RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

B-m

Leeds contacted Sheffield Wednesday, a fee has been agreed (yes a fee!!!), expect this signing to happen soon!

Source: Chief executive at Wednesday- my uncle!

Sheff Wed player of the year, 20 årig midtstopper. Stort talent. Chelsea og Tottenham har tidligere vært interessert..

http://www.guardian.co.uk/football/2008/apr/22/championship.sheffieldwednesday
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

4ever arcticwhite

Quote from: B-m on June 15, 2010, 13:39:05
Kan folk slutte å lese piss på Wikipedia og poste her?!?! Alle kan som SAGT skrive inn der....
Er vel greit å poste under rykte-tråden når det står på Wikipedia (men gjerne med kildehenvisning), men ikke lag en "Ny spiller" -tråd på grunnlag av Wikipdia
The future's so White I've got to wear shades 8)

Evig Pint

Quote from: B-m on June 15, 2010, 13:48:07
Leeds contacted Sheffield Wednesday, a fee has been agreed (yes a fee!!!), expect this signing to happen soon!

Sheff Wed player of the year, 20 årig midtstopper. Stort talent. Chelsea og Tottenham har tidligere vært interessert..

Spennende rykte!
Marching on together

leeds95

husk på at paddy ikke kommer tilbake før juletider:(. Så jeg trur vi må få en ny forsvar spiller kanskje 2 å. jeg har sett på kampene til Leeds og jeg syntes at Noylor slepper spillerne lett opp på slutten av sesongen for eksempel målet til yeovil  2-1 kampen. Men når dett er sak kan det henne at han bare var sliten da.

leeds95

jeg trur ikke Ian Harte er bra nok jeg trur han blir løpt i fra,
becchio løp fra han og skorte. jag trur det blir helt karusell på bekken da.

leeds95

Quote from: samadhi on June 14, 2010, 10:48:09
Quote from: SupALeedS on June 14, 2010, 08:43:02
                                                                 Schmeichel

Connolly                         Kisnorbo                 Naylor                 ?

Gradel                           ???                          Howson               Snodgrass      

Payntner              Beccio

Ut ifra dagens beste stall slik jeg ser det foran CC, vi henter nok inn en ny venstre back som det er snakk om, også tipper jeg vi henter en ny midtbane mann, og en ny spiss. Det er iallefall mitt tips.

Godt mulig du har rett angående dette laget. Dessverre kan jeg ikke si at det ser særlig lovende ut med tanke på opprykk. Nå har vi jo fått tips om at vår nye venstre back trolig er i samme klasse som Connelly.

Skal vi kjempe om opprykk må vi få inn en ny midtstopper, midtbanespiller og spiss. Alle i kategorien hvor de forsterker oss betraktelig.

Ellers må vi være forberedt på en sesong der vi havner ett sted mellom 12 og 24, og slutte å drømme om opprykk nummer 2 på 2 år...

(INNLEGG FRA LEEDS95)
husk på at paddy ikke kommer tilbake før juletider:(. Så jeg trur vi må få en ny forsvar spiller kanskje 2 å. jeg har sett på kampene til Leeds og jeg syntes at Noylor slepper spillerne lett opp på slutten av sesongen for eksempel målet til yeovil  2-1 kampen. Men når dett er sak kan det henne at han bare var sliten da.

Promotion 2010

Quote from: B-m on June 15, 2010, 13:48:07

http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Beevers
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Forslag: Hold Wikipedia-"rykter" utenom denne tråden.

Promotion 2010

Quote from: Kato on June 15, 2010, 15:27:29
Forslag: Hold Wikipedia-"rykter" utenom denne tråden.

Det er helt i orden, men wikipedia har karrierestatistikker som er meget interessante. De er oppdaterte og gir oss et godt overblikk over de enkelte spillerne.  :)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Canaries midfielder Russell is out of contract this summer after completing his second spell at Carrow Road.

And although a new deal is on the table from manager Paul Lambert, it is understood United have offered the 29-year-old better terms to move up to Yorkshire.
Min første Leeds-kamp:

auren

Quote from: Svend Anders on June 15, 2010, 01:15:07
Quote from: lu38s on June 14, 2010, 23:21:53
Federico Bessone, Swansea (Venstre Back)

Sjekk første bokstav i hver setning i mitt forrige innlegg på denne tråden... :-)

SA

Jeg er litt overrasket at SA bekrefter ryktet før dealen er offentliggjort. For det virker ikke som han blir klar i dag heller. Har noe skjedd SA?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Jay Demerit ryktes på Waccoe-forumet. Men Waccoe-forumet er jo like upålitelig som wikipedia, så vi burde kanskje slutte å referere der i fra også?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Quote from: auren on June 15, 2010, 17:35:45

Sjekk første bokstav i hver setning i mitt forrige innlegg på denne tråden... :-)

SA

Jeg er litt overrasket at SA bekrefter ryktet før dealen er offentliggjort. For det virker ikke som han blir klar i dag heller. Har noe skjedd SA?

auren

Har ingen problemer med å slippe det når navnet først er ute av boksen. De som eventuelt ikke skulle hørt noe har hørt det nå.

