drakt, men er ikke noe glad i de røde shortsene og strømpene...

Bare å se for seg Johnson, Naylor osv i disse...  :o  ;)

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Kickthemdown

Forøvrig latterlig stor i størrelsen denne drakten.. Må nesten bestille en ny i junior-size ..  :D

jackbauer68

Quote from: Alta-White on May 10, 2010, 15:27:25
Forøvrig latterlig stor i størrelsen denne drakten.. Må nesten bestille en ny i junior-size ..  :D

eg bruker UK L i de andre Macron,må eg ha mindre da? eg har aldri brukt noe som heter M før ;D

B-m

Quote from: Totto on May 10, 2010, 10:07:35
Flott drakt, men er ikke noe glad i de røde shortsene og strømpene...

Bare å se for seg Johnson, Naylor osv i disse...  :o  ;)

Lurer på hvor mange kjønnssykdommer man får om man deler totalen på fem? Biatches! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runinho20

Har lyst til å bestille den nye drakta med Kisnorbo bakpå. Men er det trygt med tanke på at de skifter tall? Tviler på han forsvinner i sommer, så det er ikke problemet :)

testo

Quote from: Runinho20 on May 13, 2010, 22:23:48
Har lyst til å bestille den nye drakta med Kisnorbo bakpå. Men er det trygt med tanke på at de skifter tall? Tviler på han forsvinner i sommer, så det er ikke problemet :)

Bestill uten noen ting og sett det på når du kommer til Leeds.....Eller vent med kjøp til du kommer til Leeds
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Kisnorbo skifter nok ikke. På LUTV ble han spurt hvor lenge det var til han igjen ikledte seg nr 3 drakten....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Giske

Jeg bestillte med 3 Kisnorbo på for noen dager siden  ;D

Giske

Quote from: Giske on May 14, 2010, 16:21:03

Jeg bestillte med 3 Kisnorbo på for noen dager siden  ;D

...å den kom i posten idag!!  ;D  Passet også, så vidt! Flaks for meg  ;D

ArneS

All white mottatt i dag.  Godt fornøyd!
Den 17. mann

tobn på tur

Ser plasseringen av logoen bedre ut når du har på drakta selv? Og hvordan er størrelsen? Kjører L i alt av tskjorter og det samme med 08/09 drakta.

Trulsaren

Sikkert spurt 1000 ganger, men jeg har dårlig tid, så:

Når blir draktnr for neste sesong klart? Skulle gjerne hatt en med Paddy til Oslo-kampen ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Quote from: Trulsaren on May 31, 2010, 15:23:10
Sikkert spurt 1000 ganger, men jeg har dårlig tid, så:

Når blir draktnr for neste sesong klart? Skulle gjerne hatt en med Paddy til Oslo-kampen ;)

Slutten av juli...25. eller 26.eller noe sånt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Nydrakten bestilt til meg og til min flotte datter.
Leeds fan hun og-- som seg hør og bør !

MOT  ;D

Blank_File

Det hadde ikke vært en idé og ha drakter til salgs i anledning Lyn-kampen?

Sheridan

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt den nye drakta uten OHS klistermerket på ryggen? Det skjemmer noe jævlig. Snakket med en Engelsk supporter som hevdet at de hadde dem i sjappa på Elland Road. Stemmer det?

ollan

Ollan

RuneR

Quote from: Sheridan on August 19, 2010, 11:52:32
Noen som vet om det er mulig å få kjøpt den nye drakta uten OHS klistermerket på ryggen? Det skjemmer noe jævlig. Snakket med en Engelsk supporter som hevdet at de hadde dem i sjappa på Elland Road. Stemmer det?
De hadde ikke uten OHS i mai, men det er mulig de har det nå. Sjekker i morgen. På grunn av OHS-merket, valgte jeg i mai for første gang å få trykket nummer (og navn) på drakta. Da ser ikke "OHS" så teit ut  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Quote from: RuneR on August 19, 2010, 15:06:57

De hadde ikke uten OHS i mai, men det er mulig de har det nå. Sjekker i morgen. På grunn av OHS-merket, valgte jeg i mai for første gang å få trykket nummer (og navn) på drakta. Da ser ikke "OHS" så teit ut  8)

En alternativt løsning er å bytte navn til Ole Henrik Svendsen eller Odd Homer Simpson. Da slipper man å gjøre noe med selve drakta.  :)
Jon R.

RuneR

Quote from: Jon R on August 19, 2010, 15:17:30
Quote from: RuneR on August 19, 2010, 15:06:57

De hadde ikke uten OHS i mai, men det er mulig de har det nå. Sjekker i morgen. På grunn av OHS-merket, valgte jeg i mai for første gang å få trykket nummer (og navn) på drakta. Da ser ikke "OHS" så teit ut  8)

En alternativt løsning er å bytte navn til Ole Henrik Svendsen eller Odd Homer Simpson.  :)
Nope. Ser fortsatt døllt ut, siden merket/bokstavene står langt nede på ryggen   :-\
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Hobben

Hvorfor får man ikke på NPC merket?
Rogaland Whites

MarchingOn