Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 332246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #90 på: August 26, 2010, 12:47:17 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #91 på: August 26, 2010, 14:57:56 »
Når vi snakker om at det er lønna som gjør at spillere velger som de gjør - kan ikke det også bety at spillere som likevel velger å gå til Leeds sjøl om da kanskje kunne fått bedre lønn andre steder - kommer til Leeds med en større vilje til å "blø" for drakta? At det tross alt kanskje finnes noen fotballspillere på de britiske øyer som ser litt lenger enn bare lønningsposen?
Eller er jeg helt på bærtur hvis jeg i mitt lille hode innbiller meg at så kan være tilfelle også i våre dager?
Jeg vil nemlig heller ha spillere som "blør" for Leeds enn høytlønnede drittunger og primadonnaer med store navn og enda større ego...

Bites Yer Legs

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #92 på: August 26, 2010, 15:06:48 »
Når vi snakker om at det er lønna som gjør at spillere velger som de gjør - kan ikke det også bety at spillere som likevel velger å gå til Leeds sjøl om da kanskje kunne fått bedre lønn andre steder - kommer til Leeds med en større vilje til å "blø" for drakta? At det tross alt kanskje finnes noen fotballspillere på de britiske øyer som ser litt lenger enn bare lønningsposen?
Eller er jeg helt på bærtur hvis jeg i mitt lille hode innbiller meg at så kan være tilfelle også i våre dager?
Jeg vil nemlig heller ha spillere som "blør" for Leeds enn høytlønnede drittunger og primadonnaer med store navn og enda større ego...

ikke helt utenkelig..

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1302574/Stoke-boss-Tony-Pulis-praises-new-signing-Kenwyne-Jones-taking-pay-cut.html
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #93 på: August 26, 2010, 15:55:53 »
Her ser det ut som Sunderland har gitt han kompensasjon up front... Er vel å litt forskjell på en som tar 20 000£ i pay cut fra 60 000£ og en som må velge mellom 9 000£ og 14 000£ i uka.
 

Glenn K

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #94 på: August 26, 2010, 15:57:00 »
http://www.leedsunited.com/news/20100826/mccormack-ongoing-united-boss_2247585_2135536

De driver fortsatt å snakker sammen, men det er vel ikke blitt noen enighet om noe enda.


johnny gangster

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #95 på: August 26, 2010, 16:08:05 »
Kommentar fra Cardiff fan på TeamTalk:

Ross Mcormack is a brilliant striker and can fill on on the wing aswell. he scored 20 odd goals in his first year with us then found himself on the bench. He will unfortunately be a good signing for u, might take him a bit of time to get his confidence back after not being in the side though. Rae is ok actually, a steady unspectacular centre mid player who works hard.

 ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #96 på: August 26, 2010, 16:16:01 »
Her ser det ut som Sunderland har gitt han kompensasjon up front... Er vel å litt forskjell på en som tar 20 000£ i pay cut fra 60 000£ og en som må velge mellom 9 000£ og 14 000£ i uka.

Ja,for £ 40 000,- e jo ei heilt ok ukelønn uansett, ca 20 000 000,- NOK i året ::)

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #97 på: August 26, 2010, 16:32:04 »
http://www.leedsunited.com/news/20100826/mccormack-ongoing-united-boss_2247585_2135536

De driver fortsatt å snakker sammen, men det er vel ikke blitt noen enighet om noe enda.



Utrolig med en slik mengde info egentlig!  :o    :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #98 på: August 26, 2010, 17:00:32 »
Drøyer ut i langdrag dette. Er han bare en luremus, denne Mc Cormack?  ::)
Jon R.

