Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704096 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2760 på: Desember 26, 2023, 09:31:07 »
Hent hjem Kalvin Phillips.

Defensive midtbanespillere har vi vel bra med?
Lukter ikke mål av Ampadu, Kamara, Gruev….eller Shackleton eller Gyabi.
0- null så langt etter ca halvspilt.

Chair fra QPR, eller Harrison Reid fra Fulham kanskje….
 

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2761 på: Desember 26, 2023, 11:57:10 »
Hent hjem Kalvin Phillips.

Defensive midtbanespillere har vi vel bra med?
Lukter ikke mål av Ampadu, Kamara, Gruev….eller Shackleton eller Gyabi.
0- null så langt etter ca halvspilt.

Chair fra QPR, eller Harrison Reid fra Fulham kanskje….
Harrison Reid scorer mye mål?
Men skulle gjerne hatt han inn i vårt lag.
Og Chair er jo en fantastisk liten spiller på dette nivået.

Kalvin hadde så klart vårt en vanvittig signering og på en helt, helt annen hylle enn det vi allerede har. Jeg tipper toppklubbene står i kø.

Sterland

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2762 på: Desember 26, 2023, 16:00:06 »
Ønsker meg en 10´er og 9´er som kan øke konkurransen. I tillegg skulle jeg gjerne hatt inn en venstreback. Bamford og Firpo kan selges (om mulig), Joseph og Gelhard kan lånes ut.

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2763 på: Desember 26, 2023, 16:03:53 »
Hent hjem Kalvin Phillips.

Etter opprykket til sommeren!
Marching on together!

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2764 på: Desember 26, 2023, 17:57:41 »
Ønsker en ny høyreback. Helst i januar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2765 på: Desember 30, 2023, 12:09:12 »
Hadde hentet Oliver norwood.
Har alt av det vi mangler og litt til.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2766 på: Januar 01, 2024, 14:33:08 »
Kjøpe Egil Selvik i FKH for rundt 2 millioner pund og sende Klaesson på lån 6-12 mnd andre veien? Solid keeper som «aldri» gjør tabber og nå også landslagskeeper.

Men tror neppe Leeds er ute etter en ny keeper i januar…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2767 på: Januar 01, 2024, 23:24:53 »
Jeg er mer og mer på at vi må ha oss en 8er. Gruev er ikke det, Ampadu er ikke det, og Kamara er ikke god nok offensivt til det. Hamer er jo som skapt der, skuffende at vi mistet han i sommer.
 

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2768 på: Januar 02, 2024, 09:29:46 »
Jeg er mer og mer på at vi må ha oss en 8er. Gruev er ikke det, Ampadu er ikke det, og Kamara er ikke god nok offensivt til det. Hamer er jo som skapt der, skuffende at vi mistet han i sommer.

Skjønner at han ville til PL. Men han hadde vært gull å hatt. Kamara har flere sjanser til å klinke til fra 20 meter men har total skuddvegring. Kanskje blir det bedre med Gray. Men helt enig, en 8 er med ordentlig skudd og dødballfot.

10 er mener jeg vi to av ligaens beste spillere. Rutter og Summerville. Da trengs en spiss om Piroe ikke kan spille det.

Venstreback er et must selv om jeg tror at en skadefri Firpo hadde holdt i massevis. Men nå er både han og Byram laget av kjeks så da må ny back hentes.

Ønsker
Venstreback - Leif Davis. Enorm i Ipswich, bortsett fra mot Leeds på ER

8er - Hay bekreftet bud  på han i sommer. Matt O Riley fra Celtic. Alternativt Gabriel Sara fra Norwich, men er som Hamer litt dypere i banen, men enormt med målpoeng og heftig fot.

Spiss - Bruke Piroe i sin beste rolle

Denne troppen hadde tatt igjen Leicester 🤷‍♂️😉

Meslier

Spence
Rodon
Strujik
Davis

Ampadu
O’Riley

Rutter
Summerville
Gnonto

Piroe

Sub: Klaesson, Cooper, Gray, Kamara, Gruev,Aaronson, James, Bamford + en av Firpo/Poveda/Byram/Shack/Dallas

Res: Darlow, Ayling, Cresswell, Hjelde, Gyabi, Bate, Gelhardt, Joseph + 4 av Firpo/Poveda/Byram/Shack/Dallas

Og som jeg har ønsket tidligere. Anthony hjem og Aaronson tilbake 😉

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2769 på: Januar 02, 2024, 09:52:59 »
Jeg er mer og mer på at vi må ha oss en 8er. Gruev er ikke det, Ampadu er ikke det, og Kamara er ikke god nok offensivt til det. Hamer er jo som skapt der, skuffende at vi mistet han i sommer.

