KAMP: vs MILLWALL, 21/8 2010, kl 13.30

Started by Promotion 2010, August 18, 2010, 10:32:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Glenn K

når jeg trykker ''START'' kommer det opp at prøveversjonen allerede er utgått, før jeg har begynt  ???

Rudi G.

Quote from: testo on August 21, 2010, 12:54:52
Quote from: Rudi G. on August 21, 2010, 12:52:49
Får det ikke til  ??? Blir visst bare radio her  :(

Du har jo streaming linken Rudi.Har du prøvd den eller?

Den til Ollan, Justin TV? Den har jeg men regner med elendig kvalitet, eller var det noe annet du tenkte på? :)

testo

Quote from: Glenn K on August 21, 2010, 12:55:07
når jeg trykker ''START'' kommer det opp at prøveversjonen allerede er utgått, før jeg har begynt  ???

Og klokka og dato er riktig på pc din.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Dorigo`s left foot

Lagoppstilling: Samme som mot Forest!

Benk: Higgs, Bruce, Clayton, Hughes, Somma, White

testo

Quote from: Rudi G. on August 21, 2010, 12:57:20
Får det ikke til  ??? Blir visst bare radio her  :(

Den til Ollan, Justin TV? Den har jeg men regner med elendig kvalitet, eller var det noe annet du tenkte på? :)

Ja tenkte på den ...Jeg har ikke skjekket om det er andre som streamer idag....Bare å prøve seg frem på Live stream siden...mange valg der....

Hva gikk galt på den med ip fra utlandet ?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Robert H.

Somma på benken i stedet for Grella. Bra!

Leedsulf

Fikk hvertfall kjøpt kampen nå, "via Spania". Står bare buffering her, har den begynt hos dere andre?

Glenn K

Quote from: testo on August 21, 2010, 12:58:24
Quote from: Glenn K on August 21, 2010, 12:55:07

Og klokka og dato er riktig på pc din.

Nå: 21.08.2010   Klokken 13:03

Rudi G.

Quote from: testo on August 21, 2010, 13:01:48

Ja tenkte på den ...Jeg har ikke skjekket om det er andre som streamer idag....Bare å prøve seg frem på Live stream siden...mange valg der....

Usikker, men når jeg kom til betalingsdetaljer fikk jeg ikke fullt bilde og kom meg ikke videre ???

Evig Pint

Marching on together

testo

Quote from: Rudi G. on August 21, 2010, 13:05:13
Quote from: testo on August 21, 2010, 13:01:48

Usikker, men når jeg kom til betalingsdetaljer fikk jeg ikke fullt bilde og kom meg ikke videre ???

Får du ikke fullt bilde så høyreklikker du bildet og åpner i nytt vindu
Terje

auren

Det funker nå. Viser høydepunkter fra Nottingham kampen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Terje

Allanclarke

Robert H.

Evig Pint

Marching on together

Glenn K

Er det begynt å skje noe på Justin.tv hos noen?? hos meg er den fortsatt offline...

Blank_File

Jeg prøvde meg på betalingsproxyen fra Tyskland, men jeg får ikke streamet ting via LUTV fra den og da hjelper det lite. Får beskjed om at det kan være noe feil med proxyen min. Har noen fått det til med proxy så gi beskjed takk.

Sander

Quote from: Glenn K on August 21, 2010, 13:13:39
Er det begynt å skje noe på Justin.tv hos noen?? hos meg er den fortsatt offline...

Nope.

Kommer nok i det kampen starter

Evig Pint

Blir spennende idag! Selv om Millwall er et lag vi har slitt med de siste årene, er det en kamp vi kan og bør vinne hjemme på ER! Come on Leeds!

Marching on together!
Marching on together

auren

He... Hvorfor er det engelske reklamer på LUTV, når det "kun" er mulig å se det i Spania, Tyskland og Sør-Afrika?

auren

auren

Quote from: Blank_File on August 21, 2010, 13:15:02
Jeg prøvde meg på betalingsproxyen fra Tyskland, men jeg får ikke streamet ting via LUTV fra den og da hjelper det lite. Får beskjed om at det kan være noe feil med proxyen min. Har noen fått det til med proxy så gi beskjed takk.

Prøv gratislinken til testo tidligere i denne tråden. Der kan du laste ned en 3 dagers trial for "hide your IP adress". Funker smooth her. Men må betale 5 pund for kampen på LUTV da.

auren

Blank_File

Quote from: auren on August 21, 2010, 13:19:15
Quote from: Blank_File on August 21, 2010, 13:15:02

Prøv gratislinken til testo tidligere i denne tråden. Der kan du laste ned en 3 dagers trial for "hide your IP adress". Funker smooth her. Men må betale 5 pund for kampen på LUTV da.

auren

Prøvde den også, og den gav meg ikke lov til å endre IP mer i dag.

Leedsulf

Jeg sleit litt i starten her. Prøvde dette Hide Your Ip-programmet, og havna i Spania.
Kjøpte kampen, men det sto kun og buffra. Da jeg trykket stop i Hide Your Ip mens jeg fortsatt var innlogga på LUTV, kom bildet.

Vet ikke om det er til hjelp, men funka på den måten for min del.

auren

Lykke til folkens! Da blir det full konsing på LUTV. Tipper 3-2 til Leeds.

MOT!

auren

Blank_File

Jeg er lettere skeptisk til å entre en kryptert betalingsside via en proxy jeg ikke vet noe som helst om. Det går helt sikkert bra, men jeg tar rett og slett ikke den sjansen.

rober

Ser ut til at LUTV har sluttet med "før kampen" - sending med lagoppstilling/musikk/videoklipp... :(

Allanclarke

Lykke til folkens ja!!! Skal vi få vår første seier i Championship siden 14 april hjemme mot Burnley. Yes,jeg har troa.

Come on SuperLeeds!! M.O.T.

Allanclarke

Yeboah

Håper dere som følger kampen fortsatt kan oppdatere på forumet :) Får ikke sett match pga dårlig linje her  :P

Come on Leeds!!!