Skrevet av Emne: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk  (Lest 2757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Hei.

Jeg tenkte meg til Reading den 27 november, og lurer på en del ting angående anskaffelse av bortebilletter. Jeg har forstått det sånn at jeg må være international member? Stemmer det? Hvis ja, hvordan blir jeg det?

Bestiller jeg billettene gjennom Leeds, eller kan jeg ta det via hjemmelaget Reading?

Savner egentlig en steg-for-stegs "HOW TO" når det gjelder bestilling av bortebilletter, for oss som ikke har gjort det før.

Noen som kan hjelpe?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #1 på: August 03, 2010, 11:09:34 »


Savner egentlig en steg-for-stegs "HOW TO" når det gjelder bestilling av bortebilletter, for oss som ikke har gjort det før.

Noen som kan hjelpe?

Tror Leeds United har fått den kommentaren før, så det har de laget:  :)
(men ja, først må du bli international member, såå gjelder dette)

http://www.leedsunited.com/page/AwayTickets/0,,10273,00.html


...angående international membership

http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #2 på: August 03, 2010, 13:50:07 »


Savner egentlig en steg-for-stegs "HOW TO" når det gjelder bestilling av bortebilletter, for oss som ikke har gjort det før.

Noen som kan hjelpe?

Tror Leeds United har fått den kommentaren før, så det har de laget:  :)
(men ja, først må du bli international member, såå gjelder dette)

http://www.leedsunited.com/page/AwayTickets/0,,10273,00.html


...angående international membership

http://www.leedsunited.com/page/InternationalMembership/0,,10273,00.html

Takk. Masse nyttig info her.

Er det slik at jeg kun kan søke om bortebilletter når jeg er international member? Jeg er ikke garantert? Hva er sannsynligheten for å at søknaden blir innvilget?

Noen som har erfaringer?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #3 på: August 03, 2010, 14:18:57 »

http://www.leedsunited.com/page/AwayTickets/0,,10273,00.html

Takk. Masse nyttig info her.

Er det slik at jeg kun kan søke om bortebilletter når jeg er international member? Jeg er ikke garantert? Hva er sannsynligheten for å at søknaden blir innvilget?

Noen som har erfaringer?

For å få bortebilletter sammen med Leedsfansen (kjøpe gjennom de billettene klubben har fått fra hjemmelaget), så er svaret på første spr ja.

Mht resten så handler det om tilbud (hvor mange billetter klubben får) og etterspørsel (hvor mange som søker etter bortebillett). Et av godene med å ha kommet opp igjen i npC er at vi generelt blir tilbudt flere billetter enn i fjor (da var det stort sett hååpløst å få).

Mht Reading-kampen må jeg melde pass ang. hvordan mulighetene er...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #4 på: August 04, 2010, 09:47:42 »
Takk for god info Asbjørn.

Hvordan funker det at jeg, som international member, kjøper billetter til meg og en annen ikke-member? Er det mulig?

EDITH: Leser nå "Strictly one ticket per membership card for away games, priority booking period for home league games". Så hvis jeg vil ha med en kompis/dama så må de også bli international members?

Videre står det: "Members who purchase additional tickets will be responsible for the conduct of those fans they have purchased tickets for."

Blir litt forvirra...
« Siste redigering: August 04, 2010, 09:53:31 av TK20 »

Bjorn

Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #5 på: August 04, 2010, 10:20:18 »
Den siste kommentaren refererer vel til hjemmekampene da det er mulig å kjøpe opp til 8 billetter på medlemskapet ditt. Du er ansvarlig for de du kjøper billett for... som mulige hooligans og slikt...  :)

Nei det er nok bare 1 billett på bortekamp Mr. Men medlemskapet er ikke så dyrt da...
Marching On! 4276

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #6 på: August 06, 2010, 18:30:28 »
Jeg og en kompis skal også på den kampen, men vi belager oss på å kjøpe standard billett på hovedtribunen og sitte blant Reading-folka...tror det blir enklere.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

TK20

Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #7 på: August 10, 2010, 15:37:47 »
Jeg og en kompis skal også på den kampen, men vi belager oss på å kjøpe standard billett på hovedtribunen og sitte blant Reading-folka...tror det blir enklere.

Hvordan gjør dere det a? Bare i luka liksom? Eller gjennom hjemmelaget?

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #8 på: August 10, 2010, 18:47:53 »
Jeg og en kompis skal også på den kampen, men vi belager oss på å kjøpe standard billett på hovedtribunen og sitte blant Reading-folka...tror det blir enklere.

Hvordan gjør dere det a? Bare i luka liksom? Eller gjennom hjemmelaget?

Vi gjør det nok her...billettsalget åpner vel når kampen nærmer seg...

http://www.readingfc.co.uk/page/HomeGames/0,,10306,00.html
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

LeedsU878

Sv: Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #9 på: August 11, 2010, 21:25:29 »
Er fortsatt ganske vanskelig å få bortebilletter. Vil du ha 2 billetter, må du ha 2 medlemsskap.

Reading er en del av fase 2, og du må derfor sitte klar ved dataen d. 6. september klokken 11 (norsk tid). Sørg for å være registreret i "bookingsystemet" som blir brukt ved bortekamper - dette gjør du ved å trykke "Apply now" ved en av de kampene som ligger tilgjengelig på siden.

Som hovedregel vil jeg si at søknaden MÃ… være sendt senest 11:10 om du skal ha en mulighet for å få billett.

Reading har ikke lagt ut informasjon enda, men de fleste klubbene kjører "all ticket" når Leeds kommer på besøk. Dette vil si at billetter må kjøpes via hjemmeklubben på forhånd. I tillegg krever mange klubber at du allerede er registrert i systemet (her vet jeg dog at mange har klart det ved å spille dum nordmann på telefonen, og påstå at man har vært fan av hjemmelaget i mange, mange år)

Lykke til! :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

mail2rj

Billetter til Reading borte 27 november -- hjelp mottas med takk
« Svar #10 på: August 12, 2010, 01:12:53 »
Min erfaring fra Brighton borte ifjor: bortebillett blant Leeds fansen er bare å glemme hvis du ikke har kjøpt billett på den måten før (du blir ikke prioritert, og du kan uansett bare kjøpe 1 billett).

Alle som skal ha billett må nok melde seg inn i ticketsystemet til reading, og så registrerer dere hverandre som friends&family på det systemet. Deretter kan den ene kjøpe hjemmebilletter for både seg og de som er registrert som family&friends. Brighton krevde egentlig også at man hadde bostedsadresse i Brighton, men her kommer telefonen til ticketoffice inn: jeg ringte og sa vi var i brighton på jobbreise, og at vi gjerne ville se en skikkelig engelsk fotballkamp i samme slengen. Nevnte selvsagt ikke Leeds. Da fikk vi kjøpe billetter, kledde oss nøytralt og la bånd på oss for ikke å juble ved Leeds-scoring (som d ble tre av:)) D holdt hardt men vi ble ikke avslørt. Da gikk d verre med en annen nordmann på feltet ved siden av, som møtte opp i leedsjakke og jublet på 0-1. Ble ført ut av vakter halvveis i første omgang for ikke å få juling der han satt...:)

Anyways, komplisert prosess men alt i alt verd innsatsen:)

Lykke til!!