Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 178612 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #540 på: Juni 09, 2010, 11:25:45 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #541 på: Juni 09, 2010, 11:46:22 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?

Dessverre. Ser på dette som en nokså grå signering. Han står visstnok ikke høyt i kurs hos Derbyfansen. Håpe nissefar overrasker med en mer spenstig signering.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #542 på: Juni 09, 2010, 12:12:55 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Er helt sikkert denne Connolly som blir signert idag eller imorgen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Connolly-to-decide.6346687.jp?

Dessverre. Ser på dette som en nokså grå signering. Han står visstnok ikke høyt i kurs hos Derbyfansen. Håpe nissefar overrasker med en mer spenstig signering.

auren
;D ;D ;D ;D
dream on... ;D ;D ;D

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #543 på: Juni 09, 2010, 15:54:26 »
Fra football-rumors.com:

Leeds Signing

Leeds have announced a 3 o clock press conference to unveil Adam La Fondre as their £500,000 player.

Source;I work for the press association

stian94

SJ

Lawerve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #545 på: Juni 09, 2010, 23:04:40 »
Rykte jeg leste på teamtalk: Michael Johnson (Manchester City) på "season long" lån! Mannen vil garantert kunne bidra på vårt lag om det blir noe av dette lånet. I tillegg skal han visstnok være Leeds supporter!
SUPER LEEDS

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #546 på: Juni 10, 2010, 11:46:53 »
Rykte jeg leste på teamtalk: Michael Johnson (Manchester City) på "season long" lån! Mannen vil garantert kunne bidra på vårt lag om det blir noe av dette lånet. I tillegg skal han visstnok være Leeds supporter!

Hm, ja det hadde ikke vært dumt. Sykt skadeforforfulgt siste to sesongene, og trenger en klubb å spille seg inn i. Er PL-kvalitet og en av de mest lovende talenter, men trenger kamper sårt nå. Og er egentlig over talent-stadiet nå med sine 22 år. Spørs om han ikke havner i CCC snart.


Når det kommer til høyreback Connolly (som er det sterkeste ryktet for tiden), så HATER Derby-fansen han, mens Sheff Utd fansen synes han er en solid CCC-spiller. Han var på lån i Sheff utd siste halvdel av denne sesongen. Derby hadde enorme problemer første halvdel av sesongen, hvor hele laget underpresterte og var latterlige dårlig. Så tror nok Derby-fansen husker han for det. Han hadde kapteinsbindet for Derby, og det sier at han må inneha visse kvaliteter.  Tror han blir en fin spiller å ha i laget (om han kommer). Vi trenger i hvertfall forsvarsspillere sårt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #547 på: Juni 10, 2010, 12:19:18 »
Connolly signing nailed on 100%

Expect announceme 2moz or Monday at the latest - source from the Midlands who I know.

Accept no imitations - Kbees knows the score


Kbees på WACCOE - kan nok stole på ham, sies det  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #548 på: Juni 10, 2010, 12:26:06 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....
Alex

tobn på tur

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #549 på: Juni 10, 2010, 12:27:54 »
Satser på at Grayson ser kvaliteter i denne Connolly.
Noen som vet om han først og fremst kun er en defensiv sterk spiller, eller er han også rask, offensiv og innleggssterk?

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #550 på: Juni 10, 2010, 13:00:48 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....

Hvor mange kamper har du sett ham spille?

Når det kommer til Grayson og hans dømmekraft på forsvarsspillere så stoler jeg 100 % på han. Har bare hatt gode kjøp/lån av defensive spillere. Grayson har selv vært back så tror han vet hva han ser etter. Dessuten har Grayson vært manager i championship/league one noen år nå, så tror han har bedre peiling på spillere i disse divisjonene enn alle oss tilsammen...



sitat fra waccoe: Let's give the lad a chance. I know nothing about him, but I've just come back from holiday with 2 mates - one who is part of the QPR management team and a lad who scouts for Birmingham City. When I mentioned Connolly's name they both said he would be a good signing - no hesitation at all.
Just hope they're right!
« Siste redigering: Juni 10, 2010, 13:11:47 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #551 på: Juni 10, 2010, 13:35:29 »
Fra den utskjelte siten:

