EX-SPILLER: Adam Clayton

Started by B-m, August 06, 2010, 17:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

newsome

Quote from: hallghel on September 28, 2011, 19:48:46
Quote from: newsome on September 28, 2011, 19:30:56
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7195347,00.html

Skulle ikke mye storspill til før interessen våknet!
Og Bates selger bare summen med pund blir syvsifret!
Gammelt nytt. Sleivind hadde sakset samme historie fra Sky Sports 23. september. Scroll litt tilbake på siden. Forøvrig har du kanskje rett....?
Ja,sorry!Var ikke helt ajour her.
Lover bedring :-[

Kato

Fantastisk god spiller. Vi må rykke raskt opp om vi skal beholde denne karen.

Dennis

Fatter ikke hva Capello skal med en halvskadd Captain Diving G i Englands midtbane, når Adam Clayton briljerer i hver eneste kamp for Leeds. ;)
Marching on together!

sportcarl1

ja han är kungen, har kilkennys passningsfot och johnson vilja och tuffhet, han vågar hålla i bollen lugna ner spelet och undvika panik, det såg man vid flera tillfällen igår även när han var vid vår kortlinje

Vonsiggy

Quote from: Mr Kaizer on October 02, 2011, 13:12:41
Fatter ikke hva Capello skal med en halvskadd Captain Diving G i Englands midtbane, når Adam Clayton briljerer i hver eneste kamp for Leeds. ;)

Kanskje like greit, da får vi han for oss selv lengst mulig og i tillegg skadefri  ;)

Jon R

Quote from: Kato on October 02, 2011, 08:04:10
Fantastisk god spiller. Vi må rykke raskt opp om vi skal beholde denne karen.

Sensasjonell utviklingskurve på gutten!  :o

Tok luven fra Scott Parker i august og siden det har han bare blitt enda bedre. God i alle spillets faser og ikke minst veldig stabil, men enda føler jeg at det bor mer i han.  I noen situasjoner skulle jeg ønske han var litt mer egoistisk, spesielt når han setter fart fremover med ballen i beina. Kan være god for 10 mål + pr sesong, gitt rett rolle i laget.

PS: Begynner allerede å grue meg til januarvinduet!
Jon R.

Oppdrettslaksen

Tok luven fra Scott Parker i august og siden det har han bare blitt enda bedre. God i alle spillets faser og ikke minst veldig stabil, men enda føler jeg at det bor mer i han.  I noen situasjoner skulle jeg ønske han var litt mer egoistisk, spesielt når han setter fart fremover med ballen i beina. Kan være god for 10 mål + pr sesong, gitt rett rolle i laget.

[/quote]
Tviler sterkt på at gutten allerede drar i januar.  Det er jo bare noen dager siden at han uttalte at han ville bli i Leeds veldig lenge. http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7209006,00.html

Ellers så er jeg enig i mye av det du sier. Og det beste av alt er at han er bare 22 år!

kalle_92

Quote from: Oppdrettslaksen on October 04, 2011, 00:17:00

Tviler sterkt på at gutten allerede drar i januar.  Det er jo bare noen dager siden at han uttalte at han ville bli i Leeds veldig lenge. http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7209006,00.html

Ellers så er jeg enig i mye av det du sier. Og det beste av alt er at han er bare 22 år!
[/quote]
Gradel sa også at han gjerne ville bli i Leeds.

LEO

Virket som han var lenge nede i banen og enten hentet ballen eller ryddet opp.

Blir vår STORE spiller

Leedsfan

Ser at Clayton får mye tyn for elendig spill i dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Quote from: Leedsfan on November 26, 2011, 21:17:12
Ser at Clayton får mye tyn for elendig spill i dag..

Han var kanskje banens dårligste mot Burnley og virker å være nede i en bølgedal. Han kommer garantert sterkere tilbake!
Jon R.

Rudi G.

Formannen vår som var på kampen i dag raporterer at Clayton ikke var så gale, men at Howson kan få gå på free transfere!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on November 26, 2011, 22:48:11
Formannen vår som var på kampen i dag raporterer at Clayton ikke var så gale, men at Howson kan få gå på free transfere!

