Markering på mandag

Started by Dorigo`s left foot, May 08, 2010, 23:59:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dorigo`s left foot

Skal vi markere mandag med å stille opp med Leeds drakt på jobb (eller NAV kontoret for de som er "between jobs")?

Vanvittig herlig dag, alle Leeds venner!

Cbas10an

Ja, det skulle jeg absolutt gjort, men starter i ny jobb 18 mai, og har ferie fram til da..  Skal selvfølgelig ha på meg drakt i svigermors bursdag i morgen...   ;D
Og kanskje drar jeg på drakten og tar en spasertur i tr.heim sentrum på mandag, bare for å markere..
MOT

Joachim

Andreas-H

Frode

Quote from: Dorigo`s left foot on May 08, 2010, 23:59:31
Skal vi markere mandag med å stille opp med Leeds drakt på jobb (eller NAV kontoret for de som er "between jobs")?

Hva med en som jobber i NAV?  Blir nok hvitt, ja.

trondt

Drakt er obligatorisk, både på tippeligakamp ikveld og på jobb imorgen
MOT

abbe

Quote from: Frode on May 09, 2010, 00:10:14

Jobber i NAV? Du mener ansatt i NAV  ;)

fmtj

På mitt kontor er hver eneste dag en Leeds dag, dvs at veggene prydes av Leeds United drakter, en hvit og en gul bortedrakt, samt en glassmonter med logo! ALLE som kommer innom må se det, uansett klubbtilhørighet. Det er nemlig MITT kontor og det er de som er på besøk der. Jeg legger veldig gjerne litt møter inn på mitt kontor, så må de stirre på draktene. I tillegg henger Mossedrakta derda, så må de kikke litt på den også. HERLIG!!!   ;D

Ã... markere Leeds United er med andre ord en gjerning jeg utfører hver eneste dag året rundt. Mandag blir en deilig dag å våkne opp, reise til jobb, motta gratulasjoner, blikk, frykt fra de som skjønner at Mighty Whites har begynt på veien tilbake! Sikker på at de gruer seg alle de som holder med kjøpelagene- nå er den ekte klubben (fritt etter Jostein Flo på VG nett i dag) på full fart mot gamle høyder...!!

Det er så fantastisk deilig.......... :D
Yeboahs vitne

Giske

Klart vi stiller i Leeds-outfit på jobb i morgen, skal bare mangle!   ;D

Quote from: abbe on May 09, 2010, 11:41:43
Quote from: Frode on May 09, 2010, 00:10:14

Jobber i NAV? Du mener ansatt i NAV  ;)

;D ;D  ;D  (Har hatt en del kontakt med NAV siste tiden, deler oppfatningen  ;) )

Torpe-do

Skal ha muntlig eksamen. Tar på meg drakt under skjorta ;)