EX-SPILLER: Adam Clayton

Started by B-m, August 06, 2010, 17:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Quote from: fjellhaugen on July 06, 2012, 08:29:20
http://www.leedsunited.com/news/20120706/midfielder-joins-newcomers_2247585_2833657

Latterlig salg  :-[ :-[ :-[ :-[

Enig. Han har et for stort potensiale i seg til å bli solgt. Nå tipper jeg Paddy Kenny er klar i løpet av dagen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Trist. Ikke bare var han en av SVÆRT få som til tider holdt bra standard. Han går sannsynligvis også for lommerusk (etter at Colin har pratet ham ned) til lille Huddersfield.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

http://www.leedsunited.com/news/20120706/midfielder-joins-newcomers_2247585_2833657

Latterlig salg  :-[ :-[ :-[ :-[
Helt enig.Hva pokker er poenget med å selge Clayton?Fatter det bare ikke,er redd han kommer til å bli grisegod for Hudds :( nei Warnock-dette er en dårlig vurdering :(

Mikkel

Sleivind

Quote from: auren on July 06, 2012, 08:38:00

Enig. Han har et for stort potensiale til seg til å bli solgt. Nå tipper jeg Paddy Kenny er klar i løpet av dagen.

auren

Litt trist er det jo, jeg kunne godt ha tenkt meg å beholde han.

Et for stort potensiale til å bli solgt? Beklager, den ser jeg ikke. Hadde han hatt et for stort potensiale så hadde han ikke gått til bakgårdsklubben Huddersfield. Han hadde en mildt sagt ustabil sesong i fjor, en fantastisk start og en horribel avslutning. Stort sett alle klubber i PL ble vel linket til han i løpet av høsten, men de ryktene forsvant ganske kjapt utover i sesongen.

raggen

skammelig salg..................... :o >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

ikke uerstattelig, men så absolutt en menn jeg fremdeles gjerne hadde sett i Leeds-drakt. Skal undres om ikke manager i Huddersfield er godt fornøyd med dette  ;) 
Ups & Ups!!

Hobben

Vi selger de ungguttene som kan blir veldig gode, mens vi kjøper gammelt rask som ikke har mange år igjen... logikken?.... TÃ...PELIG SALG, WARNOCK!
Rogaland Whites

4ever arcticwhite

Quote from: Joe Jordan on July 06, 2012, 08:47:57
Trist. Ikke bare var han en av SVÆRT få som til tider holdt bra standard. Han går sannsynligvis også for lommerusk (etter at Colin har pratet ham ned) til lille Huddersfield.
Salgssummen ryktes til å ligge omkring £500K
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-midfielder-clayton-completes-move-to-huddersfield-town-1-4713771

Hadde vel i grunn en ganske opp-ned sesong i fjor - Opp tidlig i sesongen, og ned fra omkring november og utover - i likhet med resten av laget. Om Clayton påvirket lagets nedtur eller om lagets nedtur påvirket Clayton er vanskelig å si...
Uansett så opplevde aldri Warnock at Clayton spilte stabilt bra over en lengre periode, og det er spillere som han vet leverer opp mot maxnivå uke etter uke mangeren vår er ute etter, og som vi trenger.
Dessverre klarte ikke Clayton å vise fram en slik side av seg selv i løpet av de månedene Warnock var på Elland Road i forrige sesong.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Quote from: Hobben on July 06, 2012, 09:23:09
Vi selger de ungguttene som kan blir veldig gode, mens vi kjøper gammelt rask som ikke har mange år igjen... logikken?.... TÃ...PELIG SALG, WARNOCK!
Opp i år...etter det vet bare fåglarna hva som skjer...ny manager, nye spillere, nytt nedrykk??..back to square one. (kanskje  ;))
Ups & Ups!!

Corleone

Tapet av spilleren Clayton er i og for seg et stort nok slag, men hvilke signaler sender dette om de nye eierne? Velger å tro at det er Warnock ene og alene som står bak dette, så kan mine søte drømmer om en pengesterk sheik leve videre.. ::)

MrK

PATETISK SALG, en av våre beste menn!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

auren

Quote from: Sleivind on July 06, 2012, 09:05:07

Enig. Han har et for stort potensiale til seg til å bli solgt. Nå tipper jeg Paddy Kenny er klar i løpet av dagen.

auren

Et for stort potensiale til å bli solgt? Beklager, den ser jeg ikke. Hadde han hatt et for stort potensiale så hadde han ikke gått til bakgårdsklubben Huddersfield. Han hadde en mildt sagt ustabil sesong i fjor, en fantastisk start og en horribel avslutning. Stort sett alle klubber i PL ble vel linket til han i løpet av høsten, men de ryktene forsvant ganske kjapt utover i sesongen.

Toppnivået hans er bra. Han er fortsatt ung, og blir han mer stabil over tid er det PL-materiale i gutten. Som sagt tidligere her så var det ikke bare han som var under pari fra desember og ut sesongen. Det var stort sett alle spillerne på laget, og det skyldes nok ikke bare mangel på kvalitet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Quote from: auren on July 06, 2012, 09:48:39

auren

Toppnivået hans er bra. Han er fortsatt ung, og blir han mer stabil over tid er det PL-materiale i gutten. Som sagt tidligere her så var det ikke bare han som var under pari fra desember og ut sesongen. Det var stort sett alle spillerne på laget, og det skyldes nok ikke bare mangel på kvalitet.

auren

Enig i dette - når hele laget hadde en elendig periode samtidig, blir det feil å vurdere Clayton kun ut fra det han presterte etter jul. Toppnivået hans lå milevis over resten av midtbanen i den gode perioden, og for en såpass ung spiller er det det en må vurdere.

