Tidlig førjulstur: Leeds - Crystal Palace 4. desember

Started by RuneR, June 29, 2010, 08:54:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kalle

De som skal over til Palace kampen, og som ikke har hjemreise før mandag, har mulighet til å få med konsert med Madness på søndag. De spiller på O2 Academy i Leeds kl 14.30. (Kveldskonserten er utsolgt).

ØBS

HELVETE HELLER...  Kødder du??

Så dem på Øya i fjor, helt konge, men Rudi og jeg drar ikke før mandag og dette er nesten et must for alle musikkinteresserte.  Spiller jo mest sannsynlig fredag selv på Hoagy's, men tviler på at noen av Madness-gutta er interessert i det ;D.

MÃ... bare få tak i bill. til dette...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Gruvegutten

Noen flere som reiser via Newcastle med Ryanair fra rygge på fredag 3. des. ?? Ikke kjørt den ruta før........ Gleder meg allerede som en unge.  :-))   MOT
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Rudi G.

Quote from: Gruvegutten on October 08, 2010, 09:13:37
Noen flere som reiser via Newcastle med Ryanair fra rygge på fredag 3. des. ?? Ikke kjørt den ruta før........ Gleder meg allerede som en unge.  :-))   MOT

Da er jo jeg alltid i Leeds når du er i Leeds da ;D Snakkes hos Peter 8)

RuneR

Da er Atle og jeg klar for denne turen.
reiser med SAS til "Stockport international".
Fredag 08:15-09:25 retur søndag 19:10 vi København.   On, on, on
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

morty

Gruvegutten

morty

Tror vi blir en 10-15 stykker som reiser Rygge- Newcastle  :)

Gruvegutten

Quote from: morty on October 13, 2010, 19:12:17
Tror vi blir en 10-15 stykker som reiser Rygge- Newcastle  :)

hvordan skal dere reise fra newcastle til leeds ? er det aktuelt med maxitaxi ?? reiser alene og blir gjerne med på det.......

morty

Blir liten buss ned til Leeds , skal sjekke opp med han som ordner med transport . Rener med det går i orden ! Sier fra til deg..... Morten

Gruvegutten

Quote from: morty on October 15, 2010, 19:07:55
Blir liten buss ned til Leeds , skal sjekke opp med han som ordner med transport . Rener med det går i orden ! Sier fra til deg..... Morten

glimrende !! setter pris på det :-)) pft

nilsChristian

Heisan,

Er det plass på bussen fra Newcastle og ned til Leeds?  Dere som skal reise fra Rygge - newcastle, hvor skal dere bo? Er dere alle samlet?  Kjøper dere biletter til kampen når dere ankommer Leeds?

Nils

Rudi G.

Quote from: nilsChristian on October 15, 2010, 20:15:50
Heisan,

Er det plass på bussen fra Newcastle og ned til Leeds?  Dere som skal reise fra Rygge - newcastle, hvor skal dere bo? Er dere alle samlet?  Kjøper dere biletter til kampen når dere ankommer Leeds?

Nils

Tar ikke den ruten, men skal bo på Marriott sammen med mange andre nordmenn. Billetter kan du kjøpe når du kommer bort eller bestille her http://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/Home/Home.aspx? når de blir lagt ut for salg, da har du billettene i posten etter noen dager. Melder du deg inn i klubben som International Member for du i tillegg forkjøpsrett på billettene +++ http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

Gruvegutten

Quote from: nilsChristian on October 15, 2010, 20:15:50
Heisan,

Nils

skal bo på blu radisson jeg. er det ikke plass i den bussen, blir vi sikkert flere som skal fra newcastle til leeds. ordner noe hvis det ikke er plass der...........

vegard lillebuen

nilsChristian

Hei Vegard!

Skal du fly fra Rygge fredag med retur Newcastle på søndag?  Ser at flyet til Rygge har avreise ca 14.00, skal du bo i leeds til søndag?  Tenker litt på reiseveien fra Leeds til newcastle tidlig søndag:-)

Gruvegutten

Quote from: nilsChristian on October 15, 2010, 21:42:34
Hei Vegard!

