Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79185 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Masinga

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #120 på: August 09, 2010, 09:27:58 »
Vel, å ha en mann ved stolpen har Derby lært av Arne Scheie og tverrligger er ikke mål.  ;)
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #121 på: August 09, 2010, 11:56:26 »
Thank God for Schmeichel! Han var kampens beholdning på lørdag. Faktum er at Derby kunne vunnet 5-1, var det ikke for unge Schmeichel.

Tja, de hadde vel neppe fått godkjent to mål i det angrepet hvor han hadde dobbeltredninga si.  :)
- Leif Olav

Tom S

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #122 på: August 09, 2010, 12:12:07 »
Vel, å ha en mann ved stolpen har Derby lært av Arne Scheie og tverrligger er ikke mål.  ;)

Ja, og det er lov å ha ein god keeper ;)

Poenget mitt er det at sjølv om vi ikkje spilte ein stor kamp mot Derby, skapte vi nok sjanser til å kunne karret til oss eit poeng. Nå har eg ikkje sett statistikk, men vil ikkje bli forundra om vi hadde mest possession i denne kampen.
Det vi sleit med var i hovudsak avstanden/rommet mellom midtbane og forsvar, i tillegg til nokre personlige feil som slapp Derby for lett til når de beveget seg over midten.

Riktig balanse mellom midtbane og forsvar er ein nøkkel, tipper Larry har sett det og trener på dette framover. Ein dugandes defensiv midtbanespiller vil også rette opp mykje.

COME ON LEEDS !!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #123 på: August 09, 2010, 12:29:07 »
Vel, å ha en mann ved stolpen har Derby lært av Arne Scheie og tverrligger er ikke mål.  ;)

Ja, og det er lov å ha ein god keeper ;)

Poenget mitt er det at sjølv om vi ikkje spilte ein stor kamp mot Derby, skapte vi nok sjanser til å kunne karret til oss eit poeng. Nå har eg ikkje sett statistikk, men vil ikkje bli forundra om vi hadde mest possession i denne kampen.
Det vi sleit med var i hovudsak avstanden/rommet mellom midtbane og forsvar, i tillegg til nokre personlige feil som slapp Derby for lett til når de beveget seg over midten.

Riktig balanse mellom midtbane og forsvar er ein nøkkel, tipper Larry har sett det og trener på dette framover. Ein dugandes defensiv midtbanespiller vil også rette opp mykje.



hvorfor har han ikkje trent på dette tidligere? har hatt god tid 8)

Tom S

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #124 på: August 09, 2010, 12:36:48 »
Vel, å ha en mann ved stolpen har Derby lært av Arne Scheie og tverrligger er ikke mål.  ;)

Ja, og det er lov å ha ein god keeper ;)

Poenget mitt er det at sjølv om vi ikkje spilte ein stor kamp mot Derby, skapte vi nok sjanser til å kunne karret til oss eit poeng. Nå har eg ikkje sett statistikk, men vil ikkje bli forundra om vi hadde mest possession i denne kampen.
Det vi sleit med var i hovudsak avstanden/rommet mellom midtbane og forsvar, i tillegg til nokre personlige feil som slapp Derby for lett til når de beveget seg over midten.

Riktig balanse mellom midtbane og forsvar er ein nøkkel, tipper Larry har sett det og trener på dette framover. Ein dugandes defensiv midtbanespiller vil også rette opp mykje.



hvorfor har han ikkje trent på dette tidligere? har hatt god tid 8)

Helt enig, dette er soleklart Larry sitt ansvar og det er kritikkverdig å bli åpna som ei låvedør mot ein middels motstander på ER.
Leeds må fort som faen tilpasse seg nivået og tempoet i NpC, dette er tøffere enn L1.
COME ON LEEDS !!

mac_gyver

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #125 på: August 09, 2010, 13:16:35 »
Kasper var HELT KONGE på lørdag. I tillegg til redninger i verdensklasse var han hele tiden på hugget, virket sikker og pushet resten av laget hele tiden. Han var til tider langt utpå banen for å motivere de andre. Han var også en del av angrepsspillet med lange presise utspark, satte i gang kjapt osv.
Og til slutt, etter at kampen var ferdig, gikk han rundt HELE banen og applauderte publikum.
Tror nok Kasper kommer til å bli matchvinner mange ganger i år, og fort bli en favoritt blant fansen. Bare synd jeg ikke fant keeperdrakter i supportersjappa;)
Pride of Yorkshire