Om noe har skjedd vet jeg faktisk ikke, snakket med kilden min både før og i helgen uten at noe var galt da.

For alt jeg vet er overgangen allerede undertegnet, mens de venter med å annonsere det for å "spre" nyhetene litt utover i uka.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Mats-

Quote from: Leedsfan on June 15, 2010, 10:55:06
Quote from: Svend Anders on June 14, 2010, 00:46:24
Forståelig at folk er ivrig etter å vite hvem det er som signer imorgen. Enn så lenge må man bare vente med navnet... Det blir vel klart utover mandagen, jeg vet ikke når det blir annonsert, og medical skal jo også gjennomføres. Er kanskje galt si A uten B, men tanken min var i det minste å få folk bort fra de "bekreftede meldingene" om at det var Spurr etc som hadde signet.

Bare så det er sagt; jeg ønsker ikke å fremstå som noen "oppesen" som tror jeg er bedre enn andre bare fordi jeg 'vet ting', men snarere ønsket jeg å kunne hinte litt uten å gå over egne grenser med hva jeg kan tillate meg selv. Erfaringen fra denne gang er jo at det tydeligvis opprører enkelte.

Skal vi likevel gå videre til saken, nemlig ny venstreback, tror jeg forsåvidt DHY treffer på sitt forventningsnivå. Skuffer kanskje noen at det ikke er noe stort navn, men jeg mener nå det blir en spiller som kan gjøre en god jobb for oss og ikke minst være et våpen fremover med crossene sine. Om han passer inn i lag og system håper jeg Grayson og Williams har vurdert nøye allerede. Når vi nå henter vår fjerde spiller på free transfer og det ennå er tre uker til første trening, sier jeg meg rimelig fornøyd, og venter spent på å se hvem de neste fem inn blir.

Ett siste (?) hint om venstrebacken har jeg forøvrig lagt til på twitter idag også: han har ikke britisk pass.

SA

Meget bra...:)

Rene Dan Brown/Robert Langdon tendenser der SA :D

jarle

Quote from: Svend Anders on June 15, 2010, 18:05:54
Quote from: auren on June 15, 2010, 17:35:45

SA

auren

Har ingen problemer med å slippe det når navnet først er ute av boksen. De som eventuelt ikke skulle hørt noe har hørt det nå.

Om noe har skjedd vet jeg faktisk ikke, snakket med kilden min både før og i helgen uten at noe var galt da.

For alt jeg vet er overgangen allerede undertegnet, mens de venter med å annonsere det for å "spre" nyhetene litt utover i uka.

SA

Leeds har blitt komiske Ali nå... spre hvilke nyheter?
hva var nyheten igår og hva var den idag...???

testo

Kan folk slutte å lese piss på Wikipedia og poste her?!?! Alle kan som SAGT skrive inn der....

Det er fortsatt rykter  ;)

Fede Bessone signs three year deal at Leeds United to be completed 31st June 2010

http://en.wikipedia.org/wiki/Federico_Bessone
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

4ever arcticwhite

Quote from: testo on June 15, 2010, 18:42:15

Det er fortsatt rykter  ;)

Fede Bessone signs three year deal at Leeds United to be completed 31st June 2010

http://en.wikipedia.org/wiki/Federico_Bessone

Nå er jo dette en rykte-tråd. En rykte er , i følge definisjonen i bokmålsordboka "nyhet som går fra munn til munn, prat, sladder".
Et rykte oppstått på Wikipedia må anses som like bra som et hvilket som helst annet rykte.
Eller kanskje bør vi ha tre rykte-tråder; "rykter", "løse rykter" og "veldig løse rykter". :D
The future's so White I've got to wear shades 8)

B-m

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Trulsaren

Leser jo at den var laget av en 12-åring..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

B-m

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on June 15, 2010, 13:28:22
I was told this evening from someone connected to Norwich that Russell has been in talks with Leeds this afternoon and has informed Norwich he would like to move to Leeds. Hope it comes off. 

Mark Beevers in talks: Leeds contacted Sheffield Wednesday, a fee has been agreed (yes a fee!!!), expect this signing to happen soon!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-lead-chase.6364345.jp

Promotion 2010

Bates på YR: 4th signing today!

Ny spiller på vei inn. Kontarkten "agreed" og det ventes en siste rapport fra medical. Vi vil ikke ha en Steve Stone-situasjon her igjen. (Dvs at Eustace nok var tull.)

Vi regner med at alt er i orden og at overgangen blir annonsert i dag.

:)

OGSÃ...:
Grayson vil ikke ha ferie!