Jon R

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #99 på: August 26, 2010, 17:06:56 »
Når vi snakker om at det er lønna som gjør at spillere velger som de gjør - kan ikke det også bety at spillere som likevel velger å gå til Leeds sjøl om da kanskje kunne fått bedre lønn andre steder - kommer til Leeds med en større vilje til å "blø" for drakta? At det tross alt kanskje finnes noen fotballspillere på de britiske øyer som ser litt lenger enn bare lønningsposen?
Eller er jeg helt på bærtur hvis jeg i mitt lille hode innbiller meg at så kan være tilfelle også i våre dager?
Jeg vil nemlig heller ha spillere som "blør" for Leeds enn høytlønnede drittunger og primadonnaer med store navn og enda større ego...

ikke helt utenkelig..

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1302574/Stoke-boss-Tony-Pulis-praises-new-signing-Kenwyne-Jones-taking-pay-cut.html

Fy f...en. En below average spiss som Jones tjener 60 000  £ i uka! Hva har Sunderland fått igjen for det? Vannviddet i fotball vil jo ingen ende ta. Ikke rart klubbene sliter med overleve...  :o
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #100 på: August 26, 2010, 17:14:57 »
Når vi snakker om at det er lønna som gjør at spillere velger som de gjør - kan ikke det også bety at spillere som likevel velger å gå til Leeds sjøl om da kanskje kunne fått bedre lønn andre steder - kommer til Leeds med en større vilje til å "blø" for drakta? At det tross alt kanskje finnes noen fotballspillere på de britiske øyer som ser litt lenger enn bare lønningsposen?
Eller er jeg helt på bærtur hvis jeg i mitt lille hode innbiller meg at så kan være tilfelle også i våre dager?
Jeg vil nemlig heller ha spillere som "blør" for Leeds enn høytlønnede drittunger og primadonnaer med store navn og enda større ego...

ikke helt utenkelig..

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1302574/Stoke-boss-Tony-Pulis-praises-new-signing-Kenwyne-Jones-taking-pay-cut.html

Fy f...en. En below average spiss som Jones tjener 60 000  £ i uka! Hva har Sunderland fått igjen for det? Vannviddet i fotball vil jo ingen ende ta. Ikke rart klubbene sliter med overleve...  :o

Ja,det har du forsåvidt rett i,men hadde vi bytta ut Becchio med godeste Kenwyne,ville opprykket så og si vært sikra :o

Runar

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #101 på: August 26, 2010, 17:51:53 »
Nå kjenner ikke vi til alle detaljene. Men når det er 5 dager siden klubbene ble enig, så er det merkelig at denne prosessen skal hales ut slik den gjør no. Summen vi kan tilby Ross vet Bates og co på forhånd. Enten så er kravene i stil, med det vi mener han er verdt eller så er det ikke det og vi må flytte fokuset vårt andre steder. At dette skal ta veldig lang tid har jeg ikke helt forståelsen for, med mindre vi prøver å presse Cardiff til å ta deler av lønnen hans.

Jeg kjenner ikke til hvor god eller dårlig denne spilleren er, men jeg vet at ting bør og må skje kjapt de siste dagene i transfervinduet. Og å dvele forlenge ved en spiller kan gjøre at vi mister andre "transferstargets."
 

auren

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #102 på: August 26, 2010, 18:11:06 »
Nå kjenner ikke vi til alle detaljene. Men når det er 5 dager siden klubbene ble enig, så er det merkelig at denne prosessen skal hales ut slik den gjør no. Summen vi kan tilby Ross vet Bates og co på forhånd. Enten så er kravene i stil, med det vi mener han er verdt eller så er det ikke det og vi må flytte fokuset vårt andre steder. At dette skal ta veldig lang tid har jeg ikke helt forståelsen for, med mindre vi prøver å presse Cardiff til å ta deler av lønnen hans.

Jeg kjenner ikke til hvor god eller dårlig denne spilleren er, men jeg vet at ting bør og må skje kjapt de siste dagene i transfervinduet. Og å dvele forlenge ved en spiller kan gjøre at vi mister andre "transferstargets."

