Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Paul Connolly  (Lest 16359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

« Siste redigering: April 16, 2014, 16:15:03 av Promotion 2010 »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #1 på: Juni 10, 2010, 17:11:44 »
Ny høyreback er noe vi trenger :)

auren

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #2 på: Juni 10, 2010, 17:12:11 »
"A good addition to the squad". Liker ikke helt slike setninger. Vi får håpe han klarer å fylle hullet på høyrebacken, men kan ikke si forhåpningene er så store.

Uansett: Velkommen Paul!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #3 på: Juni 10, 2010, 17:30:18 »
Sitter med litt den samme følelsen som når vi kjøpte Crowe. Har ikke store forventinger for denne karen
Endre

nord

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #4 på: Juni 10, 2010, 17:53:08 »
Velkommen Paul  ;D

Jeg håper at du får succes i Leeds  8)
 

Trond90

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #5 på: Juni 10, 2010, 17:55:41 »
Har jo god erfaring fra Championship, så velkomen skal du være Connolly  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

LeedsU878

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #6 på: Juni 10, 2010, 18:05:10 »
Velkommen! Håper han klarer å spille seg opp fra i fjor :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

newsome

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #7 på: Juni 10, 2010, 19:03:45 »
Håper dette er en forsterkning,men er litt i tvil!

Vel og bra at han er erfaren og rutinert,men det er nå kvalitet som er viktigst.

Ønsker han velkommen,og håper han blomstrer i en storklubb!!!!

B-m

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #8 på: Juni 10, 2010, 19:23:11 »
Sitter med litt den samme følelsen som når vi kjøpte Crowe. Har ikke store forventinger for denne karen

Bare at Connolly har 150+ kamper i championship, og er 26 år gammel. Mens Crowe var 31 år og hadde 150 kamper+ i league one og league two.. Det er nok en ganske stor klasseforskjell mellom disse to. Men Connolly sier på en måte det selv i intervjuet, at han er en sliter som gjør jobben sin. Så ikke forvent noe fyrverki. :D

Men jeg venter med vurderingen til etter x antall spilte kamper for Leeds United, men jeg synes det er bra at vi signerer spillere som har spilt fast i Championship i noen år.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sveifors

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #9 på: Juni 10, 2010, 19:33:22 »
Tror dette er en god signing.

Vi trenger spillere som kan "håndverket" idet å være back og som leverer varene på et jevnt championship nivå. Virker som en solid stødig kar som ville til oss. Har god erfaring med å spille foran 30 - 35000 tilskuere.

Gir et godt inntrykk etter å ha sett LUTV intervju med gutten.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Budda

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #10 på: Juni 10, 2010, 19:36:20 »
Jo, han er selvsagt bedre enn Crowe, men nå er vi jo en divisjon høyere. Poenget var at jeg synes signeringen er nokså lik. Crowe kom fra et dårlig L1-lag og Connolly kommer fra et middelmådig lag i Championship som han ikke spilte fast på i forrige sesong.

Men det skal sies at jeg ikke har godt nok grunnlag til å bedømme Connolly. Er bare litt skeptisk. 

Sitter med litt den samme følelsen som når vi kjøpte Crowe. Har ikke store forventinger for denne karen

Bare at Connolly har 150+ kamper i championship, og er 26 år gammel. Mens Crowe var 31 år og hadde 150 kamper+ i league one og league two.. Det er nok en ganske stor klasseforskjell mellom disse to. Men Connolly sier på en måte det selv i intervjuet, at han er en sliter som gjør jobben sin. Så ikke forvent noe fyrverki. :D

Men jeg venter med vurderingen til etter x antall spilte kamper for Leeds United, men jeg synes det er bra at vi signerer spillere som har spilt fast i Championship i noen år.
Endre

Tom S

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #11 på: Juni 10, 2010, 19:40:22 »
Kor mykje kosta han ???
COME ON LEEDS !!

Same

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #12 på: Juni 10, 2010, 19:45:25 »
Kor mykje kosta han ???
free transfer, og vel sikkert en liten sign on fee

B-m

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #13 på: Juni 10, 2010, 19:47:00 »
Sitat
Jo, han er selvsagt bedre enn Crowe, men nå er vi jo en divisjon høyere. Poenget var at jeg synes signeringen er nokså lik. Crowe kom fra et dårlig L1-lag og Connolly kommer fra et middelmådig lag i Championship som han ikke spilte fast på i forrige sesong.

Men det skal sies at jeg ikke har godt nok grunnlag til å bedømme Connolly. Er bare litt skeptisk. 


Skjønner, sitter også litt med den feelingen. Men som jeg sier i ryktetråden - stoler på Grayson her. Har vært manager i football league noen år nå og kjenner en hel del spillere, samt har kontakter. Grayson virker som en veldig tilgjengelig kar og er godt likt.


Backer er ofte litt anonyme, og Sheff utd fansen skrøt av Connolly da han var der på lån. Så jeg er positiv! Gode argumenter er at han er i en fin alder for fotball(26) og ikke er skadeforfulgt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #14 på: Juni 10, 2010, 20:04:04 »
I følge Wikipedia (derfor med en klype salt) var Paul Connolly kaptein for Derby under Paul Jewell. Etter et halvår med Nigel Clough som manager, ble vervet gitt videre til Robbie Savage i sommeren 2009. Connolly ble etterhvert - etter å ha spilt nesten samtlige kamper sesongen før - skviset ut da Clough ønsket å hente egne spillere inn (i form av Fredrik Stoor og Nicky Hunt).

