Skrevet av Emne: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45  (Lest 19312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #150 på: Juli 21, 2010, 23:03:28 »
Jeg blir uansett hva som sies eller er skrevet her nå bekymret av dette!!  :-[
Yeboahs vitne

newsome

Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #151 på: Juli 22, 2010, 00:04:30 »
Grayson hadde mange lignende oppslag etter en del flaue tap i forrige sesong!

Så begynner han med å lire av seg samme leksen i treningskamp før kommende sesong!?

Dere er herved advart!!!!
Det blir mange"Grayson blast players" oppslag når sesongen begynner!
Sier som en annen sa.Vi er svekket fra sist sesong,og møter betydelig tøffere kvalitet og motstand nå!Fremdeles noen som tror på opprykk?????????? :o

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6272628,00.html

lojosang

Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #152 på: Juli 22, 2010, 00:08:22 »
Nei, nå tror jeg ragnarokk er over oss når som helst. Jeg har investert hardt i tørrfor, rensetabletter for vann og hermetikk og skal trekke meg tilbake til Dovrefjell for å vente på Revies Tilbakekomst.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #153 på: Juli 22, 2010, 00:09:53 »
Nei, nå tror jeg ragnarokk er over oss når som helst. Jeg har investert hardt i tørrfor, rensetabletter for vann og hermetikk og skal trekke meg tilbake til Dovrefjell for å vente på Revies Tilbakekomst.

Hva??? Skal Revie jr kjøpe klubben nåå igjen?  :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leechap

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #154 på: Juli 22, 2010, 00:34:34 »
Bekymret nå, men ingen rynker i panna, de kommer nok før eller siden likevel. Problemet er at fire "nøkkelspillere" er ute av bildet når det braker løs i august. Paddy og Parker med skader, Gradel og Somma med karantene. Disse fire er sterke kandidater til å starte en kamp i august.
Min mening er at bare fire av de som er hentet inn er rimelig klare kandidater til å starte - Schmeichel, Bessone, Sam og Billy. Bessone må skjerpe seg - var ikke med på notene mot Bury. To forsvarsklipper må inn og Naylor må heve seg for å være blant de to.
Midtbanen er veik, men rimelig bra offensivt selv om ingen scorer mål. Der må SG gripe fatt i en ryddegutt - en som kan ta et tak bakover. Det hjelper ikke å være bra offensivt når man faktisk blir "burried av Bury". Ikke så merkelig at både SG og andre er worried . . .
På topp har Billy bevist at han har evner - scorer 29 mål for Swindon som ikke evner å rykke opp selv om de banker oss to ganger. Billy og Becchio er vel fasit på lørdag med Snods i fri rolle for å legge til rette?
« Siste redigering: Juli 22, 2010, 00:41:30 av Leechap »

Fripp

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #155 på: Juli 22, 2010, 00:44:09 »
Grayson hadde mange lignende oppslag etter en del flaue tap i forrige sesong!

Så begynner han med å lire av seg samme leksen i treningskamp før kommende sesong!?

Dere er herved advart!!!!
Det blir mange"Grayson blast players" oppslag når sesongen begynner!
Sier som en annen sa.Vi er svekket fra sist sesong,og møter betydelig tøffere kvalitet og motstand nå!Fremdeles noen som tror på opprykk?????????? :o

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6272628,00.html

Opprykk har jeg aldri trodd eller forventet. Men å tape 4 - 0 null mot Bury treningskamp eller ikke er ALTFOR dårlig. Enige med mange at vi trenger en midtbanesjef. Har ingen ideer om hvem det skal være, men det trengs.(Ok har noen ideer med de er ikke tilgjengelige eller koster for mye)
Trenger også en ny midtstopper. At Kirsnorbo er ute så lenge er veldig synd. Han er vel den eneste i dagens stall som har P.L kvalitet(Sikkert mange som er uenige, men dette er MIN menig)
Kampen mot Hartlepool må vise at dette var et blaff.

lojosang

Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #156 på: Juli 22, 2010, 01:18:58 »
At Kirsnorbo er ute så lenge er veldig synd. Han er vel den eneste i dagens stall som har P.L kvalitet(Sikkert mange som er uenige, men dette er MIN menig)

Både ja og nei. Per dags dato er han vel den eneste som er i nærheten. Flere av unggutta kan nå dit i løpet av et par år. Skjønt Kasper har vel spilt der, men jeg har aldri sett mannen i kamp så det skal jeg ikke synse om. For en gangs skyld.  :)
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #157 på: Juli 22, 2010, 08:49:18 »
Grayson hadde mange lignende oppslag etter en del flaue tap i forrige sesong!

Så begynner han med å lire av seg samme leksen i treningskamp før kommende sesong!?

Dere er herved advart!!!!
Det blir mange"Grayson blast players" oppslag når sesongen begynner!
Sier som en annen sa.Vi er svekket fra sist sesong,og møter betydelig tøffere kvalitet og motstand nå!Fremdeles noen som tror på opprykk?????????? :o

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6272628,00.html
huff, jeg har en lei følelse av hvordan sesongen blir når manageren allerede i treningskamper kommer med dette.Er veldig enig med en på teamtalk som skriver følgende:

andy1966 (Leeds United): The Bury result was no shock really. these players were not performing for the last 4 months of last season were they?!! Same manager and player attitude so whats new, oh a few cheapies. So everyone wake up and please dont expext too much, maybe survival? Giving Grayson a 3yr deal was far to long in my opinion, he deserves a chance after scraping promotion but 18 months would have shown what hes about. Im not going to get over confident, can you tell!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #158 på: Juli 22, 2010, 10:57:19 »
Rett og slett grusomt.
Desverre er jeg redd for at vi vil kjempe mot nedrykk denne sesongen

jarle

Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #159 på: Juli 22, 2010, 11:12:31 »
Rett og slett grusomt.
Desverre er jeg redd for at vi vil kjempe mot nedrykk denne sesongen



Slapp av h.b  et lag som hadde 7-9-11 på siste 27 seriekamper i 3 div er under full kontroll.

Siden den gang har vi mistet Beckford og Kisnorbo er ute for lang tid, men ingen grunn til bekymring.

Laget er stint av talent og bare venter på å få ut potensialet.
Litt tunge i beina nå, husk at Bury med en haug trialister er nær toppformen sammenliknet med oss i Leeds som tross alt har beinhard prea season oppkjøring...

Og vi skal jo ikke opp i PL før om en 5-6 år, vi skynder oss langsomt og bygger stein for stein i Leeds.

Vi er den eneste klubben i verden som har forstått hvordan man driver en fotballklubb seriøst.
se punkter. Alle de andre er gale og driver useriøst.

1) De dyreste kamp billetene i verden sammenlignet med hva som presteres på banen.
2) Kun salg av spillere, ingen kjøp
3) Alt overskudd pløyes inn i odd-shore selskaper
4) Bygging av hotel er viktigere enn å eie trenings sentre og egen bane.
5) Maling, dasser og noen gjerder presenteres av Styreformannen som økonomiske satsingsområder for 2010/11 sesongen.




h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Bury 20/7 kl. 20:45
« Svar #160 på: Juli 22, 2010, 11:37:28 »
Takker for din beroligende måte å fortelle meg om livets viktige fotballøkonomi ;)