Men jeg tipper det har gått litt prestisje i dette fra Warnock/Bates - at de blir provosert over lønnskravene fra en spiller som bare såvidt har etablert seg i 11'eren. Ser litt samme tendensene i forhandlingene med White.

Vi får bare håpe Snodders ikke tolker salget av Clayton som nok et signal på "lack of ambition", som han har snakket så mye om tidligere...

asLeeds

Tja, heilt ok for meg, vist plan er å få inn betre spillere ;)

for ujevn i prestasjoner unge Clayton
DALHEIM WHITES

Joe Jordan

Hvilke midtbanespillere har vi igjen egentlig? Green, Pugh, Snoddy. Brown? Og Nunez...  :P
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Corleone

Quote from: asLeeds on July 06, 2012, 10:05:29
Tja, heilt ok for meg, vist plan er å få inn betre spillere ;)

for ujevn i prestasjoner unge Clayton

Bingo! Han er fortsatt ung. De færreste er gode på det jevne i begynnelsen av 20-årene. Synes vi kunne gitt han et par år til..

fmtj

Yeboahs vitne

Sleivind

Quote from: auren on July 06, 2012, 09:48:39

auren

auren

Toppnivået hans er meget bra, men det nivået fikk vi knapt se det siste halve året forrige sesong. Og hvis han ikke er stabilt god i en alder av 23 år, hvor lenge skal man egentlig vente? I tillegg har han vel en utgående kontrakt?

Må likevel påpeke at jeg på ingen måte forsvarer salget, kunne godt ha tenkt meg å beholde han, men ikke for enhver pris. Og hvis det kommer noe bedre inn, så gjerne for meg!

B_Ød

Quote from: stian on July 06, 2012, 09:55:50
Vi får bare håpe Snodders ikke tolker salget av Clayton som nok et signal på "lack of ambition", som han har snakket så mye om tidligere...
Godt poeng, hvis dette får konsekvenser for RS's fremtid i Leeds, ser jeg det som mer alvorlig enn salg av AC.
Ups & Ups!!

kalle_92

Kommer til å briljere for Hudders!

4ever arcticwhite

Vi må være klar over at i dagens situasjon må Warnock ha to tanker i hodet på en gang når han skal bygge laget for kommende sesong:
1) Det blir et salg, og det stilles midler til disposisjon for spillerkjøp
2) Det blir ikke et salg, og han må prøve å skrape sammen et best mulig lag uten at det stilles friske midler til disposisjon, og han må selge for å kunne kjøpe.

Hvis det blir salg kunne han sikkert beholdt Clayton og i tillegg hentet en med erfaring og pondus, slik at Clayton fikk mere tid og mindre på seg til å bli den klassespilleren mange av oss tror han kommer til å bli.

I tilfelle det ikke blir salg, trenger Warnock å få inn midler til å hente spillere, og ærlig talt så er Clayton en av de få spillerne vi har som vi kan få noe særlig for(ryktene sier £500K), og som Neil samtidig ikke ser på som avgjørende for om vi klarer opprykk eller ikke.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Glenn K

Dette kunne jeg godt vært foruten, men vil man ikke spille for klubben, så greit nok! Da er det ut. Finnes bedre enn Clayton uansett, synes han blir en smuule overvurdert her inne.

Kato

Da er Huddersfield forsterket, mens vi er blitt svekket. Trist at det er slike spillere vi skal kvitte oss med, når man ser hva stallen i dag inneholder.

P.T har vi knapt et Championship-mannskap.

stian

Quote from: Kato on July 06, 2012, 11:46:11
Da er Huddersfield forsterket, mens vi er blitt svekket. Trist at det er slike spillere vi skal kvitte oss med, når man ser hva stallen i dag inneholder.

P.T har vi knapt et Championship-mannskap.

Der er du inne på noe viktig. Ved å selge de man får får noe igjen for sitter vi igjen med de som ikke er verdt noe, og det er ikke helt veien å gå.

Worst case scenario nå er at takeoveren strander og at det ikke brukes penger til å hente inn kvalitetsspillere. Da er garantert Snodgrass ute av døren før sesongen er i gang. Tror ikke dette er et veldig realistisk scenario, men hvis vi havner der er klubben satt mange år tilbake i gjenoppbyggingsarbeidet.

eiru

Med dette  begynner jeg nesten å lure på om alt er en konspirasjon... En ting er hva klubben og ryktene sier, en annen er hva som faktisk foregår og har skjedd. De nye (?) eierne må gjøre noen skikkelige scoop før jeg sier meg fornøyd med sommeren.Varney, Norris, og Peltier-klasse holder ikke for min del.

Annesj

Clayton inngår ikke i spilleplanen til NW. Tror det er såpass enkelt som det. Syns ikke salg av Clayton er noe å skrike av. Dessuten syns jeg ikke stallen er nevneverdig svekket uten han.  :P
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Vi får se senere hvad alt dette går ud på  ???

Leedsfan

Synes også at det er litt trist at Clayton går, toppnivået hans er meget bra.

Det er jo bare å stille seg spørsmålet om han virkelig er så god som vi "tror" han er og kan bli? Hvorfor ble han da ikke kjøpt av et bedre lag?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.