RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: Svend Anders on June 14, 2010, 00:46:24
Forståelig at folk er ivrig etter å vite hvem det er som signer imorgen. Enn så lenge må man bare vente med navnet...

Ett siste (?) hint om venstrebacken har jeg forøvrig lagt til på twitter idag også: han har ikke britisk pass.

SA

Lowrey.....fra Villa - i så fall litt skuffet, men han har vel akkurat signet ny kaontrakt med Villa

Ian Harte fra Irland - free treansfer blir det neppe med ett år igjen på kontakten.

Jay McEverley fra hvorsomhelst? - ikke sier SA

...jeg gir opp!  :D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

13 Jun 2010 23:34:00
~~~~~LEEDS UNITED~~~~~

INS

K.Schmeichel Notts County Free (Done Deal)
B.Paynter Swindon Free (Done Deal)
P.Connolly Derby Free (Done Deal)
T.Spurr Sheff.Wed Undisclosed (Medical Monday)
G.Hooper Sc**thorpe £2.5m (Medical Tuesday)
J.McArther Hamilton £1.5m (Possable)

OUTS
C.Ankergren Portsmouth Free (Medical Monday)
J.Beckford Everton Free (Done Deal)
T.Kandol Sc**thorpe Free (Part Of Hooper Deal Medical Tuesday)
M.Grella Swindon Loan
L.Michalik Slovakian Team Free
A.Sheehan Swindon Free
L.Becchio Stoke £3m

Rusty

Tøffe og mer intense rykter om Hooper i det siste. Pris opp mot £ 2 mill nevnt!  ;)
Min første Leeds-kamp:

Blank_File

James McArthur er nøyaktig hva vi trenger! Håper virkelig at vi kan signere han!

Tom S

Quote from: Blank_File on June 14, 2010, 03:14:33
James McArthur er nøyaktig hva vi trenger! Håper virkelig at vi kan signere han!

Satser på desse:
1. Navnløs venstreback
2. O'Brien (stopper)
3. McArthur (midtbane)
4. Hooper eller Sharp (spiss)
+ eit par lånespillere av PL-lag

Da er eg fornøgd.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on June 14, 2010, 07:10:49
Quote from: Blank_File on June 14, 2010, 03:14:33

Satser på desse:
1. Navnløs venstreback
2. O'Brien (stopper)
3. McArthur (midtbane)
4. Hooper eller Sharp (spiss)
+ eit par lånespillere av PL-lag

Da er eg fornøgd.

Hvis det blir som du sier er jeg  IKKE  fornøyd.Mener vi burde satse litt høyere.Kan aldri tenke meg at denne troppen kan kommer noe særlig over midt på tabellen :(
Men man kan jo ta skammelig feil....

trondt

Ett siste (?) hint om venstrebacken har jeg forøvrig lagt til på twitter idag også: han har ikke britisk pass.

SA
J. A. Riise ? ;)

Peter7

Quote from: DenHviteYeboah on June 14, 2010, 07:55:20
hva med han her?
http://www.givemefootball.com/transfer-details?player=19529&playerID=5117
eller han er vel for dyr i drift ...?
hehe
"en middels spiller vi knapt har hørt om,som kommer på free transfer.Kommer fra en ccc eller L1 klubb, eller i aller beste fall fra SPL "

Hull har vel noen spillere på billigsalg nå, btw ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B_Ød

vil bare si, at etter 1 full/hel sesong med SG ved roret, har jeg 100% tiltro til mannen. Han kommer til å komponere et meget sterkt lag, som vil gjøre det godt 2010-11...gleder meg allerede  :)
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Quote from: CardiganArms on June 14, 2010, 08:16:29
vil bare si, at etter 1 full/hel sesong med SG ved roret, har jeg 100% tiltro til mannen. Han kommer til å komponere et meget sterkt lag, som vil gjøre det godt 2010-11...gleder meg allerede  :)
håper du har rett :)
men jeg deler nok ikke din halleluja stemning...

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on June 14, 2010, 08:25:17

Kanskje du skriver litt vel mye her inne for tiden? Hva med å nyte sommervarmen og ta en tur ut å se på livet?  ;)

No offence, just advice!  :D
Min første Leeds-kamp:

SupALeedS

Schmeichel

Connolly                         Kisnorbo                 Naylor                 ?

Gradel                           ???                          Howson               Snodgrass      

Payntner              Beccio

