Dobbelkamp i september

Started by Tom S, June 25, 2010, 09:22:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ØBS

Regner vel med det ja Rudi, at East Upper må åpnes.  Heftigere Yorkshire derby finnes vel ikke.

Når det gjelder gitaren Bjørn, så har Rune helt rett.  Har lagt igjen en i Leeds av praktiske hensyn da det hender at jeg må underkaste meg Ryan Air (uten at jeg egentlig liker det noe særlig), og alle som har reist med dem veit hva som gjelder.  Håpløst å få med seg noe som er ut over A4.  De finner på noe nytt hver gang.  Men jeg regner med at vi er på samme flight fra Rygge?  Er vel bare rett nedi veien fra deg, det...

Men skal vel snart på bortetur med White Rose, og da blir det vel en råd med live-musikk på bussen vil jeg tippe...

Vi sees siste helgen i sept. hele gjengen uansett, og moro blir det...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ANNAN

Quote from: ØBS on September 11, 2010, 23:41:19
Regner vel med det ja Rudi, at East Upper må åpnes.  Heftigere Yorkshire derby finnes vel ikke.

Når det gjelder gitaren Bjørn, så har Rune helt rett.  Har lagt igjen en i Leeds av praktiske hensyn da det hender at jeg må underkaste meg Ryan Air (uten at jeg egentlig liker det noe særlig), og alle som har reist med dem veit hva som gjelder.  Håpløst å få med seg noe som er ut over A4.  De finner på noe nytt hver gang.  Men jeg regner med at vi er på samme flight fra Rygge?  Er vel bare rett nedi veien fra deg, det...

Men skal vel snart på bortetur med White Rose, og da blir det vel en råd med live-musikk på bussen vil jeg tippe...

er dette å forstå som at det kan bli litt live musikk fra ØBS i forbindelse med sheffield u kampen??
LIFE IS LEEDS

Bergenser1

Nå er det jaggu ikke lenge igjen  ;D Tror gubben blir meget glad for en overraskelsestur til Leeds

Hvor er det folk skal være før kamp? Vi kommer til Leeds i halv tolv tiden.. Vært kjekt å treffe andre nordmenn..

Rudi G.

Quote from: Bergenser1 on September 12, 2010, 20:55:03
Nå er det jaggu ikke lenge igjen  ;D Tror gubben blir meget glad for en overraskelsestur til Leeds

Hvor er det folk skal være før kamp? Vi kommer til Leeds i halv tolv tiden.. Vært kjekt å treffe andre nordmenn..

Da drar dere ganske umiddelbart til Peter Lorimer's pub, The Commercial Holbeck i Sweet Street, der er vi hele gjengen :) Ta en taxi fra sentrum hvis det er der dere bor, ca £5, og gå derfra rett opp på ER til kampen!

Bjorn

Ja er vel alle på samme flight tror jeg. Kan bli en fin reise. Ikke fritt for at du kan låne mikrofonen til flyvertinna og ta en MOT. Garanterer det vil få opp stemninga.  ;D
Rygge er jo gullflyplassen sin det, uten tvil. Kort vei fra Ã...s og nesten null kø! Burde brukes mer!
Sees om et par uker.
Marching On! 4276

Bergenser1

Quote from: Rudi G. on September 12, 2010, 21:10:16
Quote from: Bergenser1 on September 12, 2010, 20:55:03
Nå er det jaggu ikke lenge igjen  ;D Tror gubben blir meget glad for en overraskelsestur til Leeds

Da drar dere ganske umiddelbart til Peter Lorimer's pub, The Commercial Holbeck i Sweet Street, der er vi hele gjengen :) Ta en taxi fra sentrum hvis det er der dere bor, ca £5, og gå derfra rett opp på ER til kampen!

Høres ut som en plan det ja ! Ser dere en høygravid vaggende frøken med en storfornøyd gubbe på slep så har vi kommet rett  ;D

readysteady

Vi (familie på 4) og mange andre bor på Marriott, kan få følge derfra om dere vil (hvis det er lørdag det er snakk om).

Bergenser1

Quote from: readysteady on September 13, 2010, 14:50:34
Vi (familie på 4) og mange andre bor på Marriott, kan få følge derfra om dere vil (hvis det er lørdag det er snakk om).

Ja har sett det skal bo mange der.. Jeg får høre med gubben hva han vil  ;D

ØBS

Quote from: ANNAN on September 12, 2010, 13:05:43

er dette å forstå som at det kan bli litt live musikk fra ØBS i forbindelse med sheffield u kampen??

Neppe denne gangen.  Men kanskje på juleturen 4.12. mot Crystal Palace.  Er i dialog med et par steder da Hoagy's ser ut til å bli uaktuelt.  Har hatt en lei episode der med daglig leder.  Inntil han gjør opp for seg er stedet uaktuelt i hvert fall for undertegnede...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Rudi G.

