Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 83326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #390 på: August 02, 2012, 19:06:48 »
Vi må vel subsidiere lønna hans? Eller gir vi han bort gratis? Ikke begge deler håper jeg...

Han kom  "gratis" og går nok gratis. Vi får håpe lønna ikke blir et problem.  :)
nothing is for free, var säkert sign on, plus en helt annan veckolön jämfört om han blivit värvad för några miljoner pund
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #391 på: August 02, 2012, 19:16:24 »
Vi må vel subsidiere lønna hans? Eller gir vi han bort gratis? Ikke begge deler håper jeg...

Han kom  "gratis" og går nok gratis. Vi får håpe lønna ikke blir et problem.  :)
nothing is for free, var säkert sign on, plus en helt annan veckolön jämfört om han blivit värvad för några miljoner pund

Tenk hvor mye Paynter, O'Brien og 2 finner har kostet oss....?!? De pengene kunne vært brukt annerledes...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #392 på: August 02, 2012, 19:17:24 »
Paynter har blitt en hakkekylling i Leeds, men SÃ… dårlig at han ikke skal finne seg en ny klubb er han vel ikke?

Scoret tross alt mye for Swindon før han kom til oss, og han scoret da noen mål når han fikk sjansen i vår. En spiller som kan slå til om han kommer til en klubb som satser på han.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #393 på: August 02, 2012, 19:26:51 »
Paynter har blitt en hakkekylling i Leeds, men SÃ… dårlig at han ikke skal finne seg en ny klubb er han vel ikke?

Scoret tross alt mye for Swindon før han kom til oss, og han scoret da noen mål når han fikk sjansen i vår. En spiller som kan slå til om han kommer til en klubb som satser på han.

Ingen tvil om han har noe uforløst i Leeds, dessverre så får han ikke sjansen å rette opp inntrykket. Han blir jo mobbet når han kommer inn på Elland Road, publikum jubler ekstatisk for hver minste lille ting han gjør..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #394 på: August 02, 2012, 19:39:57 »
Paynter har blitt en hakkekylling i Leeds, men SÃ… dårlig at han ikke skal finne seg en ny klubb er han vel ikke?

Scoret tross alt mye for Swindon før han kom til oss, og han scoret da noen mål når han fikk sjansen i vår. En spiller som kan slå til om han kommer til en klubb som satser på han.
jag har för mig att han gjorde mer mål än sälvaste Beckford den säsongen vi gick upp, man gör inte typ 30 mål en säsong om man inte har en viss talang, varför det inte gått bra sedan han lämnade swindon är en bra fråga, i swindon hade han kanske perfekt omgivning för honom, kanske är ccc enför hög division?,
 

rd1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #395 på: August 02, 2012, 20:12:10 »
Betryggende at heller ikke Blackpool anser han som god nok.. Havner nok i leauge 1, hvor han sikkert bøtter inn mål.
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #396 på: August 02, 2012, 20:18:49 »
Betryggende at heller ikke Blackpool anser han som god nok.. Havner nok i leauge 1, hvor han sikkert bøtter inn mål.
Nå skal visst Doncaster prøve ham?mener jeg leste det et sted...

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #397 på: August 02, 2012, 20:37:39 »
Vi må vel subsidiere lønna hans? Eller gir vi han bort gratis? Ikke begge deler håper jeg...

Han kom  "gratis" og går nok gratis. Vi får håpe lønna ikke blir et problem.  :)
nothing is for free, var säkert sign on, plus en helt annan veckolön jämfört om han blivit värvad för några miljoner pund

Tenk hvor mye Paynter, O'Brien og 2 finner har kostet oss....?!? De pengene kunne vært brukt annerledes...
skulle gissa att de tillsammans har sammanlagt 20000 pund i veckan, med facit i hand riktiga floppar
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #398 på: August 02, 2012, 21:12:55 »
Betryggende at heller ikke Blackpool anser han som god nok.. Havner nok i leauge 1, hvor han sikkert bøtter inn mål.
Nå skal visst Doncaster prøve ham?mener jeg leste det et sted...