Skal du fly fra Rygge fredag med retur Newcastle på søndag?  Ser at flyet til Rygge har avreise ca 14.00, skal du bo i leeds til søndag?  Tenker litt på reiseveien fra Leeds til newcastle tidlig søndag:-)

skal hjem på søndag jeg oxo, ja. vi ordner noe ja. bo på blu radisson i leeds.

morty

Til Gruvegutten og Nils Christian , regner med det er plass til dere 2. Har ikke fått tak i Kjell da han er i India !!! Morten

Gruvegutten

Quote from: morty on October 19, 2010, 06:19:41
Til Gruvegutten og Nils Christian , regner med det er plass til dere 2. Har ikke fått tak i Kjell da han er i India !!! Morten

kjempefint !!!!

da tenker jeg ikke mer på trasport fra newcastle til leeds. så snakkes vi på rygge :-)

vegard
938 15 390

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Rudi G.

RuneR

To billetter i boks som stående, syngende fans.  North Stand, felt N7, rad S, plassene 23 og 24
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Rudi G.

Quote from: RuneR on November 08, 2010, 14:08:25
To billetter i boks som stående, syngende fans.  North Stand, felt N7, rad S, plassene 23 og 24

8) Men vi synger vi og.... og står innimellom ;D

morty

2 billetter selges til Palace-kampen !!!!! C 18 MM 75-76 , suverene plasser rett ovenfor benken til Leeds :)

7cato7

jeg og en kompis skal over til denne kampen. vi har bestillt billetter på C20 og håper det blir bra der. Jeg lurer på enting angåenge julepartyet som er på kvelden!? er det værdt å dra på? og hva pleier å være opplegget der? og får man tak i billetter uten å være member?

Mvh Cato M
Cato Visdal Mikalsen

Gruvegutten

Quote from: 7cato7 on November 16, 2010, 19:25:20
jeg og en kompis skal over til denne kampen. vi har bestillt billetter på C20 og håper det blir bra der. Jeg lurer på enting angåenge julepartyet som er på kvelden!? er det værdt å dra på? og hva pleier å være opplegget der? og får man tak i billetter uten å være member?

Mvh Cato M

mener å ha lest et sted at man må være medlem i LUSCOS for å være med på denne tilstellningen.
men et medlemskap til kroner 250 er det verdt uansett. må støtte opp !! :) flere fordeler med det !!

7cato7

jeg er Luscos medlem og har vært det i mange år :)Da blir det juleparty :) vet noen om det skyss på bussen fra Newcastle den 3 des? vi er to stk :) og hvor anbefaler dere oss å bo:) gjerne et hotell med andre Leeds supportere :) takk for tilbakemeldinger :)
Cato Visdal Mikalsen

oivindh

Misunnelig, men jeg fikk jo oppleve 8.Mai da  ;D ;D  Kommer aldri til å glemme det :-)

Tom S

Quote from: 7cato7 on November 16, 2010, 19:53:12
jeg er Luscos medlem og har vært det i mange år :)Da blir det juleparty :) vet noen om det skyss på bussen fra Newcastle den 3 des? vi er to stk :) og hvor anbefaler dere oss å bo:) gjerne et hotell med andre Leeds supportere :) takk for tilbakemeldinger :)

OBS!
Meiner dere må vere International Members for å få adgang til julepartyet, dvs at det ikkje holder å vere luscos-medlem.
Dette kan sikkert Asbjørn eller andre bekrefte (eller avkrefte).
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on November 16, 2010, 20:27:30
Quote from: 7cato7 on November 16, 2010, 19:53:12

OBS!
Meiner dere må vere International Members for å få adgang til julepartyet, dvs at det ikkje holder å vere luscos-medlem.
Dette kan sikkert Asbjørn eller andre bekrefte (eller avkrefte).

Én ting er at man må ha individuelt Members Card, i tillegg er det snart fullt. Jeg fikk ringt og betalt meg inn i dag...

(se den offisielle siden for detaljer)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

larss

Hjelp.

Har ordnet barnevakt så jeg drar med fruen (håper det er andre også som skal ha med seg sin ¨bedre halvdel¨ selv om flybilettene fra Molde Til Manchester var dyre.
Marriott er fullbooket så hva er det beste hotellet når det gjelder sentrumsnært og standard.
Har tenkt å sitte på west stand og lurer på hva som er de beste plassene.

Til ØBS: Når og hvor skal du muligens spille (ikke fotball)

LarsS, som håper på hjelp

LarsS