09 Jun 2010 17:36:25
For all the Leeds fans, I work at the YP on Wellington St and whilst i'm not a football reporter, I am on the Sports team. I do therefore hear all the transfer rumours and official press releases before most. I can tell you now truthfully and honestly that the flurry of posts on here over the last few weeks are schoolboy stuff with no foundation whatsoever. Leeds Utd have not announced any new signings, there is nothing in the diary this week at all re: scheduled press releases. Also, I can assure you that Alan Smith will not be returning to Elland Road. We simply cannot afford his wages. I know Smudger through friends and he is settled in Newcastle. He mentioned that he would like to see out his career there and he has a lovely home so cannot see this happening no matter how much the fans would like it. He was also dubious to the reception he would get at Elland Rd since he left for Man Utd all those years ago.
Adam Le Fondre has not been in contact with anyone at Leeds and there is no truth in the Andy O Brien rumours either. I know what Grayson's remit is for this summer and for all of you getting giddy about big signings, it simply won't happen. He must stabilise the club in the Championship (top half finish) during 2010/11 to be able to invest in a promotion push in 2011/12. In the meantime, Bates is looking for further investment in the club from local sources and overseas. This has not amounted to anything substantial as of yet. The club cannot afford to spend big money – Blackpool's success on a shoestring has simply inspired the directors to continue with their 'safety first' approach.


Ganske så troverdig!  :)


MEN...litt håpløst i forhold til kilden til Smith-uttalelsen, Le Fondre - at han ikke har vært i kontakt med Leeds (hvordan vet YEP-medarbeideren det?) og linken til Blackpools suksess med få midler!!!!

Bare tull likevel, eller vill gjetning!

VI må merke oss at majoriteten av signinger kom helt på tampen av juli i fjor. Det samme kan nok skje i år!
« Siste redigering: Juni 10, 2010, 13:40:26 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #552 på: Juni 10, 2010, 13:44:49 »
"ken wont want to stump up 5 million to creditors if we go up before 2013 will he"

Det er vel det vi frykter mest!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #553 på: Juni 10, 2010, 13:53:21 »
"ken wont want to stump up 5 million to creditors if we go up before 2013 will he"

Det er vel det vi frykter mest!  :o

Hvem skriver dette? Rimelig trangsynt påstand i alle fall, ettersom et opprykk til Premier League er verdt mer enn CL-plass, skal man tro avisenes utregninger i forkant av PO-finalen i CCC.

Så de skarve 50 millioner kronene tror jeg Leedsstyret kan avse, de 6-700 ekstra inntektene er nok interessante likevel.
Marching on together!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #554 på: Juni 10, 2010, 14:00:17 »
Noen som vet om vi "har noen £££" i lomma ift til hvis Milner blir solgt igjen nå?
 

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #555 på: Juni 10, 2010, 14:03:50 »
Just took my son to buy the new Leeds shirt for next season and i saw a young lad in a range rover with the reg plate MCCO44 i came the the conclusion that the number 44 was from his cardiff career where my son told me he is number 44 there.

This is no wind up before anyone starts mouthing off.




hehe
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #556 på: Juni 10, 2010, 14:05:44 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....

Hvor mange kamper har du sett ham spille?

Når det kommer til Grayson og hans dømmekraft på forsvarsspillere så stoler jeg 100 % på han. Har bare hatt gode kjøp/lån av defensive spillere. Grayson har selv vært back så tror han vet hva han ser etter. Dessuten har Grayson vært manager i championship/league one noen år nå, så tror han har bedre peiling på spillere i disse divisjonene enn alle oss tilsammen...



sitat fra waccoe: Let's give the lad a chance. I know nothing about him, but I've just come back from holiday with 2 mates - one who is part of the QPR management team and a lad who scouts for Birmingham City. When I mentioned Connolly's name they both said he would be a good signing - no hesitation at all.
Just hope they're right!
::) Shane Lowry ... Var elendig.

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #557 på: Juni 10, 2010, 14:10:14 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....

Hvor mange kamper har du sett ham spille?

Når det kommer til Grayson og hans dømmekraft på forsvarsspillere så stoler jeg 100 % på han. Har bare hatt gode kjøp/lån av defensive spillere. Grayson har selv vært back så tror han vet hva han ser etter. Dessuten har Grayson vært manager i championship/league one noen år nå, så tror han har bedre peiling på spillere i disse divisjonene enn alle oss tilsammen...



sitat fra waccoe: Let's give the lad a chance. I know nothing about him, but I've just come back from holiday with 2 mates - one who is part of the QPR management team and a lad who scouts for Birmingham City. When I mentioned Connolly's name they both said he would be a good signing - no hesitation at all.
Just hope they're right!
::) Shane Lowry ... Var elendig.


Hva er det du himler med øynene for? Han fikk ny kontrakt hos Aston Villa så han bør være lovende? Eller? Ja han var kanskje ikke den beste spilleren for oss, men gjorde en grei jobb. Man kan ikke forvente at en 20 åring kommer inn på lån og er fantastisk. Han var ikke elendig.

Fotball er mer enn Bra eller Dårlig vet du.

Jeg forventer ikke mye fra personer fra Alta, men hold en litt mer ydmyk tone.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #558 på: Juni 10, 2010, 15:35:10 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....

Hvor mange kamper har du sett ham spille?