Mange som skryter av Howson i dag, spesielt i 2. omgang hvor han var "over hele banen"..

Synd å slippe Howson, men jeg begynner ikke å grine av det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.N

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/her-er-fremtidens-lampard-og-bale-3659863.html

-Dette kan fort være sesongens kjøp i Championship. En midtbanegeneral. Scorer viktige mål, som da han ble matchvinner borte mot Leicester. Har en fantastisk motor med et godt hode. Kan i tillegg takle. Er hjertet i et Leeds-lag som har prestert denne sesongen.

:)

auren

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_whites_form_just_a_blip_clayton_interview_1_4078218

Synes Clayton fremstår litt defansivt her. I tillegg så sier han at de to siste kampene bare har vært et par glipper, men han kan ikke peke fingen sin på hva som har gått galt. Tror nok godeste Adam hadde hatt gått av en kamp eller to på benken. Men igjen; Hvem skal da styre midtbaneskuta?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Quote from: Nikolaos on December 13, 2011, 19:24:01
http://www.tv2.no/sport/fotball/england/her-er-fremtidens-lampard-og-bale-3659863.html

-Dette kan fort være sesongens kjøp i Championship. En midtbanegeneral. Scorer viktige mål, som da han ble matchvinner borte mot Leicester. Har en fantastisk motor med et godt hode. Kan i tillegg takle. Er hjertet i et Leeds-lag som har prestert denne sesongen.
:)
Håper de har rett! En midtbanegeneral, som presterer over tid. Skal jeg være pirkete må det være utsagnet om "sesongens kjøp". Clayton kom til Leeds i august 2010.
Masinga, medl.nr. 1250

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

...sikkert ikke snakk om £££ :o

Triste signaler da, og i tillegg at vi ikke får Lichaj i dag - så ser det noe
tynt ut i dette lånevinduet også!!
Fordi det er det d er..."lånevindu".. for vårt kjære Leeds.

RoarG

Så lenge Leeds ikke er noen seriøs utfordrer om opprykk til PL, vil vi få flere slike nyheter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Dessverre. Det er bare til å vinke farvel til Howson, White og Clayton. "Heldigvis" får vi noen kroner for de to sistnevnte - utdanningskompensasjon for White og sannsynligvis en transfer sum for Clayton når han mest trolig drar til sommeren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on January 17, 2012, 12:45:04
Dessverre. Det er bare til å vinke farvel til Howson, White og Clayton. "Heldigvis" får vi noen kroner for de to sistnevnte - utdanningskompensasjon for White og sannsynligvis en transfer sum for Clayton når han mest trolig drar til sommeren.

auren

Du glemte Snodgrass og Lees....

kalle_92

Quote from: Leedsfan on January 17, 2012, 12:50:12

auren

McCormack, Snodgrass, Lees, White, Howson og Clayton forsvinner vel alle ut i sommer. Jeg klandrer dem ikke... Ville mye heller spilt i PL hvis jeg hadde muligheten, for å se det ut i fra deres perspektiv. Skjønner spesielt godt Howson, som jo tross alt begynner å bli en voksen kar, og ikke har tid til enda en sesong nede i denne ligaen. Dessverre veldig enkelt å forstå de.

Leedsfan

Quote from: kalle_92 on January 17, 2012, 13:16:09

auren

McCormack, Snodgrass, Lees, White, Howson og Clayton forsvinner vel alle ut i sommer. Jeg klandrer dem ikke... Ville mye heller spilt i PL hvis jeg hadde muligheten, for å se det ut i fra deres perspektiv. Skjønner spesielt godt Howson, som jo tross alt begynner å bli en voksen kar, og ikke har tid til enda en sesong nede i denne ligaen. Dessverre veldig enkelt å forstå de.

Begynner Becchio å putte + at Lonergan begynner å holde nulle så forsvinner vel de også. Begynner Grayson å vinne igjen så slipper vi å sparke han, da blir han vel plukket opp av et annet lag. Har vi glemt noen nå?