Ut ifra dagens beste stall slik jeg ser det foran CC, vi henter nok inn en ny venstre back som det er snakk om, også tipper jeg vi henter en ny midtbane mann, og en ny spiss. Det er iallefall mitt tips.
Alex

Promotion 2010

Quote from: SupALeedS on June 14, 2010, 08:43:02
                                                                 Schmeichel

Connolly                         Kisnorbo                 Naylor                 ?

Gradel                           ???                          Howson               Snodgrass      

Ut ifra dagens beste stall slik jeg ser det foran CC, vi henter nok inn en ny venstre back som det er snakk om, også tipper jeg vi henter en ny midtbane mann, og en ny spiss. Det er iallefall mitt tips.

Du er nok slett ikke langt unna. Men vi trenger fart og teknikk. Da kommer det noen lånespillere også. Ikke meg imot!

Regner med at en midtstopper til, en midtbanemann og en dyr spiss blir handlet inn før sesongstart. Da har vi en stall over forventning.
Min første Leeds-kamp:

SupALeedS

Skal si meg fornøyd da ja...mener kanskje vi burde trenge 2 midtbane spillere av ordentlig kvalitet, nå som doyle også ser ut til å returnere til Coventry, så 2 bra på midten, en kvalitetsspiss, og en venstreback, eventuelt en ny midtstopper, ja da skal vi si oss bra fornøyd!

Liker at Grayson er aktiv på markedet, og snart er vår 4 signering et faktum, og vi har da ikke svidd av dem store summene enda, dette virker positivt!
Alex

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on June 14, 2010, 08:40:14

Kanskje du skriver litt vel mye her inne for tiden? Hva med å nyte sommervarmen og ta en tur ut å se på livet?  ;)

No offence, just advice!  :D
så er vi igang igjen.....de som ikke er positive til alt bør altså ikke skrive her inne....
tror faktisk jeg skal ta meg en pause ifra forumet.Det består nå av enkelte "eksperter" som har en form for meningstyranni.....hvis man ikke har de "rette" meningene bør man ta seg en pause altså...
Ok-god sommer til dere alle- både de med riktige og gale meninger!
DHY-logger av :)

Asbjørn

Det ser ut som 'debatten i debatten' i denne tråden bare vedvarer.

Jeg tror jeg utpå dagen (når jeg får bedre tid) vil renske opp i tråden, og overføre de to siste sidene til krangletråden (spøk). Men iallefall...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Quote from: Svend Anders on June 13, 2010, 15:28:47
Quote from: jackbauer68 on June 12, 2010, 16:53:50
Quote from: Svend Anders on June 12, 2010, 12:37:38
Quote from: p0ndus on June 12, 2010, 12:32:56
Kom igjen Sven Anders, et lite hint kan vi vel få ihvertfall?? ;)

Jeg ville blitt hudflettet for å si at vi kan glede oss, men jeg tror det er ok spiller, hakket mer spennende enn Conolly kanskje? Offensiv og god til å crosse.

Kan dessverre ikke slippe noe navn foreløpig.

SA

får du kjeft av nissefar hvis du røper det? 8)

Jepp, det blir kjempekjeft. Slutt på de store julegavene poststemplet i Monaco, fri champagne i gangene å Elland Road blir inndratt og Suzannah kommer nok også til å droppe de hjemmelagde kanapéene jeg alltid får levert på hotelrommet hver gang jeg er over.

SA
Hehehe. Godt man har ironi  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

samadhi

Om jeg på forhånd fikk velge mellom at Sven Anders sa at en spiller han ikke kunne si navnet på mest trolig singerer på mandag, eller at Sven Anders ikke sa noe i det hele tatt... så hadde jeg soleklart valgt det første.

Jeg vil si det er bedre at han sier A men ikke B, i stedet for at han ikke en gang sier A. Selv om det selvsagt er det beste om han sider både A og B.

Selv tipper jeg at vår nye v.back heter Ian Harte.

En spiller som ikke har britisk pass, er sånn passelig god, sikkert mulig å få gratis og vil slå gode crosser  :)
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

vil bare si, at etter 1 full/hel sesong med SG ved roret, har jeg 100% tiltro til mannen. Han kommer til å komponere et meget sterkt lag, som vil gjøre det godt 2010-11...gleder meg allerede  :)

