Skrevet av Emne: Dobbelkamp i september  (Lest 41794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #30 på: Juli 21, 2010, 00:50:25 »
Jeg ser at det er gunstige priser på Hilton nå. £50 pr rom (dobbeltrom) pr natt. Vurderer dette selv, men er foreløpig litt uavklart i forhold til reisefølget.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #31 på: Juli 21, 2010, 20:01:14 »
Takk for svar Asbjørn :)

Er det noen av dere som har bestilt tur til disse kampene, som vet hvor der skal bo??



Hei Steinar!
Har ikkje bestilt tur enda, men skal over til desse to kampene.
Anbefaler Jurys Inn eller Bewleys, forholdsvis nye hotell og gunstige priser.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #32 på: Juli 21, 2010, 21:54:15 »
da blir det tur på meg og brodern!!!

reiser fredag morgen med retur på onsdagen. fly fra haugesund (oslo) london og tog opp med en sixpack i hånda  ;D

vi bor forøvrig på jurys som en del andre også anbefaler
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Steinarg

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #33 på: Juli 22, 2010, 14:20:07 »

Da er tur til 2 hjemmekamper i slutten av september i box.
Fly Bergen-London, London- Leeds og 5 netter på Hilton til en grei pris.
Blir jo reine ferien :)

Takker for forslag til overnatting.

Men først er det Brann-Leeds som gjelder..  ;D

Steinar

Bjorn

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #34 på: Juli 28, 2010, 10:33:24 »
Ikke dobbel men singel for min del..
fly booket. Rygge-Newcastle med Ryanair fredag kveld og tilbake Søndag formiddag med SAS fra Manchester. Totalt 1850 kr. (bare håndbaggasje med over, men tross alt kortere opphold enn deg Rune...  8))
Rom på Marriott booket. Nå mangler bare Metro/Tog/buss osv for å få kabalen til å gå opp.

Sees på flyet fra Rygge da (de som velger den ruta.. ) ;)
Marching On! 4276

Trulsaren

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #35 på: Juli 28, 2010, 15:36:23 »
Så sant lønnen kommer som vanlig blir dette min jomfrutur over til Mekka! Mange som reiser fra Bergen? Evt når og pris? Hadde vært morsomt om en del fra LUSCOS kunne samles på samme hotell...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

fjellhaugen

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #36 på: Juli 28, 2010, 22:40:20 »
Så sant lønnen kommer som vanlig blir dette min jomfrutur over til Mekka! Mange som reiser fra Bergen? Evt når og pris? Hadde vært morsomt om en del fra LUSCOS kunne samles på samme hotell...

vi reiser fra bergen til london fredag kveld og tar en natt i london, så tog opp lørdag morgen.
vi blir i england til torsdag s derfor går det greit med litt tid der nede også.
bergen london 535,- en vei
reiser forøvrig hjem med ryanair til haugesund torsdag for 45,- ink alle avgifter ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Cherry

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #37 på: Juli 28, 2010, 23:08:05 »
Radisson Blue---alltid gode priser & rent & bra!
Uansett finner man jo alltid ett godt utvalg på hotels.com
 

R - R

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #38 på: Juli 29, 2010, 07:04:20 »
Så sant eg er i Noreg til hausten, så blir det høgst sannsynleg dobbeltkamp på meg og. Blinka meg tidleg ut denne når eg såg kampprogrammet...
- Rune

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #39 på: Juli 29, 2010, 14:55:40 »
DER var flybilletter bestilt :)

Avreise frå Flesland fredag klokka 13:05 til manchester via Aberdeen og
heimreise frå manchester onsdag klokka 10:15 til Flesland via København

Den nette sum av kr. 4.000,00 for meg og Marius.

COME ON LEEDS !!