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #126 på: August 09, 2010, 13:37:08 »
Kasper var HELT KONGE på lørdag. I tillegg til redninger i verdensklasse var han hele tiden på hugget, virket sikker og pushet resten av laget hele tiden. Han var til tider langt utpå banen for å motivere de andre. Han var også en del av angrepsspillet med lange presise utspark, satte i gang kjapt osv.
Og til slutt, etter at kampen var ferdig, gikk han rundt HELE banen og applauderte publikum.
Tror nok Kasper kommer til å bli matchvinner mange ganger i år, og fort bli en favoritt blant fansen. Bare synd jeg ikke fant keeperdrakter i supportersjappa;)

Da leita du ikkje godt nok 8)

Superfan

« Siste redigering: August 09, 2010, 22:43:31 av Superfan »

mac_gyver

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #128 på: August 09, 2010, 18:08:08 »
Kasper var HELT KONGE på lørdag. I tillegg til redninger i verdensklasse var han hele tiden på hugget, virket sikker og pushet resten av laget hele tiden. Han var til tider langt utpå banen for å motivere de andre. Han var også en del av angrepsspillet med lange presise utspark, satte i gang kjapt osv.
Og til slutt, etter at kampen var ferdig, gikk han rundt HELE banen og applauderte publikum.
Tror nok Kasper kommer til å bli matchvinner mange ganger i år, og fort bli en favoritt blant fansen. Bare synd jeg ikke fant keeperdrakter i supportersjappa;)

Da leita du ikkje godt nok 8)

gjorde nok ikke det;) var jo stappfullt og dritvarmt  :D
Pride of Yorkshire

Leedsulf

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #129 på: August 10, 2010, 19:58:34 »

Papi

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #130 på: August 17, 2010, 21:09:24 »
Etter og sett dei to  første kampene denne sesongen er eg mektig imponert over Kasper.
Han fungerer  som eit angrepsvåpen med sine ENORME utspark (med 1 meters springfart spenner han ballen over på den andre 16. meteren) og samt sine raske igangsettinger. Det fleste keepere ville deljet ballen ut over sidelinjen og stresset ved raske utspark, men hittill har Kasper vist stor presisjon også her.

Med ein hodesterk spiss, med løpsvillige spillere rundt vil dette føre til mange mål dette året.
Når han i tillegg har vært knallgod på strek også lover dette bra.
La oss bare håpe vi for beholde denne karen i mange år.

Schmeichel for Danmark ;D
« Siste redigering: August 17, 2010, 21:13:49 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

4ever arcticwhite

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #131 på: August 17, 2010, 23:07:36 »
Etter og sett dei to  første kampene denne sesongen er eg mektig imponert over Kasper.
Han fungerer  som eit angrepsvåpen med sine ENORME utspark (med 1 meters springfart spenner han ballen over på den andre 16. meteren) og samt sine raske igangsettinger. Det fleste keepere ville deljet ballen ut over sidelinjen og stresset ved raske utspark, men hittill har Kasper vist stor presisjon også her.

Med ein hodesterk spiss, med løpsvillige spillere rundt vil dette føre til mange mål dette året.
Når han i tillegg har vært knallgod på strek også lover dette bra.
La oss bare håpe vi for beholde denne karen i mange år.

Schmeichel for Danmark ;D

For å si det som MeatLoaf: You took the words right out of my mouth.....
Gikk inn på denne tråden for å skrive stort sett det samme, vi må få inn en spiss som kan vinne i lufta og på den måten utnytte de syke igangsettingene fra Kasper. Så det mange ganger på søndag, men dessverre tapte vi luftduellen.... Kanskje kan Paynter fylle den rollen?

Ellers blir jeg overrasket hvis ikke denne mannen er den fremtidige landslagskeeperen til danskene. Gi ham en sesong eller to, så er han der.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #132 på: August 18, 2010, 10:30:28 »
Synd han bare har 2 år hos oss (?) ..(Da blir han vel solgt neste sommer).

Denne mannen er en framtidig stjerne! Mektig imponert til nå!
Marching on together

auren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #133 på: August 18, 2010, 10:41:58 »
Synd han bare har 2 år hos oss (?) ..(Da blir han vel solgt neste sommer).

Denne mannen er en framtidig stjerne! Mektig imponert til nå!

