EX-SPILLER: Adam Clayton

Started by B-m, August 06, 2010, 17:52:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Neo on July 06, 2012, 12:16:45
Quote from: Glenn K on July 06, 2012, 11:36:46
Dette kunne jeg godt vært foruten, men vil man ikke spille for klubben, så greit nok! Da er det ut. Finnes bedre enn Clayton uansett, synes han blir en smuule overvurdert her inne.

Enig!
AC har/hadde potensial, men slet jo fælt med å få det ut. Og ikke minst prestere stabilt. En terrier på sitt beste, men dessverre altfor ujevn.

At han går til Hudds er helt greit.
Et signal om hvor "attraktiv" han var/er.

Mens Paul Green presterte fantastisk hele sesongen? Han fikk ut hele sitt fantastiske potensiale? Hudds har råd til lønna hans men ikke vi?

Max Gradel var heller  ikke så attraktiv da han valgte å gå til L1 klubben Leeds United. Var han god nok for CCC? 

Herregud for en patetisk klubb vi har blitt. Selger gull og henter inn gråstein.

Clayton er det største sentral midt talentet vi har hatt på nivå to siden John Sheridan. Dette salget kommer vi til å gremme oss STORT over i åra som kommer.

Gleder meg STORT til vi henter inn erstatteren som er bedre enn Clayton. Dream on!  >:(

Jon R.

MooCow

Der forsvann favorittspelaren min  :-X :-\ :( >:(

Glenn K

De to siste sesongene har jeg kjøpt drakter med henholdsvis Howson og Clayton bakpå. Så hvis noen vil ha ut et par spillere er det bare å ta kontakt, så kjøper jeg drakt jeg!

Peter7

Gråter meg ikke i søvn av dette i kveld ... ulike meninger om hvor mye verdt denne spilleren egentlig er for Leeds - hadde han vært i klasse med Snodgrass hadde han vel fått et lignende tilbud?

Må si jeg var overrasket hvor svak han var i noen kamper, men han var jo bra en periode på høsten i fjor.

Hvis Warnock virkelig vil ta laget opp et hakk neste år så er det helt nødvendig å signere spillere på nivå med Snodgrass og helst bedre.

Opp med lommeboka - Ken? ::)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Dennis

Clayton var meget god i de første ti kampene av sesongen, til tider en usynlig skygge siden det. Nå var hele laget svakt, så jeg skal ikke påstå at det var han som fant det "egentlige" nivået sitt, men jeg så laget to ganger live i fjor, og Clayton hadde vel tre ballberøringer totalt i de to kampene.

Jeg synes ikke dette er det største midtbanetalentet på nivå to på 20-30 år. Han mistet vi til Norwich i januar...
Marching on together!

Leedsfan

Quote from: Mr Kaizer on July 07, 2012, 12:10:00
Clayton var meget god i de første ti kampene av sesongen, til tider en usynlig skygge siden det. Nå var hele laget svakt, så jeg skal ikke påstå at det var han som fant det "egentlige" nivået sitt, men jeg så laget to ganger live i fjor, og Clayton hadde vel tre ballberøringer totalt i de to kampene.

Jeg synes ikke dette er det største midtbanetalentet på nivå to på 20-30 år. Han mistet vi til Norwich i januar...

Howson skulle hatt to grovarbeidende midtbanespillere bak seg og så skulle han fått lov til å løpe med ballen i sugende løp i en offensiv mitbaneplass. To problemer, Howson er ikke her lengre og vi måtte ha spilt med en spiss!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Dette er etter min mening en dårllig nyhet.

Ikke fordi Clayton var så fantastisk god, men fordi han var den beste vi hadde igjen i en tynt besatt posisjon. Nå trenger vi enda en sentral midtbane, for fargekombinasjonen Green og Brown bruker man bare når man skal gjemme seg.
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

At hudds kjøper tyder på at han ikke er så veldig god.. Warnock vet sannsynligvis hva han gjør, og jeg hadde vært mer bekymret om han hadde gått til PL eller topp klubb i championship.

Forutsetter imidlertid at det hentes inn bedre spillere! Hvis ikke er salget meget bekymringsfullt.
"Who needs Cantona??"

fjellhaugen

Quote from: rd1 on July 08, 2012, 09:43:35
At hudds kjøper tyder på at han ikke er så veldig god.. Warnock vet sannsynligvis hva han gjør, og jeg hadde vært mer bekymret om han hadde gått til PL eller topp klubb i championship.

Forutsetter imidlertid at det hentes inn bedre spillere! Hvis ikke er salget meget bekymringsfullt.

Helgarderings innlegg?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

rd1

Quote from: fjellhaugen on July 08, 2012, 11:19:09
Quote from: rd1 on July 08, 2012, 09:43:35

Helgarderings innlegg?
Vurderer karriere innen politikk :)
"Who needs Cantona??"

Joe Jordan

Nå har det stort sett vært samme visa i flere år; en spiller selges og reaksjonen på forumet er "jaja, greit så lenge han blir erstattet av noen bedre". Har det NOENGANG skjedd? Beckford, Johnson, Gradel, Howson? Clayton?

