Hederlig nummer. Allan Clarke?

Started by Serratus, May 16, 2010, 21:31:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Serratus

Kjære Leeds venner!

Gratulerer med opprykket! Etter å ha smuglest litt på forumet av og til har jeg omsider meldt meg inn. Jeg har vært Leeds supporter siden omtrent 1972 så vidt jeg kan huske. Derfor nokså skuffende at sønnene mine holder seg til en av de unevnelige, men desto mer gledelig at jentungen vil støtte Leeds! Dermed nærmer vi oss spørsmålet til dere. Hun vil selvsagt ha Leeds trøye, og den bør jo ha nummer på ryggen. Den skal få navnet hennes, men hvilket nummer bør hun få??  Tenkte på Allan Clarke, men ble litt i tvil om hvilket nummer han  hadde. Var det ikke 8?? Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Eller er det noen som har bedre forslag til et hederlig nummer til å ha på ryggen??

Hallgeir *

Quote from: Serratus on May 16, 2010, 21:31:01
Kjære Leeds venner!

Gratulerer med opprykket! Etter å ha smuglest litt på forumet av og til har jeg omsider meldt meg inn. Jeg har vært Leeds supporter siden omtrent 1972 så vidt jeg kan huske. Derfor nokså skuffende at sønnene mine holder seg til en av de unevnelige, men desto mer gledelig at jentungen vil støtte Leeds! Dermed nærmer vi oss spørsmålet til dere. Hun vil selvsagt ha Leeds trøye, og den bør jo ha nummer på ryggen. Den skal få navnet hennes, men hvilket nummer bør hun få??  Tenkte på Allan Clarke, men ble litt i tvil om hvilket nummer han  hadde. Var det ikke 8?? Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Eller er det noen som har bedre forslag til et hederlig nummer til å ha på ryggen??

Sniffer hadde nr. 8. Helt korrekt.
Super Leeds since 1968

Budda

Nå er jeg for ung til å ha noe forhold til de gamle legendene, men skulle jeg ha valgt ville det ha blitt Bremner og fire.
Endre

auren

Quote from: Budda on May 16, 2010, 21:50:28
Nå er jeg for ung til å ha noe forhold til de gamle legendene, men skulle jeg ha valgt ville det ha blitt Bremner og fire.

Eller for oss av den litt yngre garde: Batty og fire  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Quote from: auren on May 16, 2010, 22:06:24
Quote from: Budda on May 16, 2010, 21:50:28

Eller for oss av den litt yngre garde: Batty og fire  :)

auren

Støttes!
Endre

Dennis

Hadde også valgt nummeret til en spiller som allerede har avgått med pensjon, ettersom man aldri vet hva dagens helter vil kunne finne på i virkeligheten (les: Kewell)

Allan Clarkes 8 må være et godt nummer, men hva med å spørre supporteren selv hva hun ønsker?  ;)
Marching on together!

abbe

Quote from: Mr Kaizer on May 16, 2010, 22:28:13
Hadde også valgt nummeret til en spiller som allerede har avgått med pensjon, ettersom man aldri vet hva dagens helter vil kunne finne på i virkeligheten (les: Kewell)

Allan Clarkes 8 må være et godt nummer, men hva med å spørre supporteren selv hva hun ønsker?  ;)

Tipper hun vil ha pretty boy Worthington's nummer da.

HåvardK

Quote from: abbe on May 16, 2010, 22:38:58

Nigel?

Asbjørn

Quote from: Serratus on May 16, 2010, 21:31:01
Eller er det noen som har bedre forslag til et hederlig nummer til å ha på ryggen??

Jeg ville gått for Kaas 4 eller whatever som er favorittallet hennes
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

abbe

Quote from: HåvardK on May 16, 2010, 23:02:28
Quote from: abbe on May 16, 2010, 22:38:58

Nigel?

The one and only....

Runar

Serratus

Da er det avgjort og trøye bestilt, det ble 8 for Allan Clarke!

Sølvreven

Quote from: Serratus on May 17, 2010, 14:59:19
Godt valg. Han var favoritten min på den tiden :-)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

fmtj

Quote from: Serratus on May 17, 2010, 14:59:19

Et bra valg selvsagt. Sniffer er en legende og sammen med Lorimer, Bremner, Strachan og Charles pryder de veggen på kontoret mitt under bildetittel "Elland Road Legends"!
Kunne selvsagt valgt Lorimers nr. 7, men det er egentlig hipp som happ- store legender hele hurven!!!
Yeboahs vitne

Geir Magne

Støtter deg i valget av nr. 8! Sniffer var sin tids beste avslutter og perfekt partner til Mick Jones, nr 9, som var grovarbeider og targetman!
Happy days are here again, it's official from Number 10!