Connolly er "buzzing".

Optimismen råder!

ER: Bedre fasiliteter; toaletter, "smokingarea", pluss generell oppgradering!

Gode salg av Sesongbilletter.

;D
Min første Leeds-kamp:

B_Ød

Syns dette er utrolig positivt! Deilig å være supporter av et "offan"sivt Leeds lag! Gleder meg vilt til sesongstart!  ;D ;D ;D
Ups & Ups!!

Leechap

Rykte i kategori "dagens trippel": McLean, Peterborough - Russel, Norwich - Bessone, Swansea.

Promotion 2010

Intevjuet - IN FULL:

Looks like fax isn't around so I'm standing in as a one-off - don't expect it to be up to fax's standard though. For those that missed it here's a summary of what Ken said in hie Yorkshire radion interview. He made no mention of paying for any players and made no mention of loan signings, but overall it was positive. I don't think I've missed anything key but feel free to add if I have.

In terms of players coming in, any news for today?

All terms have been agreed but after the Steve Stone incident there’s one final check we need to make this morning. We’d be surprised if there are any problems and hope to announce our fourth signing.

So four signings at this stage â€" are you happy with the work that’s been done so far?

We’re behind schedule and we’ve got an interest in some other players as well, the problem is that players/agents/managers/chairmen are on holiday so progress is a little slow. We’ve quite a bit in the pot at the moment, just not boiling yet.

There are quite a few players deemed surplus to requirements, is there any interest in these players from other teams?

Yes we have but it’s the same situation with holidays. Spoke to some chairmen in Malta but again you need to have discussions with players. It’s quiet at the moment but would expect all hell to start breaking loose in the first week of July. For players without jobs, their agents might be a little more reasonable with their requirements. Likewise might be more movement with our own players deemed as surplus by Simon. Frustrating I know for the fans but I can assure them it’s no less frustrating for us, except of course we know what’s going on but we can’t talk about it.

Have you spoken to Paul Connolly about his hopes for the new season?

Well he’s like the rest of our players, we’re hoping to achieve promotion for a second time. It’s not going to be easy this season but we’re going to have a go at it and I hope that reflects in the quality of the players who are coming in.

Talked a bit about looking forward to the coming season and everyone being desperate to get on with it including Simon being back at work already. Also mentioned the new restaurant, toilet extensions and smoking area for North stand.

Carlisle are getting no further sanctions. Are you surprised?

I was amazed â€" the FA have always been incomprehensible even when I was on the board. It’s quite disgraceful but the chief of police said it was a text-book operation so I suppose that’s what happens in Carlisle â€" players getting punched, things being thrown at them, laser beams being shone at their eyes, pitch invasions, must be exciting living in Carlisle. Then there’s the dodgy thing about the penalty kick taking which the football league have done nothing about. All they’ve said is they’ve changed their protocol for the future. Best thing about being promoted is we don’t have to go to Carlisle again thank goodness.

KB hasn’t been enjoying the World Cup but James Milner and Aaron Lennon are a great credit to the academy and Delph we be playing for England sooner than later.

What’s happening with players who’s contracts will be running out next year?

Player contracts will be sorted when they’re back from holiday and when Simon has seen what condition they are in and what their attitude is like. Some players we’re happy to let their contracts run out, some we’ll extend â€" can’t mention any names of course.

I can assure the fans we’re working very hard. The prospects for the club are looking very bright. Season ticket sales have already exceeded last year, corporate sales are also going very well and sponsorship deals are looking very good. The future’s bright.

I can assure the fans that unless their wage demands are unreasonable in which case we won’t meet them, there are a number of players that Simon wants to extend their contracts. We like to pay performance related bonuses with good win bonuses. We like to reward performances and if the player’s good and he delivers to the fans then we’ll deliver to him.  :)
Min første Leeds-kamp:

Trond90

Fra bbc forumet, sikkert tull men :

Just been announced on yorkshire radio that Robert Pires has just signed on a free with a 2 year contract - great news
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

torivar

Quote from: Leechap on June 16, 2010, 13:11:40
Rykte i kategori "dagens trippel": McLean, Peterborough - Russel, Norwich - Besson, Swansea.

Tja, men utifra hvordan thom kirwin ordla seg med "all this" i intervjuet på lutv, så har jeg en liten godfølelse på at det kanskje er mer enn en som er klar.

Promotion 2010

Quote from: Trond90 on June 16, 2010, 13:39:02
Fra bbc forumet, sikkert tull men :

Just been announced on yorkshire radio that Robert Pires has just signed on a free with a 2 year contract - great news

Jeg hører på YR i dag. Bare "bull.." dessverre!  ::)

Bates-intervjuet går om og om igjen. Lite nytt, men noen håper jo på fler enn en spiller.

Personlig tror jeg det blir en bare. Bessone
Min første Leeds-kamp: