Dobbelkamp i september

Started by Tom S, June 25, 2010, 09:22:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ØBS

Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 14:37:10
Quote from: fjellhaugen on September 23, 2010, 14:13:10
Quote from: Bergenser1 on September 23, 2010, 13:01:14
Da var togbillettene kjøpt.. 1800kr tur retur  :-\ Like mye som flybillettene det nesten.. Huff.. Jaja.. Nå er alt i boks, og klar til avreise  ;D

fant akkurat enveis bilett fra london 2030 eller 2130 for £36,95 i morgen kveld.
når har du retur?

har kjøpt rom i london fredag-lørdag, for vi kommer halv ni om kvelden, så vi må reise til Leeds lørdag morgen.. Og da fant jeg bare billetter til £83, for 2 personer.. retur søndag, siden jeg tenkte vi skulle oppleve London litt og.. Så det blir litt vanskelig å reise i morgen kveld. Men takk for at du prøvde  :)

Togsystemet i GBR er noe ræl...

Bra med avganger og korte reisetider, men ikke lett å bli klok på.

En gang jeg skulle fra Leeds til London kostet det én vei £71, men ventet vi til dagen etter kostet den samme billetten £24.  Vi hadde det ikke travelt, så...

Men cluet er at det ofte kan lønne seg å dele opp reisen ved knutepunkter.  Ikke alltid, men noen ganger.  Du trenger ikke gå av toget engang.  Eksempel:

Jeg skulle en dagstur til Newcastle fra Leeds og forhørte meg på togstasjonen om priser samme dag.  Ekspeditøren kunne selge meg en bill. for £68 pr. pers.  Da jeg spurte om det var det billigste han hadde, svarte han at om jeg kjøpte billett til York, så en ny billett fra York til Newcastle, og retur på samme måte ville jeg få en pris på £54 for 2 personer. Trengte ikke å gå av toget da heller.

Som du skjønner er ikke dette lett å bli klok på, men når man har gjort det noen ganger vet man litt om hvor man skal lete og hvordan...
LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

Quote from: ØBS on September 23, 2010, 16:02:49
Da var togbillettene kjøpt.. 1800kr tur retur  :-\ Like mye som flybillettene det nesten.. Huff.. Jaja.. Nå er alt i boks, og klar til avreise  ;D

fant akkurat enveis bilett fra london 2030 eller 2130 for £36,95 i morgen kveld.
når har du retur?

har kjøpt rom i london fredag-lørdag, for vi kommer halv ni om kvelden, så vi må reise til Leeds lørdag morgen.. Og da fant jeg bare billetter til £83, for 2 personer.. retur søndag, siden jeg tenkte vi skulle oppleve London litt og.. Så det blir litt vanskelig å reise i morgen kveld. Men takk for at du prøvde  :)

Togsystemet i GBR er noe ræl...

Bra med avganger og korte reisetider, men ikke lett å bli klok på.

En gang jeg skulle fra Leeds til London kostet det én vei £71, men ventet vi til dagen etter kostet den samme billetten £24.  Vi hadde det ikke travelt, så...

Men cluet er at det ofte kan lønne seg å dele opp reisen ved knutepunkter.  Ikke alltid, men noen ganger.  Du trenger ikke gå av toget engang.  Eksempel:

Jeg skulle en dagstur til Newcastle fra Leeds og forhørte meg på togstasjonen om priser samme dag.  Ekspeditøren kunne selge meg en bill. for £68 pr. pers.  Da jeg spurte om det var det billigste han hadde, svarte han at om jeg kjøpte billett til York, så en ny billett fra York til Newcastle, og retur på samme måte ville jeg få en pris på £54 for 2 personer. Trengte ikke å gå av toget da heller.

Som du skjønner er ikke dette lett å bli klok på, men når man har gjort det noen ganger vet man litt om hvor man skal lete og hvordan...

Det viktigste, er jeg blitt fortalt, er å unngå London i rushtida. Da må du betale rushtidsavgift. Hvis du MÃ... kan det faktisk lønne seg å kjøpe billett til Skottland og gå av før. Skal du ut av England slipper du nemlig rushavgifta.
- Leif Olav

Tom S

COME ON LEEDS !!

ØBS

Noe mer her, Tom...

16 timer til jeg plukker opp RuneR og Jan Erik på Oslo Bussterminal... :D
LUSCOS-hilsen
ØBS

fjellhaugen

når har du retur?

sjekk ut eastcoast.co.uk neste gang.

jeg sjekka nettopp og fant biletter fra london i 0900 tiden og retur søndag i 1000 tiden for £59,95 per pers.
har leita en del rundt og funnet ut at denne siden stort sett ALLTD har de beste prisdene.
ellers mye rett i hva lojo og øbs skriver. spesiellt å dele opp ruten kan lønne seg.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rasmussen7

Tog billetter fra Liverpool til Leeds for £20 for 2 pers...

Rudi G.

ØBS

Pokker, vent på oss da...

Drar ikke før om seks...  Tar peiling på Taps rundt kl. 20.
LUSCOS-hilsen
ØBS

fjellhaugen

sitter ENNÃ... i nordsjøen!! :P

etter nyeste plan kan jeg være i land 1430, og så blir det fly til bergen for å møte brodern der.
han plukker opp pass og biletter hos samboeren min på veien. ajajajaj.... dette skal bli en dag for infarkt kjenner jeg :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Steinarg

Hei

Er allerede på plass i Leeds, bor på Hilton.
Reiser aleine så hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre norske leedsfans.
Har lest at noen av dere skal bo på samme hotell, og andre like i nærheten.
Kanskje noen har en plan for kvelden, noen som er godt kjent i byen.
Gi en lyd da:) gjerne på tlf 91745808

Steinar

AndyMathie

Da er det bare 25 timer og 25 minutter til vi(jeg og Rasmussen7) ankommer Leeds. Får en herlig følelse at endelig er jeg snart tilbake i mitt kjære Leeds ;D
We are Leeds and we are proud of it!

magnuer

Var på kampen mot Sheff Utd :) Skulle gjerne hatt med meg kampen i dag også, men det ble ikke noe pga skole og jobb på reisefølge :'(

Tom S

Eg og Marius hadde ein flott tur til Leeds og gleder oss til neste tur!
Vi ønsker å takke alle for laget, både nye og gamle fjes - morsomt med så mange norske på tur.

Mange høgdare på turen, her er eit lite utvalg:
- Marius sin opptreden som maskot under sheffu kampen
- Møte med Lucas Radebe
- Dagstur til York med August, Asle, Brian, Scott, June og Rudi
- Barnekonsert på Peacock før kampen mot Preston - takk for den ØBS

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

asLeeds

Litt Nysgjerrig på korleis det gjekk med internett "saka" di på hotellet Rudi G.
Blei det kostbart?

MOT
DALHEIM WHITES

Rudi G.

Quote from: asLeeds on October 16, 2010, 09:31:38
Litt Nysgjerrig på korleis det gjekk med internett "saka" di på hotellet Rudi G.
Blei det kostbart?

MOT

Kostbart som vanlig :o Det koster å ha familien med på tur, men noen poster på regningen fikk jeg da strøket 8)