Pling på Leeds?!

Started by Ronald, August 21, 2010, 13:48:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald

Passe irriterende å få opp at det kun er PL lag som det sendes pling på vi tv2. Noen som vet om noen steder man kan få pling på Leeds? Forrige gang vi var i ccc var det pling på Leeds.

JohnTiger

Pling hvor? På TVen? På Mobilen? På PCen?
Marching on together!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Xern

Quote from: Papi on August 21, 2010, 15:39:01
Quote from: hallghel on August 21, 2010, 15:38:31
Quote from: JohnTiger on August 21, 2010, 15:05:48
I bollen?

Knollen?
:L TV'en selvfølgelig, ""Passe irriterende å få opp at det kun er PL lag som det sendes pling på vi tv2. Noen som vet om noen steder man kan få pling på Leeds? Forrige gang vi var i ccc var det pling på Leeds.""
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kjønås

Quote from: Xern... on August 21, 2010, 18:00:18
Quote from: Papi on August 21, 2010, 15:39:01
Quote from: hallghel on August 21, 2010, 15:38:31
Quote from: JohnTiger on August 21, 2010, 15:05:48
I bollen?

Knollen?
:L TV'en selvfølgelig, ""Passe irriterende å få opp at det kun er PL lag som det sendes pling på vi tv2. Noen som vet om noen steder man kan få pling på Leeds? Forrige gang vi var i ccc var det pling på Leeds.""

Han mener Pling på mobilen. Det er mulig å få det av nettavisen, men det koster 2 kr per melding, noe eg gladelig betaler for så lenge eg ikkje blir spamma av meldinger fra kamper 50 dager siden slik som skjedde med tv2 pling i fjor!

bwirum

Jeg får fra TV2 på mobilen jeg, husker ikke helt hvordan jeg ordna det, for jeg har hatt det noen år, men det funker fint det (bortsett fra spammen en periode i fjor ja, som Kjønås sier, men de tok ikke betalt for de meldingene).
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

flynn

Send "live leeds" til 1984, så starter det å plinge!
Og "stopp live leeds" for å stanse det hele.
I helga fikk de ikke med seg at Leeds økte til 3-1 rett før slutt, men ellers virker det normalt bra.

Mistenker at det koster litt "pæng", men har man fri mobil så har man fri mobil...

flynn

bwirum

Heh, ja det tenkte jeg ikke på nei, men det har du jammen rett i. Fikk sluttmelding om 2-1 før jeg gikk inn på live-sida og så det hadde blitt 3-1.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ronald

Quote from: flynn on August 23, 2010, 10:18:00
Send "live leeds" til 1984, så starter det å plinge!
Og "stopp live leeds" for å stanse det hele.
I helga fikk de ikke med seg at Leeds økte til 3-1 rett før slutt, men ellers virker det normalt bra.

Mistenker at det koster litt "pæng", men har man fri mobil så har man fri mobil...

flynn

Mye moro på min bekostning før denne :o :)
Eg ber vel om det. :-[
men eg takker og bukker. Vet ikkje om denne funker men eg skal prøve. Så takk skal du ha