Steinarg

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #40 på: Juli 29, 2010, 15:01:49 »
Kjekt

Fint å se at det er andre bra Bergens området som skal over denne "langhelgen".
Reiser selv 24 sep fra flesland- London-leeds og motsatt onsdag 29
Hvor skal dere bo? Skal selv bo på Hilton
Gleeder meg :)

fjellhaugen

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #41 på: Juli 29, 2010, 21:04:52 »
Kjekt

Fint å se at det er andre bra Bergens området som skal over denne "langhelgen".
Reiser selv 24 sep fra flesland- London-leeds og motsatt onsdag 29
Hvor skal dere bo? Skal selv bo på Hilton
Gleeder meg :)

når flyr du fra bergen?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Steinarg

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #42 på: Juli 30, 2010, 08:33:49 »
flyet går tidlig morgen, kl 06.50. Lander i Gatwick 7.50
Flyet videre til leeds går 08,55. Litt lite tid, men det går nok fint :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #43 på: Juli 31, 2010, 21:54:01 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

Bjorn

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #44 på: August 01, 2010, 22:14:36 »
Ikke 100% sikker Rudi, men bestillte selv buss en vei for 3 pund. tar 1 time og 5 minutter. Forbøyd med det! :)
Tror det ligger på rundt 20 pund om jeg skal gjette (en vei..) Sjekk trainline sine sider.

Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #45 på: August 01, 2010, 22:48:26 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

...tur/retur pleier jeg å betale 'noen-og-tyve' pund for ved ankomst. Rune R liker å legge til noen pund for fast sete.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #46 på: August 02, 2010, 18:31:57 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #47 på: August 02, 2010, 18:59:17 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #48 på: August 02, 2010, 19:03:33 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Flytog fra Gatwick til Victoria Station,så undergrunnen fra Victoria til Kings Cross,så rett på toget til Leeds 8)

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #49 på: August 02, 2010, 19:46:15 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Skal dere over?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #50 på: August 02, 2010, 21:50:28 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Skal dere over?

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?

RuneR

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #51 på: August 02, 2010, 22:32:54 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Skal dere over?

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?
Jeg og en kamerat har booket på Hilton, til god pris  :)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Steinarg

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #52 på: August 02, 2010, 23:27:52 »

Hilton på meg også :)

readysteady

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #53 på: August 03, 2010, 09:00:44 »
...

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?
Marriott ikke fullt, fikk to rom der nå (24-27.9). Fikk for øvrig singelrom-pris til ungene (£69 m/frokost), da en av dem er under 16 år.
« Siste redigering: August 03, 2010, 09:10:57 av readysteady »

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #54 på: August 03, 2010, 09:30:37 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Skal dere over?

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?

Har ikkje booket hotell enda, men tenkte på Jurys Inn.
Marius har lyst å bo på Park Plaza, og helst i 20.etasje ;)  Så kanskje det blir der om prisen er ok.

Skal sjekke litt priser, Bewleys er også eit alternativ. Der er vel tilbud til Members (?), er ikkje de sponsor av Leeds United.
COME ON LEEDS !!

RuneR

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #55 på: August 03, 2010, 10:32:54 »
...

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?
Marriott ikke fullt, fikk to rom der nå (24-27.9). Fikk for øvrig singelrom-pris til ungene (£69 m/frokost), da en av dem er under 16 år.

Ahh, nå skjønner jeg.  Luscos-rabatten på Marriott gjelder ikke natt til tirsdag og natt til onsdag, så da må man evt. dele opp bestillingen. De siste to nettene vil da koste £ 109 pr natt for dobbeltrom.... Eller?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

readysteady

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #56 på: August 03, 2010, 10:44:44 »
...

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?
Marriott ikke fullt, fikk to rom der nå (24-27.9). Fikk for øvrig singelrom-pris til ungene (£69 m/frokost), da en av dem er under 16 år.

Ahh, nå skjønner jeg.  Luscos-rabatten på Marriott gjelder ikke natt til tirsdag og natt til onsdag, så da må man evt. dele opp bestillingen. De siste to nettene vil da koste £ 109 pr natt for dobbeltrom.... Eller?
Vil tro det stemmer ja, rabatten gjelder jo fra fredag til mandag.
Jeg ringte Marriott (+44 113-236-6366), fordi jeg fant ikke noe sted å legge inn koden på nettsiden. Etter litt fram og tilbake så fant han jeg snakket med ut av det. Hjelpsom og hyggelig fyr. Det løsnet da jeg sa at rabattkoden var til bruk på nettsiden.
Prisene ble for øvrig £79 og £69 for dobbeltrom m/frokost, dvs. ett pund mer enn det som er oppgitt i "Rabatt på Marriot-tråden" (http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11969.0.html). Vet ikke hvorfor.

janove

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #57 på: August 03, 2010, 11:08:51 »
...