Nja..."halleluja stemning" er vel å dra det litt langt, men at jeg har stor-trua...HELL YEAH!!  ;D
Ups & Ups!!

samadhi

Quote from: SupALeedS on June 14, 2010, 08:43:02
                                                                 Schmeichel

Godt mulig du har rett angående dette laget. Dessverre kan jeg ikke si at det ser særlig lovende ut med tanke på opprykk. Nå har vi jo fått tips om at vår nye venstre back trolig er i samme klasse som Connelly.

Skal vi kjempe om opprykk må vi få inn en ny midtstopper, midtbanespiller og spiss. Alle i kategorien hvor de forsterker oss betraktelig.

Ellers må vi være forberedt på en sesong der vi havner ett sted mellom 12 og 24, og slutte å drømme om opprykk nummer 2 på 2 år...
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Quote from: samadhi on June 14, 2010, 10:45:16
Om jeg på forhånd fikk velge mellom at Sven Anders sa at en spiller han ikke kunne si navnet på mest trolig singerer på mandag, eller at Sven Anders ikke sa noe i det hele tatt... så hadde jeg soleklart valgt det første.

Jeg vil si det er bedre at han sier A men ikke B, i stedet for at han ikke en gang sier A. Selv om det selvsagt er det beste om han sider både A og B.

Selv tipper jeg at vår nye v.back heter Ian Harte.

En spiller som ikke har britisk pass, er sånn passelig god, sikkert mulig å få gratis og vil slå gode crosser  :)

Ian Harte er vel mest stopper i disse dager, men kanskje du har rett

SupALeedS

Er litt sånn at jeg ikke helt ser at vi er styrket enda med tanke på signeringene vi har gjort, ingen som vi VET vil kunne slå til..eneste jeg ser som spennende og muligens forsterkning er Kasper i buret..men det er tidlig enda, og jeg er helt sikker på at klubben vil få inn noen "kjente"
Alex

Promotion 2010

SA

Jo Martin (released fra Blackpool (!) i mai 2010). Bror til David Martin, keeperen fra Liverpool vi lånte forrige sesong.

Men bare hvis du bommer på passet da.  ::)

http://www.guardian.co.uk/sport/blog/2008/dec/15/joe-martin-blackpool-championship-scouting

http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Martin_%28footballer%29
Min første Leeds-kamp:

kilgallon

Quote from: Promotion 2010 on June 14, 2010, 11:14:58

SA

Jo Martin (released fra Blackpool (!) i mai 2010). Bror til David Martin, keeperen fra Liverpool vi lånte forrige sesong.

Men bare hvis du bommer på passet da.  ::)

http://www.guardian.co.uk/sport/blog/2008/dec/15/joe-martin-blackpool-championship-scouting

http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Martin_%28footballer%29

Mitt bud på ny venstre back er Michael Jacobsen fra Aalborg. Klubben hans er desperat etter å selge spillere på grunn av veldig anstrengt økonomi, og Michael Jacobsen ønsker seg en tur til utlandet. Han har spillt mange u-21 landskamper for Danmark sammen med Kasper Schemichel, så når Jacobsen ser at Schmeichel satser på Leeds, så tror jeg også klubben vil kunne oppfylle hans ambisjoner om spill i utlandet.
Eneste aber dabei er, at Leeds skal betale penger for han - sannsynligvis i en størrelsesorden 10-12 millioner danske kroner....
Men det er lov å håpe  :)

SupALeedS

Gary hooper hadde vært noe..Men redd han blir for dyr...Når kommer signeringen vi venter på...Spent!
Alex

Ozzy96

tror Ian harte kunne holdt et år til  :) men mener det er viktig å få kvalitet samt helst ung kvalitet,vi må iafall forsterke midtbanen vår det er det eg ventar på 

Evig Pint

Er jo ikke Harte hvis det Svend A sier stemmer. Harte har jo både erfaring fra PL og blitt nevnt her inne (og andre plasser) flere ganger.
Marching on together

stian94

kommer det noen signering i dag eller ???
SJ

auren

Quote from: stian94 on June 14, 2010, 16:42:46
kommer det noen signering i dag eller ???

Vi ville nok hørt om det innen kl. 18 hvis så var tilfelle. Må nok vente et døgn til, eventuelt så har han tatt en Eustace / ikke fått godkjent medical.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.