Med andre et Derby-reject, men en spiller som var høyt ansett hos klubbens forrige manager. Skal man tro Wikipedia-forfatteren, har Clough uttalt at Connolly var lettet over å miste kapteinsbindet. Det synes jeg virker som en noe spesiell uttalelse, men men.

En grå signering, men forhåpentligvis løser dette problemet på høyreback i form av en solid og stabil spiller. Om han ikke er Maicon eller Daniel Alves er ikke så farlig.  ;)
Marching on together!

Tom S

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #15 på: Juni 10, 2010, 20:10:54 »
Kor mykje kosta han ???
free transfer, og vel sikkert en liten sign on fee

Ã…h, søren.
COME ON LEEDS !!

DOFFER

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #16 på: Juni 10, 2010, 20:25:46 »
Sitat
"I can't wait to express myself. I'm not going to dribble past 11 players and chip it in the top corner..."
http://www.leedsunited.com/news/20100610/connolly-relishes-his-new-challenge_2247585_2068486

Skuffende  ;D ;) ::)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #17 på: Juni 10, 2010, 20:59:34 »
En grå signering, men forhåpentligvis løser dette problemet på høyreback i form av en solid og stabil spiller. Om han ikke er Maicon eller Daniel Alves er ikke så farlig. 

La oss håpe at Grayson kan lage gull av GRÃ…stein. Håper ihvertfall dette er en kar som har innsats, duellstyrke og fotballforståelsen på plass så kan det bli bra. Har forøvrig ALDRI hørt om fyren tidligere. 8)

baste

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #18 på: Juni 10, 2010, 21:12:06 »
Tror dette er en bra sign. Vi trenger litt mer rutine, og høyre back har vi slitt med.

MOT

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #19 på: Juni 10, 2010, 21:47:40 »
mmjaaaa.
som andre har nevnt kan han umulig være dårligere enn; hughes, crowe eller gud fobry bromby på backen :o :o

lykke til pauli
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

vielljaa

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #20 på: Juni 10, 2010, 21:55:59 »
Tror dette kan bli et kupp på linje med Schmeichel-signinga.
There is only one United

Leechap

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #21 på: Juni 10, 2010, 22:36:16 »
Connolly var kaptein på Derby inntil ny manager sendte ham ut i skyggenes dal. Når man havner i "skyggenes dal" kan psyken få en skikkelig knekk, etter mitt syn var nok dette en vesentlig årsak til at Connolly presterte dårligere enn tidligere. Uttaler meg ikke på faglig grunnlag, men som journalist med litt menneskekunnskap etter nærmere 40 år innen yrket.

Derby sine supportere gjorde det ikke lettere for Connolly som var inn og ut av laget etter at ny manager kom til klubben. I ettertid har supporterne også til de grader formidlet klassiske tegn på generell misnøye med at noen forlater klubben.

Har personlig en følelse av at SG kan ha en plan som innebærer en annen rolle for Connolly enn nettopp høyre back - ryktes at han også kan bekle rollen som midtstopper . . .

J-R

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #22 på: Juni 10, 2010, 23:18:51 »
jaja..

B-m

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #23 på: Juni 10, 2010, 23:19:57 »
Meget bra intervju av ham på LUTV
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Papi

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #24 på: Juni 11, 2010, 08:18:45 »
Klart førstevalg på høgrebacken.

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

JonK

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #25 på: Juni 11, 2010, 08:22:25 »
Jeg tror vi kan forvente at Connolly vil gjøre en svært solid innsats for oss i CCC den kommende sesongen. Dette understrekes av at han mot slutten av fjor året for tildels meget bra kritikker for innsatsen i Sheff Utd (7 matcher for dem på lån)

Jk
 

Trulsaren

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #26 på: Juni 11, 2010, 08:38:35 »
Helt ok signering. Føler det blir litt som på FM når du henter Cesar Azpilicueta men ville ha Alves... En spiller jeg ikke har hørt mye om før han ble linket til Leeds, men han har tydeligvis en del erfaring fra CCC samt erfaring som kaptein, noe jeg tror kommer til nytte neste sesong.

Håper uansett ikke Grayson er ferdig med høyrebacken...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #27 på: Juni 11, 2010, 08:48:12 »
Høyreback fra Derby.

http://www.leedsunited.com/news/20100610/united-complete-defender-signing_2247585_2068179

Flott heading på tråden. Disse modsene lar både "Kasper Schmeichel signs" og "Billy Paynter er klar" gå istedet for NY SPILLER: + navn......

Et mareritt for oss som bruker søkefunksjonen!  ;)


Men Connolly blir nok en bra mann og ha. Skulle ikke forundre meg om han kan gjøre en jobb på nivået over! Sååååå vanskelig er det ikke å spille back!  :D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #28 på: Juni 11, 2010, 09:02:43 »
Eg liker Jason Crowe,og tror han kan overraske neste år.Var i sin tid sett på som ett virkelig stortalent,og kan blomstre nå 8)

Connolly er også velkommen8)

auren

Sv: Ny spiller: Paul Connolly
« Svar #29 på: Juni 11, 2010, 09:09:11 »
Eg liker Jason Crowe,og tror han kan overraske neste år.Var i sin tid sett på som ett virkelig stortalent,og kan blomstre nå 8)

Connolly er også velkommen8)

Er du ironisk i forhold til Crowe? Du disser Parker, men tror at Crowe "har fremtiden foran seg"?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.