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?
Marriott ikke fullt, fikk to rom der nå (24-27.9). Fikk for øvrig singelrom-pris til ungene (£69 m/frokost), da en av dem er under 16 år.

Ahh, nå skjønner jeg.  Luscos-rabatten på Marriott gjelder ikke natt til tirsdag og natt til onsdag, så da må man evt. dele opp bestillingen. De siste to nettene vil da koste £ 109 pr natt for dobbeltrom.... Eller?
Vil tro det stemmer ja, rabatten gjelder jo fra fredag til mandag.
Jeg ringte Marriott (+44 113-236-6366), fordi jeg fant ikke noe sted å legge inn koden på nettsiden. Etter litt fram og tilbake så fant han jeg snakket med ut av det. Hjelpsom og hyggelig fyr. Det løsnet da jeg sa at rabattkoden var til bruk på nettsiden.
Prisene ble for øvrig £79 og £69 for dobbeltrom m/frokost, dvs. ett pund mer enn det som er oppgitt i "Rabatt på Marriot-tråden" (http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,11969.0.html). Vet ikke hvorfor.

Det er flere uker siden prisene gikk opp til henholdsvis £69 og £79. Dette gjelder for minimum to overnattinger. Ved kun en overnatting er prisene £73 og £83.
Prisene gjelder fra fredag til mandag.

Fra januar stiger prisene igjen!
Minimum to overnattinger.
Singel room. £75
Twin/Double room. £85

Ved en overnatting. £79 og £89

Har man tenkt aa booke Marriott i desember, boer man gjoere dette ganske raskt, om man vil ha rabatt. Marriott er busy i julemaaneden!

Tom S

Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #58 på: August 03, 2010, 11:31:13 »
Hva koster tog t/r manch-Leeds og eventuell link?

I vår kostet det £22 t/r, billigere enn taxi t/r LBA - Leeds.

OK :) Sparer rundt 4000,- på å fly til manch. kontra Leeds med familien på slep. Sparer ytterligere 6000,- ved å fly til Gatwick. Tog fra Gatwick til Leeds. Noen som har tatt det og erfaring? Ser jeg må bytte tog i London og må gå fra London St Pancras Intl til London Kings Cross.

Skal dere over?

Prøver å få reise- og jobbkabal til å gå opp. Marriot er visst fullt. Hvor bor dere?

Har ikkje booket hotell enda, men tenkte på Jurys Inn.
Marius har lyst å bo på Park Plaza, og helst i 20.etasje ;)  Så kanskje det blir der om prisen er ok.

Skal sjekke litt priser, Bewleys er også eit alternativ. Der er vel tilbud til Members (?), er ikkje de sponsor av Leeds United.

Da var 5 netter på Leeds City Hilton booket.
Hyggelig pris; 2.500 inkl.frokost :)

Har ikkje budd der før, men virket bra og barnevennlig, og ikkje minst sentralt. Kan vere greit ettersom Marius (8 år) er med.
COME ON LEEDS !!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Dobbelkamp i september
« Svar #59 på: August 03, 2010, 12:29:55 »
....
Da var 5 netter på Leeds City Hilton booket.
Hyggelig pris; 2.500 inkl.frokost :)

Har ikkje budd der før, men virket bra og barnevennlig, og ikkje minst sentralt. Kan vere greit ettersom Marius (8 år) er med.

Har bodd på Hilton mange ganger Tom, og har vært storfornøyd.

Det eneste du vel mangler er et trivelig barmiljø og et litt mer intimt inngangsparti, men når du først reiser med unger er det kanskje viktigere med et bra svømmebasseng/badeområde. På Hilton er det veldig ålreit å bruke en time eller to i svømmebassenget etter frokost - eller før middag. Bra trimrom også.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....