Enig. Fortsetter han dette spillet er han straks solgt, eventuelt så tar han en Beckford neste sommer og ikke vil skrive under ny kontrakt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #134 på: August 30, 2010, 23:40:35 »
Herlig innslag på kveldens utgave av We Are Leeds - fra kampen mot Watford:

Kasper klarerer med å knalle til på hel volley på egen 5-meter!  :D

Nesten litt Higuita over den der - og Eddie Gray mener det er tilsiktet stunt for å live opp i en ellers kjedelig kamp.... Kan tenke meg det var noen feite glis baki forsvaret etter den der.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #135 på: August 31, 2010, 01:04:43 »
Herlig innslag på kveldens utgave av We Are Leeds - fra kampen mot Watford:

Kasper klarerer med å knalle til på hel volley på egen 5-meter!  :D

Nesten litt Higuita over den der - og Eddie Gray mener det er tilsiktet stunt for å live opp i en ellers kjedelig kamp.... Kan tenke meg det var noen feite glis baki forsvaret etter den der.

Helt rått! For en spiller!!  8) 8)
KEEP FIGHTING!!

TK20

Kasper Schmeichel signs
« Svar #136 på: August 31, 2010, 08:54:56 »
Videolink?

auren

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #137 på: August 31, 2010, 09:00:36 »
Det spekuleres i om Kasper var usikker på om det var et tilbakespill og dermed smeller ballen ut på volley. Hvis ikke så har han ihvertfall selvtilliten i orden mht ball i beina. Selvsagt artig, men minst mulig show og mest mulig fokus er å foretrekke. Tør ikke tenke på lyden fra pipa hvis han hadde misset på ballen og den hadde gått i mål, evt. skutt den rett i en motstander som så hadde scoret.

auren; litt ambivalent...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #138 på: September 11, 2010, 22:55:44 »
Ifølge uttalelse fra Grayson etter dagens kamp, er Kasper ute i kampene mot Barnsley og Doncaster..... minst.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #139 på: September 11, 2010, 23:14:02 »
Ifølge uttalelse fra Grayson etter dagens kamp, er Kasper ute i kampene mot Barnsley og Doncaster..... minst.
Jippii.. Da er han vel ute til godt over Jul.  :-X

Oggy

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #140 på: September 11, 2010, 23:19:58 »
Dårlige nyheter dette, han har vært helt Konge  :-\
Oggy

Sander

Sv: Spiller: Kasper Schmeichel
« Svar #141 på: September 11, 2010, 23:37:56 »
Godt vi har to vakent gode keepere! Går så bra atte
« Siste redigering: September 12, 2010, 00:15:10 av Asbjørn »
 

stefan

Sv: Spiller: Kasper Schmeichel
« Svar #142 på: September 12, 2010, 00:02:43 »
Kaspers skade gjør bare at Higgs også får litt kamptrening. Det er godt med en såpass god tropp.  ;D
« Siste redigering: September 12, 2010, 00:14:53 av Asbjørn »
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

torivar

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #143 på: September 20, 2010, 08:59:17 »

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

magnuer

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #145 på: Oktober 27, 2010, 20:51:59 »
Føler meg mer trygg med Schmeichel i målet :)

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #146 på: Oktober 27, 2010, 22:50:21 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Marching on together

magnuer

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #147 på: Oktober 27, 2010, 23:20:35 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Hadde en dårlig dag på mandag, men han er normalt veldig god :)

bwirum

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #148 på: Oktober 28, 2010, 11:31:27 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Gitt alle de andre rå kampene han har stått, så skal han få mandagen gratis av meg. Men han gjorde vel en kamp litt under middels, i likhet med de fleste andre. På 4. målet ventet han vel ikke skudd, og sto litt på feil bein. Tydeligvis ingen andre som ventet skudd heller, for det var jo 0 press på fyren. 1. målet burde jo aldri kommet frem til han i utgangspunktet. Utspark fra mål, liksom? Når skjer det da? 2. målet... vel, det var hardt og velplassert når han først hadde kommet seg gjennom, så jeg klarer ikke helt å skylde på han for det heller. Selv om han nok i sine beste stunder hadde fiksa både 1. og 2. målet. Og kanskje 4. målet.
« Siste redigering: Oktober 28, 2010, 11:35:34 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #149 på: Oktober 28, 2010, 12:38:32 »
Det beste med Schmeichel er at han er i ferd med å utvikle seg til litt av en karakter!

Etter kampen på søndag gikk han over hele banen og opp til the Kop og klappet for dem - og det til øredøvende jubel!!!
 
Herlig fyr!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973