Quote from: ØBS on September 14, 2010, 18:07:02
Quote from: ANNAN on September 12, 2010, 13:05:43

Neppe denne gangen.  Men kanskje på juleturen 4.12. mot Crystal Palace.  Er i dialog med et par steder da Hoagy's ser ut til å bli uaktuelt.  Har hatt en lei episode der med daglig leder.  Inntil han gjør opp for seg er stedet uaktuelt i hvert fall for undertegnede...

Da er Hoagy's også uaktuelt for meg! Du får gi beskjed hvis/når de slipper inn i varmen igjen 8)

Tom S

Kun kort tid til avreise - 5 dager :)
COME ON LEEDS !!

ANNAN

Quote from: Tom S on September 19, 2010, 17:49:29

Vi kan vel snart begynne med å telle timer nå?? :D
Til de av dere som reiser med Ryan Air,husk å skrive ut REISE DOKUMENTER
LIFE IS LEEDS

Tom S

Quote from: ANNAN on September 19, 2010, 23:04:00

4 dager igjen :)
eller 91 timer om ein vil ;)
COME ON LEEDS !!

ØBS

Quote from: Tom S on September 20, 2010, 12:23:38

Jøss, har du satt på sånn meldingsvarsel på telefonen eller??
LUSCOS-hilsen
ØBS

Tom S

Quote from: ØBS on September 20, 2010, 13:39:09
Quote from: Tom S on September 20, 2010, 12:23:38

Jøss, har du satt på sånn meldingsvarsel på telefonen eller??

:)
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Tja,kansje på tide å "prøvepakke"?  ;D
DALHEIM WHITES

Rudi G.

ANNAN

Quote from: asLeeds on September 21, 2010, 20:31:42
Tja,kansje på tide å "prøvepakke"?  ;D

ja,da har jeg prøve pakka,prøvefunnet billetter,pass og visa,så da er det vel bare å få 1,5 dager til å snegle seg avgårde
men reisefeber?neeeiiii
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

sitter i nordsjøen med utsatt helikopter grunnet tåke :P

fortsatt tid å komme meg hjem før fredag men er jeg her i morgen kveld tror jeg jeg må spikke meg en båt av gamle banankasser og ro i land ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

The Gentle Giant

Bergenser1

Koster det helt seriøst mellom 500-700 kr med tog fra london til leeds ? iiiik det var mye penger  :o

Rudi G.

Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 09:23:51
Koster det helt seriøst mellom 500-700 kr med tog fra london til leeds ? iiiik det var mye penger  :o

For all del, husk og kjøp t/r med en gang!! Hvis ikke kan togturen bli dobbelt så dyr!

oivindh

Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 09:23:51
Det varierer mildt sagt VELDIG... Sjekk avganger, og bestill i god tid...

Bergenser1

Hva betyr å bestille i god tid da ? :p Vi lander i London i morgen kveld.. Skal jeg bare fyke rett på Kings Cross og kjøpe billetter ? Eller må jeg kjøpe nå på nettet ?

jackbauer68

Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 11:40:54
Hva betyr å bestille i god tid da ? :p Vi lander i London i morgen kveld.. Skal jeg bare fyke rett på Kings Cross og kjøpe billetter ? Eller må jeg kjøpe nå på nettet ?

kjøp nå på nettet,garantert dyrest i luka i morra.Og som Rudi sier;kjøp tur/retur,ofte er enveis dyrere enn T/R :o

Bergenser1

Da var togbillettene kjøpt.. 1800kr tur retur  :-\ Like mye som flybillettene det nesten.. Huff.. Jaja.. Nå er alt i boks, og klar til avreise  ;D

fjellhaugen

Quote from: fjellhaugen on September 22, 2010, 17:52:20
sitter i nordsjøen med utsatt helikopter grunnet tåke :P

fortsatt tid å komme meg hjem før fredag men er jeg her i morgen kveld tror jeg jeg må spikke meg en båt av gamle banankasser og ro i land ;)

SHIT!!!
utsatt hjemreise til i morgen tidlig.
tidligst med landjord underbeina klokka 11:30 og må til Bergen via Stord før 17:00.

blir ikke den stille rolige oppladningen jeg hadde håpet på men bare jeg kommer i land skal jeg være fornøyd. :P

fjellhaugen

Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 13:01:14
Da var togbillettene kjøpt.. 1800kr tur retur  :-\ Like mye som flybillettene det nesten.. Huff.. Jaja.. Nå er alt i boks, og klar til avreise  ;D

fant akkurat enveis bilett fra london 2030 eller 2130 for £36,95 i morgen kveld.
når har du retur?

Bergenser1

Quote from: fjellhaugen on September 23, 2010, 14:13:10
Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 13:01:14

fant akkurat enveis bilett fra london 2030 eller 2130 for £36,95 i morgen kveld.
når har du retur?

har kjøpt rom i london fredag-lørdag, for vi kommer halv ni om kvelden, så vi må reise til Leeds lørdag morgen.. Og da fant jeg bare billetter til £83, for 2 personer.. retur søndag, siden jeg tenkte vi skulle oppleve London litt og.. Så det blir litt vanskelig å reise i morgen kveld. Men takk for at du prøvde  :)