Skrevet av Emne: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?  (Lest 1289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« på: Juni 26, 2010, 12:16:11 »
Noe jeg burde få med meg i Bremen?

Skal nedover en tur i høst med samboeren og kanskje vi tar en tur ut av rommet for litt frisk luft.  ;)
Lurer på om noen har gode sightseeing tips, kanskje også et bryggeri i nærheten eller noe?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

pale

Sv: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« Svar #1 på: Juni 27, 2010, 21:35:41 »
Kamp på Weserstadion!
Knall stadion, godt lag, blant annet Mehmet Øzil som herjer i VM.

Men pass på at du bestiller billett på forhånd. Jeg møtte opp i luka til en cup-kamp mot St.Pauli og fikk ikke kjøpt billett.
Ellers er det en trivelig gamleby, med trange smug og koselige butikker (for damer som liker slikt), og Europas best beliggende flyplass. Du tar trikken inn til sentrum på 10 min.

God tur.

ArneS

Sv: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« Svar #2 på: Juni 27, 2010, 22:30:04 »
Bremen er fint.  Kort vei fra flyplass til sentrum. 
Ligger bryggeripub sentralt http://www.schuettinger.de/.
Flott å gå fra sentrum langs weser til weserstadion.  Vannhull underveis.   
Den 17. mann

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« Svar #3 på: Juni 29, 2010, 12:59:11 »
Noe jeg burde få med meg i Bremen?

Skal nedover en tur i høst med samboeren og kanskje vi tar en tur ut av rommet for litt frisk luft.  ;)
Lurer på om noen har gode sightseeing tips, kanskje også et bryggeri i nærheten eller noe?


Sikkert en fin plass å være norsk med tanke på tidligere Werder helt Bratseth!!! Si du er en yngre (?) bror av Rune og vil se hvor han spellte fopall.... 8)
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« Svar #4 på: Juni 29, 2010, 14:52:27 »
takk for tips.
tur og hotel er i boks :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

trondt

Sv: Tenkte å reise til Bremen en tur, tips?
« Svar #5 på: Juni 30, 2010, 09:58:27 »
Når'n Rune B. spilte på Weser-stadion så kom øl-mannen (med hvit frakk) rundt på tribunen og solgte sitt gode tyske brygg. Vet ikke om det er slik lenger, men en fin stadion med en bra stemning var det ihvertfall, hvis man ser bort fra løpebanen rundt, da.