Når det kommer til Grayson og hans dømmekraft på forsvarsspillere så stoler jeg 100 % på han. Har bare hatt gode kjøp/lån av defensive spillere. Grayson har selv vært back så tror han vet hva han ser etter. Dessuten har Grayson vært manager i championship/league one noen år nå, så tror han har bedre peiling på spillere i disse divisjonene enn alle oss tilsammen...



sitat fra waccoe: Let's give the lad a chance. I know nothing about him, but I've just come back from holiday with 2 mates - one who is part of the QPR management team and a lad who scouts for Birmingham City. When I mentioned Connolly's name they both said he would be a good signing - no hesitation at all.
Just hope they're right!
::) Shane Lowry ... Var elendig.


Hva er det du himler med øynene for? Han fikk ny kontrakt hos Aston Villa så han bør være lovende? Eller? Ja han var kanskje ikke den beste spilleren for oss, men gjorde en grei jobb. Man kan ikke forvente at en 20 åring kommer inn på lån og er fantastisk. Han var ikke elendig.

Fotball er mer enn Bra eller Dårlig vet du.

Jeg forventer ikke mye fra personer fra Alta, men hold en litt mer ydmyk tone.
Hva er dette for utsagn???hvem tror du at du er?forventer ikke mer fra personer fra Alta????dette er et språk og en holdning som er rett og slett kvalm.Jeg forventer at de som er moderatorer gir deg en korreks.Sånne utsagn er helt på trynet >:(

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #559 på: Juni 10, 2010, 16:09:19 »
Lei av rykter nå...og hvertfall når vi snakker om crap fra Derby...la oss få noe å juble for igjen ala schmeichel signeringen, da blir vi fornøyde..;)

Vil ha Billy Sharp, Andy O`brien....det er gode signeringer....

Hvor mange kamper har du sett ham spille?

Når det kommer til Grayson og hans dømmekraft på forsvarsspillere så stoler jeg 100 % på han. Har bare hatt gode kjøp/lån av defensive spillere. Grayson har selv vært back så tror han vet hva han ser etter. Dessuten har Grayson vært manager i championship/league one noen år nå, så tror han har bedre peiling på spillere i disse divisjonene enn alle oss tilsammen...



sitat fra waccoe: Let's give the lad a chance. I know nothing about him, but I've just come back from holiday with 2 mates - one who is part of the QPR management team and a lad who scouts for Birmingham City. When I mentioned Connolly's name they both said he would be a good signing - no hesitation at all.
Just hope they're right!
::) Shane Lowry ... Var elendig.


Hva er det du himler med øynene for? Han fikk ny kontrakt hos Aston Villa så han bør være lovende? Eller? Ja han var kanskje ikke den beste spilleren for oss, men gjorde en grei jobb. Man kan ikke forvente at en 20 åring kommer inn på lån og er fantastisk. Han var ikke elendig.

Fotball er mer enn Bra eller Dårlig vet du.

Jeg forventer ikke mye fra personer fra Alta, men hold en litt mer ydmyk tone.
Hva er dette for utsagn???hvem tror du at du er?forventer ikke mer fra personer fra Alta????dette er et språk og en holdning som er rett og slett kvalm.Jeg forventer at de som er moderatorer gir deg en korreks.Sånne utsagn er helt på trynet >:(

La nå nordlendingene få ordne opp seg i mellom DHY. De har et språk vi søringer ikke skjønner oss på ;)

Shane Lowry gjorde vel sine saker helt OK da han var her. Tror vi er veldig flinke til å kritisere andres talenter som er på lån hos oss, mens våre egne talenter roser vi opp i skyene selv om prestasjonene kanskje er like gode / dårlige.

Capaldi vil jeg heller ikke karakterisere som et veldig godt lån av Grayson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ikstart91


Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #561 på: Juni 10, 2010, 19:59:35 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Noe sånt sa du forrige uke også :p

Da fikk han vel rett? Paynter ble jo signa i forrige uke.

auren

Hadde vel rett begge gangene, skjønt Paynter drøyde et døgn eller to pga Bank Holiday.  :)

Conolly hadde jeg jo til og med flere uker tilbake i min "fantasy silly season", så får vi se om jeg treffer flere der også...

