Leedsbutikken

Started by lufcB, May 27, 2010, 18:09:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lufcB

(Vennligst flytt denne tråden hvis den hører hjemme på off-topic, var litt usikker, men postet den her siden det gjelder Leeds.) Forøvrig er ikke dette ment som reklame, jeg vil bare vise frem det jeg har brukt eksamensperioden min på! I disse "medgangs-tider" er det vanskelig å holde fokus på meningsløse ting som utdanning.. ::)

* linken til websiden fjernet*

Har nå forsøkt meg litt fram på å lage en del Leeds T-skjorter og annet, da jeg generelt synes dette er laaangt mer stilig å bruke i motsetning til vanlige tskjorter... :)

Har en kompiss som har drevet på med det samme. Personlig er jeg ingen stor klesdesigner, men Leeds har alltid vært i mitt hjerte, så jeg tenkte å kombinere og her er det foreløbige resultatet.

"Leeds United FC Uoffisiell Supporterbutikk. Her selges i første omgang t-skjorter, men muligens også andre goodies etterhvert. Dette er først og fremst et lite prøveprosjekt, hovedsakelig laget med tanke på og for fansen på leedsunited.no. Kontakt meg på mail: lufcbutikken@gmail.com hvis det skulle være noe, og jeg vil være behjelpelig så fort som overhodet mulig.

T-skjortene blir produsert av spreadshirt i Tyskland. Prisene er oppgitt i NOK. Frakt kommer i tillegg."

Blant mine personlige favoritter er: Kisnorbo (side 2), Gradel (side 3), Becchio (side 3), Game ON (side 4), Billy 4 (side 5) og selvfølgelig PRETT (side 5)  ;D

Leveringstid er 7-10 dager.

Marching on together

mac_gyver

Knallbra! Mange fine der, og bra med flere alternativer ;D kommer nok til å bestille en når pengene finner sin vei til lommeboka ;)
Pride of Yorkshire

jackbauer68

Fantastisk.....og imponerende med Kaspermotiv allerede 8)

Torpe-do

Mye artig her, og ikke minst skal du ha for engasjementet :)

Mine personlige favoritter var den plain hvite med "Marching on together", samt "Prett" :)

Får se om de blir en bestilling eller to etter hvert!

auren

Du var kjapt ute med denne: "Kasper saves the day"! ;D

Dog jeg regner med at det egentlig skulle stå "Casper".

Forøvrig et bra tiltak. Kisnorbo var kul. Jeg er nok redd for at Sølvreven vil ha copyright på PRETT-skjorta di ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Skjønte forresten ikke helt hvorfor det var bilde av ei dame på Becchio-skjortene... ?

auren

lufcB

Quote from: auren on May 27, 2010, 18:16:51
Du var kjapt ute med denne: "Kasper saves the day"! ;D

Dog jeg regner med at det egentlig skulle stå "Casper".

Forøvrig et bra tiltak. Kisnorbo var kul. Jeg er nok redd for at Sølvreven vil ha copyright på PRETT-skjorta di ;)

auren

Nai Kasper ble faktisk laget idag, regner med han blir en HIT!  ;) :D Jeg kommer til å fortsette å lage en god del fremover så det er bare å følge med hvis det er av interesse..

Hehe ja skal glatt sende Sølvreven overskuddet på Prett-skjortene (det blir vel en 40-50 kr totalt, hvis den selger 20 stk... ::)) Tidenes uttrykk! :P Har skaffet meg den skjorta selv.

Bites Yer Legs

Konge!  :D  Gradel-motivet var rått!

btw, så skrives det vel realizing

KEEP FIGHTING!!

lufcB

Quote from: auren on May 27, 2010, 18:23:28
Skjønte forresten ikke helt hvorfor det var bilde av ei dame på Becchio-skjortene... ?

auren

Hehe han ene Leeds-vennen min mener han ser ut som en blond playboy (?) hehe, laget den på hans vegne.

lufcB

Quote from: Bites Yer Legs on May 27, 2010, 18:23:52
Konge!  :D  Gradel-motivet var rått!

btw, så skrives det vel realizing

Ah stemmer, tok tittelen rett av en facebookgruppe. Skal få rettet opp i det før noen eventuelt bestiller :)

auren

Her ser jeg muligheten for å få laget en skreddersydd t-skjorte. Er det mulig å gi deg instrukser på hvordan t-skjorten kan se ut, og så legger du den ut hvis ideen er bra? Hvordan er det med bilder og sånn?