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fjellhaugen

Quote from: Joe Jordan on July 08, 2012, 11:56:43
Nå har det stort sett vært samme visa i flere år; en spiller selges og reaksjonen på forumet er "jaja, greit så lenge han blir erstattet av noen bedre". Har det NOENGANG skjedd? Beckford, Johnson, Gradel, Howson? Clayton?

delph, schmeichel, killa

Leedsfan

Flere av disse spillerne gikk gratis til andre klubber, noen har vært nødvendig å selge og noen av de savner ikke jeg.

Helt klart trist at man ikke får den optimal kontinuiteten når de beste forsvinner, men slik er det for ALLE lagene i denne divisjonen. Når man er god nok for PL så vil det bli en nødvendighet å selge, på vegne av spiller og klubb.

Reading solgte jo sine 2 stjernespillere før forrige sesong, Long og Mills. De ble ikke erstattet med spillere av samme kaliber, men klarte allikevel å rykke opp.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

Clayton: No hard feelings

Championship, 12:56, July 8, 2012

Adam Clayton says he does not have a grudge against Leeds United after leaving them to join West Yorkshire rivals Huddersfield Town.

The midfielder was deemed surplus to requirements by manager Neil Warnock, who transfer listed him at the end of last season, but the 22-year-old insists he is not bitter about the nature of his exit.
"I've got nothing against Neil Warnock or the club. I had a great time there," he told BBC Radio Leeds.
"It was disappointing to be told I wasn't in Neil's plans but I've found a club who can move my career on."
Clayton will work under Simon Grayson for the second time and believes the Huddersfield boss knows how to get the best football out of him.
"I played my best football at Leeds under Simon," he added.
"It's enjoyable to work under him and I think it's important to be happy in your work on a daily basis."
The former Manchester City youngster makes the 20-mile trip across West Yorkshire to Huddersfield for £400k and joins fellow new-boys Sean Scannell, Paul Dixon and Oliver Norwood at the Galpharm Stadium as the Terriers prepare for life in the Championship.

Leedsgutt

Skal vi ikke fjerne denne tråden, eller skrive "ex-spiller"  nå ?

Leedsfan

Quote from: Leeds1996 on July 08, 2012, 23:00:19
Skal vi ikke fjerne denne tråden, eller skrive "ex-spiller"  nå ?

Big deal....

Leedsgutt

Han er ikke vår spiller mere, så hvorfor stå ?

Leedsfan

Quote from: Leeds1996 on July 08, 2012, 23:50:24
Han er ikke vår spiller mere, så hvorfor stå ?

En moderator ordner opp i det snart... Gutten er jo nettopp solgt!

newsome

Da er en middelmådig spiller solgt til kanskje vår mest middelmådige manager de siste årene!!!
Bra!

Hobben

Quote from: newsome on July 09, 2012, 19:04:35
Da er en middelmådig spiller solgt til kanskje vår mest middelmådige manager de siste årene!!!
Bra!

Vår mes middelmådige manager de siste årene? Tulling!

Its only one SIMON GRAYSON, ONE SIMON GRAYSON!
Rogaland Whites

Kato

Bra!

Kanskje det mest middelmådige jeg har lest her inne.

Gufrias

Bra!
Tre feil av tre mulige.

SupALeedS

Tenker at det er så enkelt jeg....

Skal man bygge en klubb må du ha spillere som vil blø for drakta, ville godta at i Leeds så får man ikke den høyeste lønna, til gjengjeld så får du spille for 30.000 ville fans, spille for en klubb på vei frem.

dersom ikke clayton ville dette, så driter jeg lang marsj i han!

Vil heller ha en Green som stråler på midten, å fører oss opp i PL!
Alex

Kato

Quote from: SupALeedS on July 09, 2012, 22:09:07
Tenker at det er så enkelt jeg....

Skal man bygge en klubb må du ha spillere som vil blø for drakta, ville godta at i Leeds så får man ikke den høyeste lønna, til gjengjeld så får du spille for 30.000 ville fans, spille for en klubb på vei frem.

dersom ikke clayton ville dette, så driter jeg lang marsj i han!

Vil heller ha en Green som stråler på midten, å fører oss opp i PL!

Høres  ut som vi nesten fyller ER annenhver helg. Sannheten er vel mer glissent enn som så

Leedsfan

Kato

Gufrias

Klarer ikke å mobilisere det helt store raseriet for den der.

Eriksen55

Quote from: Gufrias on December 02, 2012, 07:15:38

Er vel helt greit det han gjør,  ville bli hos oss, fikk ikke det han  følte han var verdt og solgt mot sin vilje! Hadde vel gjort det samme selv :)

gulle

Quote from: Eriksen55 on December 02, 2012, 09:37:04
Quote from: Gufrias on December 02, 2012, 07:15:38

Er vel helt greit det han gjør,  ville bli hos oss, fikk ikke det han  følte han var verdt og solgt mot sin vilje! Hadde vel gjort det samme selv :)
litt enig. han fikk vel bare ut litt frustrason over å ikke få spille i hvitt lengre,tror vi overser den fra Adam.
I år rykker vi opp!