Har også lest at Doncaster ønsker en handel, vi får krysse fingrene...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #399 på: August 04, 2012, 20:56:10 »
Betryggende at heller ikke Blackpool anser han som god nok.. Havner nok i leauge 1, hvor han sikkert bøtter inn mål.
Nå skal visst Doncaster prøve ham?mener jeg leste det et sted...

Har også lest at Doncaster ønsker en handel, vi får krysse fingrene...

Ser ut som om våre bønner er hørt?!

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Another little bit of news from today, Billy Paynter's move to Doncaster Rovers should be completed on Monday #lufc


Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #400 på: August 13, 2012, 16:36:06 »
Ønsker deg lykke til Paynter...

Leeds United striker Billy Paynter has joined Doncaster Rovers on a two-year contract.

The 28-year-old's Elland Road exit was finalised on Monday when he moved to South Yorkshire to tie up a deal with the League One club.

The move brings to an end what has been a frustrating two years for Billy at Elland Road. Since joining from Swindon Town in the summer of 2010 he has scored three goals in 28 appearances.

His first campaign was blighted by an injury sustained in pre-season and with appearances limited, he had to wait until March to score his first goal in a Leeds shirt.

Last term, Billy started twice and made two sub appearances. He scored two goals, both coming in the 4-1 win against Peterborough in April.

Billy was placed on the transfer list by manager Neil Warnock at the end of last season.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #402 på: August 13, 2012, 16:49:54 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #403 på: August 13, 2012, 16:56:06 »
After Saturday’s Capital One Cup win over York, Saunders said: “We need someone to put the ball in the back of the net and get on the end of chances.

“There were lots of balls going into the box on Saturday but there was no one on the end of them.

“We need a goalscorer.”


 Ti-hi.... ;D


http://www.doncasterfreepress.co.uk/sport/football/rovers/rovers-sign-striker-billy-paynter-1-4827516

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #404 på: August 13, 2012, 17:07:50 »
After Saturday’s Capital One Cup win over York, Saunders said: “We need someone to put the ball in the back of the net and get on the end of chances.

“There were lots of balls going into the box on Saturday but there was no one on the end of them.

“We need a goalscorer.”


 Ti-hi.... ;D


http://www.doncasterfreepress.co.uk/sport/football/rovers/rovers-sign-striker-billy-paynter-1-4827516


Scorer minst 20 mål kommende sesong for Doncaster. Ingen dårlig spiss den godeste Billy, bare ikke i nærheten av å være god nok for oss.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #405 på: August 13, 2012, 17:27:07 »
Lycka till Billy,
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #406 på: August 13, 2012, 17:32:11 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #407 på: August 13, 2012, 17:35:52 »
Og offisielt:

http://www.leedsunited.com/news/20120813/striker-billy-joins-rovers_2247585_2880145

YEEEEEESSSSS!  ;D

Er moderatorene begynt med dobbelføringer? :)

Nei, ingen føring fra moderatorene dette, bare en supporter som er glad for at klubben er kvitt ca £9.000 i uken på lønnsbudsjettet!

Det gir rom for Diouf til ca £2.000 og kanskje en del av Maynards lønn, hvis han kommer på lån!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #408 på: August 13, 2012, 17:38:54 »
Ønsker deg lykke til Paynter...

Leeds United striker Billy Paynter has joined Doncaster Rovers on a two-year contract.

The 28-year-old's Elland Road exit was finalised on Monday when he moved to South Yorkshire to tie up a deal with the League One club.

The move brings to an end what has been a frustrating two years for Billy at Elland Road. Since joining from Swindon Town in the summer of 2010 he has scored three goals in 28 appearances.

His first campaign was blighted by an injury sustained in pre-season and with appearances limited, he had to wait until March to score his first goal in a Leeds shirt.