Skjønner at han ville til PL. Men han hadde vært gull å hatt. Kamara har flere sjanser til å klinke til fra 20 meter men har total skuddvegring. Kanskje blir det bedre med Gray. Men helt enig, en 8 er med ordentlig skudd og dødballfot.

10 er mener jeg vi to av ligaens beste spillere. Rutter og Summerville. Da trengs en spiss om Piroe ikke kan spille det.

Venstreback er et must selv om jeg tror at en skadefri Firpo hadde holdt i massevis. Men nå er både han og Byram laget av kjeks så da må ny back hentes.

Ønsker
Venstreback - Leif Davis. Enorm i Ipswich, bortsett fra mot Leeds på ER

8er - Hay bekreftet bud  på han i sommer. Matt O Riley fra Celtic. Alternativt Gabriel Sara fra Norwich, men er som Hamer litt dypere i banen, men enormt med målpoeng og heftig fot.

Spiss - Bruke Piroe i sin beste rolle

Denne troppen hadde tatt igjen Leicester 🤷‍♂️😉

Meslier

Spence
Rodon
Strujik
Davis

Ampadu
O’Riley

Rutter
Summerville
Gnonto

Piroe

Sub: Klaesson, Cooper, Gray, Kamara, Gruev,Aaronson, James, Bamford + en av Firpo/Poveda/Byram/Shack/Dallas

Res: Darlow, Ayling, Cresswell, Hjelde, Gyabi, Bate, Gelhardt, Joseph + 4 av Firpo/Poveda/Byram/Shack/Dallas

Og som jeg har ønsket tidligere. Anthony hjem og Aaronson tilbake 😉

Jeg vil ikke ha Gnonto i en førsterekke, bare å se på statsen til Daniel James. I tillegg mener jeg dynamikken blir langt bedre med James. Eksempelvis ved førstemålet i går. James rett ned mot linja og innlegg. Summerville på motsatt er langt mer innoverkant.

8er er jeg enig i, og venstreback tror jeg Firpo kommer til å bekle fremover. Jeg er mer på en enda bedre venstre stopper. Altfor mange store sjanser kommer av bakrom og temposvakhet på Struijk/Cooper. I tillegg er begge for svake med ball.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2770 på: Januar 08, 2024, 15:04:35 »
Mason-Clarke var jo et monster å håndtere i går. 24 år. Syns vi bortsett fra Rutter ofte virker litt veike. Sånn sett ville jo en slik type passet inn. 24 kamper, 8 mål og 5 assist denne sesongen i League One.
 

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2771 på: Januar 15, 2024, 21:18:16 »
Mason-Clarke med begge for Peterboro i helga.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2772 på: Februar 15, 2024, 21:50:39 »
Albert Grønbæk. Tenk å hente han når/hvis vi rykker opp? Målfarlig 8-er med playmaker egenskaper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2773 på: Februar 15, 2024, 21:58:25 »
Albert Grønbæk. Tenk å hente han når/hvis vi rykker opp? Målfarlig 8-er med playmaker egenskaper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grønbæk er virkelig imponerende, hadde passet rett inn i Klich-rollen. Det samme hadde Sverre Nypan på Rosenborg.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2774 på: Februar 16, 2024, 10:13:41 »
Albert Grønbæk. Tenk å hente han når/hvis vi rykker opp? Målfarlig 8-er med playmaker egenskaper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grønbæk er virkelig imponerende, hadde passet rett inn i Klich-rollen. Det samme hadde Sverre Nypan på Rosenborg.

Grønbæk er vel nesten den eneste spilleren i Norge jeg kunne tenkt meg til Leeds.

Nypan - Han må først dominere litt i Norge vel..Om han prdd er bedre enn Gyabi og Bate er jeg usikker på :)

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2775 på: Februar 16, 2024, 18:05:57 »
Albert Grønbæk. Tenk å hente han når/hvis vi rykker opp? Målfarlig 8-er med playmaker egenskaper.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grønbæk er virkelig imponerende, hadde passet rett inn i Klich-rollen. Det samme hadde Sverre Nypan på Rosenborg.

Grønbæk er vel nesten den eneste spilleren i Norge jeg kunne tenkt meg til Leeds.

Nypan - Han må først dominere litt i Norge vel..Om han prdd er bedre enn Gyabi og Bate er jeg usikker på :)

Hadde Nypan spilt på et bedre lag hadde han vært solgt for 200 mill allerede. Vanvittig talent som kan bekle mange roller og som nettopp har fylt 17. Mer relevant å sammenligne med Archie Gray enn Gyabi/Bate i så måte.