Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 177970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

veteranen

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #630 på: Juni 13, 2010, 00:48:20 »
Ser nå at Sheffield W har hentet inn en ny venstreback (Daniel Jones fra Wolves), noe som i seg selv burde styrke logikken i ryktene om at Leeds-fødte Tommy Spurr var på vei hjem. Men nå sier jo Svend Anders at mannen som er iferd med å signere ikke er nevnt i denne tråden...

Det er vel ingen som har nevnt Colchester's Marc Tierney..? Han har kun ett år igjen av kontrakten med Essex-klubben, og de fleste regner med at han blir hentet av en championship-klubb denne sommeren. Han er en hurtig og tøff venstreback som ikke redd for å ta ansvar ute på banen. Absolutt en spiller jeg gjerne hadde sett i Leeds-trøya! Sånn, da er også han linket til Leeds!  ;)
« Siste redigering: Juni 13, 2010, 00:56:28 av veteranen »

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #631 på: Juni 13, 2010, 00:54:38 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

ja?
Nå er jo Luscos så langt ned i lomma på Bates som det er mulig å komme så da er det selvsagt "uheldig" om redaktøren (?) sier noe han ikke skal si. Det må vi bare ha forståelse for.



Meld deg ut, da vel. For du vil vel ikke være bekjent av å ha pustevansker dypt nede i lomma til nevnte....?

 ;)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #632 på: Juni 13, 2010, 01:13:43 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

ja?
Nå er jo Luscos så langt ned i lomma på Bates som det er mulig å komme så da er det selvsagt "uheldig" om redaktøren (?) sier noe han ikke skal si. Det må vi bare ha forståelse for.



Meld deg ut, da vel. For du vil vel ikke være bekjent av å ha pustevansker dypt nede i lomma til nevnte....?

 ;)
Har ikke vært medlem på flere år..  :-*

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #633 på: Juni 13, 2010, 12:41:09 »
kan vi få et nytt hint i dag??? 8)
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #634 på: Juni 13, 2010, 12:47:19 »
kan vi få et nytt hint i dag??? 8)
Høyrefoten bruker han kun til å støtte seg med.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #635 på: Juni 13, 2010, 13:01:43 »
kan vi få et nytt hint i dag??? 8)
Høyrefoten bruker han kun til å støtte seg med.

Det er fordi den venstre mangler  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #636 på: Juni 13, 2010, 13:03:14 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

ja?
Nå er jo Luscos så langt ned i lomma på Bates som det er mulig å komme så da er det selvsagt "uheldig" om redaktøren (?) sier noe han ikke skal si. Det må vi bare ha forståelse for.



Meld deg ut, da vel. For du vil vel ikke være bekjent av å ha pustevansker dypt nede i lomma til nevnte....?

 ;)
Har ikke vært medlem på flere år..  :-*

hmmmm....

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #637 på: Juni 13, 2010, 13:34:20 »
The Sun Football Transfer Rumour
Bolton defender Andy O'Brien is wanted by Championship newcomers Leeds. ???
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_O%27Brien_%28footballer%29

Var ikke han linka til Leeds for noen år tilbake også....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #638 på: Juni 13, 2010, 15:26:21 »
Nå er jo Luscos så langt ned i lomma på Bates som det er mulig å komme så da er det selvsagt "uheldig" om redaktøren (?) sier noe han ikke skal si. Det må vi bare ha forståelse for.

Må være spennende å kunne ha så lite tiltro til folk. Hadde vært enda morsommere om du kunne forklare litt mer av skepsisen din til hvorfor jeg ikke sier noe navn her. Spesielt også at du langer ut om hvor korrupt supporterklubben også, når du ikke har vært medlem etter at vi ble RMC-branch. Leser du medlemsbladet vårt eller kjenner du i det hele tatt noen av oss som står på for medlemmene?

Tilbake til denne saken: Jeg sitter altså på navnet på spilleren det dreier seg om, kan du gi meg en god grunn til hvorfor jeg skal plumpe ut med det? Jeg har ikke fått det fra noen ansatte i klubben. Det er mange kilder der ute, og med respekt for de som gir meg informasjon er det opp til meg å forvalte det jeg får vite.

Er det da riktig av meg å plumpe ut med navnet, som den første på the world wide web? ting sprer seg fort, selv fra OEF. Hva vil konsekvensene for overgangen være når den ennå ikke er sluttført? Jeg vet ikke, men skal jeg ta sjansen?

