Leeds-Cardiff??

Started by Eben, August 18, 2010, 21:35:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ihag

Ikke helt blid jeg heller. Kostet oss 1800 kr ekstra per person å endre billettene. JÆVLA rart at Swansea - Leicester fortsatt står, kl 19.45, som tv sendt kamp på SKY mandag 25.10. Begge lag er videre i "ligacupen" og skal spille 26. eller 27.10.  Kanskje derfor denne kampen er flyttet ?

stikles

Meget dum og sein flytting. Må reise heim søndag jeg og sønn Pål. Da må vi nøye oss med Boro-Leeds, og Leeds-Leicester. Cardiff- bill har noen andre overtatt. Lucky them

Kickthemdown

Jeg satser 200 kroner på knuste bussruter ..  8)

The Patriot

Kjøpte flybilletter fra fredagen til onsdagen, men reisen må avlyses for vår del :(
Noen som vet hva det koster å endre navn på ryan air-billetter?

dtage

Quote from: The Patriot on October 14, 2010, 04:17:05
Kjøpte flybilletter fra fredagen til onsdagen, men reisen må avlyses for vår del :(

Koster kr. 1000
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

The Patriot

Quote from: dtage on October 14, 2010, 19:58:16

Koster kr. 1000
Mer enn to billetter tur/retur med andre ord. Fantastisk :)
Da går nok de billettene i søpla ja.

dtage

Quote from: The Patriot on October 15, 2010, 11:03:02
Quote from: dtage on October 14, 2010, 19:58:16

Koster kr. 1000
Mer enn to billetter tur/retur med andre ord. Fantastisk :)
Da går nok de billettene i søpla ja.

Sist jeg sjekket var det utsolgt på fredagsflyet, så helt verdigløse er de vel ikke. Vi er en gjeng som reiser over og noen av oss hadde tenkt oss til Leeds. Togbilletter er kjøpt, men også de er "ubrukelige" for oss. Nå har vi fått tak i billetter til Wigan-Bolton uten at det gir annen trøst enn å få oppleve litt stadionstemning den helgen. Hadde jeg reist alene hadde jeg bestilt ny returbillett på tirsdag. Den kunne jeg fått for 16£. Vi får prøve igjen i januar. Da er det Scunthorpe United som skal få unngjelde! ;D . Satser på at den er for "kjedelig" for TV-selskapet!

MOT!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

The Patriot

Nei, var ledige billetter der. Rygge-Newcastle. Prisen ligger på 1196,-.
Hvis noen har tenkt seg dit, og vil ha avreise fredag 22/10 og hjemreise onsdag 27/10, så kan dere kjøpe to billetter for kr 1000 totalt (hvis det ikke koster mer for å endre navn på billettene.).

The Patriot

Var vel egentlig like greit at jeg ikke fikk reist. For det var ikke artig å se Leeds ble utklasset avv et sterkere lag.