CARLING CUP: Leeds United v Lincoln City, tysdag 10/8 kl. 20:45

Started by Tom S, August 08, 2010, 12:53:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tom S

Heldigvis ikkje lenge til ny kamp  :)

Regner med Larry skifter litt på laget, men håper han ikkje gjer for mange endringer.

Kasper
Connolly - Bruce - Naylor - Bessone
Watt - Howson - Clayton - Johnson - White
Becchio
COME ON LEEDS !!

Tom S

Eller bør Larry forsøke 442?
Kanskje forsøke Watt i spissrolle ilag med Becchio?
Watt har hurtighet til å få de fleste forsvar i NpC til å skjelve.
COME ON LEEDS !!

Kato

Ihvertfall viktig å prøve en ny konstellasjon i midten bak.

Leppan

Glory years will come again!

Same

Quote from: Leppan on August 08, 2010, 23:03:59
Gradel utestengt i ligacupen også?
Håper det, så vi kan få han raskere tilbake til nPC  ;D

mac_gyver

Quote from: Same on August 09, 2010, 14:28:39

han er utestengt heldigvis!
Pride of Yorkshire

GeirO

MOT

SindreWikre

Pontus ❤

fjellhaugen

Quote from: mac_gyver on August 09, 2010, 21:12:50

hvorfor heldigvis ??? ??? ??? ??? ???
fortsatt bitter fra i fjor?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Milou

Quote from: fjellhaugen on August 10, 2010, 07:16:12
Quote from: mac_gyver on August 09, 2010, 21:12:50

hvorfor heldigvis ??? ??? ??? ??? ???
fortsatt bitter fra i fjor?

Viss du les Same sitt innlegg ein gang til, forstår du kanskje  ;)

Evig Pint

Kjekt med kamp igjen allerede, her er det viktig vi får en god prestasjon.

Tipper laget blir som følger:

Kasper

Hughes - Bruce - Naylor - Bassone

Watt - Howson - Kilkenny - Johnson - White

Becchio
Marching on together

Runar

Gi Grella 90 minutter!

En spiller med ferdigheter og fysikk til å åpne opp forsvar på dette nivået. For meg så ser det ut til at han mangler tillit hos SG og det svekker hans egen selvtillit. Om han ikke får muligheten på dette tidspunktet med skader og suspansjoner på konkurrentene sine, når kan han egentlig forvente å få det?

Starter han ikke i kveld/de neste 2 kampene så er han ferdig i Leeds og kan avskrives med engang det er min påstand. Jeg kan ikke fatte at en spiller kan gå å vente på sin mulighet i 2,5 år også ta den å lykkes. Det skjer ikke, det er nå eller aldri for spilleren som fikk 3 års avtale av SG for 10 mnd siden?

Hallgeir *

Vår nye, argentinske venstreback bærer altså etternavnet Bessone - med e. Pirk..pirk..  ;)  ::)

Forøvrig gir ikke Man. City Adam Clayton tillatelse til å delta i Ligacupen med Leeds. Kilde: LeedsUnited. mad.com
Super Leeds since 1968

raggen

Quote from: Runar on August 10, 2010, 18:27:07
Gi Grella 90 minutter!

En spiller med ferdigheter og fysikk til å åpne opp forsvar på dette nivået. For meg så ser det ut til at han mangler tillit hos SG og det svekker hans egen selvtillit. Om han ikke får muligheten på dette tidspunktet med skader og suspansjoner på konkurrentene sine, når kan han egentlig forvente å få det?

Starter han ikke i kveld/de neste 2 kampene så er han ferdig i Leeds og kan avskrives med engang det er min påstand. Jeg kan ikke fatte at en spiller kan gå å vente på sin mulighet i 2,5 år også ta den å lykkes. Det skjer ikke, det er nå eller aldri for spilleren som fikk 3 års avtale av SG for 10 mnd siden?

helt enig. mener grella fortjener en fair sjanse...
Forever Leeds United!!!!!!!!

Evig Pint

Quote from: raggen on August 10, 2010, 19:04:05
Gi Grella 90 minutter!

Forsåvidt enig Runar, men har personlig egentlig gitt ham opp allerede.. Tror aldri han blir god nok. Men får han ikke starte idag har han nok ikke mye tillitt hos Grayson nei.
Marching on together

Rudi G.

Quote from: Evig Pint on August 10, 2010, 19:48:43
Quote from: raggen on August 10, 2010, 19:04:05
Gi Grella 90 minutter!

Forsåvidt enig Runar, men har personlig egentlig gitt ham opp allerede.. Tror aldri han blir god nok. Men får han ikke starte idag har han nok ikke mye tillitt hos Grayson nei.

Jeg og, men greit, gi han en sjanse i dag, lykkes han ikke ser jeg ikke lenger noen grunn for at han skal forbli i Leeds. Etter min mening tar han opp plass og jeg tror heller ikke at han trives i klubben!

Evig Pint

Enig, han burde faktisk vært utlånt for lengst - for sin egen del og klubbens del.
Marching on together

Runar

Om vi har gitt han opp er jo egentlig ett fett. Poenget er hva lederen Grayson gjør, dersom han har gitt han opp så burde han vel ha forsøkt å kvitte seg med han når han hentet inn Paynter. Spillere som Grella slår ikke bare igjennom i kraft av seg selv, de trenger faktisk å få bekreftet at de holder nivået.

Jeg er veldig kritisk til måten vi har forsøkt å etablere Grella i Leeds, på samme måte som vi heller ikke var i stand til å få noe ut av Da Costa. Teknisk og fysisk så kan ikke jeg se at denne divisjonen (eller den forrige) skal gjøre at ikke Grella skal kunne håndtere stoppere på nivå med Collins og Naylor.... Her er det andre mangler, og noen av disse manglene bør manageren/klubben kunne redusere hos spilleren

auren

Laget:

Schmeichel, Connolly, Bruce, Collins, Bessone, Howson, Kilkenny, Johnson, Watt, Becchio, Sam. Subs: Higgs, Naylor, Grella, Hughes, Bromby, White.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Same

Quote from: auren on August 10, 2010, 20:16:51
Laget:

Schmeichel, Connolly, Bruce, Collins, Bessone, Howson, Kilkenny, Johnson, Watt, Becchio, Sam. Subs: Higgs, Naylor, Grella, Hughes, Bromby, White.

auren

Nesten helt likt som laget som spilte mot Derby. Bruce inn mot Naylor er vel eneste endringen om jeg ikke tar helt feil?

Tom S

Laget:

auren

Tipper nayls er småskadet siden han ikkje spiller.

Syns det er greit å køyre samme laget, kontinuitet er eit nøkkelord.
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Ser på bildene fra Derby på LUTV nå. Det er faktisk ikke så ille. Marginene er ørsmå. Naylor setter en viktig en i tverra der. Hadde den gått inn ville kampen sett helt annerledes ut!

baste

Quote from: Lloyd Sam on August 10, 2010, 00:34:11
Er på Elland Road og ser dennne ;)

Synd jeg ikke tenkte litt lenger, da hadde jeg og sett kampen LIVE !

Denne vinner vi  ;D

baste

Laget:

auren

Ser bra ut  ;D

LUFC Leeds make one change from Saturday
Simon Grayson has made one change from the side beaten by Derby County at the weekend.

Alex Bruce makes his debut for the club in defence in place of Richard Naylor.

TK20

Boos

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

testo

For noen herlige bilder LUTV viste  nå...GODE MINNER FRA I VÃ...RES  ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje