Skrevet av Emne: Spiller: Neill Collins  (Lest 22042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

eggus

Spiller: Neill Collins
« på: Juli 07, 2010, 12:25:22 »
http://www.leedsunited.com/news/20100707/united-sign-central-defender_2247585_2086236

Og her er en vi faktisk har betalt penger for...han må jo vørr dritgod!! ::)

Personlig litt lunken, men vi kan ihverfall glede oss til at han skal gå på sine to bein fra Preston til Leeds. :D
http://www.teamtalk.com/preston-north-end/6159254/Collins-desperate-for-Leeds-move
« Siste redigering: Januar 04, 2011, 09:41:58 av Asbjørn »
 

Dennis

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #1 på: Juli 07, 2010, 12:49:00 »
Collins var vel ok i våres, men er småskeptisk til denne signeringen.

Uten at jeg vet det, virker dette som en reserveløsning etter at andre spillere har gått/ser ut til å gå tapt.

Selv om det kun var et rykte, hadde jeg håpet i det lengste at Jay DeMerit ble hentet.
Marching on together!

Masinga

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #2 på: Juli 07, 2010, 12:53:32 »
Litt lunken, jeg også. Ble ikke veldig imponert over det han viste i vårsesongen. Jeg synes ikke dette er en forsterkning.
Masinga, medl.nr. 1250

Yeboah

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #3 på: Juli 07, 2010, 12:54:17 »
Herlig med ny midtstopper på plass! Velkommen! :)

Annesj

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #4 på: Juli 07, 2010, 12:56:16 »
Stallfyll
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Yeboah

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #5 på: Juli 07, 2010, 12:59:12 »
Jeg liker faktisk at det er litt negativitet til signeringen. Da er ikke forventingene så store. Da vi hentet Lubomir Michalik var jo (så å si) alle i himmelen, og vi så jo hvordan det endte :P

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Neill Collins signerer
« Svar #6 på: Juli 07, 2010, 13:09:00 »
Greit nok, synes jeg - ihvertfall for oss som var medlem av 'The Matt Heath Appreciation Society'.  :)

Ikke imponert ifjor, men kan bli nyttig. Fin alder for en midstopper, er sjelden skadd, får lite kort, scorer mål (statistikken fra de siste sesongene viser at han scorer omtrent like mange mål, som han får gule kort), og viste i Wolves at han holdt et bra Championshipnivå.

Iflg Bates på YR i formiddag har de visst forsøkt å få ham inn tidligere i sommer, men andre klubber var også interessert og Preston prøvde å få igang budrunder. Leeds holdt seg derfor unna, og matchet istedet budet som den andre klubben avtalte med Preston.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tjalla

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #7 på: Juli 07, 2010, 13:10:28 »
Jeg liker faktisk at det er litt negativitet til signeringen. Da er ikke forventingene så store. Da vi hentet Lubomir Michalik var jo (så å si) alle i himmelen, og vi så jo hvordan det endte :P

Trøyesalget kommer til å ta av i supportersjappa nå! $$$$ tegn i øynene assååå.

Litt skuffet er jeg kanskje. Lite "ambisjoner om å kjempe i toppen" over dette... Men skal gi han en sjanse til å bevise! Velkommen og MOT!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Neill Collins signerer
« Svar #8 på: Juli 07, 2010, 13:17:56 »
Riktignok over tre år gammel, men Steve Claridges scouting report fra The Guardian er allikevel fin lesning:

http://www.guardian.co.uk/football/2007/mar/13/sport.comment3

He attacked everything with relish, enjoying the physical challenge, but also revealed a mental capacity that meant he was anything but limited in his play. He is still learning but there is enough promise to suggest Wolves pulled off a coup to get him for only £150,000 in January. Many people argue about whether this player could play in that era, or whether that player could cut it in modern football. But I have been in the game for 25 years and I saw a player in Collins who could play any time, any place and anywhere.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Masinga

Sv: Spiller: Neill Collins
« Svar #9 på: Juli 07, 2010, 13:24:42 »
Men hvor gammel er han egentlig? 23 år? 25 år? 26 år? Kan Yeboah svare på det?
« Siste redigering: Januar 04, 2011, 09:42:23 av Asbjørn »
Masinga, medl.nr. 1250

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Neill Collins signerer
« Svar #10 på: Juli 07, 2010, 13:41:22 »
Born 1983. 26 år gammel.

Av de fem nye spillerne som har kommet inn nå er 4 av de født i 83/84, så her fyller vi opp stallen med spillere i en aldersgruppe som har vært veldig underrepresentert fram til nå.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Sheridan

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #11 på: Juli 07, 2010, 13:43:23 »
Preston defender Neill Collins has completed a move to Championship rivals Leeds for an undisclosed fee, believed to be £500,000.

---

Er det mulig at Grayson har svidd av 500.000 pund - på en så til de grader middelmådig spiller.
Utrolig...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Neill Collins signerer
« Svar #12 på: Juli 07, 2010, 13:47:06 »


Er det mulig at Grayson har svidd av 500.000 pund - på en så til de grader middelmådig spiller.
Utrolig...

Ikke at jeg 'jubler' over denne signeringen. Men iallefall vet Larry & co hva de får her, både fotballmessig og menneskelig. Og da bøyer jeg meg i alt mitt nyvaskede (jaja, noen uker siden menmen...) og regner med at han besitter kvaliteter nok som rettferdiggjør signeringen  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #13 på: Juli 07, 2010, 13:54:26 »
Ikke akkurat den toppspilleren jeg hadde håpet på som midtstopper.

Til sesongstart så kjemper nå Collins/Naylor/Michalik/Bromby om de to stopperplassene. Hadde følt meg litt mer sikker dersom disse 4 kjempet om å få spille ved siden av en skadefri Kisnorbo.

Dersom det er sant at vi betalar opp i mot £500.000 for Collins må vi ha lov til å håpe på at vi har penger og at Grayson får bruke enda mer på en midtbanespiller og spiss. Tviler på at Grayson bruker hele transferbudsjettet på en middelmådig stopper.
marching on together,
derudaf forever...

AndyMathie

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #14 på: Juli 07, 2010, 13:54:37 »
For en drit signering. Kjenner at jeg blir vanvittig skuffet. Han var jo helt ubrukelig når vi lånte han inn til League One også blir han signert permanent et nivå høyere!

Faen, kanskje Grayson ikke har peiling allikevel!
We are Leeds and we are proud of it!

Trulsaren

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #15 på: Juli 07, 2010, 13:56:48 »
Sakset fra min egen post i ryktetråden:

Sitat
Ser ikke på dette som en svak signering. Connoly var i Leeds i fjor og spilte 9 kamper. Det vil si at Grayson og company kjenner han meget god, langt bedre enn oss forumrotter, og etter som Grayson har, etter min mening, levert 4 kanon signeringer før denne stoler jeg på at han vet hva han driver med og at han har en plan!

Virker bassert på linken i førsteposten at han vil spille for klubben, kanskje han kommer til  å gå forran andre pengerotter og blø for klubben?! At han vil gå fra Preston til Leeds er jo kanon, jogg den heller og han er klar for sesongen om 1 uke!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

JonK

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #16 på: Juli 07, 2010, 14:11:23 »
Summen som nevnes (500 000) tror vi skal ta med en klype salt.
Sålenge den er undisclosed kan det like gjerne være 100 000
 

Masinga

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #17 på: Juli 07, 2010, 14:31:52 »
Tror jeg også. Wolves betalte vel £150.000 for ham i sin tid?
Masinga, medl.nr. 1250

B-m

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #18 på: Juli 07, 2010, 14:33:35 »
Rykket opp med Sunderland og Wolves. Grayson og teamet hans stoler jeg 90 % på når det kommer til vurdering av spillere, spesielt når det kommer til forsvarsspillere. Vi trenger sårt midtstoppere!

Når det kommer til lånet så gjorde Collins en god jobb, vi må huske på at Collins kom til Leeds i en slags krise, hvor vi slapp inn en del mål og hadde et forsvar uten selvtillit. Collins hadde ikke spilt mange kamper for Preston før lånet, og var sikkert selv low on confidence - men gjorde sakene bra og tilpasset seg fint. I kampene var han noe anonym, som sies er bra for midtstoppere.:P

Nå får Collins en pre-season og fornyet tillit i ny klubb- noe som kan gjøre underverker for spillere. Har troen på en god sesong for Collins.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #19 på: Juli 07, 2010, 14:34:07 »
For en drit signering. Kjenner at jeg blir vanvittig skuffet. Han var jo helt ubrukelig når vi lånte han inn til League One også blir han signert permanent et nivå høyere!

Faen, kanskje Grayson ikke har peiling allikevel!
::)

Blank_File

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #20 på: Juli 07, 2010, 14:41:30 »
For no drit! Hvis det er tilfellet at vi har betalt 500k for denne søpla så syns jeg Grayson er en snøsokk! Ubrukelig søppelmann etter min smak det lille jeg så av han i fjor!

Yeboahs vitne

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #21 på: Juli 07, 2010, 14:59:26 »
100 % enig med B-m over her. Ble ikke imponert over Collins i innspurten av sesongen - men han kom faktisk inn og var med på å snu skuta som var på vei rett inn i isberget. At Grayson da velger å signere en spiller som han kjenner godt til burde tilsi at han imponerte nok - både spillemessig og i form av personlighet. Prisen på 500k er kun et rykte.

Vi har henta inn 5 spillere som alle hever laget - men ikke minst bredden - som vi overhodet ikke hadde i fjor. Får vi henta inn 1 eller 2 midtbanespillere og en brukandes spiss til nå så bør det begynne å hjelpe på.

Og for de som tror vi skal fosse gjennom Championship - så vil nok neste sesong bli en nedtur. Jeg er helt sikker på at Grayson i første omgang vil forsøke å stabilisere laget på et høyere nivå for så å gå for opprykk om et par år. Digg blir det i alle fall å komme seg et steg nærmere der vi hører hjemme.

MOT

Sterland

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #22 på: Juli 07, 2010, 14:59:57 »
Synes han så brukbar ut i fjor. La også merke til at han fikk god kritkk av de som så kampene hver helg... Han har også lang erfaring fra CCC og bør kunne være et godt tilskudd. Men skal en være heeeelt ærlig, så hadde jeg håpet på Jay DeMerit e.l.... Slettes ikke sikkert at dette er siste midtstopper som kommer inn. Mer skeptisk til at Naylor har vært skadet siden forrige sesong, og definitivt hadde trengt en knallhard pre-season...

Rasmussen7

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #23 på: Juli 07, 2010, 15:07:42 »
Ser enda forr meg den vanvittig viktige stortåa som han strekte ut i sluttminuttene mot Bristol Rovers... Hadde han ikke lyktes med den taklinga så hadde vi enda diskutert L1...

sveifors

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #24 på: Juli 07, 2010, 15:18:24 »
26 år og lassevis av kamper i championship, det betyr at han har alle muligheter til å bli framgangsrik for oss. Da han kom i vår var han med på å snu skuta, da han selv ikke var i alt for god form.

Synes det er for mange negative kommentarer. Det virker som om alle venter på at vi signerer spillere med "navn". Vel, stikk fingeren i jorda og se hvor vi er , de eneste store navn vi kan få med vårt budsjett er dritgamle hasbeens som ikke har noen framtid.

Collins har vel ennå ikke nådd høyden, og mange andre klubber interessert sier vel sitt.

Jeg kan ikke dømme han utifra en kampoverføring på internett og å høre overføringer på radio, velger å stole på Grayson.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #25 på: Juli 07, 2010, 15:24:24 »
En fantastisk signering ;D
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

Rasmussen7

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #26 på: Juli 07, 2010, 15:34:04 »
Blablabla... ::) ::)

Papi

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #27 på: Juli 07, 2010, 15:38:16 »
En fantastisk signering ;D
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

Skjønner jo at dette er ironi fra ende til annen, mens så snever som eg er overser eg herved dette.
Ble så glad når du ser så rosenrødt på dette DHY ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DenHviteYeboah

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #28 på: Juli 07, 2010, 15:50:10 »
En fantastisk signering ;D
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

Skjønner jo at dette er ironi fra ende til annen, mens så snever som eg er overser eg herved dette.
Ble så glad når du ser så rosenrødt på dette DHY ;D
tusen takk bror :)
Hyggelig :)

Dennis

Sv: Neill Collins signerer
« Svar #29 på: Juli 07, 2010, 15:59:01 »
En fantastisk signering ;D
Nok en signering som gir signaler om at dette er en storklubb som satser.Trøyesalg og sesongkort vil ta av efter dette. Og det beste av alt: vi har KJØPT ham!summen er selvfølgelig hemmelig,men det gjør ingenting.Tipper på £12000.Stoler 1000% på Grayson her.Bare en spiss og en midtbanespiller nå så blir det en kanonsesong :)

Det eneste som kunne gjort denne signeringen enda bedre for din del, måtte vel vært at han kom gratis?

Da hadde alle dine spådommer slått til, Leeds rykker ned og du kan smøre "I told you so" oppetter forumet så ofte du orker! Det er sikkert fine greier!  8)
Marching on together!