Nå skulle vel McCormack også i samtaler med to andre klubber, så det kan jo hende at han har vært innom dem før Leeds? Ingen medical enda og forhandlingre om lønn var knapt nok begynt.

Tipper vår nye Macca signer i løpet av morgendagen :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #103 på: August 26, 2010, 18:27:26 »
Når vi snakker om at det er lønna som gjør at spillere velger som de gjør - kan ikke det også bety at spillere som likevel velger å gå til Leeds sjøl om da kanskje kunne fått bedre lønn andre steder - kommer til Leeds med en større vilje til å "blø" for drakta? At det tross alt kanskje finnes noen fotballspillere på de britiske øyer som ser litt lenger enn bare lønningsposen?
Eller er jeg helt på bærtur hvis jeg i mitt lille hode innbiller meg at så kan være tilfelle også i våre dager?
Jeg vil nemlig heller ha spillere som "blør" for Leeds enn høytlønnede drittunger og primadonnaer med store navn og enda større ego...

ikke helt utenkelig..

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1302574/Stoke-boss-Tony-Pulis-praises-new-signing-Kenwyne-Jones-taking-pay-cut.html

Fy f...en. En below average spiss som Jones tjener 60 000  £ i uka! Hva har Sunderland fått igjen for det? Vannviddet i fotball vil jo ingen ende ta. Ikke rart klubbene sliter med overleve...  :o

Når han signet den kontrakten var etter sigende både Chelsea og Liverpool interessert, men jeg følger deg helt i det du skriver..
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #104 på: August 27, 2010, 09:30:52 »
Leeds United boss Grayson keen to finalise McCormack deal
7:50am Friday 27th August 2010

Print Email Share Comments(0)

Leeds United chase their first away win of the season at Watford tomorrow with manager Simon Grayson hoping Cardiff striker Ross McCormack will sign in time to join up with the squad.

Negotiations with McCor-mack’s advisors continued yesterday after the clubs agreed a fee but the player has yet to have a medical.

Grayson said: “The negotiations are on-going and are progressing well. There has been nothing negative so far.

“Trying to conclude a deal is never easy. We are hoping to agree personal terms and if that happens he will have a medical afterwards.

“The latest we can sign him to make him available at Watford is 12 o’clock on Saturday on an emergency loan, with a permanent signing on Monday, but ideally we would like to conclude the deal on a permanent basis before that.”


Telegraph and Argus, Bradford
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #105 på: August 27, 2010, 12:20:18 »
hvasjera?

begynner å få bange anelser nå. dette trekker ut lenger enn jeg liker :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Stifler

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #106 på: August 27, 2010, 12:35:11 »
Leeds United boss Grayson keen to finalise McCormack deal
7:50am Friday 27th August 2010

Print Email Share Comments(0)

Leeds United chase their first away win of the season at Watford tomorrow with manager Simon Grayson hoping Cardiff striker Ross McCormack will sign in time to join up with the squad.

Negotiations with McCor-mack’s advisors continued yesterday after the clubs agreed a fee but the player has yet to have a medical.

Grayson said: “The negotiations are on-going and are progressing well. There has been nothing negative so far.

“Trying to conclude a deal is never easy. We are hoping to agree personal terms and if that happens he will have a medical afterwards.

“The latest we can sign him to make him available at Watford is 12 o’clock on Saturday on an emergency loan, with a permanent signing on Monday, but ideally we would like to conclude the deal on a permanent basis before that.”


Telegraph and Argus, Bradford


Vil tro Ross blir signert iløpet av dagen etter det jeg har lest og hørt.
-Nr 2 er den første taperen-

readysteady


Masinga

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #108 på: August 27, 2010, 13:13:17 »
Meget bra! Håper han kan få sitt gjennombrudd i Leeds United.
Masinga, medl.nr. 1250

Corleone

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #109 på: August 27, 2010, 13:16:01 »
Endelig!  Nå begynner jeg å få troa!  :D

auren

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #110 på: August 27, 2010, 13:35:03 »
Nå kjenner ikke vi til alle detaljene. Men når det er 5 dager siden klubbene ble enig, så er det merkelig at denne prosessen skal hales ut slik den gjør no. Summen vi kan tilby Ross vet Bates og co på forhånd. Enten så er kravene i stil, med det vi mener han er verdt eller så er det ikke det og vi må flytte fokuset vårt andre steder. At dette skal ta veldig lang tid har jeg ikke helt forståelsen for, med mindre vi prøver å presse Cardiff til å ta deler av lønnen hans.