Rollen som TPN-redaktør har vel forsåvidt liten betydning her. Neste TPN kommer i månedsskiftet august/september, og da bør vel navnet være godt kjent allerede?

SA

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #639 på: Juni 13, 2010, 15:28:47 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #640 på: Juni 13, 2010, 15:33:00 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Best å holde tett da Svend ;D ;) men venter spent til alt er klart og er glad det kommer inn en ny forsvarsspiller :)
« Siste redigering: Juni 13, 2010, 15:34:37 av Rudi G. »

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #641 på: Juni 13, 2010, 15:38:13 »
Det er vel ikkje vanskelig å skjønne at SA ikkje kan gå ut med navn på den aktuelle spiller? Alvorlig talt, det skjønner til og med min snart 9-årige sønn.

Sett heller pris på at SA, med sine kontakter, deler med oss det han kan om informasjon rundt klubben. Det gjer eg iallefall.

Er utruleg spent på kven denne nye vbacken er?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #642 på: Juni 13, 2010, 15:41:36 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Best å holde tett da Svend ;D ;) men venter spent til alt er klart og er glad det kommer inn en ny forsvarsspiller :)

Når det vert mottat med sure oppstøt og anklagelser så kan det vere fornuftig å holde tett og ikkje seie noko, den ser eg og frykter at SA vil slutte å informere.
Men, det blir jo litt dumt og la ein håndfull debattanter "vinne" når det går utover fleirtallet her som setter pris på info.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #643 på: Juni 13, 2010, 15:52:46 »
Spørsmålet er om SA burde sagt noe i det hele tatt. Det blir jo litt sånn - når du sier A, må du si B. Det blir fort misnøye og skittkasting av det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #644 på: Juni 13, 2010, 15:59:24 »
Spørsmålet er om SA burde sagt noe i det hele tatt. Det blir jo litt sånn - når du sier A, må du si B. Det blir fort misnøye og skittkasting av det.

auren

Som sagt; ser den, men det skulle ikkje vere grunn til misnøye og skittkasting av den grunn.
For min del setter eg pris på korrekt info sjølv om ikkje navn vert oppgjeve. Må no vere bedre å vite at ny venstreback er klar til å signere enn å ikkje vite noko i det heile? Syns det var greit at SA også informerte om at ny spiss var på plass eit par dager før klubben offentliggjorde handelen.
Men, det er mi meining (har inntrykk av det ikkje er så mange her inne som har problem med at SA har sine kontakter).
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #645 på: Juni 13, 2010, 16:04:55 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Best å holde tett da Svend ;D ;) men venter spent til alt er klart og er glad det kommer inn en ny forsvarsspiller :)

Når det vert mottat med sure oppstøt og anklagelser så kan det vere fornuftig å holde tett og ikkje seie noko, den ser eg og frykter at SA vil slutte å informere.
Men, det blir jo litt dumt og la ein håndfull debattanter "vinne" når det går utover fleirtallet her som setter pris på info.

Ikke misforstå meg!

At SA sitter med info er fint og kan han hinte om en forekommende overgang er det fint og at han ikke lekker fortrolig info er bra. Vi medlemmene i LUSCOS er så heldige at vi har folk med kontakter innenfor ER-murene og kanskje neste gang er vi de første som kan glede oss over en god nyhet. Stå på Svend :)

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #646 på: Juni 13, 2010, 16:49:29 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Best å holde tett da Svend ;D ;) men venter spent til alt er klart og er glad det kommer inn en ny forsvarsspiller :)

Når det vert mottat med sure oppstøt og anklagelser så kan det vere fornuftig å holde tett og ikkje seie noko, den ser eg og frykter at SA vil slutte å informere.
Men, det blir jo litt dumt og la ein håndfull debattanter "vinne" når det går utover fleirtallet her som setter pris på info.

Ikke misforstå meg!

At SA sitter med info er fint og kan han hinte om en forekommende overgang er det fint og at han ikke lekker fortrolig info er bra. Vi medlemmene i LUSCOS er så heldige at vi har folk med kontakter innenfor ER-murene og kanskje neste gang er vi de første som kan glede oss over en god nyhet. Stå på Svend :)

Støtter Svend Anders og Rudi G her!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #647 på: Juni 13, 2010, 17:19:28 »
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA

Best å holde tett da Svend ;D ;) men venter spent til alt er klart og er glad det kommer inn en ny forsvarsspiller :)

Når det vert mottat med sure oppstøt og anklagelser så kan det vere fornuftig å holde tett og ikkje seie noko, den ser eg og frykter at SA vil slutte å informere.
Men, det blir jo litt dumt og la ein håndfull debattanter "vinne" når det går utover fleirtallet her som setter pris på info.