auren

lufcB

Jeg kan i hvert fall forsøke hvis du har lyst? Bare beskriv den her, eller send det på mailen min lufcbutikken@gmail.com

Bilder har jeg forsøkt og ikke helt lykkes med enda, er fortsatt litt nybegynner, men det kan være jeg får det til.

asLeeds

DALHEIM WHITES

sportcarl1

är dessa godkända av LUFC, om inte så köper jag hellre via klubben och stöder dom

lufcB

Kanskje Bates vil samarbeide med meg.. Eller kanskje ikke :D

Men seriøst, sportcarl1, dette er et hobbyprosjekt, er ikke mye å tjene her, gjør det bare for moroskyld.

sportcarl1

Quote from: lufcB on May 27, 2010, 19:21:21
Kanskje Bates vil samarbeide med meg.. Eller kanskje ikke :D

Men seriøst, sportcarl1, dette er et hobbyprosjekt, er ikke mye å tjene her, gjør det bare for moroskyld.
ok, man kan ju faktiskt köpa från bägge ;)

Jon R

Hmmm. Er usikker på om dette er greit på forumet til en offisiell Leeds United Regional Members Club.

Har sett på t-skjortene og konstaterer at:
* ingen bruk av den offisielle Leeds logoen eller noe som ligner.
* du bruker konsekvent betegnelsen "Leeds" (som jo er en by i England), og ikke merkevaren "Leeds United"

Bakgrunnsbildet ( med synlige Leeds logoer) og webadressen kan dog muligens være ugrei...

Dessuten vil tråden komme i konflikt med forumreglene: "Det er ikke ønskelig med innlegg som er: Ã...penbart reklame   http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,4732.0.html

Jeg er i tvil om den siste, eller om dette er å anse som en artig "Leeds relatert" sak. Jeg løper over på moderatorforumet en tur. Snart tilbake. Være greie med hverandre mens jeg er borte.  :)
Jon R.

Blank_File

Jeg liker riktignok skjortene over det jevne, men hvordan i all verden kan du selge røde Leeds t-skjorter?

laddi

Bergen Whites

Asbjørn

Quote from: Jon R on May 27, 2010, 21:13:50
Hmmm. Er usikker på om dette er greit på forumet til en offisiell Leeds United Regional Members Club.

Har sett på t-skjortene og konstaterer at:
* ingen bruk av den offisielle Leeds logoen eller noe som ligner.
* du bruker konsekvent betegnelsen "Leeds" (som jo er en by i England), og ikke merkevaren "Leeds United"

Bakgrunnsbildet ( med synlige Leeds logoer) og webadressen kan dog muligens være ugrei...

Dessuten vil tråden komme i konflikt med forumreglene: "Det er ikke ønskelig med innlegg som er: Ã...penbart reklame   http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,4732.0.html

Jeg er i tvil om den siste, eller om dette er å anse som en artig "Leeds relatert" sak. Jeg løper over på moderatorforumet en tur. Snart tilbake. Være greie med hverandre mens jeg er borte.  :)

Hei.
Vi har hatt en runde på dette nå (bl.a. hatt kontakt m deler av LUSCOS-styret).

* Jeg tror nok trådstarter egentlig har startet dette prosjektet 'for fun' - men vi må se på dette mer prinsippielt. Trådstarter tar betalt for produktet, han reklamerer for det (og vi har ikke noen beløpsgrense der dette endrer seg fra å være 'fra gutterommet' til å bli 'kommersielt').
Men som et offisielt RMC bør nok LUSCOS generelt holde en streng linje ift å eksponere såkalte "uoffisielle" Leeds-produkter, og en form for reklame er dette utvilsomt ettersom trådstarter tar penger for produktene.

Videre kan man se på dette som en direkte konkurrent til LUSCOS' egen butikk (men igjen, jeg tror ikke trådstarter hadde dette som intensjon). Samtidig innbiller jeg meg at LUSCOS (ved Jomar) kan tenne på idéen bak mange av disse produktene, så jeg vil anmode trådstarter om å ta kontakt med Jomar - så kan vi kanskje se at det kommer noe bra ut av dette. Med LUSCOS' egen logo på :)

Evt debatt omkring dette får vi heller ta i dertil egnede tråder. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan