Skrevet av Emne: Leeds United på tv og stream neste sesong!  (Lest 968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Leeds United på tv og stream neste sesong!
« på: Mai 12, 2010, 12:51:29 »
Denne sesongen så har Bet365/unibet m.f. sendt kamper fredag, lørdag og søndag fra The Championship, og Newcastle må ha blitt vist minst 15 ganger denne sesongen. Samtidig vet jeg at en engelsk tv kanal sender fra championship (bbc?).

Om bettingsselskaper fortsetter med dette neste sesong tror jeg vi kan forvente mange Leeds-kamper over stream - vi er trossalt et større lag enn Newcastle :)

Er det forresten noen som vet om noen norske kanaler sender fra Championship? Gjør Viasat dette, eller har dem sluttet med det?

Kan bli ny rekord med leedskamper over stream/tv neste sesong. Og tror det er en trend som blir å fortsette med årene. Tror ikke det er lenge igjen til man kan se kamper over LUTV(for utenlandske kunder vel og merke).

Denne sesongen har også vært en bra sesong for kamper på tv/stream, noen som har oversikten over hvor mange kamper vi har fått sett i år? Må være nærmere 20 kamper?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Leeds United på tv og stream neste sesong!
« Svar #1 på: Mai 12, 2010, 12:54:41 »
Denne sesongen så har Bet365/unibet m.f. sendt kamper fredag, lørdag og søndag fra The Championship, og Newcastle må ha blitt vist minst 15 ganger denne sesongen. Samtidig vet jeg at en engelsk tv kanal sender fra championship (bbc?).

Om bettingsselskaper fortsetter med dette neste sesong tror jeg vi kan forvente mange Leeds-kamper over stream - vi er trossalt et større lag enn Newcastle :)

Er det forresten noen som vet om noen norske kanaler sender fra Championship? Gjør Viasat dette, eller har dem sluttet med det?

Kan bli ny rekord med leedskamper over stream/tv neste sesong. Og tror det er en trend som blir å fortsette med årene. Tror ikke det er lenge igjen til man kan se kamper over LUTV(for utenlandske kunder vel og merke).

Denne sesongen har også vært en bra sesong for kamper på tv/stream, noen som har oversikten over hvor mange kamper vi har fått sett i år? Må være nærmere 20 kamper?



Det kan godt hende. Ser jo for meg at de kan dra inn ganske mange millioner slik. Men alt har jo med rettigheter å gjøre. Jeg hadde glatt betalt 3000-4000 i året for å kunne se alle Leeds sine kamper live på LUTV.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Leeds United på tv og stream neste sesong!
« Svar #2 på: Mai 12, 2010, 13:48:45 »
Forhåpentlgivs er Leeds i Premier Leauge om ikke mange årene og da kan vi nok se langt etter at LUTV viser kamper live...
marching on together,
derudaf forever...