Ikke misforstå meg!

At SA sitter med info er fint og kan han hinte om en forekommende overgang er det fint og at han ikke lekker fortrolig info er bra. Vi medlemmene i LUSCOS er så heldige at vi har folk med kontakter innenfor ER-murene og kanskje neste gang er vi de første som kan glede oss over en god nyhet. Stå på Svend :)

Støtter Svend Anders og Rudi G her!

Så du er ikkje enig med meg ???
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #648 på: Juni 13, 2010, 18:01:05 »
Tydeligvis en del folk som har hoppet over ett par kapittler av selvbeherskelse og tolmodighet her. Selvfølgelig vil alle sammen vite hvem fyren er, men SA velger å kun komme med informasjon om at det er en ny spiller på vei. Er ikke det greit nok?  Bedre å si posisjon og at det kommer en spiller, enn å si navnet og ikke få vite resten som følger av at kildene ikke ønsker å si det til SA, fordi han sprer det til hele internett.

Takk for infoen du deler med oss, Svend Anders!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #649 på: Juni 13, 2010, 19:15:35 »
Hadde det ikke vært greit om folk holdt seg til poenget med denne tråden i stedet for at man må bla seg gjennom haugevis av innlegg om at SA bør gjøre ditt og SA bør gjøre datt?  Lag en SA ditt og datt tråd da hvis det er så interessant.

Venter med spenning på hvilke flere spillere som dukker opp i sommer, men konstanterer samtidig at de fleste som er linket forblir rykter slik som denne tråden henviser til ;)

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #650 på: Juni 13, 2010, 19:21:43 »
Spørsmålet er om SA burde sagt noe i det hele tatt. Det blir jo litt sånn - når du sier A, må du si B. Det blir fort misnøye og skittkasting av det.

auren
Helt enig auren!S.A kunne spart seg å legge ut at han vet!!!

Ellers alle!!!Svend Anders er en kjemperessurs for oss i Norge som er fan av Leeds!
Smålig å begynne å slenge dritt!
Og takk for meget bra medlemsblad Svend!!!

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #651 på: Juni 13, 2010, 19:28:52 »
Spørsmålet er om SA burde sagt noe i det hele tatt. Det blir jo litt sånn - når du sier A, må du si B. Det blir fort misnøye og skittkasting av det.

auren
Helt enig auren!S.A kunne spart seg å legge ut at han vet!!!

Ellers alle!!!Svend Anders er en kjemperessurs for oss i Norge som er fan av Leeds!
Smålig å begynne å slenge dritt!
Og takk for meget bra medlemsblad Svend!!!


 ;D Du har nu i allefall min støtte Svend Anders...syns det er bra at du har kontakter i LEEDS. Litt misunnelig kan man være, men da er det opp til meg å gjøre noe selv..for å bedre mine kontakter i LEEDS. Skal begynne snart, men 1 tur til Leeds i høst !!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #652 på: Juni 13, 2010, 19:34:32 »
Hadde det ikke vært greit om folk holdt seg til poenget med denne tråden i stedet for at man må bla seg gjennom haugevis av innlegg om at SA bør gjøre ditt og SA bør gjøre datt?  Lag en SA ditt og datt tråd da hvis det er så interessant.

Venter med spenning på hvilke flere spillere som dukker opp i sommer, men konstanterer samtidig at de fleste som er linket forblir rykter slik som denne tråden henviser til ;)