Last term, Billy started twice and made two sub appearances. He scored two goals, both coming in the 4-1 win against Peterborough in April.

Billy was placed on the transfer list by manager Neil Warnock at the end of last season.

Tenkte mest på denne jeg Promo.

Utenom det så er jeg enig med deg, men det hadde jo vært litt artig hvis Warnock hadde blitt nødt til å bruke Paynter. Tror Paynter er bedre enn ryktet, det får vi se i løpet av de neste månedene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #409 på: August 13, 2012, 19:26:41 »
Ønsker deg lykke til Paynter...

Leeds United striker Billy Paynter has joined Doncaster Rovers on a two-year contract.

The 28-year-old's Elland Road exit was finalised on Monday when he moved to South Yorkshire to tie up a deal with the League One club.

The move brings to an end what has been a frustrating two years for Billy at Elland Road. Since joining from Swindon Town in the summer of 2010 he has scored three goals in 28 appearances.

His first campaign was blighted by an injury sustained in pre-season and with appearances limited, he had to wait until March to score his first goal in a Leeds shirt.

Last term, Billy started twice and made two sub appearances. He scored two goals, both coming in the 4-1 win against Peterborough in April.

Billy was placed on the transfer list by manager Neil Warnock at the end of last season.

Tenkte mest på denne jeg Promo.

Utenom det så er jeg enig med deg, men det hadde jo vært litt artig hvis Warnock hadde blitt nødt til å bruke Paynter. Tror Paynter er bedre enn ryktet, det får vi se i løpet av de neste månedene.

Tror ikkje du får svar på det i løpet av de neste månedene.
COME ON LEEDS !!

rd1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #410 på: August 13, 2012, 19:39:00 »
Mannen kommer helt sikkert til å bli en hit i leauge one, men utrolig bra at vi blir kvitt han og kan bruke pengene på noe mer fornuftig. Noen som vet om vi fikk transfer fee?
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #411 på: August 13, 2012, 19:50:26 »
Mannen kommer helt sikkert til å bli en hit i leauge one, men utrolig bra at vi blir kvitt han og kan bruke pengene på noe mer fornuftig. Noen som vet om vi fikk transfer fee?

Ikke meldt om noe fee noe sted. Lite sannsynlig
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #412 på: August 13, 2012, 19:51:38 »
Mannen kommer helt sikkert til å bli en hit i leauge one, men utrolig bra at vi blir kvitt han og kan bruke pengene på noe mer fornuftig. Noen som vet om vi fikk transfer fee?

Ikke meldt om noe fee noe sted. Lite sannsynlig
Money off the wage bill uansett :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #413 på: August 13, 2012, 23:32:17 »
Paynter has now gone - but he's left us with Brown, White, Green and Gray.

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #414 på: August 13, 2012, 23:42:16 »
Paynter has now gone - but he's left us with Brown, White, Green and Gray.

 ;)
...slutt på malingen for en stund mao. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #415 på: August 14, 2012, 12:12:05 »
Ja, ja. Lykke til Billy. Det var synd du ikke slo til hos oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kjell Skjerven

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #416 på: August 14, 2012, 14:49:31 »
Eg var saa heldig att eg fekk sjaa alle fire maala hans i Leeds drakt :D
Side before self,every time.

Gufrias

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #417 på: August 14, 2012, 20:16:03 »
Dette er bra for Leeds. Forhåpentlig også for Paynter.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: EX-SPILLER: Billy Paynter
« Svar #418 på: Januar 10, 2014, 18:40:58 »
Paynter går fra Doncaster -> Sheffield United, bekreftet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #419 på: Januar 10, 2014, 18:48:18 »
Eg var saa heldig att eg fekk sjaa alle fire maala hans i Leeds drakt :D

Da så vi nok begge hans siste Leedskamp der han scoret og var banens beste.
MOT