Jeg kjenner ikke til hvor god eller dårlig denne spilleren er, men jeg vet at ting bør og må skje kjapt de siste dagene i transfervinduet. Og å dvele forlenge ved en spiller kan gjøre at vi mister andre "transferstargets."

Nå skulle vel McCormack også i samtaler med to andre klubber, så det kan jo hende at han har vært innom dem før Leeds? Ingen medical enda og forhandlingre om lønn var knapt nok begynt.

Tipper vår nye Macca signer i løpet av morgendagen :)


auren

Yeah. Jeg fikk heldigvis rett. Vår nye Macca blir nok en HIT!  ;D

Endelig har vi fått kloa i klassespissen vi ønsket oss etter at Beckford dro!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #111 på: August 27, 2010, 13:37:57 »
Glimrende signering. Begynner å få bra bredde på topp nå. Gleder meg til Watford-kampen.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #112 på: August 27, 2010, 13:49:28 »
Squadnumber?

stefan

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #113 på: August 27, 2010, 13:49:29 »
Flott signering! Er spent på hva han kan tilføre.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Trond90

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #114 på: August 27, 2010, 13:52:33 »
Dette lover bra  ;D da mangler vi bare en spiller, og det er en midtbanesjef.. er Rae spilleren der mon tro? MOT!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Papi

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #115 på: August 27, 2010, 13:54:42 »
Supert!
Proven goalscorer på dette nivået vertfall.

Nå har vel Leeds etterkvart denne sommeren og hausten brukt "ein del" penger, så det skal ikke stå på satsingen (les:pengebruken) til klubben sammenlikna med andre klubber i divisjonen.

Nå mangler vi bare ankeret, så blir dette ein meget spennende sesong for oss alle!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

LeedsU878

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #116 på: August 27, 2010, 14:15:51 »
Spennende! Gleder meg til å se Ross i aksjon mot Watford.  :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Superfan

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #117 på: August 27, 2010, 14:25:28 »
Dette lover bra  ;D da mangler vi bare en spiller, og det er en midtbanesjef.. er Rae spilleren der mon tro? MOT!

Midtbanesjefen befinner seg i Stabæk, og heter Henning Hauger. Kan sikkert hentes for en billig penge.

oivindh

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #118 på: August 27, 2010, 15:00:58 »
Men noen som vet hvorfor han stikker fra Scumdiff ?  Dersom har er SÃ… god, så hadde han vel ikke bare dratt sånn uten videre, liksom... Det Leeds kan betale, er uansett så lite at hadde flere klubber virkelig gått inn for å få tak i ham, så hadde han sikkert ikke gått til oss. Bamsefar har jo ikke penger.. Dessuten er jo også gode spisser stort sett det dyreste...

Promotion 2010

Sv: Spiller Ross McCormack
« Svar #119 på: August 27, 2010, 15:12:11 »
Men noen som vet hvorfor han stikker fra Scumdiff ?  Dersom har er SÃ… god, så hadde han vel ikke bare dratt sånn uten videre, liksom... Det Leeds kan betale, er uansett så lite at hadde flere klubber virkelig gått inn for å få tak i ham, så hadde han sikkert ikke gått til oss. Bamsefar har jo ikke penger.. Dessuten er jo også gode spisser stort sett det dyreste...

En liten forklaring her:

http://www.cardiff.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=211009

Cardiff tror de er gode!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973