Main Menu

Tattoo - LUFC

Started by McAllister, May 08, 2010, 21:43:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

McAllister

Var det bare jeg som lovte meg selv en LUFC tattoo dersom vi rykket opp i år? :D Sleng inn bildet av deres tattoo her så andre får inspirasjon! Har tenkt på LUFC vertikalt over hele underarmen, noen som har noe lignende?

Andreas-H

gill

Quote from: McAllister on May 08, 2010, 21:43:01
Var det bare jeg som lovte meg selv en LUFC tattoo dersom vi rykket opp i år? :D Sleng inn bildet av deres tattoo her så andre får inspirasjon! Har tenkt på LUFC vertikalt over hele underarmen, noen som har noe lignende?
Morsom lesning dette. Har tenkt å gjøre akkurat det samme. Har hørt litt hva dette vil koste, en plass 2000- 2500 kr. Det er dette jeg bruke mine skattepenger på...

Here we go again

Quote from: Andreas-H on May 08, 2010, 23:46:36
Jeg tok denne i fjor:
http://yfrog.com/6cbilde1168j

Flott den, og bra det ikke var noen skriveleif der slik som det er i rulleteksten din! ;)

Andreas-H

Quote from: Here we go again on May 22, 2010, 23:33:46
Quote from: Andreas-H on May 08, 2010, 23:46:36
Jeg tok denne i fjor:
http://yfrog.com/6cbilde1168j

Flott den, og bra det ikke var noen skriveleif der slik som det er i rulleteksten din! ;)

Haha, det har jeg ikke sett faktisk xD

J-R

Tok min i tyrkia i fjor sommer og er veldig lite happy..... :(

Tom S

Quote from: snoddy on May 23, 2010, 08:59:12

Tyrkia ???
COME ON LEEDS !!

Hobben

Har tenkt og ha to enkele.

Leeds United skal det stå bak i nakken. Også tenkte jeg og ha Pride of Yorkshire på armen :)
Rogaland Whites

Torpe-do

Quote from: Tom S on May 23, 2010, 09:27:53

Tyrkia ???

Kan ikke ta Leeds-tattoo i Tyrkia, vettu.. Da skjærer dem det bare ut med kniv, da... :(

Evig Pint

Heller investere et par 1000 ekstra å få en skikkelig en i Norge, enn å spare noen kroner på en syden-tattis... Måtte klare meg uten mat i noen månder da ;D

Neste tatovering blir nok lufc over hjertet
Marching on together

Kickthemdown

Hehe din fjottpeis. 1- Om man er Leeds fan så reiser man ikke på ferie dit. Insisterer kona så får du sende henne alene. 2- Tatovering i Tyrkia?  ;D

martind

Da var det gjort. Marching On Together på underarmen. Lovte meg selv dette dersom det ble opprykk, og nå er det gjort :)
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Quote from: martind on June 09, 2010, 08:45:11
Da var det gjort. Marching On Together på underarmen. Lovte meg selv dette dersom det ble opprykk, og nå er det gjort :)

bilde?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

martind

Quote from: Sydhagen on June 09, 2010, 09:13:56

bilde?

Skal få tatt det, må bare la det gro først. Så skal jeg legge ut et bilde :) Brukte Old English Text som font.
MOT!! We are Leeds!

trondt

Quote from: martind on June 09, 2010, 09:40:36

bilde?

Skal få tatt det, må bare la det gro først. Så skal jeg legge ut et bilde :) Brukte Old English Text som font.
Har akkurat sett dette med egne øyne og kan bekrefte at resultatet ble meget bra :)

martind

Quote from: trondt on June 09, 2010, 14:00:06
Quote from: martind on June 09, 2010, 09:40:36

bilde?

Har akkurat sett dette med egne øyne og kan bekrefte at resultatet ble meget bra :)

:)
MOT!! We are Leeds!

Bredinho

Har tattovert vaor kjære Leeds-logo på overarmen, i likheit md dg lovde eg mg sjøl å gjera detta om mi rykka opp! :)

Bredinho
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Chris Lunde

Måtte ha meg ein tattis på underarmen for nokre år sia eg og! Den e eg storfonøyd med  ;D ;D

http://bildr.no/view/664848
Chris Lunde
- Grunnlegger av LUSCOS Stord / Stord Whites

Facebook: http://www.facebook.com/Stord.Whites

MOT!

laddi

tattis klar neste torsdag!
farger etter sommeren!

Bilder kommer!!
Bergen Whites

trondt

Quote from: Bredinho on June 09, 2010, 16:12:11
Har tattovert vaor kjære Leeds-logo på overarmen, i likheit md dg lovde eg mg sjøl å gjera detta om mi rykka opp! :)

Bredinho
Dette er hva jeg selv har vurdert også.
Legger du ut bilde når du er klar ?

martind

Hvordan får man lagt til bilde her a?
MOT!! We are Leeds!

Cebhin

http://bildr.no/view/683532

Tok denne i Leeds i går. Vil anbefale Ultimate Skin tattoo i Leeds.. Fantastisk studio og spør gjerne etter Israel som tatovør:)