B_Ød

Snakk om å male faen på veggen...jøsses før en deili gjeng.
Ups & Ups!!

ollan

Quote from: kalle_92 on January 17, 2012, 13:16:09

auren

spørsmålet er jo om alle de du nevner er gode nok for PL?  Clayton og Snoddy ja..... Men Howson, Lees og White er jeg mer usikker på. Har ikke hvert den store konkrete interessen for noen av disse så langt. Tyder jo kanskje at endel klubber sitter på gjerdet og aventer Leeds sin situasjon til etter sesongen og ser på de som billig stallfyll for neste sesong. Men enig i at for du sjansen i PL uansett klubb så tar du den, hvem ønsker ikke å være på det høyeste sportslige og økonomiske nivå? :P

ollan
Ollan

RoarG

Quote from: Ød on January 17, 2012, 13:25:21
Ikke noen f*** her. Bare realisme, selv om det høres kjedelig ut. Det blir jo ikke mange spillere igjen hvis Lonergan, Lees, White, McCormack, Becchio, Snodgrass, Howson og Clayton drar frivillig, og vi kvitter oss med disse: Rachubka, Kisnorbo, O'Brien, Bromby, Bruce og Parker. Så langt har januarvinduet gitt oss Rogers. I tillegg til han sitter vi igjen med Cairns, Taylor(?), Pugh, Sam, Connolly, Brown, Vayrynen, Thompson og Forssell. Håper vi har mange gode juniorer som banker på døra til A-laget. Bør uansett bli et meget slankt lønnsbudsjett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

johnny gangster

Mister vi Clayton blir eg seriøst deprimert. Fantastisk spiller med eit enormt potensiale.

B_Ød

Vel, hvis de får et bedre tilbud høyere opp, klart de drar. Hvis ikke må en begynne å lure litt på hver enkelt av dem
Da klemmer vi bare på videre med andre spillere...ser ikke noe problem i det, sånn er jo spillet. Ingen grunn til at vi skal være skjermet for den biten pga at vi har en noen lunde historie..og spiller på/leier en litt større stadion enn de fleste andre lag i denne divisjonen.
Ups & Ups!!

samadhi

Quote from: RoarG on January 17, 2012, 13:40:04
Ikke noen f*** her. Bare realisme, selv om det høres kjedelig ut. Det blir jo ikke mange spillere igjen hvis Lonergan, Lees, White, McCormack, Becchio, Snodgrass, Howson og Clayton drar frivillig, og vi kvitter oss med disse: Rachubka, Kisnorbo, O'Brien, Bromby, Bruce og Parker. Så langt har januarvinduet gitt oss Rogers. I tillegg til han sitter vi igjen med Cairns, Taylor(?), Pugh, Sam, Connolly, Brown, Vayrynen, Thompson og Forssell. Håper vi har mange gode juniorer som banker på døra til A-laget. Bør uansett bli et meget slankt lønnsbudsjett.

Enig i at situasjonen ikke ser så veldig lys ut med tanke på at en rekke spillere ikke har signert ny kontrakt (ennå) Men å si at vi kvitter oss med/mister 14-15 spillerne inntil neste sesong er vel strengt tatt ikke særlig realistisk.

Noen vil sikkert gå og noen vil komme.

Stiller meg bak Ød her, og synes det blir vel mye svartmaling her...
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Quote from: samadhi on January 17, 2012, 13:51:59
Quote from: RoarG on January 17, 2012, 13:40:04

Enig i at situasjonen ikke ser så veldig lys ut med tanke på at en rekke spillere ikke har signert ny kontrakt (ennå) Men å si at vi kvitter oss med/mister 14-15 spillerne inntil neste sesong er vel strengt tatt ikke særlig realistisk.

Noen vil sikkert gå og noen vil komme.

Stiller meg bak Ød her, og synes det blir vel mye svartmaling her...
Mister nok ikke alle disse spillerne samtidig. Tok nok litt hardt i her, men at vi må regne med at spillere vi helst ikke vil miste går, er nok ganske realistisk. Vanskelig å forutse eksakt hvor mange, og hvem, som går, men jeg regner med betydelige endringer i stallen når neste sesong har startet.