Ja! Nå er det på tide å komme tilbake 'på track' i denne tråden her.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #653 på: Juni 13, 2010, 19:59:10 »
David Wright er frigitt av Ipswich, kan det vere han som er på vei?
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #654 på: Juni 13, 2010, 20:17:05 »
Fatter ikke at folk gidder å hisse seg opp over dette.At Sven Anders vet hvem denne spilleren er, og ingen andre på dette forum, tar jeg med knusende ro.Gjør meg ingenting faktisk.Jeg regner med at dette er en middels spiller vi knapt har hørt om,som kommer på free transfer.Kommer fra en ccc eller L1 klubb, eller i aller beste fall fra SPL :)
Regner uansett med at dette ikke er en oppsiktsvekkende signing i England ;D
Derfor anbefaler jeg alle å ta det med ro og vente med å komme med den frasen vi stort sett kommer med:"usikker på denne spilleren,men håper han er et funn og kan tilføre oss masse-velkommen skal du være!" 8)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #655 på: Juni 13, 2010, 20:51:10 »
Fatter ikke at folk gidder å hisse seg opp over dette.At Sven Anders vet hvem denne spilleren er, og ingen andre på dette forum, tar jeg med knusende ro.Gjør meg ingenting faktisk.Jeg regner med at dette er en middels spiller vi knapt har hørt om,som kommer på free transfer.Kommer fra en ccc eller L1 klubb, eller i aller beste fall fra SPL :)
Regner uansett med at dette ikke er en oppsiktsvekkende signing i England ;D
Derfor anbefaler jeg alle å ta det med ro og vente med å komme med den frasen vi stort sett kommer med:"usikker på denne spilleren,men håper han er et funn og kan tilføre oss masse-velkommen skal du være!" 8)

Har ennå tilgode å se noen hisse seg opp over det  .. ? :-\

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #656 på: Juni 13, 2010, 21:31:14 »
Noen andre enn meg som leste Asbjørns innlegg like ovenfor her? Håper det kan la seg gjøre å holde seg til saken i denne tråden, som i utgangspunktet burde være en av de mest lesverdige i disse tider. Slik har det dessverre ikke vært i juni.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #657 på: Juni 13, 2010, 21:32:13 »
Fatter ikke at folk gidder å hisse seg opp over dette.At Sven Anders vet hvem denne spilleren er, og ingen andre på dette forum, tar jeg med knusende ro.Gjør meg ingenting faktisk.Jeg regner med at dette er en middels spiller vi knapt har hørt om,som kommer på free transfer.Kommer fra en ccc eller L1 klubb, eller i aller beste fall fra SPL :)
Regner uansett med at dette ikke er en oppsiktsvekkende signing i England ;D
Derfor anbefaler jeg alle å ta det med ro og vente med å komme med den frasen vi stort sett kommer med:"usikker på denne spilleren,men håper han er et funn og kan tilføre oss masse-velkommen skal du være!" 8)

Har ennå tilgode å se noen hisse seg opp over det  .. ? :-\

nja.noen innlegg i denne tråden er jo ikke akkurat likegyldige....


Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #658 på: Juni 13, 2010, 23:09:10 »
David Wright er frigitt av Ipswich, kan det vere han som er på vei?

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Wright_%28footballer%29

30 år, 213 kamper for Crewe (97-04), 120 kamper for Ipswich (07-10), totalt 8 gåller i karrieren. Skal visst ha vært misslikt av Keane (token fra Scums), men jobbet seg tilbake på laget... Føler vi kan hente bedre spillere, men virker som karen har en del erfaring...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #659 på: Juni 14, 2010, 00:46:24 »
Forståelig at folk er ivrig etter å vite hvem det er som signer imorgen. Enn så lenge må man bare vente med navnet... Det blir vel klart utover mandagen, jeg vet ikke når det blir annonsert, og medical skal jo også gjennomføres. Er kanskje galt si A uten B, men tanken min var i det minste å få folk bort fra de "bekreftede meldingene" om at det var Spurr etc som hadde signet.

Bare så det er sagt; jeg ønsker ikke å fremstå som noen "oppesen" som tror jeg er bedre enn andre bare fordi jeg 'vet ting', men snarere ønsket jeg å kunne hinte litt uten å gå over egne grenser med hva jeg kan tillate meg selv. Erfaringen fra denne gang er jo at det tydeligvis opprører enkelte.

Skal vi likevel gå videre til saken, nemlig ny venstreback, tror jeg forsåvidt DHY treffer på sitt forventningsnivå. Skuffer kanskje noen at det ikke er noe stort navn, men jeg mener nå det blir en spiller som kan gjøre en god jobb for oss og ikke minst være et våpen fremover med crossene sine. Om han passer inn i lag og system håper jeg Grayson og Williams har vurdert nøye allerede. Når vi nå henter vår fjerde spiller på free transfer og det ennå er tre uker til første trening, sier jeg meg rimelig fornøyd, og venter spent på å se hvem de neste fem inn blir.

Ett siste (?) hint om venstrebacken har jeg forøvrig lagt til på twitter idag også: han har ikke britisk pass.

SA