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #562 på: Juni 10, 2010, 20:05:11 »
La nå nordlendingene få ordne opp seg i mellom DHY. De har et språk vi søringer ikke skjønner oss på ;)


...du skriver det med en smiley, men her på forumet tør vi ikke å slippe nordlendingene de nordnorske til 'usensurert'.
Jeg er enig med Tony i at B-m burde ha jobbet litt med formuleringen her.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #563 på: Juni 10, 2010, 20:05:58 »
vad har vi mer för nyförvärv att vänta, en förstärkning i varje lagdel förutom målvaktsposten sedan är jag nöjd
 

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #564 på: Juni 10, 2010, 23:42:38 »

Sitat
Hva er dette for utsagn???hvem tror du at du er?forventer ikke mer fra personer fra Alta????dette er et språk og en holdning som er rett og slett kvalm.Jeg forventer at de som er moderatorer gir deg en korreks.Sånne utsagn er helt på trynet >:(

Jeg hadde forventet litt mer fra deg DHY, du er ikke akkurat den mest popluære her på forumet, trodde du forsvarte oss utbrytere og "rebeller", og ikke angrep din brødre. Jeg har aldri latt meg irritere av deg, men at du skal hive brannfakler og være ei f**kings dramaqueen som en annen fjortis med mensen blir jeg nesten litt provosert av. Men jeg går god for deg denne gangen :)

Jeg tuller bare med Alta-white, jeg elsker jo Cyaneed som er fra Alta. Alta-white er kanskje ei oslo-hore, men herregud oslo er jo den største byen i finmark.

Når det kommer til Connolly er jeg rimelig fornøyd med kjøpet av ham.



Når det kommer til
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #565 på: Juni 11, 2010, 01:40:02 »

Sitat
Hva er dette for utsagn???hvem tror du at du er?forventer ikke mer fra personer fra Alta????dette er et språk og en holdning som er rett og slett kvalm.Jeg forventer at de som er moderatorer gir deg en korreks.Sånne utsagn er helt på trynet >:(

Jeg hadde forventet litt mer fra deg DHY, du er ikke akkurat den mest popluære her på forumet, trodde du forsvarte oss utbrytere og "rebeller", og ikke angrep din brødre. Jeg har aldri latt meg irritere av deg, men at du skal hive brannfakler og være ei f**kings dramaqueen som en annen fjortis med mensen blir jeg nesten litt provosert av. Men jeg går god for deg denne gangen :)

Jeg tuller bare med Alta-white, jeg elsker jo Cyaneed som er fra Alta. Alta-white er kanskje ei oslo-hore, men herregud oslo er jo den største byen i finmark.

Når det kommer til Connolly er jeg rimelig fornøyd med kjøpet av ham.



Når det kommer til
::) Strålende ..
« Siste redigering: Juni 11, 2010, 01:44:47 av Alta-White »

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #566 på: Juni 11, 2010, 11:47:21 »

Sitat
Hva er dette for utsagn???hvem tror du at du er?forventer ikke mer fra personer fra Alta????dette er et språk og en holdning som er rett og slett kvalm.Jeg forventer at de som er moderatorer gir deg en korreks.Sånne utsagn er helt på trynet >:(

Jeg hadde forventet litt mer fra deg DHY, du er ikke akkurat den mest popluære her på forumet, trodde du forsvarte oss utbrytere og "rebeller", og ikke angrep din brødre. Jeg har aldri latt meg irritere av deg, men at du skal hive brannfakler og være ei f**kings dramaqueen som en annen fjortis med mensen blir jeg nesten litt provosert av. Men jeg går god for deg denne gangen :)

Jeg tuller bare med Alta-white, jeg elsker jo Cyaneed som er fra Alta. Alta-white er kanskje ei oslo-hore, men herregud oslo er jo den største byen i finmark.

Når det kommer til Connolly er jeg rimelig fornøyd med kjøpet av ham.



Når det kommer til
Jeg oppfattet det slik at du hadde et lite personangrep mot Alta -White og en nedlatende bemerkning utifra geografi.Beklager at jeg da misforstod dette :)Jeg forsvarer alltid folk i fra distriktene nemlig :)
Dine betraktninger om dramaqueens og biologiske forhold forbigår jeg i stillhet ;D
Ellers biter jeg meg merke i at jeg ikke er så populær på forumet....det var jammen trist :D
Jeg har nemlig kun skrevet her for å bli likt og for å skjønnmale alt ved Ken Bates og klubben jeg elsker ;D ;D
Ha en fin dag!
MOT!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #567 på: Juni 11, 2010, 12:54:23 »
tilbake til rykter nå...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #568 på: Juni 11, 2010, 15:47:40 »
Financially troubled Hull have put their entire playing staff up for sale.
Full story: Daily Mail

Kan her vere nokre røvarkjøp ???
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #569 på: Juni 11, 2010, 16:10:21 »
Det blir vel noe av dette også da:

Michael Doyle is likely to leave Coventry this summer, according to chairman Ray Ranson, with Leeds heading the queue to secure his signature.

http://www.teamtalk.com/coventry-city/6201612/Doyle-heading-for-Sky-Blues-exit


OK spiller i L1, men jeg har absolutt mine tvil om han kan være med å dominere i toppen av NpC!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973